Jump to content

Е това, ако някой го разгадае - черпя бири!


PeevD

Recommended Posts

Здравейте, избива ми някаква форма на грешка (обикновено се случва след продължително каране на относително високи обороти или няколко поредни вкарвания във високи обороти).

Грешката не оказва влияние върху возията.

Проблема е, че таблото е от "преебаните".

Благодаря предварително дори за предположения....

post-91118-0-63005000-1434896349_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На толкова умрял Фис няма да помогне олаждане, на избледняващ да ама на толкова вече нз, на мене ми се вижда символ като за несветеща ламБа ама верно доста боб трябва да се хвърли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам фис от фейслифт, ама е със не-дигитален часовник, някой може ли да съветва дали може да се нагоди? По възможност и с часовника :D

 

А самата грешка се появява след бая карана или бая натискане.

 

Ако е грешка заради загряване на фис-а ще го преживея. Наистина изчезва след като колата се поохлади.

 

@LUDsAUDI - Ламбата е само "warning" и е жълт сигнала, не червен (и вече хвърлях успешно боб заради ламба :D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Горе жълтото го игнорирай, няма ефект и не се появява при диагностика, предполагам е забило на ОК.

Долу червеното е "проблема" - то се появява при условията написани по-горе.

Прилича ми или на "collant level" или на "oil pressure". Първото е грешно (датчик), защото нивото на антифриза го проверявам лично. Ако е второто е... шибана работа доколкото разбирам.

Въпроса е колко е възможно да е грешката за налягане на маслото и дали ще избие при гореописаните условия.

 

Благодаря за помощта оказана досега, колеги, сигурен съм, че с общия ни боб можем да открием истината! :D

Редактирано от PeevD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,пробвай да погледнеш дисплея под ъгъл и виж дали няма да се види нещо макар и бледо.При мен го има това избледняване като загрее таблото и така под ъгъл горе долу се вижда.Всъщност ти как разбираш,че има проблем като нищо не виждаш,има ли звукова индикация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех, че жълтото те притеснява, червеното долу не е грешка и проблем, ако има такъв го вади на долните 2 сектора без чертата между тях а при теб я има, просто ти показва данните от колата ама супер неразбираемо, поне така мисля аз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Оказа се, че червения сектор явно е нещо, което съм пуснал, докато си щраках по лостчето - да, това са данни от самия дисплей. Благодаря, колеги.

 

Грешка при високите обороти все пак има понякога и, да, придружена е от звуков сигнал.

 

Колкото до предположенията за крушка (жълтия сектор) - ако е така е крушка някъде вътре в купето, за която или не знам или е много добре скрита. Външните светлини са 100% изрядни.

 

Ако случайно (или.... нарочно ;) ) избие грешката при високи обороти ще се опитам на момента да снимам, за да покажа.

 

Поздрави :)

Редактирано от PeevD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли лог с грешки назад във времето? Майсторчето ми говореше нещо за грешка като той я закачал. Май грешката не е била "Check Engine"-a (който свети заради наличието на втора ламбда и липса на катализатор) ами точно от грешките назад във времето.

 

Утре ще я закачим на ВагКом-а с един колега и ще погледнем.

 

Мерси за идеите и съветите. 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей. А изгорялата крушка, износени накладки, всякакви електрически проблеми...

Обиктовено не записва при проблеми с флуидите, тоест няма вода за чистачките, ниско ниво на с ирачна течност и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей. А изгорялата крушка, износени накладки, всякакви електрически проблеми...

Обиктовено не записва при проблеми с флуидите, тоест няма вода за чистачките, ниско ниво на с ирачна течност и т.н.

 

Това е система за информиране на водача за проблеми, които го "интересуват" (не тези, които по презумпция на запад можеш да установиш само в сервиз чрез ваг-ком).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката в движение се оказа свързана по някакъв начин с разпределителния вал. За съжаление, приятеля, който цъкаш програмата избърза и я изчисти. Та, ще чакаля ново появяване преди да се метна при майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Може да има проблем с лош контакт на крушка например на стоп светлините... тях няма как да ги видиш сам, освен ако някой не натиска спирачката и може да се появява когато си иска при лош контакт от време на време, а и няма как да я усетиш, понеже не се вижда...  Друг проблем може да е датчика отдолу на казанчето на охлаждашата течност и да писка за това. Не съм сигурен защо ти прави така диспея, но на ФВ от същата година проблем им е често един термистор, който определя осветеността на дисплея автоматично заменя се с резисторче и нещата се нареждат, но това не ми прилича на подобно нещо... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...