nikif1 Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Стъклата са еднакви,в "пълнежа" е разликата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 DIY - поправка/смяна на копчето на подлакътника A6 4F : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137245 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Колко и какви болтове ми трябват за да закача кората под мотора към подкалниците?Болтовете под кората си ги намерих, но тези мъничките даже незнам как изглеждат.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terzo Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) Има комплекти за кората мисля че струват към 14лв Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) Предполагам за ebay говориш, мойте са от там, но има само металните болтове. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 На самата кора под двигателя има по три дупки откъм всеки подкалник,в тях се щракват едни пластмасови легла,по около 1 лв. бяха нови оригинални. Съответно има и шест пластмасови болтчета,които минават от подкалниците през кората. Крайните две са леко по-дълги. Вътрешните бяха по 3-4 лв. нови оригинални,външните бяха по 7-8 лв.. Нямам достъп до ЕТКА в момента,да кажа точните номера,но доставчикът ти би трябвало да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) Искам да благодаря на колегите за мненията и дадените съвети спрямо накладките. Вчера ги подмених с EBC Read stuff керамиката отпред и отзад и си оставих ОЕМ дисковете защото са нови и реших да ги изтъркам. Та първоначално спираха да кажем както предишните но вече след 250 км нещата са напълно различни кола не е спирала никога тъй отделно педала е доста по чувствителен и не трябва да прилагам почти никакво усилие. Предполагам, че ще има още подобрение след някой друг километър.Решил съм след като ги изтъркам тези дисковете да сложа USR серията на EBC и тогава очаквам да се събере като акордеон колата Благодаря отново на всички.!!! Редактирано 30 Октомври 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Виж как са от 250 до 100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Поне 10-на поредни пъти LoLЧовека е в Англия, такива експерименти не минават като в БГ...ненаказани.Иначе честито и от мен, добър избор си направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 250 едва ли ще дигна както каза колегата DStealth няма да ми се размине тука. Но от 180 до 70 се справиха отлично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 С 250 в Англия отиваш на топличко и единствения допир с кола ще е когато те возят дълги години, а не като при нас - шуробаджанащина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Смених поплавъка на резервоара след като ми свърши нафтата, когатп стрелката стигна половината.След 1 месец проблема е, че стрелката си работи когато резервоара е над 50% пълен, но стигне ли средата, стрелката си седи там и само на моменти показва реалното количество гориво.Колата е куатро, къде може да е проблема?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Флашни софта на таблото. При някои модели го има този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Ако колата е 2006та, този проблем е отстранен вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Може да е 2006, но таблото да е от 2005 софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Привет на всички. Изникнаха няколко питанки. Първата е, че някой път се усеща миризма на изгорели газове в купето. Като включа климатроника се усилва, явно от някъде изпуска или нещо такова, не знам. От къде може да идват тези изгорели газове? Не е от уплътненията на дюзите, защото са сменяни, възможно ли е да е свързано със позапушен ДПФ и катализатор? Втората питанка е, че от известно време съм с нов съединител (ръчка) и първа влиза по-трудно от преди, а втора някой път влиза трудно, някой път изобщо не влиза, а някой път влиза нормално. Забелязах, че когато връщам от трета на втора няма никакво запъване, когато включвам втора на ниски обороти също влиза с лекота, но когато на първа изтегля повече и включвам втора на по-високи обороти тогава втора влиза по-трудно или изобщо не влиза. На какво може да се дължи това?Поздрави!Маркучи за излишното гориво.Ново 300-400 лв, втора ръка може да си го намериш за 100 лв. Аз така направих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Колеги, понеже в някакъв момент ще прехвърлям отопление на седалките в комбито, то трябва да смена и клима юнита. Въпросния доколкото знам има component protection. В същото време колата май ще трябва да минава през ауди така или иначе за да отключат скоростната кутия (още не е ясно) и ако това се наложи ми се иска да отключат направо и клим юнита (та даже и навигацията, че и нея я сменям ). Та въпроса на деня е, клима юнита, който е с отопление, може ли да се върже директно на мястото на такъв без, евентуално като се изключи опцията за отоплението през VCDS, че да не набива грешки. Ако не се лъжа кабела за отоплението е отделен от останалите и идеята е да си го превържа по-нататък, като ми остане време да разглобя другите седалки. Освен това, някой знае ли дали лицето на клима юнита (пластмасата около бутоните) може да се сваля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 И да набива грешка кво Колко струва махането на ср в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Последно един колега като ходи му взеха 35 или 40лв за отключване на усилвателя плюс 50лв че е седяла 1 час колата там Това в Порше Запад. Аз ще ходя най-вероятно за отключване на автоматика, навигацията и клима панела и ще кажа после колко са ме удрусали. Освен това колегата го приеха само в Понеделник, защото само тогава се отключвало от само някъв си бай германец, дистанционно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Хахахха.. Смятай каква криминална държава сме щом не са пуснали софтуера тук Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 с ODIS наще хора премахват CP, не ги слушай тия приемчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Т.е. Си измислят оправдание да ти вземат 100 кинта за 2 мин работа? Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Нещо такова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 CP се маха и с abrites......без немска намеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marior Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Някой мисля, че вече го бе махал и няма ядове повече. Аз също съм за махане на заключването, защото така или иначе това е отживелица и не предпазва от днешните крадци нищо, пък и парите които спестяваш от нова колона са си доста.Някой сеща ли се кой потребител е махал заключването на кормилната колона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts