Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Не мисля,че има някакъв защитен слой. Моите преди доста време ги "забърсах" с някаква ситна шкурка-нито се надраха,нито нищо. С две думи,нищо не губиш,но мисля,че ще останеш доволен. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С шкурка от 2000 на водно и стават сато нови, бе да натискаш много.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 15 лв ми ги смениха в сервиз за ауспуси преди година и около три минути. Па ти търкай като "не ти се занимава" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1995, ако ти се занимава, би ли качил една снимка, да видим как се е получило.

Незнам за заваряване колко взимат, но за смяна на масло на скорости ми обявиха 1500€ със препрограмиране.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са от когато ги сменях :) Аз си взех матови защото и джантите си направих така.

 

IMG_5643.jpg

 

IMG_5648.jpg

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1995, ако ти се занимава, би ли качил една снимка, да видим как се е получило.

Незнам за заваряване колко взимат, но за смяна на масло на скорости ми обявиха 1500€ със препрограмиране.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Тея хора не познават парите бе.. пални си колата и ела до София, ще ти излезе по-евтино. Под 200 евро грубо..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм процедурата на много коли. При сегашната ми нямах проблем, но ги лъснах. Търкай смело с водна шкурка 2000 или 1500, стават уникално лъскави, накрая полираш с малко паста, ефекта е много добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой сменял ли е турбо на 2,7 BSG  мотор ( номер на турбината 059 145 715 E ) със турбо на 3,0 BMK мотор ( номер на турбината 059 145 715 F) , съвместими ли са и каква е разликата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето за управление, едното е VDO, другото е HELLA и доколкото знам няма как да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да благодаря на колегата по-горе за качените снимки.

 

Днес ходих на канал, за да си закача едни кори. Под скоростната кутия забелязах 2 теча на вода от всяка страна. Водата минава между купето и кората за топлоизолация на скоростите. Също така, когато колата седи със пуснат климатик, се образуват 2 локвички със вода, точно от двете страни на кутията. 

 

Някой играл ли си е със запушено каналче, за отвеждане на водата от климатика? 1 или 2 са и къде се намират?

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, след като два пъти, през около 1000км чистих грешки поради светнала лампа на чека /даваше проблем с рециркулацията на изгорелите газове/, днес отново светна в движение извън града. Сега забелязах, че на место като подам газ оборотите стигат до 2500 и не се вдигат повече. Докато карах със светната лампа не съм забелязал дали са се ограничавали до 2500. Въпроса ми е това в следствие на светналия чек ли е? Карам предимно извънградско и се чудя дали може егр-а или филтъра да са запушени.

Редактирано от Mitko1962
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Успокои ме. Не разбирам много и това не го знаех. Значи това е нормално. А с каква цел е направено да знаеш случайно.

Редактирано от Mitko1962
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, фейслифт от 2010г. А да знаеш какъв датчик има на дпф-а, че се съмняваха майсторите от там идвала грешката, понеже давало на компютъра няма проблем с филтъра.

Редактирано от Mitko1962
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги :)
Интересува ме слагане на камера в задния номер.
Една обява намерих за 70лв с кабели и захранване. В описанието пише ТИП: CCD 1089K. 
Китайски ментак ли е и ако да какви пари вървят читавите? Какво е необходимо допълнително да се смени ако реша да слагам такава камера?

За на Jass A6-та става въпрос. Аз съм новия й горд собственик :) Голям пич е момчето. Повече хора като него да има!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трябва да има MMI с fbas, което най-често върви в комплект с тв тунер. Не знам дали камерата се връзваше към тунера директно или трябваше още нещо. Иначе това което си видял е китайлък, да. Оригиналния ретрофит стъпва много дебело. Доколкото знам и китайлъка може да се излъже да се пуска като дадеш на задна, но не знам как. В стандартния му вид ще трябва ръчно да превключваш от радио/CD към камерата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...