Jump to content

Проблем с климатика-компресор


Тома

Recommended Posts

На диагностика ще си покаже кое е дало фира. При мен проблема беше в модула, който е в голямата перка.Общо взето смених перките и покарах миналото лято на студено и сега се прецака компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Прикючих сагата с компресора. Има една част на него наречена съединител. Тя се беше скъсала, като компресора за мое щастие не беше блокирал. След подмяната му заработи, а ремонта ми костваше 80 лв. Интетесното е че не свалиха компресора а бръкнаха отдолу под дясната гума. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре,че само съединителя си сменил/той затова е сложен/,иначе другото е смяна на целия компресор.

Има коли на които се сваля мотора за смяна на компресора.

Сега карай на хладно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой знае ли дали може да се смени само малката перка или вървят комплект двете? Голямата си върти,а малката от време на време само.Ако може да ме ориентирате и каква цена са горе долу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлението на малката перка е в голямата. Но, те виждам да имаш проблем. Малката перка се пуска много рядко. Аз мойта още не съм я виждал да върти, освен когато пускам тест на перките през VCDS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При пуснат компресор, поне при мен съм забелязъл, че тръгват и двете, но скоростта им според зависи външна температура и изисканата в купето, варира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно и при мен е така, но никога не ми се е случвало да отворя капака при пуснат климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е,че това го прави от време на време и то рядко.Може би като се натовари системата повече тогава светва екона и спира да духа студено.Ще го проверим това нещо в събота и ще си покаже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със светването на екона, вече е друга бира. По ми мирише на проблеми с датчика за налягането. Когато светне, влез в measuring blocks и виж по бинарния код, защо се е изкрючил. Също така можеш да влезеш в канала за налягането на фреона и да видиш каква стойност е.

Колата като мине на екон, логично е да спре малката перка, вече не е нужна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата като мине на екон, логично е да спре малката перка, вече не е нужна.

При мен си се изключват и двете, като мине на екон. Или работят или двете, или нито една. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Може и да съм неуместна на 100% с темата, но съм new entry във форума и не исках да ви занимавам отваряйки друга сходна.

От няколко дена имам проблем с климатроника, когато запаля колата и е включен, издава звук, все едно виене на ремък, продължава да се чува периодично първите десетина минути (когато паднат оборотите спрямо предавката), след което спира. Това се случва и когато при вече запалена кола пусна климатроника.

Този звук не се чува в никакви други обстоятелства, несвързани с климатроника.

Някой имал ли е такъв проблем и знае ли нещо по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека първо започне с ремъка. На мен това ми звучи на хлабав (износен) ремък. Моя го сменях зимата, тъй като по случайност го загледах и беше си заминал още на външен вид. Купих нов ремък на Continental за 24 лева.

Тейния ако се е удървил, нищо чудно при ниските обороти да приплъзва и от там да свири.

Ако колата е обслужвана съвсем скоро и ремъка е сменян, може да не е натегнат добре.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора е. Аз карам полото така вече 5-та година. Не е нещо опасно, но е въпрос на време да блокира тотално.

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих започнал със смяна на ремъка. Все пак е 25 лева (на фона на компресора е без пари, а и е консуматив така или иначе). Ако след смяната на ремъка свиренето продължи, тогава вече да се скача във финансово дълбоките води.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой ремък става дума  :unsure:  (сори но не съм “баш майстор“)?

За сега ще карам така, каквото и да е, след 2/3 седмици се прибирам в БГ и ще видиме какво е точно, че тук ще ми одерът кожата.

Предполагам че няма да е проблем да мина още 2000км така, дори с пуснат климатик.

А само информативно да попитам, колко би ми струвал нов компресор и какво ми препоръчвате, въпреки че прочетох вече какво сте писали назад в темата (седнала съм, казвайте спокойно :hilezh: )?

Редактирано от Рали
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за обслужващия ремък (не ангренажния). Според мен не пречи да се прибереш така. Но си имай едно на ум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих колата преди около година, тогава и направих обслужване, но не знам точно какво и как са сменили и дали са затегнали или не.

От тогава съм минала около 10 000км и съм пускала често климатика, и зимата и сега лятото, така че не е от неупотреба.

 

Относно марките компресори които посочвате, намерих следното:

http://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA-valeo-audi-a3-8p1-2.0-tdi-16v-699357-g542c52-i10140266.html

http://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA-denso-audi-a3-8p1-2.0-tdi-16v-dcp32045-g542c52-i12768121.html

Това е първият сайт за авточасти който ми даде търсачката, не знам кой е най-добрият.

Не знам дали моят компресор е такъв и е изключено да бъркам с огледалце по колата, не за друго ами защото не знам къде, не че не бих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта кола е купена преди година и е закарана за пълно обслужване. Зимата и правих профилактика и за мое най-голямо очудване видях, че обслужващия ремък е закъсан. Свалих го и разбрах, че той не е сменян. Купих си нов и сега си карам спокойно. Явно при пълно обслужване на кола, магаретата, наречени "майстори" (това от доста време си е обидна дума) са решили че този ремък и на те скъса на път, не е проблем и не са го сменили. А износването му причинява доста поразии. Не е за подценяване.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф да, не ми говори...разбирачи от коли и всезнайковци много, разбиращи и съвестни малко. Преди да тръгна на път все пак ще закарам колата на един познат тук, да я огледа просто, въпреки че той е повече тенекеджия.

 

Иначе ще съм благодарна за всяка инфо и съвет свързани с тези компресори, вижте и линковете които прикачих, за да ме насочите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега внимавай като караш така, защото на един Голф му "заби" компресора на климатика в движение и започна да пуши, а за малко и да се запали, заради боксуващия ремък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рали - излишно е да се гадае по отношение на какъв компресор ти трябва - трябва да се види с какъв си и тогава да потърсиш заместител ако наистина се окаже, че проблема е в него...

Ако се стигне до там обаче бих те посъветвал да търсиш единствено и само нов! Втора ръка колкото и по-евтино да е няма никакъв смисъл!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...