Dimitar Valkov Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Уважаеми колеги ! Имам Audi 80 B4 Avant, Quattro, V6, 2.6, ABC, 150ph, модел 1993г. Искам да му увелича мощността. Какви са вариантите: 1. Подмяна на двигател със скоростна кутия.2. Турбиниране на съществуващия мотор. Моля дайте предложения. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 И двата варианта са възможни, действай и пиши после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 3 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 Аз ако съм на твое място бих избрал по-сложния вариант - да турбинирам 6-такаХвърляй две турбини там и газ при мапера да настройваИмаш вече тема на размисъл и.... Пиши утре като се откажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 3 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 Ако стоковите карантии ще издържат поне 250 коня, аз бих турбинирал шестака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Valkov Публикувано 3 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 Какво оборудване /при вариант турбиниране/ следва да се закупи и в региона на гр.Пловдив към кого да се обърна за монтаж и наладка..?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 3 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 Колега сподели колко коня искаш да ти стане колата Мислих си че вече си се откозал но явно още никой не ти е говорил в цифри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Valkov Публикувано 3 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 Говорим за 200ph. Какви са вариантите...цени..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 3 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 За 200 кс не си заслужава..ето как се турбинира 6-ак. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=363810 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 4 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 (Редактирано) Говорим за 200ph.Какви са вариантите...цени..?За исканата мощност, инвестицията ще бъде крайно неоправдана. Какъв ти е максималният бюджет? Редактирано 4 Юли 2015 от vectra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 4 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 (Редактирано) Ако искаш 200 коня, то най - лесното, за което се сещам, е да сложиш 2.8 30v мотор (код ACK)@ 193 конски сили, вярвам, че след чип, може би, ще удариш тези 200 коня ако е читав двигателят. Да кажем, че намериш мотор за 800 - 1000 лева, обслужване 6 - 700 лева и труд по прехвърлянето 600 - 700 лева в коша на Б4 - ката, то тогава за 2500+ би могъл да имаш въпросните коне. Друго, което може да се направи за по - добро доускорението, е да сложиш по - къса скоростна кутия, за сметка на по - ниската максимална скорост и по - високите обороти на двигателя при каране извънградско.. Но в крайна сметка за едни 45 - 50 коня дали си струва да дадеш такава сума? Лично според мен не. А обикновено сметките никога не излизат такива, каквито му се иска на човек и винаги излиза нещо допълнително и цифрата отива още по - нагоре. Редактирано 4 Юли 2015 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 4 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 Не се вкарвай в такъв филм! по добре продай и си търси нещо с 1.8т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 4 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 Аз бих заложил на swap с 2.2Т за исканите коне, но не знам дали няма да има драми с наместването му в коша и нужда от преправяне на лапи на мотора и т.н. А и зависи от бюджета де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 4 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 Всичко става и се прави, въпросът обаче вече е написан, зависи от бюджетаЩото хубав вариант е и компресор...?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Valkov Публикувано 5 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Преди време ме съветваха за подмяна на съществуващия мотор с двигател 2.7, V6, би турбо от S4 заедно с електрониката и генерацията.. Какво мислите за това..колко би струвало..? Благодаря на всички които дават мнение по въпроса ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Според мен, избери си по възможност най-лекия турбо двигател. 1.8Т ще ти даде това което искаш (засилва сравнително лесно до 200 к.с). Купи си двигател, обслужи го качествено преди монтажа и слагай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Преди време ме съветваха за подмяна на съществуващия мотор с двигател 2.7, V6, би турбо от S4 заедно с електрониката и генерацията.. Какво мислите за това..колко би струвало..? Благодаря на всички които дават мнение по въпроса !Колега, изясни бюджета.Приеми един съвет, ако си харесваш колата и имаш пари да чупиш по такива глупости, на сигура ше искаш още конски сили и ще искаш да развиваш вървежа на колата.Иначе може да си сложиш мотор и от S8мица, не е в тва въпросът..А за цената на 2.7 битурбо, питаш по моргите за оборудван мотор и ше разбереш най-точно След това пресмяташ парите за труд и допълнително изскачащи изненади около "насаждането" и получаваш сума , близка до истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Има две изпитани рецепти за насаждане в коша на последната здрава: 1.8Т или 2.2Т. Уточнявам, че не съм правил подобни упражнения, но едно време във форума имаше доста успешни проекти.Интересен би бил проект за турбиниране на шестака, но не се знае как ще излезе на пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Има две изпитани рецепти за насаждане в коша на последната здрава: 1.8Тhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157613&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Некомпетентния ми мозък си мисли, че 1.8Т е най-добрия вариант за целта. Малък, лек, икономичен донякъде. С 2.7 битурбо ще напълниш коша до краен предел 1.8Т с чип, а в твоя случай и с генерация си е точно на 200 коня. Само не си мисли, че ще имаш самолет след интервенцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 2.7T пълни коша на B4 по-малко отколкото на B5/C5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Valkov Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 (Редактирано) Ето вече нещата се конкретезират: Избор на двигател от 1,8Т от А4 до 2,7 V6 битурбо от S4 с електроника и генерацията.. Благодаря на всички които дават мнения по въпросът ! Редактирано 8 Юли 2015 от Dimitar Valkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Бюджет има ли все пак?Така ще е по-лесно да се определи какво,как и защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Ето вече нещата се конкретезират: Избор на двигател от 1,8Т от А4 до 2,7 V6 битурбо от S4 с електроника и генерацията.. Благодаря на всички които дават мнения по въпросът ! Значи дотук си готов да дадеш някъде между 3000 и 4500 лева. Честито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Според мен 3000лв в никакъв случай няма да стигнат, ако ще се слага и подходяща скоростна кутия за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 то и подателя ми се струва че хал хабер си няма от кешовицата с която трябва да разполага но си лала тука. Няма да е първия, горе долу на всеки 2-3 месеца се появява поредния "тунинг" мастер с пет леа...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване