Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 17 часа, TiL написа:

Абе и аз май ще съм за съединител. Получи ми се едно претрисане на полусъединител и отделно понякога като превключвам сякаш вадя скоростите без съединител. Симптомите се засилиха още повече след като направих няколко старта от 4000 оборота  срещу едно 4.2...

Абсолютно същите начални симптоми като при мен.Притискателя се беше изкривил дотолкова,че феродото контактува на макс 50% и замина много бързо.Ще почне и трудно да ти включва 1-ва и задна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че сте вие момчета да изстрадате за бъдещите поколения.
Поне е ясно, че като се минава към ръчка, ако си падаш по стартовете направо си купуваш нещо дето е измислено за това, знаейки от първа ръка че стоковите не живеят. Особено за чипнати или такива дето ще се тунинговат. Може би на стоковица РС4ковия ше деяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

440 Нм/2500 об/мин

аз съм г/д 500 нютона на 3000об като сложим и по-тежкото купе и май от там идва цялата работа. Та май ще трябва да сменям и съединител и чип :)

 

Едит:

Тва нещо започна да го прави още преди стартовете, след тях просто стана малко по-изразено. Обаче често от втория зъб и от 1500-2000оборота и раздавам газта.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейса е с 350нм сток.Обаче не знам къв е тоя зверски чип,от 350 на 500нм!В каталога на digitaltuning.bg дават повишението да стига 430нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За А6 е това, фейса. Преди фейса го дават 208 киловата и 450 нютона пак на 3200 оборота.

За с4 дават това

COMPARISION MTM-PERFORMANCE VS. SERIES-PERFORMANCE

Criterion MTM Series
max. performance kW/Umin 225/5200 195/5800
max. torque Nm/Umin 500/3000 400/1850
v-max 270 km/h 250 km/h
0-100 km/h 5,2 s 5,9 s

Information for upgraded engines: reduction of fuel consumption up to 20% at the same level of consistent driving depending on vehicle type. Please note that we strongly recommend super plus fuel with min. 98 ROZ for upgraded petrol engines (with 95 ROZ only partial load driving). No biodiesel for diesel engines.

 

И малко фън :D

DESCRIPTION

- In cars with tiptronic transmission additional modified electric transmission. Modification is connected with a MTM power upgrade.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, prokopoff написа:

Има ли някой с а6 фейс автомат и чип, че още и се чудя дали да я пипам

В тая тема няма хора които да не са ремапвали ! Питай дали да започнеш с нормален и какво да пипнеш за агресивен ремап ?! Всички пътища с този мотор вървят натам :-)

Редактирано от Nesh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията със сигурност няма да понесе агресивен ремап, а колата ще си остане с автомата. Затова събирам инфо дали има как малко да се повиши мощноста без да се съсипват останалите агрегати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То автомата си е съсипан по рождение. Ремапват я като се ограничават нюъоните в ниските и си караш кола 300коня. Като кутията се прецака имаш три възможности:

1 пълно рециклиране - 3000лв

2 пълно рециклиране - 4500

3 преправяне към ръчка - 2500

цените не са много точни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно я кара жена ми, аз от време на време. Ръчка със сигурност няма да я направя, автомата има как да е една идея по адекватен но и така става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, prokopoff said:

Кутията със сигурност няма да понесе агресивен ремап, а колата ще си остане с автомата. 

Понася. Но има значение за какво и как се ползва колата. 

 

За стартове кутията няма да понесе и стоковия софтуер. Като се теглят коли зимата (защото комбинация от автомат, мощен и тежък мотор е убийствено проходима) пак не ти трябва чип, за да скапеш кутията.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви стартове с 2тонно комби, идеята е при изпреварване да има още малко сила. Ще го посля още малко да видим какво ще измисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6 August 2016 at 8:30 PM, prokopoff said:

Има ли някой с а6 фейс автомат и чип, че още и се чудя дали да я пипам

аз съм с автомат и ремап.питай какво те интересува :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко принципни положения по отношение на автомата:

Първото е положително - един двигател, куплиран с автомат, е много по-запазен - автоматът се стреми винаги да го държи в оптимални обороти - нито излишно високи, нито позволява бързо ускорение от 1000 оборота, натоварвайки биели и лагери.

Второ - в Европа не сменят масло на автоматиците....или поне не на 5HPxx....На 100к км маслото вече е боза....

Трето - фейсовият автомат е по-здрав.

Четвърто - оказва се, че има автомати с твърде различни предавателни числа.

 

Ремонт на автомата (5ХП19) всеки знае колко е. На фона на автомобил, който е струвал над 50к евро поддържането на автомат мисля, че е поносимо и оправдано за това купе и двигател.....Да не забравяме, че маховик и съединител си струват над 1500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво, но не мога да разбера как автомата пази двигателя. Кола с автомат не мога да я вкарвам в лютеницата ли? Не мога га и нашия кикдауна и от 4та да вкара втора което е доста брутално? За лага нищо не спомена... Настъпваш, а той се чуди секунда две дали да сваля или да тръгва. И на фона на 7-10 000лв които си дал за колата 3000лв за ремонт на автомата ми се виждат много. И да не забравяме, че 3000лв не са за нова кутия, а за смяна на основната карантия, и пак си имаш лагав автомат, който ти спъва много колата.

Другото което е... Казваш 1500лв съединител с маховик. Колко километра ще караш с тях приблизително? Защото като сметнем, че на 50-60к км даваш едни 300лв за автомата за хубаво масло, филтър и смяна... Като сметнем и завишения градски разход, капризноста на кола с автомат... Като стана на 50 може и да си купя кола със задно и автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е съвсем естествено - автомата е лукс и винаги ще е по-скъп както при първоначалната покупка така и при поддръжката. Никой не купува лукс за по-евтино. Всяко удоволствие се заплаща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, TiL said:

Всичко хубаво, но не мога да разбера как автомата пази двигателя. Кола с автомат не мога да я вкарвам в лютеницата ли? Не мога га и нашия кикдауна и от 4та да вкара втора което е доста брутално? За лага нищо не спомена... Настъпваш, а той се чуди секунда две дали да сваля или да тръгва. И на фона на 7-10 000лв които си дал за колата 3000лв за ремонт на автомата ми се виждат много. И да не забравяме, че 3000лв не са за нова кутия, а за смяна на основната карантия, и пак си имаш лагав автомат, който ти спъва много колата.

Другото което е... Казваш 1500лв съединител с маховик. Колко километра ще караш с тях приблизително? Защото като сметнем, че на 50-60к км даваш едни 300лв за автомата за хубаво масло, филтър и смяна... Като сметнем и завишения градски разход, капризноста на кола с автомат... Като стана на 50 може и да си купя кола със задно и автомат.

миналата година правих основен ремонт на автомата на моята бангия.разликата се усеща при режим спорт,няма лагване,няма чудене,сваля си две предавки при кикдаун и сменя на 6500-7000(в лютеницата).цената бе 500лв за сваляне,1850 ремонт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...