МИТАКА1654 Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 Някой знае ли дюзите на 2,7 дали се слагат и на други мотори или да търся точно от 2,7? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 Според ЕТКА, само от 2.7 трябва да търсиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 9 Април 2016 Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Минах само с ултразвук с имитация на работа на дюзите.Не е истина колко боклук излезе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 (Редактирано) Колеги как да разбера дали охлаждащата система ми работи коректно. След като загася колата и след малко дам на контакт гледам, че стрелката е отишла след 90С. Не трябва ли да се включи перката дори и да не е на контакт? Двете електрически перки съм ги виждал да работят само и единствено когато пусна климатроника. Редактирано 17 Април 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) На моята дори и след зверско градско сега на 30+градуса с виещи перки и виско,малко след гасене стрелката седи на 90 градуса при палене.При мен обаче перката,която е отпред се включва след гасене и работи може би 10мин. Редактирано 18 Април 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Значи имам проблем. Как да разбера кой е виновния датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Само един температурен датчик пали перките и ел. помпата, погледни на тръбата между двете глави, ако не се лъжа беше този от шофьорската страна, над турбото. Със сигурност е зелен, ако е оригиналният. Ако и двата отзад са залени, гледай този, който е по-нисък/къс.Възможно е да не ги пали, защото той ги активира на 110 градуса на антифриза. До 100-105 градуса някъде, стрелката не мърда от 90, нагоре не съм тествал. Редактирано 18 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Оня ден при мен мръдна леко от 90с но много леко. Датчика не е ли на главата пред пасажера, че там мернах зелен датчик доколкото си спомням. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Отзад са два на тръбата, единият пред пасажера, другият пред шофьора, по спомен е този пред шофьора. Ако и двата са зелени, виж кой е по-ниския, демек да не стърчи много, него трябва да смениш. Принципно се продават такива, за по-ниска температура да сработва, на 92-3 градуса, това е специално за помпата, на твое място бих взел такъв, ще помогне значително в охлаждането на турбините. Редактирано 18 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) etka online http://audi-club.md/etka-online Може да е от полза на някой. Излиза ми датчик 3А. Редактирано 18 Април 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Към колегите с ремап на 2,7-на колко ви надуват турбините и колко изкарвате като к.с. и нютони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) Моят чип е за 1.4, но е за кола с кулери, генерация и без абсолютно никакви катализатори. В момента карам на 1.1, не е мерена колата. Преди чипа на 0.75 ми даваше 226 грама на дебитомера, сега не съм я гледал, но едва ли е над 310-20коня. Чипнати читави 2.7Т-та изкарват между 290 и 340коня от това, което съм видял до сега, като има и изключения. Редактирано 19 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Аз съм със софт на АВТ и S4 Това е документа според който трябва да имам 310кс и 500нМ Колата не съм е качвал на дино все още Направих логове за бууста и дебитомера http://vaglog.pl/log_203654.html http://vaglog.pl/log_235623.html Доволен съм от резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Моята дойде ремапната,надува на 1.2 и е адски богата,та се чудех какво да очаквам от това налягане.Оригинално е към 0.6 мисля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Ако не са ти добре смесите, нищо интересно не може да очакваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Абе моя мапер си чака диното,та там ще я донастройваме,че е прекалено богата.Иначе за вървене не знам как съм с друго 2,7,но ми се струва,че върви много добре,хем с едно работещо егт,пуснахме се с един цл 500 автомат 2000год. и направо го убих,но има едно (тъпчене) на едно място като стигне към 6000+об,но го отдавам на неработещото егт.Бе на диното ще си каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) Тия въобще не играят при мен, атмосферен V8 автомат 300коня, а и тежък отгоре на всичко. Не е няква история за гордост. Редактирано 19 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Като ти гръмне ЕГТ датчик повече 0.4 бууст не можеш да направиш, поне при мен беше така и вървеше малко по добре от чипнато 1.8т. Та при теб незнам как се получават нещата да ти върви доволно колата... Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 И с гръмнало и без гръмнало егт при 6000 оборота турбинките ги няма никви... с гръмнал датчик си спънат в бууста, който на тая кола мисля, че е до към 4500-5000оборота(не си спомням до кога надуваха при стоковица). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 С оригиналните кулери да, с по-големи положението не е точно така, колата си дърпа до прекъсвач на 1.1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Ти какво си измислил относно кулерите? И ако първо чипна и след време сложа челняк проблем ли ще е и ще трябва ли донастройка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Цитат Преди 1 час, gemballa.bg написа: Като ти гръмне ЕГТ датчик повече 0.4 бууст не можеш да направиш, поне при мен беше така и вървеше малко по добре от чипнато 1.8т. Та при теб незнам как се получават нещата да ти върви доволно колата... Sent from my LG-V500 using Tapatalk Не знам защо,дава ми постоянна грешка за неработещо егт 2,но си надува докъм 6000об,след което почва да тъпче на едни обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 49 minutes ago, TiL said: Ти какво си измислил относно кулерите? И ако първо чипна и след време сложа челняк проблем ли ще е и ще трябва ли донастройка? Аз сложих кулери още като правих миналото лято обтегачите и веригите, някакви "ноу нейм", за сега се държат повече от добре. С тях е мапвана ес4-ка с К04-ки и келеша ги похвали като много добри, но момчето сложи кулери на Вагнер и аз прибрах тези. Отделно ще сложа и водно/метанолова инжекция, за да сваля допълнително температурите. Ако реша, че не стават тези кулер, на по-късен етап ще си направя по поръчка. Харесал съм си много добри ядра и ще ги дам на един познат само да ми завари казани. 15 minutes ago, МИТАКА1654 said: Не знам защо,дава ми постоянна грешка за неработещо егт 2,но си надува докъм 6000об,след което почва да тъпче на едни обороти. Затова смесите са шит. И моята беше така като я взех, с гръмнали егт-та и помпаше 0.5 на някакви безобразни смеси. Смени си егт-тата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Първо да си разчопли датчика и да види дали не е от кофти спойки проблема. Аз след като презапоих моите вече почти година и нямам никакви ядове. Платките от sid motorsport ги продадах на колега от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Моя кошер надува на 1.3 и държи над 1 или 1.1 до прекъсвач. Дебиломера показва до 259гр/сек. Колко коне е хал хабер си нямам, ама А6 4.2, S6 4.2 ги приплясквам като нищо.(пробвал съм се с 3 общо) Вървя на равно със чипнат Фокус СТ 2.5 260кс, дето е на предно и е ръчка и безброй много по-малко кила. Голф 5 гти и Октавия РС 2013 ги правя смешни. 4ф 3.2фси автомат/комби/куатро с jump start го догонвам и задминавам стабиляга 50-160. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване