Jump to content

Рециклирани носачи


terzievhr

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Не съм писал досега, но при проблеми с автомобила, почти винаги с търсене и изчитане на публикуваните теми стигам до решения. От по-малко от година карам 4ф-ка 2,7 комби, ръчни скорости 2005 г. Преди две седмици свалих предното окачване и дадох за рециклиране двата горни и долния заден - и леви, и десни носачи. На долните предни само стегнаха шарнира и смениха маншончетата. След сглобяване се промениха: 1. управлението - воланът в движение се "втвърди" - при малко отклонение не се връща леко, а има запъване - нищо общо с това, което е типично за волана на тези коли; 2. в малките неравности на пътя с малка скорост, започна пукане (чукане), което се чуваше и при завъртане на волана на място. За първото: реших да преглътна, защото знаех, че хората доста затягат шарнирите при рециклиране и очакванията са след известно време да се поотпуснат. За второто: не рециклирах кормилните накрайници - не даваха индикации за проблеми. Днес купих нови - и вътрешни и външни и ги сложих. Промяната е наполовина - не чукат и пукат толкова много, но си се чува едно все пак неприятно хлабуцане. Една подробност - в маншона на този, от който уж се чуваше повече пукане, рейката бе омаслила около 5-10 мл. Всички тези неприятни "подробности" не бяха налице преди. Колеги, моля за становище, дали нещата отиват към ревизия на рейка? Стегнатите шарнири могат ли да доскапят рейката. И въобще, вашето мнение, удачно ли е да се рециклират носачи на този вид автомобили? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ги "затегнали" доста е логично да има много по- голямо усилие и рейката да го понесе.
При смяна на стари с нови, управлението става стегнато, но няма тези симптоми (които описваш след рециклажа ти)
Вероятно, рециклажа е некачествен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да удачно е. Удачно е също така да си наковеш феродо на стария съединител, да си занесеш кривите дискове на струг да им махнат ръба, щото има още живот в тях, да си размениш предните карета ляво/дясно, щото така спират да щракат, както и да караш с изтъркани летни 19ки през зимата...

 

Доживяхме и тема за рециклиране на носачи на 4Ф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качествено рециклирани носачи издържат доста повече от афтърмаркети по магазините. Пробвано многократно!

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кой, къде и как го рециклира, иначе е вярно, че става по-добре от афтърмаркет частите... В крайна сметка резервните части дори и оригинални не са със здравината на вложените първоначално.. Това просто би убило бизнеса с тях. Виждал съм доста правени коли с рециклирани носачи и нямат никакви грижи.. И не дават никакво значение на рейката, това че не ти се връща волана е защото са пипали по нея а не защото са ти много стегнати шарнирите. Все пак там няма кой знае каква философия.. Това е просто 1 болт...

Иначе разликата е брутална в цената при тези коли... При толкова много носачи рециклирането на всичките ще ти излезне към 300-400лв. (За предницата говоря) а иначе за тези пари даже и само 1 долен не можеш да си купиш оригинален. Другия вариянт е TRW, те издържат най-много.. Поне тях най-много ги пазаруват за разлика от Lemforder.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя комплект за 500лв от пластелин ли е ? Защото мога да ти извадя цените на всичките носачи от Ауди, от TRW и от Lemforder, ти в ebay можеш и iphone6 за 10$ да си вземеш, да си държиш цигарите или сапуна в него... Не се излагай, освен ако носачите не си ги купуваш за Golf 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам минати над 500к км. С рециклирани носачи на пасат b5.5 и ауди 4f е нема по здрави носачи от рециклирани. Лично мое и неангажиращо мнение от опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма никакво значение.Рециклирането се състои в смяна на подложката на шарнирния болт което може да стане само по един начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По безсмислено изхарчени пари от това за рец.носачи няма.Основни недостатъци ,тежък волан-в последствие разбита рейка. Похарчените пари за това да поискаш и др. мнение от няколко сервиза относно появилото се трудно откриващо се чукане добавете към сметката. Най-стегнатите носачи, които съм пипал са турските и не всички на топран,останалите колкото по скъпо толкова по лесно се движи шарнира. Преди години писах за рециклирани носачи в Казанлък,за моята кола,още пазя един ,няма мърдане,само с тръбичка може да мръднеш шарнира след 3 години каране в София съсипах си рейката, дискомфорта на твърдия волан е отвратителен, не си причинявайте това. Намразих си колата заради тая цигания ,карам сега с едни сравнително скъпи китайчета и не виждам причина да не съм доволен. Дано четейки и ''това'' ,да се вземе правилното решение.Според мен ТРВ е някъв мит или добре пуснат слух че сестра ти е к..ва а ти ходи после доказвай че нямаш сестра,най-малко оригинални  носачи съм сменил,други като марки дал господ. Даже са ми го казвали под секрет,видиш ли да не знаят другите,няма да коментирам  повече за марката ,как не записах думите на един който продава части на  трв, гарантирам  целия форум на 1 тема с пръст на Ф5.Имайте едно  на ум,след като няма доказателства а само слухове или сравнете в магазина как се движи шарнир на скъп и евтин носач.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавайки Петър и от свой опит с А4 Б5 заставам зад неговите думи. Той е от малкото хора които си използват "горната глава" по предназначение и обръщат внимание на детайлите! :zustimm:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има , ли значение къде са рециклирани / град , фирма / ?

