Jump to content

Audi S6 vs Audi A6 2.7 Bi turbo


Recommended Posts

Доста щуротии си написал.

2.7Т със заводски биели издържа 500кс и чак ако мислиш да вадиш на горе ти трябват по-здрави. За до 500кс мотора не се отваря. Трябват ти други турбини, К04 или К06 или някакви хибриди или направо някви гарети.

Двойно по-скъпо спрямо сингъл турбо кола.

При 2.7Т за някакво леко засилване към ту 400-500кс ти трябват турбини, даунпайпи, ръчна кутия, кулери и дюзи. Тва за до към 500кс колкото са повечето проекти. К04ки - 410-420кс, К06 към 50-60кс повече (от РС6), Разни GT2560r вече отиваш там дето и мотора трябва да се бара, ама то ако очакваш че при покачване на мощността повече от два пъти ще става лесно ...

4.2ката е готина и риспонсив ама е каквото вземеш с това си оставаш, ако не смениш колата.

На приказки е лесно. На практика само няколко хилядарки ще отидат за да сложиш челни кулери. Слагането на компресор ще е почти на еднакви пари като преправянето на 2.7Т с "големи" турбини.

 Това което ме радва в 2.7Т е че когато ти дойде слабо следва чип, когато и с чип ти дойде слабо следва к04 :hilezh:  4.2 дойде ли ти слабо, то следва нова кола. За каква спортна лимузина си говорим с тегло от порядъка на 1800-2000кг и 350 коня, че нещо не схващам?

 

https://www.youtube.com/watch?v=ryRBf_TeLcA Пича освен че е поместил 2.7Т в пасат б5.5 то вече е на 400+ коня (вълк в овча кожа) :hilezh: Тоя мотор без ядове ще изкара 500 коня с правилните охлюви и настройка.

4.2 дойде ли ти слабо следва компресор.

И какво като е сложил 2.7т в пасата, прави пасатчеот S-a ли. Нещо не схващам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

К04ки - 410-420кс, К06 към 50-60кс повече (от РС6), 

К06 турбини няма, не пиши глупости. Има серия компресори, които се водят K06, както на спортните салони на Ауди им викат Рекаро, а те не са Рекаро.

 

S-ката също става 500 коня без да се отваря мотора, но ти трябва нещо от сорта:
 

Примерът с компресора е безмислен, при положение, че струва колкото 2-3 S6 C5 на родния пазар.

 

На приказки е лесно. На практика само няколко хилядарки ще отидат за да сложиш челни кулери. Слагането на компресор ще е почти на еднакви пари като преправянето на 2.7Т с "големи" турбини.

Зависи какво целиш и как го правиш. Може да стане евтино, може да стане и много скъпо.

 

Ако изборът е между колите споменати горе и на човекът не му се занимава, аз лично съм "ЗА" S6 C5 с две ръце. С ръчна кутия и ГИ, стига колата да не е гроб, това е едно доста прилично возило. 2.7Т е безсмислено да се кара сток, но там почнеш ли, спирка няма. Има толкова много варианти за доработване, че може да му се завие свят на човек, стига да има пари и мерак.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Ако изборът е между колите споменати горе и на човекът не му се занимава, аз лично съм "ЗА" S6 C5 с две ръце. С ръчна кутия и ГИ, стига колата да не е гроб, това е едно доста прилично возило. 2.7Т е безсмислено да се кара сток, но там почнеш ли, спирка няма. Има толкова много варианти за доработване, че може да му се завие свят на човек, стига да има пари и мерак.

 

Може да стане евтино но после пак ще даде парите за свестните компоненти.

Аз съм и за двете коли да са ръчки, но който иска да се занимава с тунинги и има достатъчно пари които са само затова по добре да си вземе 2.7Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета тези бисери оставам с впечатлението,че повече от 95% от автомобилния парк в Бг.,а защо не и в световен мащаб просто е спрял,не се движи,и наблюдава с възхита не много бързите но все пак движещите се триста и косур коньови асматици с АСК.!Ако са с ръчна кутия пък куатрото ги убива и ако не са силово тунинговани и те не са кой знае какво!

Големи карачи,евала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На никой ли не му прави впечатление,че все пак това са коли на по 15г и за времето си ,специално С6 не виждам да е  имало конкуренция,освен М5 Е39 или некое АМГ или Е500,ама там изкача вече РС-а.

