Tipp Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Днес купих болтовете и гайките. Това с нагряването не е ли малко рисковано за самите носачи и по скоро за маншоните. Да тука ми искат £120 за това на страна значи£ 240 да ги сменят което си е 600 лева. Няма как да стане да дам толкова пари за това ако трябва ще ги изям тези болтове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Най-лесно е да свалиш всичко на масата и там да работиш а не по колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Тегави са си... на седана единия носач не се даде и се скъса болта... майстора си игра бая време. Оня ден като си свалях дисковете и накладките от нея, също видях бая зор с болтовете на апаратите и трябваше да разглабям апаратите първо, че да е по-удобно да се пръска, чука, пръска, чука, напъва, пръска, чука и така 1 час докато се чуе заветното "пук" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Старите болтове на носачите са целите с резба.После инжЕнерите са се усетили и са заложили резба само на последните три сантиметра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Моя фейслифт го взех с развити болтове...Преди мен са менени горни носачи...Това е най-ужасния възАл за ремонт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) Довечера ще видя какъв ще го ядем с моя майстор. Дано не са целите с резба както казва колегата че ще полудеем Редактирано 1 Юли 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) Късаш главата и развиваш през гайката, може да грееш и да ползваш метална шпакла, да не стопиш маншоните. Но се приготви за бормашина... Новия болт като слагаш го намажи с медена грес. Редактирано 1 Юли 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Да това мислех да правим късам главата развиване през гайката ако е с резба само от началото с подлагане и пръскане. Да ще ги намажем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Не са целите с резба, само в края са. Поне при мен беше така, но както ти казах по-добре свали целия амортисьор и си играй на масата. По-бързо ще и доста по-удобно, от това да се занимаваш под колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Само с нагряване .... дори и да скъсаш главата и да почнеш да навиваш през резбата крайния резултат е, че виждаш как се разтяга болта точно след резбата и нищо .. няма сваляне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Възможно ли е да нямам аларма? В каското ми пише,че има тиха аларма с имобилайзер в ключа,обаче като заключих и вътре имаше човек,не се разпищя,пробрах и с отворен прозорец и да си пъхна вътре ръката.Четох в една тема и за бутони по вратата,нямам такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Комбито ми сега е така. Само със светещ диод и имобилайзер. Седана си беше с фабрична свиреща и с бутоните във вратата. Бягай да си слагаш няква свиреща щото някои застрахователи не признават несвирещите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 То въпроса сега е дали и свирещите признават.. Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Аз от 4 години го карам и застраховам така в Армеец,но се замислих дали въобще се активира звуково тази аларма,след като прочетох темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) Не се. Даже си е с отделна сирена, т.е. не използва клаксона.Иначе те при регистрация нищо няма да ти кажат... На мен дори си ми писаха че е фабрична, но брокерът ми ме предупреди, че като стане белята, може приятно да гризнеш дръвцето. Редактирано 1 Юли 2015 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Аз пак да питам за отвратително скърцащият педал на съединителя - има ли начин да се разглоби и да се смаже, за да спре да скърца?Също така на студена кола парктроникът си работи без проблем, а като позагрее колата парктроникът не работи, както и светлините за заден ход. Някой беше казал за някакъв датчик на скоростната кутия, лесно достижим ли е, може ли примерно да се вдигне колата на крик и да се легне отдолу, или трябва да се вдига на подемник и да се разглобява по-сериозно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Не се. Даже си е с отделна сирена, т.е. не използва клаксона.Иначе те при регистрация нищо няма да ти кажат... На мен дори си ми писаха че е фабрична, но брокерът ми ме предупреди, че като стане белята, може приятно да гризнеш дръвцето.Точно за това говоря. Мен също ме открехна познат брокер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) Обикновено заводските аларми ако имат монтирана сирена то тя се намира в багажното отделение или някъде между задната броня и гредата....при 4F е навряна близо до сервото.......Провери дали просто не е изключена от буксата.....мен днес ме изненадаха "приятно" със 15% завишение на каското заради марката..... Редактирано 1 Юли 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Фабричната сирена на 4F се намира в ляво на казанчето за спирачна течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Тъй след 3ч борба с прословутите болтове ги победихме. При мен мина по следния начин. Първо късане на главите след това с гайките излязоха до половината и се скъсаха отново и направо пошашавех. Намерихме стоманен профил със същия диаметър чук 5 кг и след два супер нервни удара изхвръкнаха. Но майтапа е че майстора който ми каза че носачите са за смяна май са му трябвали носачи. Свалих ги и не намерих разлика от новите а са оригиналните от 2005 година. Както и да е сменихме ги а старите ги запазих. Проверихме и другите и са перфектни. Но пък останах приятно изненадан от това. На толкова години и километри и здрави. Не бях виждал такова нещо досега.!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Не е карана в България, нормално да е в такова състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 При мен окачването не е пипано с изключение на 2 биалетки, а е на ~270хил км.Много зависи къде и как е карана, пазена и т.н. Само след сваляне ли се вижда, че нищо им няма? Какви са признаците, за да се хванете на думите на майстора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 (Редактирано) Потръпваше доста прилично. Закарах я в сервиз дигнаха я огледаха я и заявиха на два горни носача бортовете са за смяна и двете биалетки. Редактирано 2 Юли 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 На мен ми смениха втулките на носачите като я взех още, но носачите не са сменяни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Абе не бяха за смяна ама айде да ми е за урок. За не се доверявам толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts