Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Днес купих болтовете и гайките. Това с нагряването не е ли малко рисковано за самите носачи и по скоро за маншоните. Да тука ми искат £120 за това на страна значи£ 240 да ги сменят което си е 600 лева. Няма как да стане да дам толкова пари за това ако трябва ще ги изям тези болтове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тегави са си... на седана единия носач не се даде и се скъса болта... майстора си игра бая време. Оня ден като си свалях дисковете и накладките от нея, също видях бая зор с болтовете на апаратите и трябваше да разглабям апаратите първо, че да е по-удобно да се пръска, чука, пръска, чука, напъва, пръска, чука и така 1 час докато се чуе заветното "пук" :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите болтове на носачите са целите с резба.

После инжЕнерите са се усетили и са заложили резба само на последните три сантиметра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя фейслифт го взех с развити болтове...Преди мен са менени горни носачи...Това е най-ужасния възАл за ремонт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще видя какъв ще го ядем с моя майстор. Дано не са целите с резба както казва колегата че ще полудеем :)

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късаш главата и развиваш през гайката, може да грееш и да ползваш метална шпакла, да не стопиш маншоните. Но се приготви за бормашина... Новия болт като слагаш го намажи с медена грес.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това мислех да правим късам главата развиване през гайката ако е с резба само от началото с подлагане и пръскане. Да ще ги намажем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са целите с резба, само в края са. Поне при мен беше така, но както ти казах по-добре свали целия амортисьор и си играй на масата. По-бързо ще и доста по-удобно, от това да се занимаваш под колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с нагряване .... дори и да скъсаш главата и да почнеш да навиваш през резбата крайния резултат е, че виждаш как се разтяга болта точно след резбата и нищо .. няма сваляне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да нямам аларма? В каското ми пише,че има тиха аларма с имобилайзер в ключа,обаче като заключих и вътре имаше човек,не се разпищя,пробрах и с отворен прозорец и да си пъхна вътре ръката.Четох в една тема и за бутони по вратата,нямам такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбито ми сега е така. Само със светещ диод и имобилайзер. Седана си беше с фабрична свиреща и с бутоните във вратата. Бягай да си слагаш няква свиреща щото някои застрахователи не признават несвирещите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 4 години го карам и застраховам така в Армеец,но се замислих дали въобще се активира звуково тази аларма,след като прочетох темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не се. Даже си е с отделна сирена, т.е. не използва клаксона.

Иначе те при регистрация нищо няма да ти кажат... На мен дори си ми писаха че е фабрична, но брокерът ми ме предупреди, че като стане белята, може приятно да гризнеш дръвцето.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да питам за отвратително скърцащият педал на съединителя - има ли начин да се разглоби и да се смаже, за да спре да скърца?
Също така на студена кола парктроникът си работи без проблем, а като позагрее колата парктроникът не работи, както и светлините за заден ход. Някой беше казал за някакъв датчик на скоростната кутия, лесно достижим ли е, може ли примерно да се вдигне колата на крик и да се легне отдолу, или трябва да се вдига на подемник и да се разглобява по-сериозно?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се. Даже си е с отделна сирена, т.е. не използва клаксона.

Иначе те при регистрация нищо няма да ти кажат... На мен дори си ми писаха че е фабрична, но брокерът ми ме предупреди, че като стане белята, може приятно да гризнеш дръвцето.

Точно за това говоря. Мен също ме открехна познат брокер!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено заводските аларми ако имат монтирана сирена то тя се намира в багажното отделение или някъде между задната броня и гредата....при 4F е навряна близо до сервото.......Провери дали просто не е изключена от буксата.....

мен днес ме изненадаха "приятно" със 15% завишение на каското заради марката.....

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй след 3ч борба с прословутите болтове ги победихме. При мен мина по следния начин. Първо късане на главите след това с гайките излязоха до половината и се скъсаха отново и направо пошашавех. Намерихме стоманен профил със същия диаметър чук 5 кг и след два супер нервни удара изхвръкнаха. Но майтапа е че майстора който ми каза че носачите са за смяна май са му трябвали носачи. Свалих ги и не намерих разлика от новите а са оригиналните от 2005 година. Както и да е сменихме ги а старите ги запазих. Проверихме и другите и са перфектни. Но пък останах приятно изненадан от това. На толкова години и километри и здрави. Не бях виждал такова нещо досега.!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен окачването не е пипано с изключение на 2 биалетки, а е на ~270хил км.

Много зависи къде и как е карана, пазена и т.н.

 

Само след сваляне ли се вижда, че нищо им няма? Какви са признаците, за да се хванете на думите на майстора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потръпваше доста прилично. Закарах я в сервиз дигнаха я огледаха я и заявиха на два горни носача бортовете са за смяна и двете биалетки.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...