Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята е без задни и средно гърне,има пре-катове и резонатори на мястото на задните катове.Звука е убийствен и не се чува много в купето!

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/26/2016 at 9:59 PM, TiL said:

Някой слагал ли е крайни гърнета от S6 C5 и добър ли е резултата от към звука?

Искаш да сложиш на турбо кола гърнета от атмосферен мотор? Само аз ли не виждам логиката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да е малко по-буботеща пък и моите гърнета са почнали да гният по ръба и не мисля да ги давам за ремонт. От каква друга кола да търся гърнета или па някой майстор да стъкне нещо читаво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много места могат да ти направят генерация по поръчка, но цената ще е интересна. Иначе, ако искаш да си затапиш колата, действай с тази от S6 C5.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си говорихме с един приятел от Свиленград за неговото 1.8Т... как си заминала турбината заради маслената магистрала. Знам, че са имали проблем първите 1.8т-та а при нас как е въпроса с маслените магистрали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпото на тия маслени магистрали е, че не можеш да ги хванеш кога са се задръстили, защото реално налягането на маслото преди тях (където е датчика) не намалява, а даже обратното. Преди време проверявах за моето 1.8Т, защото исках да я сменя профилактично и имаше само оригинална в Порше. Цената й беше около 300лв по спомен. При 2.7Т предполагам разликата е, че са 2 :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ама дали при 2.7 не са го фикснали както при второто поколение 1.8т. Иначе две магистрали с отстъпка ще легнат към 350-400лв което си е кОпон :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ес4-ките преди и след фейса, маслените магистрали са различни парт номера, при а6-ците не съм гледал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера усетих как стоковите кулери припаднаха след 10км раздаване на газ по планински път. Работата е зле, а решенията скъпи :D

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, но за нищо не става и има много голям прешър дроп решението, което се продава в момента.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти 300zx ли имаш предвид или 350z? Едното не е битурбо.

 

Вагнерите не ги коментирам въобще, там цената е скандална и за мен са абсолютно изхвърляне. Кулерите на глупавитезайци са много добри, ако те са извън бюджета, може да се викнат само хубави ядра универсални и тук някой да скалъпи казани. Това е моят план за по-късен етап от развитието на колата.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ми харесва при Вагнерите е въздухосъборниците, не съм видял друг да ги предлага. А кулерите са навряни в кучи гъз и въздухосъборниците вършат чудна работа.

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, gemballa.bg написа:

Аз съм харесъл кит-а на Вагнер, ама се настройвам за олекване с 2к лв...и си трябва време :D

 

Ако си намериш някой с ДДС регистрация няма нужда да плащаш ДДС-то в UK и така ще излезнат около 1600 лв тия кулери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...