Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Поръчах "златната" серия на кастрол 5в40. При моето каране и предишните кастроли всичко беше наред. Ако чипна колата може да сложа 5в50 но пък ако я чипвам ще се махат и катализаторите така, че пак май 5в40 ще върши перфектна работа. Иначе ето една снимка от днес... нормално каране, много завои и баири и вижте къде отива температурата на мотула. Със стъпка отива към 118-120С което при кастрола не съм го виждал.

 

2eqguwj.jpg

 

Мисля повече да не слагам мотул. От общо 4 мотула (3 х-cess 1 x-clean) на две различни коли маслото се представя по един и същи начин(само сегашната кола дето не го гори). Предното 1.8Т нямаше уред за температурата на маслото, но като се качвах на магистрала и заради късите скорости карах в интервала 3500-4500 оборота и двигателя се усещаше по-шумен, сигурно маслото е подминавало 120С... Та х-cess, x-clean все същото гомно си е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Температурата е напълно нормална за този мотор. Ако не ви се дават пари за скъпи масла, просто си сложете по един външен маслен кулер с термостат и нещата ще се нормализират.

При 1.8Т-то е друго, то събира адски малко масло за мотора според мен, но това си е лично мнение. 2.7Т с 6.5 литра си е чук, просто не трябва да се експериментира с евтини масла.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормална температура.

Аз както и да карам като поразцъкам градско си седи на 105-110. като понастъпя няколко пъти отива на 120.
Повече от 120 съм го виждал след даване на газ лятото.

Миля и аз да пробвам нещо друго следващата смяна.

На 1.8Т-то никога не съм виждал над 100*.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Галите ги тея 1,8т-та :hilezh: , с какво масло е било та а не успява да мине стотака?

При мен при продължително каране със 120...130 стои малко на 100.

Около 10-тина мин с 200...210 залепва на 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой нормален иска да си причини постоянно каране с 200 на 1.8t че то тва на куатро а4 са 5500-6000 оборота и ще ти гръмне тиквата.

С двеста се кара с кила дето ще е на ~3500 оборота, а8, евент а6. 

Иначе колкото и да съм го ръгал със стартове не помня такива темп

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Абе обсъдихме маслата, а сега да отклоня малко темата... тамън си поръчах масло(утре пристига) и пред 5мин ми светнаха накладките. Понеже вали не можах да ги огледам добре през джантата, но работата върви на смяна до колкото видях

zu589c.jpg

 

Та препоръчайте накладки. Гледам тука някакви  FEBI BILSTEIN за 386 кръгли жълтици по лев...

Нямам ядове, но ми се иска сякаш да обслужа и апаратите... препоръчайте и ремонтен комплект.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много наблюдения и разговори с хора, за мен и моя стил на не агресивно каране решението е АТЕ, а компромисния вариант TRW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека от който пазарувам и уж ползвам отстъпка ми предлага Ате след това трв и феродо. Ще видя каква цена ще ми обяви и може и да склоня за ате-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От каране до каране......... Това е правилният избор според мен - Mobil 0w40 или 5w50.

Как ще се отрази 0w-40 при двигател на около 300к км (предполагаеми) без да е правен ребилд?

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ате керамик са много добри накладки, карал съм кола с тях. Супер са,  имам забележки само на стъдено,  зимата при мен се държаха малко странно. Колата спира, но не както нормално. Може разбира се това да е било частен случай при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Triple QX 5W-40 не е лошо в този трафик тука повече от 100 градуса не вдига

Поне знам че не е менте както и всички части които продават тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

357gh88.jpgДнес ми пристигнаха новите консумативи. Реших да сменя уплътнението на масления охладител, но защо си мисля, че трябва да има още уплътнения(на снимката в дясно)? Някой който е сменял нека да каже или ако може да провери в етка, че моята не съм я подкарал още.

 

{option}http://i63.tinypic.com/357gh88.jpg[/IMG]

 

Вече мисля да си настроя сервизния интервал за маслото, но така и не успях да схвана как се настройва, не съм си играл много с тази настройка. Ще се радвам ако споделите как се настройва.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз на снимката не виждам въпросният О-пръстен за масленият охладител. Има различни видове в зависимост от година и двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,сменял ли си досега предни накладки?Питам,защото моята отпред е с 4-бутални апарати и с 8бр накладки,които нямат нищо общо с тези на твоята снимка и би трябвало и твоята да е така!Другият вариант е моите апарати да са сменени!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, в ЕТКА изображението на О-пръстена е без това тяло. Аз в понеделник ще взема оригинално и ще снимам. За 1.8т съм вземал оригинално и беше само О-пръстенчето.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял на тази кола накладки още. Утре като ида при майстора(страх ме е да барам по ходова и спирачки) ще стане ясно. Пича от който ги вземам ми има рамата на колата и  ги вади по нея, но пък може и да не са същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До фейслифта апаратите са 2бутални и накладките са 4 от страна, на фейслифта апаратите вече са 1бутални с по 2накладки на колело. Уплътнението на масления охладител е точното.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...