PeevD Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Здравейте, избива ми някаква форма на грешка (обикновено се случва след продължително каране на относително високи обороти или няколко поредни вкарвания във високи обороти).Грешката не оказва влияние върху возията.Проблема е, че таблото е от "преебаните".Благодаря предварително дори за предположения.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Просто ти е прецакан фис дисплея и трябва да се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Тук си требе врачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Колкото по - топло, по кофти бачка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Имаше гайд как да си монтираш вентилаторче,което да охлажда fis-а и да не става така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 На толкова умрял Фис няма да помогне олаждане, на избледняващ да ама на толкова вече нз, на мене ми се вижда символ като за несветеща ламБа ама верно доста боб трябва да се хвърли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Имам фис от фейслифт, ама е със не-дигитален часовник, някой може ли да съветва дали може да се нагоди? По възможност и с часовника А самата грешка се появява след бая карана или бая натискане. Ако е грешка заради загряване на фис-а ще го преживея. Наистина изчезва след като колата се поохлади. @LUDsAUDI - Ламбата е само "warning" и е жълт сигнала, не червен (и вече хвърлях успешно боб заради ламба ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Toва са възможноте символи. На мен ми мяза на течност за пръскалки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Горе жълтото го игнорирай, няма ефект и не се появява при диагностика, предполагам е забило на ОК.Долу червеното е "проблема" - то се появява при условията написани по-горе.Прилича ми или на "collant level" или на "oil pressure". Първото е грешно (датчик), защото нивото на антифриза го проверявам лично. Ако е второто е... шибана работа доколкото разбирам.Въпроса е колко е възможно да е грешката за налягане на маслото и дали ще избие при гореописаните условия. Благодаря за помощта оказана досега, колеги, сигурен съм, че с общия ни боб можем да открием истината! Редактирано 21 Юни 2015 от PeevD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Давай с vag com, там ще изкара от какво идва. Нещо боба ми е свършил и гадаенето е невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Колега,пробвай да погледнеш дисплея под ъгъл и виж дали няма да се види нещо макар и бледо.При мен го има това избледняване като загрее таблото и така под ъгъл горе долу се вижда.Всъщност ти как разбираш,че има проблем като нищо не виждаш,има ли звукова индикация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Аз мислех, че жълтото те притеснява, червеното долу не е грешка и проблем, ако има такъв го вади на долните 2 сектора без чертата между тях а при теб я има, просто ти показва данните от колата ама супер неразбираемо, поне така мисля аз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Изгоряла крушка имаш горе, а в червения сектор няма проблем Редактирано 23 Юни 2015 от coresnet Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Оказа се, че червения сектор явно е нещо, което съм пуснал, докато си щраках по лостчето - да, това са данни от самия дисплей. Благодаря, колеги. Грешка при високите обороти все пак има понякога и, да, придружена е от звуков сигнал. Колкото до предположенията за крушка (жълтия сектор) - ако е така е крушка някъде вътре в купето, за която или не знам или е много добре скрита. Външните светлини са 100% изрядни. Ако случайно (или.... нарочно ) избие грешката при високи обороти ще се опитам на момента да снимам, за да покажа. Поздрави Редактирано 23 Юни 2015 от PeevD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 А не е ли по-лесно да закачиш колата на компютър и от там да прочетеш записаните грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Има ли лог с грешки назад във времето? Майсторчето ми говореше нещо за грешка като той я закачал. Май грешката не е била "Check Engine"-a (който свети заради наличието на втора ламбда и липса на катализатор) ами точно от грешките назад във времето. Утре ще я закачим на ВагКом-а с един колега и ще погледнем. Мерси за идеите и съветите. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Повечето показания на борда нямат връзка с грешките в ECU (т.е. не можеш да ги прочетеш с ваг-ком). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Брей. А изгорялата крушка, износени накладки, всякакви електрически проблеми...Обиктовено не записва при проблеми с флуидите, тоест няма вода за чистачките, ниско ниво на с ирачна течност и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Флуидите си ги проверявам на око. Не е там драмата.Ще я видя днеска и ще драсна довечера да ви поразбъркам мозъците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Брей. А изгорялата крушка, износени накладки, всякакви електрически проблеми...Обиктовено не записва при проблеми с флуидите, тоест няма вода за чистачките, ниско ниво на с ирачна течност и т.н. Това е система за информиране на водача за проблеми, които го "интересуват" (не тези, които по презумпция на запад можеш да установиш само в сервиз чрез ваг-ком). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 26 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Грешката в движение се оказа свързана по някакъв начин с разпределителния вал. За съжаление, приятеля, който цъкаш програмата избърза и я изчисти. Та, ще чакаля ново появяване преди да се метна при майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Може да има проблем с лош контакт на крушка например на стоп светлините... тях няма как да ги видиш сам, освен ако някой не натиска спирачката и може да се появява когато си иска при лош контакт от време на време, а и няма как да я усетиш, понеже не се вижда... Друг проблем може да е датчика отдолу на казанчето на охлаждашата течност и да писка за това. Не съм сигурен защо ти прави така диспея, но на ФВ от същата година проблем им е често един термистор, който определя осветеността на дисплея автоматично заменя се с резисторче и нещата се нареждат, но това не ми прилича на подобно нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване