Jump to content

Съвет за покупка на ауди A6 4F бензиново.


Recommended Posts

Здравейте,от доста веме се чудя върху няколко автомобила. Първо беше, а3 8п,а4 б7,и сега а6. Загледах се първо във ц5,спрях се на 2.8 като цяло,но....но видях 4ф. И сега съм твърдо решен да е този автомобил. Решил съм,за сега да е бензинов мотора,както и да е атмосферен. Спрях се първо на 2.4 като най бюджетен,но малко лоши коментари прочетох за него,както и да е. Беше ми пярвият избор,защото не е фси,което значи че се газифицира лесно. И в момента съм се спрял на 3.2 но той е фси. Как е при него,възможно ли е газифицирането и колко би излезнало. Как е като консумативи и обслужване,сравнение със 2.4. Някакви особености имали. Като цяло здрав ли е. Със дизела ше се въздържам за сега,понеже са на много км масово. Инак ако ще е дизел,ще е 2.7. Но,засега ще се придържам към бензиновите. Благодаря.

B.t.w. Преди съм карал а3 1.8... предполагам и в 2.4 ако седна ще ми се стори доста по пъргава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си намериш 3.0 бензин е най-оптималния от към вървеж и възможност за приемливо газифициране.

Проблемът е, че 4F с тоя мотор е малко като бялата лястовица.

Така, че 4.2 също ти е вариант ако ще слагаш газ, вече ако искаш може да си пробваш късмета с газифиразне на 3.2 FSI.

 

п.с. VBI има 4F с 3.0 бензиновия мотор.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че 4.2 е твърде голям мотор за мен. Като цяло,желая да е V6,без турбо,с достатъчна мощ за купето си. В краен вариант ще е 2.4. Мислех да е от Англия,но ми мина тая треска,като разбрах,че се намират трудно части,да не говорим че че са скъпи. Както и да е не бързам изобщо,така че...В момента събирам само инфо,та като стигна до покупка на въпросният автомобил да не се занимавам тепърва да питам,а да се съсредоточа над покупката и огледа. Благодаря за отзивите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола с десен волан ?!? по-добре ползвай такси, нищо лично. Иначе по темата ето едно предложение с 2.4 което е добре оборудвано на фона на масовите базови 4F с 2.4.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, показаната кола горе е доста добре оборудвана като за 4ф с 2.4 двигател.

Бях следил близо година обявите за такива в Германия и за този период излязоха 2 или 3.

Естествено се продадоха за нула време. Мился , че си струва да се погледне.

Особено ако се мисли за последващо газифициране и не държиш на автомат.

Аз в крайна сметка скочих на 3.2 на а4.

Доколкото чета разхода на бензин на 2.4 и 3.2 е сходен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3.2 течната фаза е скъпа и не си заслужава. Може да сложиш система която пуска 10-15 % бензин и останалото газ, струват между 2000 и 3000 в зависимост от марката. Средния разход откакто я карам е 12. Градско ми е 12-14, но моята е ръчка. Мотора е здрав но модела ако го поддържаш нормално си е скъп за поддръжка, ако се циганиш не е скъп. :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз затова казавам ако няма да слага газ. Че може би е по-добре 3.2.

12-14 това къде? Мен лятото ми беше толкова като беше празна София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговото е ръчка предняк по околовръстното...

Моята старата в задръствания хем по-новия мотор(CALA), хем в Б8, но пък Q+Tip правеше повече, доста повече...давал съм някъде статистика.

Намерих

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че бях седнал изтръпнаха ми петите .... :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз затова казавам ако няма да слага газ. Че може би е по-добре 3.2.

12-14 това къде? Мен лятото ми беше толкова като беше празна София.

София.

Да не си куатро и автомат?

Неговото е ръчка предняк по околовръстното...

Моята старата в задръствания хем по-новия мотор(CALA), хем в Б8, но пък Q+Tip правеше повече, доста повече...давал съм някъде статистика.

Намерих

Не минавам по околовръстното от години.

Нормално е за твоята и късите разстояния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми така като гледам,най удачният вариант ще е 2.4 Ще се оглеждам за сега,но везноте на там клонят,като най евтин за подръжка и лесен за газифициране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дам, куатро + автомат. По тежък маршрут я карам просто.

 

 

  най евтин за подръжка и лесен за газифициране.

Не знам колко е евтин за подръжка, двигателя е с подобна архитектура. Гледам само , че няма променливо газоразпределение на изпускателните разпределеителни валове. Иначе пак вериги , обтегачи... Ако говорим за данъци и застраховки - да ще има разлика в полза на 2.4. За газификацията си прав на 100%. Ако ще караш на газ това е избора ( и 4.2 който вече каза , че отпада)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа няколко думи за Варненското 2.4:
Колата е ноември 2005г. и е в България от края на 2006г.. Това за Порше са пълни измишльотини - за 10години е влизала 3 пъти за диагностика, смяна на масло и филтри и акумулатор.

Първо е била със Софийска регистрация, от 2011г. е в Пловдив и сега във Варна, но отскоро. Има сложена газ Романо преди месец-два и цената била по-висока, като бутилката е в багажника........

 

Близък приятел си търси бензинов автомобил с възможност за ГИ до 15к лв. по възможност седан, предпочита ръчни скорости, 4х4 ако е Ауди и т.н.

Това 2.4 го притеснява, че в София ще му харчи 17-19 газ (по каталог е 16), което за вървежа си нещо не го кефи идеята.......

Друго негово изказване - не ми се дават 15-16хил за 10 годишна А4-ка, само защото е 1.8Т quattro. Та така, успех с намиране на читаво бензиново 4F, само не разбрах колко е бюджетът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калто и по горе казах,в момента събирам мнения,чета повечко и така. Бюджетът не е определен,12.13к мога да дам,може и повече,според зависо от много неща. За 2.7какво можете да ми кажете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не си струва.
Единственият вариант уж да си струва е ако караш само дълго, мойто беше 2.7 на предно, ръчка. 
С чип вървеше много добре, ама в града си въртеше отпред до 3-та.
Като разход - под 7 и нещо не помня да съм успявал да го сваля с мъки, ама реално, не по борд комп., на екрана си пишеше 5 и нещо... :hilezh: 
На магистрала с натискане си гори сериозно...
По-добре 3.0 с куатро и автомат, верно, ще гори още повече, ама пък имаш пълния сет.....на милион километра, най-често.
Придържай се към бензиновите варианти по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото поддържаш 1:1 3.0тди, върви по-малко, ако е автоматик 4х4 харчи пак толкова, а както колегата каза за бившата му - върти гуми до 3та и трябва много да внимаваш как го караш, за да спестиш 1л!

Редактирано от Jass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега останах с впечатлението че търсиш седан затова гледай в Германия - има добър избор на седани с 2.4 мотор + ръчка. Има няколко под 100 000км. дори.
Аз съм пуснал тема, че се търси 2.4 предно ръчка но задължително авант и това си е като бяла лястовица. Иначе мотора не е самолет, но в никакъв случай не е и спрял кон. Предно с ръчни скорости върви доволно. Разход на газ в града е между 15-18 което за газ на 90 стотинки литъра е смешен. Както казаха колегите по-горе мотора е с верига и рано или късно трябва да се сменят- може ти да ги смениш, може и когато колата смени 3 собственика, но не е болка за умиране. Ако нещо друго те интересува питай !

Редактирано от noX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за компетентните отговори колеги,помагате ми много. Когато се реши,темата е за махане. Получих това което исках.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...