Ясно ,че сега вадят 180-200 коня от някакви изнасилени 1,4 мотори,ама кколко ще изкарат е друг въпрос.

Това са коренно различни коли и не виждам за какво се спори.

За да съм удовлетворен лично,най-добре и двете да са под ръка в гаража.

Таз С-ка е направена да се круизва с 200 по аутобана и тн,а не да се правят боянски изпълнения от светофар до светофар.

2,7 се мапва и подминава границата на 300 коня.

За какво висене по сервизи,за какви неща се говори тука не ми е ясно.

Явно от хора нямащи никаква представа за какво става въпрос.

За мен и двете коли са мега спрели,защото карайки всеки ден кола,която прави 0-300 за около 30сек, се свиква ужасно бързо и се губи представа за скорост,ускорение и тн.

Хората тръгнали да правят тунинг ,които познавам в АКБ са 5-6 човека и всичките са наясно за какво иде реч.

Че отиват много пари,че отиват нерви и се сменят нещата в движение по 1000 пъти.

Но има едно голямо НО и то се нарича гъдел,хоби или просто нещо,което е 600кс ,но не е заводско.

Даваш газ и после се хилиш като надрусан една седмица.

Както казва Боби,тръгнеш ли,няма спиране.

КОйто иска да се вози и да се изтяга в колата да взима С6,чипнат 2,7т също става.

Ама почне ли се ,става страшно,защото и чипа привиква бързо и като почне онова чувство да напира,че имаш 2хтурбо отпред и какво може да стане..........СЕЧ.

А и колите много напреднаха технически.

4Ф-ката ми е 6сек до 100 ,разхода е смешен и то с 2-3 интервенции.До 200 припадъка ще е брутален.


на хартия :nixweiss:

 

http://www.zeperfs.com/en/duel3230-408.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ама почне ли се ,става страшно,защото и чипа привиква бързо и като почне онова чувство да напира,че имаш 2хтурбо отпред и какво може да стане..........СЕЧ.

 

 

Точно това привикване е най-лошото нещо в цялата работа  :hilezh: 1.8Т сток->1.8Т+чип->2.7ТТ сток... сега работите отиват към чип... Ако и тогава ми омалее мисля да рестартирам цикъла и да почна от ауди а3 1.6  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най любим ми е момента в който повечето списващи в темата не са карали нито 4.2 нито 2.7 ма се обяснява как не вървели кой знае колко и как се поддържали  :flehan:

 

 

Бих избрал 4.2-то, тука не мисля че има шанс да намериш хубаво 2.7Т. Отделно В8 е по-прост и евтин за поддръжка двигател а при тия години мисля че това е доста важно. 

 

+ Ако ще се наливат пари в тунинг С4 Б5 не е ли по-добрият вариант ?  :lupe:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали знаете к'во значи _97 в ника на автора? 
Остай тия работи със старите бързи кошници, избий си ги и разни пробити е30ки от главата, 'щото най-вероятно тва е следващата мисъл.
Търси по-лъскава пичеловка, щото на 18 т'ва е по-интересно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение,че една кола е по-бърза от 99% от колите на пътя не виждам,защо да не е бърза.То в реда на мисли на Цецо,всичко зависи от гледната точка,от моята гледна точка и на Цецо 4ф-ката е тотален спреляк,щото видиш ли мотора ми ще я прескача напред и после назад.Да,но според мен все пак си остава явно бърз автомобил.Та затова и с6/2,7т са си сериозни коли,при положение,че 9 от 10 коли са 80-150к.с.

 

 

П.П.Онзи ден едно момче от село си взе М5 Е60 и ми каза да излизам с цбр-а,да ме прескачал-до 250 не го виждах на огледалата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги извади тия проценти не знам, на село ти може 9 от 10 коли да са 80-150 коня, ама у Софето или някой по-голям град 4.2 на три петилетки не е по-бързо от 99% от колите на пътя ;)
пък и сравнението мотор-кола е крайно несериозно

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си джъткам повечето време с една фиеста 80коня и като в покарам две седмици и се плаша да дам газ после на А4ката.

Ако всеки ден караш и разтриваш С6 или чипнат 2.7 точно за една седмица си се слял тотално с колата и ако се метнеш после на нещо със същите габарити ама примерно 3.0 с 220 коня и ще се чудиш тая кола върви ли ,има ли и нещо ала бала

За мен Не е важно колко ще вдигне кошарата ми,а за колко ще доускори и ще се наакам в колата като я натисна от 70-200

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name="Dummkopf" post="2485146" timestamp="

пък и сравнението мотор-кола е крайно несериозно

В София има доста коли където ще разстрелят цбр-ката до каквата скорост искаш даже и такива където ще и се подиграят просто не е попаднал колегата на кола само с кошери се състезава:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Как ги извади тия проценти не знам, на село ти може 9 от 10 коли да са 80-150 коня, ама у Софето или някой по-голям град 4.2 на три петилетки не е по-бързо от 99% от колите на пътя

 

Просто за момент разгледай колите на един светофар например и ще видиш,че съм прав.Другия вариант е да живееш в Дубай или Абу даби,щото в Монако например е същата работа като в Сф.Несеризно е да казваш,че кола 250-300к.с. е "спреляк".

 

 

П.П.Завчера на "село" се пусках с м5 е60 минало през меднес.Пълен смех и тотален "спреляк",ма нормално,човека ходи на лидъл с него да си пазарува,кой ги ползва теа малолитражки за друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ме цитираш, не ми преписвай неща които не съм казал, че олекваш още повече....

В София, като спра на един светофар от по-големите, по-възловите кръстовища и редовно виждам разни по-новички коли с по над 300 коня, примерно, което рязко променя процентите от твърдените 99 на доста по-малко.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2013г. регистрираните автомобили в България са 2 800 000 от които 30% са над 20 годишни (т.е. от тези 840 000 - 100 да са над 340 коня). От останалите да кажем 5% са над тези коне, което не ми се вярва ( 100 000 коли над 340 к.с.)

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човеко един съвремен автомобил, с модерна скоростна кутия и прочие дори и 250-280 коня да е има шансове да се мери с 15 годишна кола с 340 коня :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и 200 коня турбо кола 1200-1300 кила ще разстреля 15 годишната "бърза" кола това е тъжната истина колкото и да не се харесва на повечето поклонници на стари бързи коли:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай пример за 200коня турбо кола на 1200-300 кг.Да се огледам колко ги има.

За мене също доускорението е по-важно от колкото спринта от 0-100.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нужно ли е това заяждане?

Коли много, кажи речи всичките роудстъри тип бокстер (дето беше май 1.250кг), бмв з4 и тн и тн, както и половината от спортните версии на хечбеците, последната фабия е 1318кг, само дето е 180 коня, в случая игнорирам турбото при роудстърите, щото няма особено значение, един бокстер С със 250 коня върви повече от чудесно....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудитата и особено а6 с двойно предаване са тежички коли. Едно е 250-340 конски сили при тях и друго в купе от 1300-400 кила с един двигателен мост. Който иска СТАРТ трябва да вземе с двойно предаване, а за който по-важно е 80-180, един мост е по-добър избор, дори и това да е предния. Вече има много бързи коли с предно, които по нищо не отстъпват на такива с двойно и задно със същата мощност под капака. Сеат леон купра R е такава колца. Не се заяждайте с нея дори в завоите. Разбира се във варианта с предно механичният блокаж е силно препоръчителен, иначе ще недозавивате зверски по тесни завои и подаване на остра газ. Купра го имат.

Моят японски седан с 2500 лева може да го направя бърз поне колкото S6-ка. Това с пет-шеесе коня надолу и два цилиндъра по-малко. Но защо е необходимо това? Аз като се засиля по магистрала със 140 не ме интересува много дали е 150 или 450 коня. Е да, като дам газ ще има разлика, но говоря за нормално ускорение, движение с основния трафик и все пак някакво удоволствие от шофирането.  Освен това 150-60 коня ще лапат около 8 литра, а осмака ще е едни 3-4 отгоре. Това е важно при тези цени на горивата.

Друг е въпросът че ауди са бързи коли за дълъг път. На завои и писти има други коли. Тук вече зависи кой къде точно иска да е бърз. 

Аз бих избрал S6 пред 2.7tt. Причини: V8 звукът, плавността през целия работен диапазон и лекотата на движението, липса на турбинки, егт-та и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай пример за 200коня турбо кола на 1200-300 кг.Да се огледам колко ги има.

За мене също доускорението е по-важно от колкото спринта от 0-100.

Сериозно ли колега, или се прайш на интересен?-:)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...