Jump to content

Проблем с климатика-компресор


Тома

Recommended Posts

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За пълнота и по повод на дискусиите погледнах в каталога - цената на нов климакомпресор е между 1000 и 1500 лева в зависимост от модела. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в Порше ли? Даже ми се вижда евтино за там... Иначе 2-ра ръка с гаранция около 100 тина лв.  Нов афтърмаркет отново с гаранция 200-300. Спете спокойно моля ви се :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чухте човека - раздаде гаранции, вместо да се трудите да си пускате климатика превантивно от време на време както съветват вещите - ако имате проблеми с компресорите обръщате се към fifipaldi и ще ви намери правилния от 5-те модела втора ръка в работещо състояние за около 10% от новата му цена. Спете спокойно. Монтажът също е безплатен. :zustimm:

 

(не се заяждам fifipaldi, в рамките на шегата  :bia: Всеки сам си решава разбира се как да се грижи за колата си и до каква степен.)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото да. Обръшайте се към мен ще ви намирам ;). Скоро мисля даже да стане официално всичко това.

 

ЕДИТ: Знам, че не се заяждаш и не се засягам няма и от какво. И ти си прав до някъде и за себе си определено. Твоя вариант може да се приеме за по-рационалния. Просто както каза и един колега по-горе нито колите ни нито компресорите за тях са като едно време кът и извънземни цифри вече. 

Аз и никъде не съм казал да не се спазва това "правило" за пускането на климатика. Който желае нека го прави. Дори си мисля, че наистина може да е полезно в някакъв супер дългосрочен план. Изразих само моето мнение по въпроса и другото, което се опитах да направя е да успокоя Wolfgar и останалите, че не са си разбили колите безвъзвратно с деянията си до момента  :hilezh:.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно на А6/4F/ 3.0TDI,авер сменя компресора на климатика.Oколо 800 лева му излезе с отстъпки само компресора/алтернативна марка-Денсо/,отделно и радиатор т.н.

Нов оригинален в Ауди е на много по-висока.

Причина за смяната-блокирал компресор,изтекло масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че оригиналния е Денсо, брандиран от Ауди. Те се слагат в много марки автомобили.

 

Имах нагласата да водя климатика на профилактика тоя сезон ма днес пуснах малко да ме изстуди и като ме духна струята, имах чуството, че съм на Витоша, нощна на -20С!  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  Та ще видя дали ще ходи... Като цяло цените вярно резко паднаха. Помня преди под 2к за компресор, трудно беше да се сдобиеш с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко което се изписа си направих изводи. Имах един период в който не развърташе голямата перка на климатика, докато не ги смених и двете(през това време съм подлагал компресора на мъчения). Плюс факта че колата е 2004 година мисля че просто си му е дошло времето. Ще го сменям. Та кой предлагаше компресори за 200-300 лв да си вземя и аз? [emoji1]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че номера, който ти трябва е този: 1K0820803L. Мога да погледна за компресор 2-ра ръка с някаква гаранция въпреки, че не знам колко е удачно да се слага такъв. Нов предполагам и тук ще можеш да си намериш за 300-400 по-скоро с някаква отстъпка по фирмите. Има Denso за около 500 без отстъпка.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този, който споеманаваш е на ZEXEL и е слаган в ограничен брой от най-първите A3 8P. Има още 2 варианта, с които може да е.

Трябва да си погледне номера на компресора и да търси такъв или директния заместител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има. Или по-точно някои са по-проблемни от други, има дори официално TPI от Ауди за подмяна, но не съм сигурен за коя от марките, не искам да подведа.

Но това не значи, че всички за взаимозаменяеми! При смяна трябва да се придържате към същия модел или неговия заместител, а не просто "някакъв" от "някакво" А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или телефонче с камера. Един оффтопик понеже само ядове с колата последно време. Някой знае ли номера на ключалката понеже и нея трябва да я сменям.(имам завит винт вътре, предполагам ще се сетите защо).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте все пак да не преувеличаваме - има само един модел/производител компресори в A3 8P, за които е признато, че имат слабост. Останалите просто не са вечни и се знае, че дълготрайната им неупотреба им скъсява живота. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

препоръчайте ми къде да закарам моят автомобил А3 / 8Р 2.0 TDI / 2004 -  не включва перки и духа топло, а фреон има и няма пропуски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките при BKD са на един бушон с дросела. При проблеми с него, може да загубиш перките.

В зависимост от типа табло в моторния отсек, бушона е:

 Screen_Shot656.png

F8

 

 

ИЛИ

 

Screen_Shot655.png

F24

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...