Jump to content

Проблем с климатика-компресор


Тома

Recommended Posts

Колеги здравейте. Миналото лято смених перките на климатика. Онзи ден забелязах че не се въртят и духа топло. Преди малко я закачиха на компютър и принудително ги пуснаха. Майстора ми каза че проблема е от компресора който държи само 5 атмосфери а трябва да са 15. Възможно ли е? Ако някой има информация нека помогне. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вероятно трябва да го дозаредиш с фреон - виж какви грешки има в контролера на климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресорът при A3 8P далеч не е известнен с това да е вечен.... Дали в конкреният случая е възможно това да е проблема - не знам, но особено ако не пускаш климатика въобще извън лятото няма да е нищо необичайно ако имаш нужда от нов компресор...

Не са евтинички за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не пускам компресора по цяла зима, освен ако не тръгнат да се запотяват стъклата нещо... да го пускам ли от време на време ? или да го държа включен нон стоп ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той се пуска така или иначе с обдухването на предния прозорец. Ти и да искаш не можеш да го пуснеш зимата под определени температури. Коментирано е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветът на специалистите е по възможност да се държи включвн постоянно или ако не, то поне да се включва за някой друг час редовно (всяка седмица/две). Аз го правя. Определено му е вредно (на компресора) да не се движи с месеци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, той това каза, че рядко включва econ- а, което е правилно. Продължавай в този режим да си използваш климатика. Лятото не е задължително винаги да си с изключен econ, но поне при по- дълго каране или няколко пъти седмично, гледай да си върти компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз препоръчвам да си карате колите и да не се затормозявате чак толкова. Ако почнеш да мислиш всяко нещо започва да изчезва удоволствието от карането и въобще от притежаването на автомобил като цяло. 99.9 % карам на econ лично аз. Правилно или не просто не обичам климатици. Често обаче си обдухвам предния прозорец и дори зимата си карам така до работа. Работи си компресора доволно. Това си е мое лично виждане и не го натрапвам на никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, лятото по-скоро карам без да работи каквото и да било. Предпочитам вятъра от прозорците. Вече на 35 градуса жега по задръстванията е друго нещо ... там е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото и аз повечето време съм на прозорци, докато не дойде врялото време. Дори и сега в тоя период ми е изкллючено всичко, освен вечер ако захладнее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е личен избор. Някак си обаче принципа "карайте си колите" и да не ви пука, че нещо за 4 цифри утре може да не работи не се връзва с темата от Х страници за мерене на разхода на гориво до милилитър на 100 докато се обдухваме с мръсен и лош въздух през прозореца и увеличаваме осезаемо разхода на гориво при по-високи скорости.  :nixweiss:

 

Но разбира се въпрос на вкус. Всеки трябва да намери сам за себе си баланса между превантивни грижи за колата и експлоатацията и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо цифрите не са 4 ами са 2 на границата с 3 в лева за компресор 2-ра употреба с гаранция и второ дори да бяха 4 такива коли сме си избрали такива ще си поддържаме. Тук ще спомена и съседната тема за скоростната кутия. В Порше тази кутия е 8000 лв. Да го пращаме колегата там да я взима ;).

Аз лично разхода на колата дори не го гледам информативно или ако го поглеждам е супер рядко колкото да се уверя, че е в нормите и няма някакъв проблем колата.

Сега да пускам климатика когато не го искам и не ми е приятно само за да изкара няколко дни повече или по-малко я при мене я при следващия собственик на колата - не благодаря ;).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз въобще не съм си играл да го пускам на econ.......оставил съм си всичко на auto и единствено си сменям градусите за да ми е ок........

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги на AUTO го ползвам (и лято и зима).

При мен също е така.

Иначе замине ли компресора-смяна с нов/алтернативена или оригинална марка/.

Оригинален компресор кара 150-200 хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От утре ще спра "econ". От както имам колата (година и 4 месеца) все карам на ауто с включен екон. Само лятото от време на време го изключвам... Дано не съм му съкратил живота значително :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай,налягай без да ти пука.

Дойде ли му времето на компресора,иска друг,не е скъп вече.

Еcon бутона,като е на Auto трябва да не свети,така да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия тъжни личица... Нито си му съкратил живота нито си направил нещо грешно. Успокой се и си карай колата. Баси драмите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...