Абе няма значение  къде, важното е да са рециклирани, за да станат "по здрави от новите" :hilezh:  и да можеш да се пребиеш някой ден по качествено .

Трябва да вземем да светнем и западняците с това рециклиране, че гледам  завалийките продължават да се набутват с нови носачи, една нововнесена кола не съм видял с рециклирани .

Явно не знаят колко е хубаво . :D

 

 

Алуминиеви с една година гаранция каквато ТРВ и Лемфьордер не дават. 

Ти направо ме хвърляш в размисъл . :eusa_think:  От кога са спрели гаранцията на ТРВ и Лемфьордер, че аз до сега все съм ги вземал с 1 година гаранция . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като съм рециклирал носачи на Passat b5 който карам ще ви кажа какво мисля за тази процедура.Действително носачите издържат повече, но само до там. Тук в Казанлък където не малко хора си рециклират носачите ги прави доста стегнати както е казал и buzzi. Волана става по тежък и стегнат и след няколко месеца започват много досадно да пукат което направо е побъркващо и мен лично страшно ме дразни.Пробвал съм да инжектирам масло в маншоните, но в повечето случаи няма ефект и за да оправя пукането съм откачал носач или накрайник кормилен от страната на ябълковидния болт, свалям маншона пак масло и го раздвиждам като го въртя доста с гидорията. След тази процедура се оправя и започва да се движи макар и стегнато мазно, но след няколко месеца отново се повтарят нещата. Казвали са му да ги прави една идея по хлабави, но и това не помага. Сега карам с турски носачи АС Метал (Besa) закупено от колега от този форум и да ви кажа за 20 000 км  не са мръднали изобщо въпреки многото ями в нашия град.Всеки си решава какво да прави с колата си, но лично аз повече тази процедура няма да я направя.

 

П.С Въпросните носачи Besa за вашите коли са с 1 год. гаранция на цена 485 лв заедно с новите болтове. Не правя реклама на колегата в никакъв случай.Има доста теми тук във форума достатъчно е да напишете Besa в търсачката и ще видите коментари на тези които карат с такива и са доволни.

Редактирано от Rosenirs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи къде я дават тази гаранция да предам на един колега с МЛ на който са му се разтропали накрайниците за 5000км?

Ами гаранцията я дават обикновено там, от където си ги купиш . :)

Аз ги вземам от Тех-ко и си имат 1 г. такава .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е изобщо да не се стига до смяна на оригиналните.. Но по тия хубави пътища.. Иначе и аз съм чувал за BESA добри отзиви, все пак AS Metal e много сериозна компания, аз съм я ползвал за други неща и там компромиси с качеството няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lemforder, но истински, вече го търкалям на B5 100 000км и нямат луфтове към днешна дата, в България, по дупките, джанти 16' с гуми 205/55/16.

Тъжно ми е да чета, че вече и 4ф се кара с рециклирани носачи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се учудвам,че тая кола във високия клас се кара с такива части,но е факт.

За Лемфьордер оригинал,сложен,немръднал--- +1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...