Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Питай го дали според него е по-добре с по-гъстото масло особенно зимата. За турбиниран матор си трябва тънко масло и лично аз не бих варирал с първия индекс 5 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За мотори с големи натоварвания и големи температурни амплитуди е най-добре масла с възможно най-голяма разлика в "студения" и "топлият" вискозитет,например 5w50.

 

П.П.На някой случвало ли му се е да му гърмят повече от една бобини една след друга?

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен да.Единия ден вечерта останах на 3 цилиндъра.На следващия сутринта паля и хоп на 2 цилиндъра.Едвам я закарах до сервиза.Смених и свещите, че бяха на 45000км., 30000км. от тях на чесън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много жега ми прави моята, при средно натоварване темп на маслото отива към 115 градуса. Предстои ми смяна и съм в чудеж какво масло да налея...

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, bobitovn написа:

 

Преди 15 часа, bobitovn написа:

На мен да.Единия ден вечерта останах на 3 цилиндъра.На следващия сутринта паля и хоп на 2 цилиндъра.Едвам я закарах до сервиза.Смених и свещите, че бяха на 45000км., 30000км. от тях на чесън.

Бах мааму!Онзи ден сменям свещи,минавам 50км и почна да прекъсва.Със зор установих изгорялата бобина,вчера я смених и кеф.Днес правих тестове да видим колко и как надува и хоп,пак почна да прекъсва.Утре мисля да ги сменя всичките и вече да се моля да няма проблеми.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е от маслото. Преди това карах с кастрол магнатек 5в40 и нямах такива ядове. Та и аз се чудя за друго масло... мисля си за оригиналново на ваг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм доволен от Red Line, карам 1.8т с такова - имам чувството че двигателя се развърта много по лесно. Та се чудя дали да не набия и на 2.7-то такова.

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

П.п. Боби, кой точно мобил визираш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мобил 1 имат точно по един модел 0w40 и 5w50. На стокова кола 0w40, на засилена 5w50, за мен това са вариантите без да се изхвърля човек. Говорим за всекидневки, ако се кара на писта, тогава маслата са малко по-различни.

След ребилда планирам да карам с 5w50, колата ще има доста голям маслен радиатор с термостат, всичко ще е точно. От много гъсти масла(10w60) за мен полза няма, ако не се използват така, че да се усетят плюсовете им.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заблудил съм се за Мобил-а

Загледах едно на Yacco 5w-50  http://shop.yacco-bulgaria.com/index.php?route=product/product&path=95_96_363&product_id=624

Група 4 по всяка вероятност, с добри характеристики на хартия. http://yacco-bulgaria.com/products/Automobile/GALAXIE_GT_5W50/Galaxie%205W50_BG.pdf

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хапваше го и беше почти като 8100 х цесс... При продължително каране във високи обороти двигателя ставаше леко по-шумен. Явно загрява и става много рядко. Обаче не мога да кажа точно кое yacco беше защото го сложих в сервиза в който преглеждах колата при покупка, но момчето в сервиза е читаво  и работи с въпросната марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е било по нисък клас и със сигурност би се държало като х-цеса. Това което съм постнал е различно. Почти съм склонил да го взема, само чакам утре какъв вариант ще ми предложат за Fuchs Titan Race Pro S 5W-40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е по-скъпия вариант на Motul 5W40 => X-clean на турбо бензинка?

Дали мотора се държи по-добре в сравнение с X-cess ?, смисъл като шум, температура, разход (на масло) ... и изобщо общи впечатления ?

 

Преди време колегата KCV беше дал положителни отзиви за това YACCO:

http://shop.yacco-bulgaria.com/index.php?route=product/product&path=95_100_78&product_id=261

Някой друг дали го е сипвал на 1,8Т?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, Marian_Georgiev said:

Някой слагал ли е по-скъпия вариант на Motul 5W40 => X-clean на турбо бензинка?

Дали мотора се държи по-добре в сравнение с X-cess ?, смисъл като шум, температура, разход (на масло) ... и изобщо общи впечатления ?

Не е по-добре. Пробвано и с X-clean, и с VAG Specific. Ако искаш по-добре, минаваш на Мобил1 0/40.

X-cess-ът е перфектния Мотул за първите 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тънко е само на студено,в работна температура е с вискозитет колкото и 5-10-15в40.Точно по това се отличават високият клас масла.В случая лек студен старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...