Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Доста хора не знаят и заради това реших да го споделя. Доримисля да пробвам да обезвъздуша моята, ще нащракам снимки и ще ги постна тук за да си ги имаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз го открих случайно като обслужвах колата едно време. Тогава ми беше интересно и разглобих повече, отколкото беше необходимо и го видях. Супер полезно е, особено за кола като моята, която имаше нужда от няколко промивки на охладителната система, за да излезне всичката гняс и да избистри охладителната течност. Карайте си колите само с G12, за да не съжалява някой след вас.

П.П. Април месец ще отварям мотора, ще гледам да направя снимки и да ги кача тук. Вярвам, ще е интересно за някой.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибриди на базата на втулкови Т25-ци, билет компресори и турбини с размерите на GT2860R, но с една идея по-малки като обем топли части и студени части. Перфектни като размер за моите нужди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е ясно, не правиш драгаджийка от 1700+кг кола, ама просто им е интересно долу-горе какво очакваш ?

Щото аз като ти писах че мисля за хибриди с К03ките, където ми казаха че могат да сложат компресор от RS3 турбината и турбина от RS6 турбина, щото била най-голямата, с това би трябвало да се стигнат поне 450-500 коня със съответните останали модове. Просто ми е интересно ти какво очакваш. 2560р вади 600+ уж пък с 2860 май 700+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, HEPBAKA said:

 2560р вади 600+ уж 

 

Ако с две турбинки 2560 се вадят 600+ коне, то 2.7 ще излезе най-лесния, най-евтиния и благодатен двигател за тунинг за всички времена

 

...ама не вярвам аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега във vw форума с пасат с присаден 2.7т беше извадил към 450коня(по спомен, но може и повечко да са) с к04.  Тва ако ви е малко не знам за какво сте :) Па а6 за да стане за драг трябва много работи да се барнат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има разбирания по въпроса с конете. Аз не гоня цифри, гоня поведение и точно определен работен диапазон на турбините. Карал съм две ес4-ки, едната с рс4 к04-ки, другата с хубридни К04-ки на франкентурбо. Много яко вървят, но за моя начин на ползване на колата са неподходящи. В момента, в който пипнеш газта независимо от оборотите(между 2000 и 6800), независимо от предавката, колата веднага влиза в бууст и е постоянно нервна, така беше и 1.8т-то с К04-ката. Особено на ниски предавки е страшно. Такива коли са трудни за каране по завои, стават само за направо в градски условия, аз не търся това. Иначе наистина много интересно вървят, въртящият момент е толкова много и идва с такъв шут, че като карах първият път колата с рс4 к04-ките, след по-рязко тръгване направо изпуснах скоростния лост. :hilezh: Като караш на извънградско независимо от оборотите пак си в бууст като пипнеш леко газта. За малолитражка е ок, но за мотор с не лош обем като 2.7Т, за мен лично е напълно безсмислено. Такъв сетъп дава само висок разход, когато искаш просто да се преместиш от точка А до точка Б. Това са моите пет стинки по темата.

А по въпроса, с две 2560-ки може да се бутнат 600+ коня на 2.7Т, но трябват много други части в допълнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че с елиминатори не става, трябва да смениш всичко освен блока.....а и блока може да се наложи да се пипне ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масовото мнение е, че елиминаторите не стават, ако говорим за тези К04 топла част и гарет хра. Аз изказвам мнение, което е на базата на всичко, което съм изчел и разбрал от хората, с които съм говорил, които правят 2.7т-та. Сцепен блок на 2.7Т в европа под 800коня на мотор, аз лично не съм виждал. Знам със сигурност за един сцепен RS4 блок(по-здрав е от двата 2.7Т блока, които се слагат в а6 и ес4) в Турция на 1000 коня 1000+ нютона и 3 литра строук. Пак масовото мнение за сцепените блокове е, че е свързано със строукване на моторите.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги някой може ли да каже колко милиметра е генерацията на а6 2.7 битурбо 250к.с 2002г. Също така има ли разлика при автомат и ръчка? Искам да махам автомата и да монтирам ръчка. Говорих с касапина и според него ще е най-добре да си купя даунпайпове.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на две по 55 или 63, но предполагам са по 55. От снимките, които съм гледал при автомата даунпайпите са малко странни, ако ще взимаш нови, поръчвай първите китайци от ибей, вършат чудесна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какви са симптомите и последствията от каране с неработещ ЕГТ сензор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ви питам вие с какви двигателни масла си карате колите. Аз в момента съм с 5в-40, ама един познат днес ми обясняваше че било грешка и трябвало с 10в-60

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...