Batstoman Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 (Редактирано) Здравейте,изглежда е преседяла доста време по паркинги и е затлачила цялата система. След това е скъсала съединителя и направила куп други поразии. Заключението - изцяло демонтиране на дехидратор, компресор, всички тръби и съединения. Основно почистване - май с ултра звук машина. После монтаж на нов съединител и клапан. Банкомата - 450 лева и след малко трябва да си я взема.Ако иска някой да му дам контакта на майстора - не си пада по кифладжийски номера. Редактирано 14 Май 2015 от Moonland Моля придържай се към темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 И нов радиатор на климатика ще трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Муун не мога да намеря къде е номера на тоя компресор, или аз не знам къде да бръкна с огледало или телефон. Искам да го поръчам преди да съм го свалил понеже времето ме притиска а колата е на пребоядисване. Имам само 10 дена да я оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) От долната страна се вижда, зачисти ако е мръсно. Бъркаш с телефон/огледало и снимаш/гледаш... Имах снимка на моя правена така, но уви не мога да я намеря Редактирано 20 Май 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Не мога да бръкна отгоре много е тясно и на снимките нищо не се вижда. Ще трябва да сваля кората и отдолу да бръкна. Баси забърквацията, бояджията муднее а и като гледам къде е тоя компресор, колко разглабяне е, няма да стане за 1 ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 При мен спокойно се бърка, има достатъчно място, но ти трябва светкавица или фенерче същевременно, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 За да не отварям нова тема, ще пиша тук - тази сутрин, при външна температура около 17-18 градуса, съм пуснал климатроника на Auto + компресор на 24 градуса. След 30 минути каране някъде нещо се активизира и почна да бичи яко студено, все едно навън е 24 градуса, а в колата съм настроил на LO Усилиха се оборотите на перката почти на max.... някакви идеи ? Като вдигнах температурата до 25,5 нищо май не се промени. Като изгасих колата и припалих пак, нямаше проблем и си духаше едва, едва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) пак ли аз съм първият с някакъв проблем ? (дано да наред всичко де ) Редактирано 21 Май 2015 от kup0nq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Радвай се че поне имаш студено, не си като мен. Иначе странен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 не го е повторило досега, може би някаква временна грешка по системата някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Какво количество фреон събира системата?2.0 tdi BKD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Тип на фреона: R134aКоличество фреон: 525 (+ - 25) грама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Benzema 9 Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Здравейте!Искам да попитам,ако някой знае на какво може да се дължи моя проблем и дали изобщо е проблем.Когато съм с включен климатик на режим AUTO и всичко си е както трябва ми светва по някое време Econ и спира да ми духа студено,а някакво такова нито топло,нито студено.Когато пробвам да го изключа екона не става.Миналата седмица правих профилактика на климатроника-фреон,масло,вакум всичко е както трябва.Искам да попитам само дали аз не правя нещо по контролното табло защото имам колата от скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Не е нормално - или ниско ниво на фреона, или друг проблем по системата. Направи диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Често се поврежда сензора за налягане и прави точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Benzema 9 Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Как да проверя дали е от тоя сензор? Ако се закачи на компютър дали ще покаже? От фреон няма как да е защото миналата седмица всичко беше проверено.Интересно е,че го прави понякога само иначе си духа мн добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Здравейте, климатика ми е вечно пуснат, от месец обаче при пускане в първите 20 секунди излиза странна задушна миризма, преди 2 месеца сменях масло и всички филтри, насочете ме сигурно някой от филтрите трябва пак да го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 (Редактирано) Как да проверя дали е от тоя сензор? Ако се закачи на компютър дали ще покаже? Винаги се почва с диагностика! Здравейте, климатика ми е вечно пуснат, от месец обаче при пускане в първите 20 секунди излиза странна задушна миризма, Първото води до второто --> конденз = мухал. Препоръчително е климатикът да се изключва 10-ина минути преди достигане на дестинацията за да може всичко да изсъхне. Сега можеш да направиш единствено профилактика с някакъв специализиран препарат за целта и разбира се ако прецениш да смениш отново филтъра за купето, но надали ще помогне. Редактирано 2 Юни 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Може ли малко инструкция и примерен препарат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Ето това примерно:http://apteka.framar.bg/30030533/спрей-за-почистване-на-климатици-бууст-500-мл- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 4 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Бензема виж дали ти въртят перките. При мен беше това проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Че как няма да въртят перките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Benzema 9 Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Мисля,че като светне екона и при мен перките спират,но не съм сигурен,ще проверя,но от една седмица климатика постоянно е включен и не го е правил отново този проблем,но ще видим.Утре отивам на диагностика и ще видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 (Редактирано) За моя проблем с леко задушната миризма. Купих си антибактериален спрей, който е придружен с една тръбичка окло половин метър, по описание на продукта пише, да впръскам във въздухопроводите, мен ме е страх това да не се разтече някаде вътре и да стане беля. Забелязах, че задушното се получава само когато не е пуснат климатика, и от 3 дена карам без климатик - духа си системата на без компресора за климатика и с отворени прозорци, и миризмата почти изчезна, а когато е на климатик я няма. Четох за процедура с премахване на купе филтъра и пръскане на препарата там докато е пуснат климатика и работи ма макс и едновременно с това да се сменята въздухопроводите - към краката , към стъклото, и тези централните. Преди да използвам препарата по предназначение, споделете как би било най добре да се направи тази профилактика. Благодаря предварително. Пиша в грешната тема, сега видях подобна тема, въпреки това подобен отговор ще е полезен за много хора. Редактирано 7 Юни 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване