S_Tanko_Veselinov_Ivanov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Доста щуротии си написал.2.7Т със заводски биели издържа 500кс и чак ако мислиш да вадиш на горе ти трябват по-здрави. За до 500кс мотора не се отваря. Трябват ти други турбини, К04 или К06 или някакви хибриди или направо някви гарети.Двойно по-скъпо спрямо сингъл турбо кола.При 2.7Т за някакво леко засилване към ту 400-500кс ти трябват турбини, даунпайпи, ръчна кутия, кулери и дюзи. Тва за до към 500кс колкото са повечето проекти. К04ки - 410-420кс, К06 към 50-60кс повече (от РС6), Разни GT2560r вече отиваш там дето и мотора трябва да се бара, ама то ако очакваш че при покачване на мощността повече от два пъти ще става лесно ...4.2ката е готина и риспонсив ама е каквото вземеш с това си оставаш, ако не смениш колата.На приказки е лесно. На практика само няколко хилядарки ще отидат за да сложиш челни кулери. Слагането на компресор ще е почти на еднакви пари като преправянето на 2.7Т с "големи" турбини. Това което ме радва в 2.7Т е че когато ти дойде слабо следва чип, когато и с чип ти дойде слабо следва к04 4.2 дойде ли ти слабо, то следва нова кола. За каква спортна лимузина си говорим с тегло от порядъка на 1800-2000кг и 350 коня, че нещо не схващам? https://www.youtube.com/watch?v=ryRBf_TeLcA Пича освен че е поместил 2.7Т в пасат б5.5 то вече е на 400+ коня (вълк в овча кожа) Тоя мотор без ядове ще изкара 500 коня с правилните охлюви и настройка.4.2 дойде ли ти слабо следва компресор.И какво като е сложил 2.7т в пасата, прави пасатчеот S-a ли. Нещо не схващам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 (Редактирано) К04ки - 410-420кс, К06 към 50-60кс повече (от РС6), К06 турбини няма, не пиши глупости. Има серия компресори, които се водят K06, както на спортните салони на Ауди им викат Рекаро, а те не са Рекаро. S-ката също става 500 коня без да се отваря мотора, но ти трябва нещо от сорта: Примерът с компресора е безмислен, при положение, че струва колкото 2-3 S6 C5 на родния пазар. На приказки е лесно. На практика само няколко хилядарки ще отидат за да сложиш челни кулери. Слагането на компресор ще е почти на еднакви пари като преправянето на 2.7Т с "големи" турбини.Зависи какво целиш и как го правиш. Може да стане евтино, може да стане и много скъпо. Ако изборът е между колите споменати горе и на човекът не му се занимава, аз лично съм "ЗА" S6 C5 с две ръце. С ръчна кутия и ГИ, стига колата да не е гроб, това е едно доста прилично возило. 2.7Т е безсмислено да се кара сток, но там почнеш ли, спирка няма. Има толкова много варианти за доработване, че може да му се завие свят на човек, стига да има пари и мерак. Редактирано 12 Август 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_Tanko_Veselinov_Ivanov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Ако изборът е между колите споменати горе и на човекът не му се занимава, аз лично съм "ЗА" S6 C5 с две ръце. С ръчна кутия и ГИ, стига колата да не е гроб, това е едно доста прилично возило. 2.7Т е безсмислено да се кара сток, но там почнеш ли, спирка няма. Има толкова много варианти за доработване, че може да му се завие свят на човек, стига да има пари и мерак. Може да стане евтино но после пак ще даде парите за свестните компоненти.Аз съм и за двете коли да са ръчки, но който иска да се занимава с тунинги и има достатъчно пари които са само затова по добре да си вземе 2.7Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Като чета тези бисери оставам с впечатлението,че повече от 95% от автомобилния парк в Бг.,а защо не и в световен мащаб просто е спрял,не се движи,и наблюдава с възхита не много бързите но все пак движещите се триста и косур коньови асматици с АСК.!Ако са с ръчна кутия пък куатрото ги убива и ако не са силово тунинговани и те не са кой знае какво!Големи карачи,евала! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_Tanko_Veselinov_Ivanov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Така е, за всички S6-цата е спреляк, без значение какво карат те. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 На никой ли не му прави впечатление,че все пак това са коли на по 15г и за времето си ,специално С6 не виждам да е имало конкуренция,освен М5 Е39 или некое АМГ или Е500,ама там изкача вече РС-а.Ясно ,че сега вадят 180-200 коня от някакви изнасилени 1,4 мотори,ама кколко ще изкарат е друг въпрос.Това са коренно различни коли и не виждам за какво се спори.За да съм удовлетворен лично,най-добре и двете да са под ръка в гаража.Таз С-ка е направена да се круизва с 200 по аутобана и тн,а не да се правят боянски изпълнения от светофар до светофар.2,7 се мапва и подминава границата на 300 коня.За какво висене по сервизи,за какви неща се говори тука не ми е ясно.Явно от хора нямащи никаква представа за какво става въпрос.За мен и двете коли са мега спрели,защото карайки всеки ден кола,която прави 0-300 за около 30сек, се свиква ужасно бързо и се губи представа за скорост,ускорение и тн.Хората тръгнали да правят тунинг ,които познавам в АКБ са 5-6 човека и всичките са наясно за какво иде реч.Че отиват много пари,че отиват нерви и се сменят нещата в движение по 1000 пъти.Но има едно голямо НО и то се нарича гъдел,хоби или просто нещо,което е 600кс ,но не е заводско.Даваш газ и после се хилиш като надрусан една седмица.Както казва Боби,тръгнеш ли,няма спиране.КОйто иска да се вози и да се изтяга в колата да взима С6,чипнат 2,7т също става.Ама почне ли се ,става страшно,защото и чипа привиква бързо и като почне онова чувство да напира,че имаш 2хтурбо отпред и какво може да стане..........СЕЧ.А и колите много напреднаха технически.4Ф-ката ми е 6сек до 100 ,разхода е смешен и то с 2-3 интервенции.До 200 припадъка ще е брутален.на хартия http://www.zeperfs.com/en/duel3230-408.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Важното е да има $$$ и като ти писне едната играчка да минеш на друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Ама почне ли се ,става страшно,защото и чипа привиква бързо и като почне онова чувство да напира,че имаш 2хтурбо отпред и какво може да стане..........СЕЧ. Точно това привикване е най-лошото нещо в цялата работа 1.8Т сток->1.8Т+чип->2.7ТТ сток... сега работите отиват към чип... Ако и тогава ми омалее мисля да рестартирам цикъла и да почна от ауди а3 1.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Ма айде де! Още ли не си го чипнал?! Грехота е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 (Редактирано) Най любим ми е момента в който повечето списващи в темата не са карали нито 4.2 нито 2.7 ма се обяснява как не вървели кой знае колко и как се поддържали Бих избрал 4.2-то, тука не мисля че има шанс да намериш хубаво 2.7Т. Отделно В8 е по-прост и евтин за поддръжка двигател а при тия години мисля че това е доста важно. + Ако ще се наливат пари в тунинг С4 Б5 не е ли по-добрият вариант ? Редактирано 12 Август 2015 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 нали знаете к'во значи _97 в ника на автора? Остай тия работи със старите бързи кошници, избий си ги и разни пробити е30ки от главата, 'щото най-вероятно тва е следващата мисъл.Търси по-лъскава пичеловка, щото на 18 т'ва е по-интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 При положение,че една кола е по-бърза от 99% от колите на пътя не виждам,защо да не е бърза.То в реда на мисли на Цецо,всичко зависи от гледната точка,от моята гледна точка и на Цецо 4ф-ката е тотален спреляк,щото видиш ли мотора ми ще я прескача напред и после назад.Да,но според мен все пак си остава явно бърз автомобил.Та затова и с6/2,7т са си сериозни коли,при положение,че 9 от 10 коли са 80-150к.с. П.П.Онзи ден едно момче от село си взе М5 Е60 и ми каза да излизам с цбр-а,да ме прескачал-до 250 не го виждах на огледалата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 (Редактирано) Как ги извади тия проценти не знам, на село ти може 9 от 10 коли да са 80-150 коня, ама у Софето или някой по-голям град 4.2 на три петилетки не е по-бързо от 99% от колите на пътя пък и сравнението мотор-кола е крайно несериозно Редактирано 13 Август 2015 от Dummkopf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Аз затова си джъткам повечето време с една фиеста 80коня и като в покарам две седмици и се плаша да дам газ после на А4ката.Ако всеки ден караш и разтриваш С6 или чипнат 2.7 точно за една седмица си се слял тотално с колата и ако се метнеш после на нещо със същите габарити ама примерно 3.0 с 220 коня и ще се чудиш тая кола върви ли ,има ли и нещо ала балаЗа мен Не е важно колко ще вдигне кошарата ми,а за колко ще доускори и ще се наакам в колата като я натисна от 70-200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 [quote name="Dummkopf" post="2485146" timestamp="пък и сравнението мотор-кола е крайно несериозноВ София има доста коли където ще разстрелят цбр-ката до каквата скорост искаш даже и такива където ще и се подиграят просто не е попаднал колегата на кола само с кошери се състезава:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 всеки батко си има батко, но не това е темата тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Как ги извади тия проценти не знам, на село ти може 9 от 10 коли да са 80-150 коня, ама у Софето или някой по-голям град 4.2 на три петилетки не е по-бързо от 99% от колите на пътя Просто за момент разгледай колите на един светофар например и ще видиш,че съм прав.Другия вариант е да живееш в Дубай или Абу даби,щото в Монако например е същата работа като в Сф.Несеризно е да казваш,че кола 250-300к.с. е "спреляк". П.П.Завчера на "село" се пусках с м5 е60 минало през меднес.Пълен смех и тотален "спреляк",ма нормално,човека ходи на лидъл с него да си пазарува,кой ги ползва теа малолитражки за друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 (Редактирано) Като ме цитираш, не ми преписвай неща които не съм казал, че олекваш още повече....В София, като спра на един светофар от по-големите, по-възловите кръстовища и редовно виждам разни по-новички коли с по над 300 коня, примерно, което рязко променя процентите от твърдените 99 на доста по-малко. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 През 2013г. регистрираните автомобили в България са 2 800 000 от които 30% са над 20 годишни (т.е. от тези 840 000 - 100 да са над 340 коня). От останалите да кажем 5% са над тези коне, което не ми се вярва ( 100 000 коли над 340 к.с.)Sent from my HTC One S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Човеко един съвремен автомобил, с модерна скоростна кутия и прочие дори и 250-280 коня да е има шансове да се мери с 15 годишна кола с 340 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Даже и 200 коня турбо кола 1200-1300 кила ще разстреля 15 годишната "бърза" кола това е тъжната истина колкото и да не се харесва на повечето поклонници на стари бързи коли:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 (Редактирано) Дай пример за 200коня турбо кола на 1200-300 кг.Да се огледам колко ги има.За мене също доускорението е по-важно от колкото спринта от 0-100. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 (Редактирано) нужно ли е това заяждане?Коли много, кажи речи всичките роудстъри тип бокстер (дето беше май 1.250кг), бмв з4 и тн и тн, както и половината от спортните версии на хечбеците, последната фабия е 1318кг, само дето е 180 коня, в случая игнорирам турбото при роудстърите, щото няма особено значение, един бокстер С със 250 коня върви повече от чудесно.... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 Аудитата и особено а6 с двойно предаване са тежички коли. Едно е 250-340 конски сили при тях и друго в купе от 1300-400 кила с един двигателен мост. Който иска СТАРТ трябва да вземе с двойно предаване, а за който по-важно е 80-180, един мост е по-добър избор, дори и това да е предния. Вече има много бързи коли с предно, които по нищо не отстъпват на такива с двойно и задно със същата мощност под капака. Сеат леон купра R е такава колца. Не се заяждайте с нея дори в завоите. Разбира се във варианта с предно механичният блокаж е силно препоръчителен, иначе ще недозавивате зверски по тесни завои и подаване на остра газ. Купра го имат.Моят японски седан с 2500 лева може да го направя бърз поне колкото S6-ка. Това с пет-шеесе коня надолу и два цилиндъра по-малко. Но защо е необходимо това? Аз като се засиля по магистрала със 140 не ме интересува много дали е 150 или 450 коня. Е да, като дам газ ще има разлика, но говоря за нормално ускорение, движение с основния трафик и все пак някакво удоволствие от шофирането. Освен това 150-60 коня ще лапат около 8 литра, а осмака ще е едни 3-4 отгоре. Това е важно при тези цени на горивата.Друг е въпросът че ауди са бързи коли за дълъг път. На завои и писти има други коли. Тук вече зависи кой къде точно иска да е бърз. Аз бих избрал S6 пред 2.7tt. Причини: V8 звукът, плавността през целия работен диапазон и лекотата на движението, липса на турбинки, егт-та и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 Дай пример за 200коня турбо кола на 1200-300 кг.Да се огледам колко ги има.За мене също доускорението е по-важно от колкото спринта от 0-100.Сериозно ли колега, или се прайш на интересен?- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts