Preslito Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Моята е сменяна, не помня марката, но после видими вибрации нямаше, може пък так да е, нали това и е функцията, да обира вибрациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Здравейте колеги,след смяна на всички носачи с нови 8бр остана едно тропане което и преди го имаше, а то се изразява особено на павета да речем с 10-15 км и се натисне леко спирачката и започнат спирачките леко да обират скоростта, натиснат ли се по силно спирачките всичко изчезва, чува се повече от дясно но го има и от ляво, когато се свива на ляво или дясно примерно 90градусов завой на с ниска скорост до 20км и има неравности също тропа доста сериозно, с по висока скорост от 50км+ почти не се чува освем ако неравностите не са от типа изрязан асфалт и леко задигнат новия асфалт или като цяло тропането е в плитки неравности, колата мина през тресачка казаха че амотресьорите са ок не са изпуснали, като да уточня на цялото окачване е одарен по един ключ да няма нещо хлабаво само двете биалетки не са сменени от мен но явно човека преди мен ги е сменил защото си личи че са сменини и нямат проблеми, гледани са накладките, спирачни апарати, в сервиза смятат да гледат тампони на амотресьорите, амотресьорите и стабилизираща щанга ще съм благодарен за акъл какво друго да погледнем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Рейката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Рейката .... няма луфт не бие на волана грам надявам се че не е от нея проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Виж накрайниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 тампони на магарето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Колеги, заключиха темата за ДПФ и затова тук ще питам.Чета, че гледате някъде с вагком колко % е пълен ДПФ-а. Аз обаче не можах да намеря такива данни. Самирам само за ASH и доста други неща. Може ли информация на кой канал е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Понеже заключиха и моята тема за фаровете, та да питам и тук (току-виж и отговор да получа). Не е ли нормално, при натоварена кола, да се снижат фаровете (тоест, умния комп. да разбере, че задницата е натисната яко и да не праща светлината по короните на дърветата)? Няколко пъти гасих и палих и виждах, как се "уж" регулират, но си бяха яко високи. Никакви пищенета не съм имал. Дали да търся проблем в някой от датчиците по мостовете, или... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Трябва сами да се регулират, но трудно ще видиш разликата. По-скоро застани пред някоя стена на тъмно на 4-5 метра със запалени фарове, отвори багажника (за по-лесно ) и разклати колата отзад. Би трябвало да видиш как се местят. Провери и за грешки за всеки случай, но щом не свети лампата на ФИС-а най-вероятно всичко е наред. Просто на А6-цата някак по-бавно реагира автоматичния реглаж на фаровете. Примерно на Б7-цата ми се вижда дори и в движение нощем как си коригира фаровете особено ако се минава през легнал полицай. При А6-цата не е така. Незнам дали няма начин през ВАГ-КОМ да се кодира как да се регулират фаровете, колко агресивно да го прави. Просто забелязвам огромна разлика между регулирането на нивото на фаровете между А4/Б7 и А6/4Ф в полза на А4-ката. Редактирано 5 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Сякаш, би трябвало да има някакъв проблем, защото карах така повече от 200 км. и се накъсаха да ми светят (и с право). Не са ми адаптивни, но трябва да си изпълняват функцията нагоре-надолу в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Е, ако не са адаптивни няма как сами да се регулират - виж дали нямаш плъзгач на левия въздуховод под ключа за фаровете за ръчен реглаж, обикновено са 3 степени.Предполагам, че не си с ксенонови фарове?Не е лошо да си регулираш и фаровете за всеки случай. Редактирано 5 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Момент...нямам ръчно регулиране, но това че не завиват, не означава, че няма да се регулират нагоре-надолу (автоматично). Ходил съм на реглаж и всичко е ток! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Не говоря за завиване, а да се местят нагоре/надолу в зависимост от пътя. Щом са ти такива значи трябва да ги пробваш дали изобщо се движат сами нагоре/надолу и ако се движат най-вероятно ще трябва да ги регулираш. Свалял ли си фаровете - примерно за смяна на ремъци или друго? Ако са сваляни 100% ще трябва да се регулират. Редактирано 5 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 тампони на магарето колега, там търси проблема , имах същите оплаквания преди да ги сменя преди 2-3 години, просто се бяха разпаднали от лугата в Германия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Фаровете са биксенон (без завиване) и ги свалях за рециклиране. Затова бях отворил цяла тема. След слагането им обратно, ходих първо на реглаж с ВАГ (защото светеха буквално на майната си) и след това на ръчен реглаж с машина. Всичко беше ок, до момента с якото товарене отзад. При палене, се вижда съвсем ясно, как се вдигат - свалят и отново се вдигат на нужната "уж" височина. Дали бояджиите не са вързали нещо, като са ги сложили но пък тогава щеше да пищи. Ще проверя за тия тампони на магарето. Благодаря, колеги! Редактирано 5 Октомври 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Имам едно въпросче, как се стига до датчика на парктроника. Забелязах, че преден десен датчик е влязъл навътре в бронята, вероятно от струята на автомивката. Сега не знам как да го изтегля или да се бутне от вътрешна страна. Ако се вдигне на подемник има ли достъп до там, или трябва нещо да се разглобява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Крайно се съмнявам да може да го стигнеш. Най-лесно ще е да свалиш предната броня, което не е голяма драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Имам едно въпросче, как се стига до датчика на парктроника. Забелязах, че преден десен датчик е влязъл навътре в бронята, вероятно от струята на автомивката. Сега не знам как да го изтегля или да се бутне от вътрешна страна. Ако се вдигне на подемник има ли достъп до там, или трябва нещо да се разглобява.На подемник няма да стане.Отвий бронята,издърпай я напред и бръкни през подкалника(не е нужно да се сваля)но трябва да я дръпнеш напред,не е нужно да се сваля нацяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Моя опит показа да не карате гуми две еднакви отпред и две еднакви, но друга марка отзад на quattro. Аз повече не бих повторил. Както преди време писах, едната се разлепи на път и понеже бяха около 6 мм, реших да сложа други две със същата дълбочина на протектора. Редактирано 5 Октомври 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Какво става като са различни марките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Някакви странни вибрации от 50 км до към 100, все едно имам дисбаланс на гумите и не се получаваше по всяко време. Според мен при различните производители може да има разлики в общия диаметър на гумата и това да товари раздатката. Редактирано 5 Октомври 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Вие се чудите от къква болест да се "разболеете" с тези коли 4х4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Фаровете са биксенон (без завиване) и ги свалях за рециклиране. Затова бях отворил цяла тема. След слагането им обратно, ходих първо на реглаж с ВАГ (защото светеха буквално на майната си) и след това на ръчен реглаж с машина. Всичко беше ок, до момента с якото товарене отзад. При палене, се вижда съвсем ясно, как се вдигат - свалят и отново се вдигат на нужната "уж" височина. Дали бояджиите не са вързали нещо, като са ги сложили но пък тогава щеше да пищи. Ще проверя за тия тампони на магарето. Благодаря, колеги!Петьо, от описанието което правиш, ме съмнява че фаровете са регулирани механично (от врътките) в някакво близко до крайното положение на обхват на адаптивния контрол и за това рейнджа да не му стига за компенсация. П.П. Направи една снимка срещу стена, да видя как са ги регулирали като сходимост и една на тъмен равен път, да видя хоризонта къде е. Редактирано 5 Октомври 2015 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Ако колата е с ксенон трябва да се регулират сами. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batsasho1 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Понеже заключиха и моята тема за фаровете, та да питам и тук (току-виж и отговор да получа). Не е ли нормално, при натоварена кола, да се снижат фаровете (тоест, умния комп. да разбере, че задницата е натисната яко и да не праща светлината по короните на дърветата)? Няколко пъти гасих и палих и виждах, как се "уж" регулират, но си бяха яко високи. Никакви пищенета не съм имал. Дали да търся проблем в някой от датчиците по мостовете, или...Колега, вдигни я на подемник и виж дали датчиците за нивото са им закачени лостчетата (става и на крик) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts