Jump to content

Нов с 1.8Т quattro и малко въпроси


v1per

Recommended Posts

Слагаш рейка на 1,5 ома и като смениш тръбата с 8 мм,трябва да сложиш и усилена евросонда с изход към тръбата 8 мм.Аз съм с такава мисля,че струваше 60 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Здравейте колеги,

оказа се, че колата просто искаше по-добра настройка на газ-та. Сега върви супер на газ и дава разход 14-15 в София, извън града харчи между 10 и 11 със скорости между 120 и 140км/ч всички засичания са с климатик.

Доста съм доволен за момента, колата се държи перфектно!

Неделя вечер се пробвахме с един приятел с неговата Алфа 156 1,8 144к.с. която е в супер състояние, като дисциплината беше 50км/ч до 160км/ч от 2ра предавка. Не очаквах, че ще му направя 4-5 коли разлика, просто адски много изтегля А6цата в началото и продължава стабилно нагоре! В тоя ред на мисли за мен е не възможно кола 150к.с. на 1520кг да върви толкова повече от кола 144к.с. на 1300кг. и си мисля, че колата ми е ремапвана.

Как може най-лесно да се провери дали има ремап AEB-то?

 

п.с. след смяната на маслото понеделник, с майстора видяхме, че сълзи антифриз от един тройник зад двигателя... на много кофти място е разположен? Предполагам е често срещан проблем и да питам има ли лесен начин за неговата смяна да дадете някоя идея и скъп ли е като цяло лесно ли се намира?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1.8TQ 180к.с. и надува до 1,2 бара.  Дебитомера на 3-та до прекъсвач дава 142,5    Предполагам , че е чипната от някой си преди мен, обаче не ми се струва , че върви като за чипнат мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е писал и колегата над мен, по налягането може да се познае дали има промени в софта. АЕБ-то сток е на 0.6 бара. Закачаш един бустметър и мериш. Ако има холд повече от 0.6 значи има намеси.

За въпросния теч на антифриз, ако е от пластмасовия тройник с датчиците, който е в задната част на главата, смяната му не е нещо особено. Захванат е с две болтчета М6 към главата и с едно болтче към металната тръба отстрани. Макркуча към радиаторчето на парното е на бърза връзка, а датчиците са осигурени с по една фиба и се вадят елементарно. Заедно с тройника е хубаво да се сменят и уплътненията на двата датчика, продават се отделно и са стотинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на оргиналния петхуйник(тройник) с код за моя мотор 06B 121 132 E =27лв. и би трябвало да върви в комплект с уплътнение към блока.Уплътненията за датчиците са евтини и се купуват отделно.Моя го купих от колегата gsb от форума, вече година няма грижи.Колегата по-горе ти е писал за смяната му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте, имам изникнали още няколко въпроса....

тук преди 2-3 седмици ми се наложи да тръгна много рязко и с всичката газ пуснах съединителя на 3000-3500 оборота... и съответно тръгнах като тролей :D запали се яко... следващите 2-3 минути доста приплъзваше и реших, че му е дошло времето и още на следващият ден купих комплект на Закс, но като май по-избързах понеже от тогава и направих 1500км и за сега нямам проблеми и въпроса ми е колко средно издържат съединителите на нашите Аудита като се има предвид, че е и куатро? Понеже старият собственик е купил колата на 150 хил. км и каза, че не е сменял съединител, а сега е на 205хил и предвид това грубото буксуване си мислех, че е заминал, но сякаш малко избързах с покупката му. Държа да отбележа, че няма никакво боксуване на 3-та, 4, 5та с всичката газ на ниски обороти. Няма притрисане или шумове при тръгване единствено, като е по загряла при натиснат съединител се чува леко аксиалният легер. Какво мислите?
От скоро /големите студове/ не ми работят лампичките в краката и тази на вратата когато е отворена, разбрах, че е от самият бутон който колата разбира кога вратата е отворена, защото някой път като си отключа и вляза и се забавя да дам на контакт, колата сама се заключва. Та къде е този бутон, че се мъчих да го намеря но безуспешно?

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е при Quattro като си тръгнал с ряз да подпалиш съединителя, при положение, че много трудно ще превъртиш гумите и слабо звено идва съединителя. Така и така си го купил смени си го, още повече че имаш шум и от лагера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам изникнали още няколко въпроса....

тук преди 2-3 седмици ми се наложи да тръгна много рязко и с всичката газ пуснах съединителя на 3000-3500 оборота... и съответно тръгнах като тролей :D запали се яко... следващите 2-3 минути доста приплъзваше и реших, че му е дошло времето и още на следващият ден купих комплект на Закс, но като май по-избързах понеже от тогава и направих 1500км и за сега нямам проблеми и въпроса ми е колко средно издържат съединителите на нашите Аудита като се има предвид, че е и куатро? Понеже старият собственик е купил колата на 150 хил. км и каза, че не е сменял съединител, а сега е на 205хил и предвид това грубото буксуване си мислех, че е заминал, но сякаш малко избързах с покупката му. Държа да отбележа, че няма никакво боксуване на 3-та, 4, 5та с всичката газ на ниски обороти. Няма притрисане или шумове при тръгване единствено, като е по загряла при натиснат съединител се чува леко аксиалният легер. Какво мислите?

Нормално е, особено за хора, които не са свикнали на стартиране с квадро. Ако си позадържал повечко съединителя, 100% си го припалил. След малко каране този слой ще изчезне и ще си държи съединителя, ако не го доубиеш до тогава. Говоря в случаите, в които феродото не е тотално свършило. При мен се усеща много този момент с прегряването, но съм се понаучил да стартирам и замирисва на феродо, ако правя над 4-5 последователни старта. Има и друго, сега с тези студове се натрупва малко конденз и може от това още по-лесно да приплъзне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се бях притеснил леко първият път като запалих съединителя на S3ката... :hilezh:  няма грижи карай смело.... като стане много тежък педала тогава сменяй!

Моя е пален "n" на брой пъти и изкара 120 000км като имаше още хляб в него.... ама го смених, че счупих ск. кутия и така и така трябваше да се раглабя...

А да и за хубав старт май ще ти трябват повечко обороти - по скоро към 5000-6000 :zustimm:  

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35ца не знам какво значи, но предивд паленето на съединителя си мислех, че 3500 са много.
За живот на съединителя не казахте... знам, че е много относително предвид това как се кара колата, но предполагам едни 100000км би трябвало да държи?

И за шофьорската врата не казахте, къде да гледам за "нещотото" от което колата разбира, че вратата е отворена или затворена :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живот на съединителя никой не може да ти каже колко е, пряко зависи от стила на шофьора и маршрутите. Ако караш по 200-300км извънградско на сядане може да изкара много, ако караш по 3км в центъра на сядане и 4 светофара ги минаваш за 4 часа с хиляда тръгни-спри, може да изкара и 10 000км.

П.П. 35-ца е турбина за 500+ коня.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз започнах да ти пиша, но се спрях, една зима си прецаках и аз вратата - замръзна и после я смлях от "опити" да я затворя - неуспешни,

 

"Нещото" се намира точно по средата на рамката на вратата. При мен може би съм счупил пружина и не се връща автоматично, съответно не отчита нито че е отворена, нито че е затворена и затова  се заключва сама - доста неприятно, но факт :)

 

В моя случай , няма оправия , освен смяна на брава ли е там , патрон ли не знам как му е името, но не ми се разглобява врата, все още ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител на Ауди може да изкара 350 -400 000 км, може и по малко, като говорим за ежедневен автомобил. Аз по принцип тръгвам на ниски обороти на двигателя, след това настъпвам. Ако педала на съединител ти е станал твърд, значи има износване на феродото, но това не значи, че е за смяна, но когато се смени, педала става много мек, все едно натискаш газта. Газкай сега, смени го когато на 4 и 5 предавка започва да буксува, при надуване на турбото. При мен в големите студове приплъзва, лятото нямам проблем. Сменен е преди 50 000 км, като се има предвид, че съм твърд маховик и демпферен феродов диск-нов комплект от АСЕ. Скоро се подготвям за съединител на 240 мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се чух с майстора и каза, че феродото е било почти на нитове... Какви са симптомите при заминал маховик? От това което четох стана ясно, че при потегляне притриса, при мен няма нищо такова...други признаци има ли? От прочетеното разбрах, че съединителя се втвърдявал при износено феродо а при мен си бе до последно мек?!

От къде най лесно мога да видя табелката на турбото, за да разбера кой модел е К03ката?

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветлението на вратите, плафотите в купето и тези в краката се управлява от едни микро ключета. Самите те се намират в бравите на вратите. С годините се износва натискащия механизъм и спират да работят. Съответно при отключване не дават сигнал за отворена врата и колата се заключава автоматично след една минута. Ако имаш един ключ не го оставяй в колата, че ако го заключиш вътре филма е голям.

Редактирано от stohi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветлението на вратите, плафотите в купето и тези в краката се управлява от едни микро ключета. Самите те се намират в бравите на вратите. С годините се износва натискащия механизъм и спират да работят. Съответно при отключване не дават сигнал за отворена врата и колата се заключава автоматично след една минута. Ако имаш един ключ не го оставяй в колата, че ако го заключиш вътре филма е голям.

Мерси за инфото колега! Някой, ако има снимки на въпросните ключета ще съм благодарен.

 

Взех си колата вчера и първо видях старото феродо на него имаше щампи на VW и Audi и пишеше LuK, предполагам е бил оригиналният. Километража показва 203хил в момента и ако приемем, че не е сменян до сега, това дава отговор на въпроса ми колко издържат съединителите.

Първият момент след като натиснах съединителя, не можах да повярвам колко е мек в момента, наистина е супер супер мек. И най-важното отделя много по-надолу от преди, а съм чел доста мнения във форума където пишат, че всички AEB отделят високо горе, което НЕ Е ВЯРНО.

Колата на моменти клатеше обороти на газ и дори ми е гаснела, след чистенето на дросела вчера се държи перфектно, даже е много по-чуствителна газта. Много съм хепи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото отделяне зависи от дебелината на феродото.На един диск,сложихме малко по дебело феродо и съединителя започна да отделя по рано.

Всъщност ти какво смени,целият комплект или само някой от детайлите му?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених феродото, притескателя и лагера с такива на Sachs, т.е. целият комплект без маховик. 5w40 Motul 8100 с филтрите и накладки Ferrodo.

На ред са ремъци и ролки, като се колебая между Gates или Continental, ролките ще са INA със сигурност.

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...