Jump to content

Какви гуми за 18'' джанти?


dexter1

Recommended Posts

  • Отговори 387
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

и аз съм пред дилема дали 245 40 18(оригинален размер) борда няма да е много малък и дали не е по-добре 245 45 18....? дайте съвет :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си стандартния размер но усилени и няма да го мислиш. Ако искаш да ти по висока си вземи 245/45/18, който е карал с такива тук не се е оплаквал. Имаш избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от известно време усещам някакво виене което се получава след 40-50 км, и се усеща до към 120-130км/ч. След това към 150-160км/ч  сякаш не се усеща. Не мога да разбера и откъде идва,но забелязах, че предните гуми са износени по средата повече от краищата, като грайфера е не повече от 3-4мм. Въпросът ми е, може ли от това неравномерно износване да се чува виене, или задължително трябва да е тръгнал лагер, на главина или нещо друго. Гумите са 245/40/18.-Пирели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом са износени повече в средата гумите значи са напомпани повече от колкото трябва. Относно виенето - може да е от гуми с едра шарка, но може и лагерите на главните да са тръгнали. Ако имаш 2-ри комплект гуми можеш да го смениш временно за да видиш дали пак ще вие - това е най-сигурния начин ако се съмняваш в гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гумите е , ако е Pzero чистото след средата от износването стават нетърпимо шумни, вият все едно е главина...смени ги ще се родиш.

 

Едит: те вият и извън описаните от теб диапазони...просто там става наистина нетърпимо...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гумите е , ако е Pzero чистото след средата от износването стават нетърпимо шумни, вият все едно е главина...смени ги ще се родиш.

 

Едит: те вият и извън описаните от теб диапазони...просто там става наистина нетърпимо...

Да точно такива са, и понеже на табелката ми пише за този размер 3,1 за предни, аз ги държах толкова, но преди известно време ги направих на 2.8 понеже си личеше, че вози твърдо. Но явно от това са се изтъркали по средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имам табелка на шофьорската врата. И аз се учудвам, понеже тук съм виждал снимки на такива табелки с други стойности.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам, само че е до пантата на шофьорската врата. Но мисля, че показва други стойности. Утре ще проверя и ще ги сравня.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P Zero нали затова писах от опит какво се случи, мислех че на снимката се виждат...малко се е ресайзнала и не е мнгоо четимо 255/40/19 бяха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че и при тебе сега го има това виене, или вече ги смени.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ги смених, имаше го. Не се търпеше в диапазони, които си пислал по-горе. Мислех, че е от износването, но просто гумата като мина под 1/2 протектора си става мнгоо шумна. над 150-160 сякаш утихва..ама спрямо сегашние нови гуми...няма нищо общо при всякакви постановки..но реално 60/70-130/40 е все едно лагерите са си тръгнали одавна, не се траеше просто ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всичко е било от гумите.

При мен също има шум само от задните,проверявах лагери и окачване всичко е Ок.Гумите са на 2 сезона и задните са малко по износени от предните.

Като сложа сега зимните с другите джанти ще видим дали ще утихне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да каже как си пази капачките на джантите в централния отвор.

След всяка смяна на гуми след ден два ми липсва някоя от капачките.

Изглежда след първото изваждане и после се разхлабват.

Моите са такива

Моите са такива-audi-60-4b0-601-170-.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са ти ментета. Моите бяха оригинални, по-различен модел и нямаше проблеми, докато някой, който дано го е застигнало много злокобно проклятие ми ги открадна. Купих си други и в последствие разбрах, че е трябвало да взема оригинални, защото започнаха да им се чупят щипките. Сега си взех такива и драмите приключиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такива оригинални с джантите ги взех и не са мръднали. Една смених с менте, че беше леко драсната и ментето падна след месец. Върнах си оригиналната, естествено не е мръднала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неоригиналните най-често съм виждал да ги фиксират с от най-слабия силикон. Рано или късно им се разказва играта и без допълнителна фиксация не става. Освен това много по-бързо се захабяват (обелват, изгарят) пред оригиналните... Които обаче са си 30 кинта парчето и да, не падат лесно (даже хич), но за съжаление явлението "наркоман с отвертка" при тях е доста често срещано :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От предните, които купих колата при поставянето на летните гуми пролетта после две видях, че ги няма, но няколко дни след поставянето на гумите та не знаех майсторите ли са ги забравили, в България ли някой ги е свалил или по пътя са паднали, така че взех после каквото имаше в нета

Сега пак след смяната на гумите става, но този път съм сигурен че тръгнах с цял комплект. Паднала е тази която махнаха, защото изправяха едната джанта. Явно след първото изваждане и нещата приключват.

Гледам че обтегачната скоба е доста по дебела на тези предните от ментетата за 20 лв, 

Май силикона е добро решение и ще им капна и малко секундно лепило и каквото такова

Благодаря много за идеята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Секундно недей. Взимаш някъв слаб силикон, например за фуги и ще свърши работа. Все пак трябва да може да ги свалиш някога :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верно...при баланс ще трябва да се вадят

преди със старата кола ходех с миши опашки в багажника сега ще трябва със силикон :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, дайте мнения между тези две марки летни гуми, коя е за предпочитане. Размера е 245/40/18. 

Dunlop Sport Maxx GT   или  Fulda Sportcontrol.  Като Дънлопа е със тегловен индекс 93, а Фулдата  97. Има ли значение този индекс при износването на гумата?

Редактирано от Mitko1962
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...