TiL Публикувано 20 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Питай го дали според него е по-добре с по-гъстото масло особенно зимата. За турбиниран матор си трябва тънко масло и лично аз не бих варирал с първия индекс 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 (Редактирано) За мотори с големи натоварвания и големи температурни амплитуди е най-добре масла с възможно най-голяма разлика в "студения" и "топлият" вискозитет,например 5w50. П.П.На някой случвало ли му се е да му гърмят повече от една бобини една след друга? Редактирано 20 Март 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 На мен да.Единия ден вечерта останах на 3 цилиндъра.На следващия сутринта паля и хоп на 2 цилиндъра.Едвам я закарах до сервиза.Смених и свещите, че бяха на 45000км., 30000км. от тях на чесън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 10w60 на стокова кола или такава с чип е напълно безсмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Нещо много жега ми прави моята, при средно натоварване темп на маслото отива към 115 градуса. Предстои ми смяна и съм в чудеж какво масло да налея... Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 (Редактирано) Преди 15 часа, bobitovn написа: Преди 15 часа, bobitovn написа: На мен да.Единия ден вечерта останах на 3 цилиндъра.На следващия сутринта паля и хоп на 2 цилиндъра.Едвам я закарах до сервиза.Смених и свещите, че бяха на 45000км., 30000км. от тях на чесън. Бах мааму!Онзи ден сменям свещи,минавам 50км и почна да прекъсва.Със зор установих изгорялата бобина,вчера я смених и кеф.Днес правих тестове да видим колко и как надува и хоп,пак почна да прекъсва.Утре мисля да ги сменя всичките и вече да се моля да няма проблеми. Редактирано 21 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Да позная ли че си с мотул х-цесс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Точно в десетката Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Тва е от маслото. Преди това карах с кастрол магнатек 5в40 и нямах такива ядове. Та и аз се чудя за друго масло... мисля си за оригиналново на ваг... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Познат кара с Yacсo и твърди че не е виждал температурата да е минавала 100 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 От каране до каране......... Това е правилният избор според мен - Mobil 0w40 или 5w50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Много съм се чудил и за мобила. Имаш ли преки впечатления на тоя мотор от маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 (Редактирано) На този не, след ребилда ще имам. На 1.8Т имам от 0w40. Редактирано 21 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Много съм доволен от Red Line, карам 1.8т с такова - имам чувството че двигателя се развърта много по лесно. Та се чудя дали да не набия и на 2.7-то такова. Sent from my LG-H955 using Tapatalk П.п. Боби, кой точно мобил визираш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 (Редактирано) Мобил 1 имат точно по един модел 0w40 и 5w50. На стокова кола 0w40, на засилена 5w50, за мен това са вариантите без да се изхвърля човек. Говорим за всекидневки, ако се кара на писта, тогава маслата са малко по-различни. След ребилда планирам да карам с 5w50, колата ще има доста голям маслен радиатор с термостат, всичко ще е точно. От много гъсти масла(10w60) за мен полза няма, ако не се използват така, че да се усетят плюсовете им. Редактирано 21 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Заблудил съм се за Мобил-а Загледах едно на Yacco 5w-50 http://shop.yacco-bulgaria.com/index.php?route=product/product&path=95_96_363&product_id=624 Група 4 по всяка вероятност, с добри характеристики на хартия. http://yacco-bulgaria.com/products/Automobile/GALAXIE_GT_5W50/Galaxie%205W50_BG.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Ор yacco на 1.8т не бях доволен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Какви бяха негативите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Хапваше го и беше почти като 8100 х цесс... При продължително каране във високи обороти двигателя ставаше леко по-шумен. Явно загрява и става много рядко. Обаче не мога да кажа точно кое yacco беше защото го сложих в сервиза в който преглеждах колата при покупка, но момчето в сервиза е читаво и работи с въпросната марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Вероятно е било по нисък клас и със сигурност би се държало като х-цеса. Това което съм постнал е различно. Почти съм склонил да го взема, само чакам утре какъв вариант ще ми предложат за Fuchs Titan Race Pro S 5W-40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Аз утре чакам оферта за мобил 5в50 и кастрол ейч 5в40. Което да взема ще пиша впечатления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Някой слагал ли е по-скъпия вариант на Motul 5W40 => X-clean на турбо бензинка? Дали мотора се държи по-добре в сравнение с X-cess ?, смисъл като шум, температура, разход (на масло) ... и изобщо общи впечатления ? Преди време колегата KCV беше дал положителни отзиви за това YACCO: http://shop.yacco-bulgaria.com/index.php?route=product/product&path=95_100_78&product_id=261 Някой друг дали го е сипвал на 1,8Т? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 7 hours ago, Marian_Georgiev said: Някой слагал ли е по-скъпия вариант на Motul 5W40 => X-clean на турбо бензинка? Дали мотора се държи по-добре в сравнение с X-cess ?, смисъл като шум, температура, разход (на масло) ... и изобщо общи впечатления ? Не е по-добре. Пробвано и с X-clean, и с VAG Specific. Ако искаш по-добре, минаваш на Мобил1 0/40. X-cess-ът е перфектния Мотул за първите 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 Мислел съм си за 0/40, но няма ли да доиде е много тънко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 Тънко е само на студено,в работна температура е с вискозитет колкото и 5-10-15в40.Точно по това се отличават високият клас масла.В случая лек студен старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване