TomcatF14 Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Колеги, не намерих тема за бензиновите горива - мнения/отзиви и реших да пусна тази. Днес сипах от Круиз за 1-ви път. Колеги много хвалят дизела там, та реших да им пробвам бензина. 99+ е на цена 2.40, което малко ме изуми при положение, че 98 super в Лукойл е 2.62. Имате ли впечатления от въпросното гориво, защото аз изминах едва 5 км. от зареждането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Мисля,че няма разлика от другите,просто тея са поредните шменти-капели,така да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Високооктановия бензин не е по-калоричен,просто издържат на по голями детонации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Или пък склонността му към самозапалване е по-малка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 + това което написа+ Това че горивото е по-устойчиво към възникването на детонации>Позволява по агресивен аванс>По висока степен на сгъставане>Повече надув на турбито Истината е че горивата в нас не отговарят нито количествено,нито качествено за такива каквито ни ги предлагат.Да кажат запознатите,че вече го чувам от няколко места.100 октановия на Шел бил внос,а не Лукойл-ски + присадки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Колеги, на моите мотори съм пробвал всякакви видове бензин - 95,95+,96,98,100. Пробвал съм ги на карбуратори и инжекциони...ами няма никаква разлика м/у тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Shell V-power Nitro+ Racing,демек най-скъпия бензин на Шел е внос от вън,а не от Бургас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Това и аз чух,че вноса на Шел бил от Гърция или Австрия. Спциално за хай-тек бенДзина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Специално за Shell V-power Nitro+ Racing знам, че е доста добър бензин.Много мой приятели (мотористи) сипват само такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Сипвал съм на моята кочина и няма разлика,може би има нужда от корекция на аванса за да се усети разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 На колко коня кола става На въпрос, защото ако е 100 коня - разликата от 2 - 3 коня няма да се усети, ама ако е 300 - вече отиват кум 10 коня и ще се усети, пък и разликата идва нагоре в оборотите, не при каране с 70 на 5 скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Това и аз чух,че вноса на Шел бил от Гърция или Австрия. Спциално за хай-тек бенДзина.В Гърция няма такъв и остава друго място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 (Редактирано) Аз от 95 на круиз съм доволен , винаги е няколко стотинки надолу от другите бензиностанции и с абсолютно нищо не е по-лош . Даже днеска като сипах за 20лв ми дадоха и бонус - сладолед PS - Ако на капачката пише 95, и 120 октана да сипете, няма да усетите разлика. Редактирано 19 Юли 2015 от dimithur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 При мен разлика се усеща само когато сипя 98 от Ромпетрол. А Шелския е пълен ташак. Само името му е гръмко. Дори с 98 от Петрол колата върви по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 PS - Ако на капачката пише 95, и 120 октана да сипете, няма да усетите разлика.+1Изключението е когато 95 не е 95. Имаше епизод на 5-та предавка, в която тестваха различни автомобили на дино с различни бензини.На един (примерно форд фиеста) регистрираха дори понижение на мощността с високооктановия. При турбо субару имаше покачване от 20кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stankofm Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Аз съм работил в ШЕЛ. 100 октановия е внос от ГЪРЦИЯ. ТИР идваше специално от там заради него. Всичко си беше гръдско + фактурата която беше на гръдски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Вчепетли ме. С гръдския бензин... Такъв не бях сипвал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stankofm Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Близко е до акъла, че само там го забъркват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 (Редактирано) Гръдския е от страна извън съюза.... Ам за акЪла неам идея .... Редактирано 20 Юли 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Преди като карах бензинова кола най-лошо се държеше кочината с бензина на Шел V-mega-giga-turbo-power! Доста по-скъп от обикновения им 95 е а разлика абслоютно никаква.После установих,че и дизела им е пълен боклук и от тогава в Шел спирам само ако ми трябва да си купя малко лед за питието.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 (Редактирано) А защо ли много от правените коли се карат с V-Power Racing/Nitro +(или там както и да се казва) или 100 октана от Еко?!? Вие си чакайте на стоковиците да усетите нещо различно като сипете от "скъпия" бензин. И такъв бензин се сипва главно заради по-голямата устойчивост на детонации и от тук възможността за по-агресивен аванс при настойването, а не за да накарате да литне иначе удушената стоковица с някоя стотинка повече на литър...Когато направите сериозна кола тогава ще усетите разликата и това за което говора или пък за да е по-евтино си карайте с 95 за да разберете колко дълго може да "чука" аванса преди да се разлети нещо и да напусне коша. Редактирано 22 Юли 2015 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Кои правени коли и колко много от тях?Често съм сипвал 96 на Петрол и се усещаше лека положителна промяна в сравнение с обикновения 95,сипвал съм и 100 ОМВ и на всички вериги бензиностанции восокооктановите бензини и макар и слаба,разлика е имало винаги.Единствено от МЕГА-ГИГА-В-ПАУЪР на Шел никаква разлика в сравнение с 95 от която и да е бензиностанция!Знам много добре каква е разликата носи по-високия октан на бензина и никога не съм очаквал чудеса от скъпия бензин.Не целя да правя антиреклама на въпросната верига,просто споделям личния си опит.Няма да пиша колко съм ОТВРАТЕН от нафтата им,защото темата е за бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stankofm Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Всички горива идват от Лукойл България. Тези, които са преференциални имат добавка (пример : 96 на Петрол е 95 с добавка. Имам познат които работи на такава бензиностанция и ми сподели ), Shell V-Power си е 95 с добавка. Shell V-Power Nitro е друга бира, той идва от Гърция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 А защо ли много от правените коли се карат с V-Power Racing/Nitro +(или там както и да се казва) или 100 октана от Еко?!? Вие си чакайте на стоковиците да усетите нещо различно като сипете от "скъпия" бензин. И такъв бензин се сипва главно заради по-голямата устойчивост на детонации и от тук възможността за по-агресивен аванс при настойването, а не за да накарате да литне иначе удушената стоковица с някоя стотинка повече на литър...Когато направите сериозна кола тогава ще усетите разликата и това за което говора или пък за да е по-евтино си карайте с 95 за да разберете колко дълго може да "чука" аванса преди да се разлети нещо и да напусне коша.Явно производителите не са го разбрали това и са залепили стикера с 95 за красота и по- йофтинко да излиза на ганя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Какви производители какви 5 лева?!? Случайно да видя ганя, че говора за правени коли и да прочете някъде да съм написал слагайте 100 октана, въпреки че производитела е залепил стикер с 95 за красота на удушеняка... Ако не си разбрал поста ми ще ти го "сдъфкам" за по-лесно - смисъл от такова гориво има за правени(модифицирани) коли, които имат нужда от такова гориво поради ред причини, а за сток си гледайте стикерчетата с предписанията от производителя за да няма после такива изцепки с постове от сорта на "тоя бензин хем е скъп хем пък не става, понеже на умреляка не се усеща никаква разлика като сложа от него и не можа да литне" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване