Emillion Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Не мисля,че има някакъв защитен слой. Моите преди доста време ги "забърсах" с някаква ситна шкурка-нито се надраха,нито нищо. С две думи,нищо не губиш,но мисля,че ще останеш доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 (Редактирано) С шкурка от 2000 на водно и стават сато нови, бе да натискаш много. Редактирано 27 Юли 2015 от gibonass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Ами след това корозията не се ли засилва още повече? Не търся ефект, само ръжда да няма. Благодаря за бързите отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 За 15 лв ми ги смениха в сервиз за ауспуси преди година и около три минути. Па ти търкай като "не ти се занимава" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Човека гледам е в Италия, там ценоразписа сигурно е друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 N1995, ако ти се занимава, би ли качил една снимка, да видим как се е получило.Незнам за заваряване колко взимат, но за смяна на масло на скорости ми обявиха 1500€ със препрограмиране.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 (Редактирано) Тези са от когато ги сменях Аз си взех матови защото и джантите си направих така. Редактирано 28 Юли 2015 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 N1995, ако ти се занимава, би ли качил една снимка, да видим как се е получило.Незнам за заваряване колко взимат, но за смяна на масло на скорости ми обявиха 1500€ със препрограмиране.Sent from my iPhone using Tapatalk Тея хора не познават парите бе.. пални си колата и ела до София, ще ти излезе по-евтино. Под 200 евро грубо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legend433 Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Правил съм процедурата на много коли. При сегашната ми нямах проблем, но ги лъснах. Търкай смело с водна шкурка 2000 или 1500, стават уникално лъскави, накрая полираш с малко паста, ефекта е много добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Aleks Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 колеги някой сменял ли е турбо на 2,7 BSG мотор ( номер на турбината 059 145 715 E ) със турбо на 3,0 BMK мотор ( номер на турбината 059 145 715 F) , съвместими ли са и каква е разликата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Моторчето за управление, едното е VDO, другото е HELLA и доколкото знам няма как да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Aleks Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 забравих да поясня че става дума за комлект с управлението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Първо искам да благодаря на колегата по-горе за качените снимки. Днес ходих на канал, за да си закача едни кори. Под скоростната кутия забелязах 2 теча на вода от всяка страна. Водата минава между купето и кората за топлоизолация на скоростите. Също така, когато колата седи със пуснат климатик, се образуват 2 локвички със вода, точно от двете страни на кутията. Някой играл ли си е със запушено каналче, за отвеждане на водата от климатика? 1 или 2 са и къде се намират? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 (Редактирано) Колеги, след като два пъти, през около 1000км чистих грешки поради светнала лампа на чека /даваше проблем с рециркулацията на изгорелите газове/, днес отново светна в движение извън града. Сега забелязах, че на место като подам газ оборотите стигат до 2500 и не се вдигат повече. Докато карах със светната лампа не съм забелязал дали са се ограничавали до 2500. Въпроса ми е това в следствие на светналия чек ли е? Карам предимно извънградско и се чудя дали може егр-а или филтъра да са запушени. Редактирано 1 Август 2015 от Mitko1962 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 На фейса на място е толкова и при изправна кола. Преди фейса до 4000 вдига.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 (Редактирано) Благодаря колега. Успокои ме. Не разбирам много и това не го знаех. Значи това е нормално. А с каква цел е направено да знаеш случайно. Редактирано 1 Август 2015 от Mitko1962 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Ако караш фейс, да.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 (Редактирано) Да, фейслифт от 2010г. А да знаеш какъв датчик има на дпф-а, че се съмняваха майсторите от там идвала грешката, понеже давало на компютъра няма проблем с филтъра. Редактирано 1 Август 2015 от Mitko1962 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Не, свържи се с kpematop. Той ги разбира ДПФ-ите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Ако ходиш при майстор който се съмнява гледайки компа по-добре го менкай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavCvetkov Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Колеги Интересува ме слагане на камера в задния номер.Една обява намерих за 70лв с кабели и захранване. В описанието пише ТИП: CCD 1089K. Китайски ментак ли е и ако да какви пари вървят читавите? Какво е необходимо допълнително да се смени ако реша да слагам такава камера?За на Jass A6-та става въпрос. Аз съм новия й горд собственик Голям пич е момчето. Повече хора като него да има! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Колата трябва да има MMI с fbas, което най-често върви в комплект с тв тунер. Не знам дали камерата се връзваше към тунера директно или трябваше още нещо. Иначе това което си видял е китайлък, да. Оригиналния ретрофит стъпва много дебело. Доколкото знам и китайлъка може да се излъже да се пуска като дадеш на задна, но не знам как. В стандартния му вид ще трябва ръчно да превключваш от радио/CD към камерата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavCvetkov Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Ясно. Благодаря, Хубаво е като има кой да даде насоки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Контрол хед юнит с фбас, модула на парктроника трябва хардуерно да поддържа камера, самата камера и комп за нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Колеги някой знае ли за предна дясна решетка която е с дупката за халогена има ли разлика между S-line и обикновенна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts