Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам целият механизъм с жилата и амортисьорчето (всичко е здраво) ,сменяш ги и без лепене и циганий си решаваш проблема.[emoji6]

Колко струва това удоволствие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лепенките на задния капак е PR код, което ще рече екстра.

 

Може да се избере като опция да нямаш емблеми и означения отзад и то май е безплатна. Моята А6 е поръчана с тази опция, никъде не пише ауди и какъв двигател е. На мен така ми харесва повече. и А4 ми е така :) Кодът е:

 

2Z0 Deletion of model designation

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1995 пиша ти защото другата тема е заключена за Евро стандартите. Престани да се изказваш винаги неподготвен и с тон, който звучи, че знаеш какво говориш. Има 2.7/3.0 TDI, което не е Евро 4/5, а е 3. Само подвеждаш хората с твоята "компетентност". PR кода е 0GZ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е произведена 2004г. фабрично без DPF и съм Евро 4.

 

Нормално ли е като я запаля, извадя от гаража, за да стигна до гумите примерно и после я прибера (това в рамките на 3-5мин без да я гася) да мирише? Двигателят ясно, че е студен, ама как се казва - работи на по-високи обороти, богата смес, неизгоряла нафта...... или проблем?

 

И още не мога да взема решение да махна катализаторите и да изолирам EGR-a, не ми се пипат тия неща, защото си представям тогава как ще люти...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирише от незатварящ ЕГР клапан или пикаещи дюзи. Миризмата идва от голямо предварение и люти на очите.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е произведена 2004г. фабрично без DPF и съм Евро 4.

 

Нормално ли е като я запаля, извадя от гаража, за да стигна до гумите примерно и после я прибера (това в рамките на 3-5мин без да я гася) да мирише? Двигателят ясно, че е студен, ама как се казва - работи на по-високи обороти, богата смес, неизгоряла нафта...... или проблем?

 

И още не мога да взема решение да махна катализаторите и да изолирам EGR-a, не ми се пипат тия неща, защото си представям тогава как ще люти...........

 

Без катализатори си е гадно. Мирише си и то не малко. За шофьора не е голяма драма, докато не свалиш прозореца (и седиш на едно място), но е неприятно за околните. Аз моите ги махнах по необходимост, но смятам в съвсем скоро време да ги заместят 2 къстъм гърнета :)

 

Това откъм комфорта... От друга страна без катовете и ЕГР-а колата върви много по-добре :). Махането само на ЕГР-а обаче по никакъв начин няма да ти влияе на комфорта (освен ако не пътуваш в чужбина, както се повдигна въпроса в друга тема), както махането на катализаторите (или целите гърната ако търсиш максимум ефект :)). Относно шума, единствено свистенето се увеличава. Двигателя си е все така бездушно тих :)

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Относно шума, единствено свистенето се увеличава"

Това на празен ход може да се изклекува, в движение почти не се чува. Двигателя става по-шумен, когато е студен зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем аз говорих за в движение, че турбината се чува значително повече, което си е хубаво :). На място при мен няма свистене, даже не знаех че може да има :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ставаше дума за празен ход, а с подаване на газ вече е друга ситуацията. Второ защо трябва да се "лекува" свистенето? Смисъл какво му е :) Не се ли чува повече просто щото си с 2 гърнета по-малко или има и нещо друго замесено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натоварва се турбината на празен ход без да има нужда. Затова леко отварям геометрията на празния ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички джамбази ги крадат, а ти като видиш такава кола трябва да бягаш от нея...Нов внос без катализатор/ДПФ...сметай какви тънкачи са, продават кола за 13-15к, а правят сметка за 200лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...