Marian_Georgiev Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Преди 21 часа, TiL написа: Днес ми пристигнаха новите консумативи. ............... Маслото от къде купуваш колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 От един познат в Пловдив занимаващ се с авточасти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Накладките са сменени, точните са и всичко е 6. Явно е както каза колегата, че преди фейс и фейс имат разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Някой слагал ли е крайни гърнета от S6 C5 и добър ли е резултата от към звука? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 (Редактирано) Моята е без задни и средно гърне,има пре-катове и резонатори на мястото на задните катове.Звука е убийствен и не се чува много в купето! Редактирано 28 Март 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 On 3/26/2016 at 9:59 PM, TiL said: Някой слагал ли е крайни гърнета от S6 C5 и добър ли е резултата от към звука? Искаш да сложиш на турбо кола гърнета от атмосферен мотор? Само аз ли не виждам логиката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Иска ми се да е малко по-буботеща пък и моите гърнета са почнали да гният по ръба и не мисля да ги давам за ремонт. От каква друга кола да търся гърнета или па някой майстор да стъкне нещо читаво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 (Редактирано) На много места могат да ти направят генерация по поръчка, но цената ще е интересна. Иначе, ако искаш да си затапиш колата, действай с тази от S6 C5. Редактирано 29 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Защо ще я затапва, като ФИ-то е едно и също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Прави тръби ли се монтират от край до край или има и гърнета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 31 Март 2016 Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 Това е О-пръстена за масленият охладител по номер. Незнам защо е без тяло Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 Коя година ти е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 31 Март 2016 Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 S4 B5, '00 Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Днеска си говорихме с един приятел от Свиленград за неговото 1.8Т... как си заминала турбината заради маслената магистрала. Знам, че са имали проблем първите 1.8т-та а при нас как е въпроса с маслените магистрали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Тъпото на тия маслени магистрали е, че не можеш да ги хванеш кога са се задръстили, защото реално налягането на маслото преди тях (където е датчика) не намалява, а даже обратното. Преди време проверявах за моето 1.8Т, защото исках да я сменя профилактично и имаше само оригинална в Порше. Цената й беше около 300лв по спомен. При 2.7Т предполагам разликата е, че са 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 2 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Да бе ама дали при 2.7 не са го фикснали както при второто поколение 1.8т. Иначе две магистрали с отстъпка ще легнат към 350-400лв което си е кОпон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 При ес4-ките преди и след фейса, маслените магистрали са различни парт номера, при а6-ците не съм гледал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Вчера усетих как стоковите кулери припаднаха след 10км раздаване на газ по планински път. Работата е зле, а решенията скъпи Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Е челен кулер за 190$+ доставка много ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 (Редактирано) Не, но за нищо не става и има много голям прешър дроп решението, което се продава в момента. Редактирано 4 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Аз съм харесъл кит-а на Вагнер, ама се настройвам за олекване с 2к лв...и си трябва време Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 За кулера от 350zx ли говорите, че не става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 (Редактирано) А ти 300zx ли имаш предвид или 350z? Едното не е битурбо. Вагнерите не ги коментирам въобще, там цената е скандална и за мен са абсолютно изхвърляне. Кулерите на глупавитезайци са много добри, ако те са извън бюджета, може да се викнат само хубави ядра универсални и тук някой да скалъпи казани. Това е моят план за по-късен етап от развитието на колата. Редактирано 4 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Това което ми харесва при Вагнерите е въздухосъборниците, не съм видял друг да ги предлага. А кулерите са навряни в кучи гъз и въздухосъборниците вършат чудна работа. Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Преди 4 часа, gemballa.bg написа: Аз съм харесъл кит-а на Вагнер, ама се настройвам за олекване с 2к лв...и си трябва време Ако си намериш някой с ДДС регистрация няма нужда да плащаш ДДС-то в UK и така ще излезнат около 1600 лв тия кулери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване