Jump to content

Внос на A6 C5 2.7T Avant


Recommended Posts

Това имах в предвид и аз..за една 20-ка ще се намери почти каквото търси..варианта е гледана кола и насаждане на екстри, една хубава боя, смяна на всички уплатнения по врати и напасване ако има нужда и си готов

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

за тея пари нов Грейт Лол Волекс може да си купи колегата....будала :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти 2016г. сме осъзнайте се малко... 20.000лв за кола модел края на 90-те...

 

Пък онези счупените 25 годишни Ланчи 4х4 от началото на 90те и 40 000лв им искат някой фантазьори....

Не знам как не са се осъзнали до сега... :stupid:

 

:hilezh:

 

п.с. това винаги много ме е дразнило, когато според някой цената на колата трябва да е съобразена пропорционално с годините на автомобила....

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, докато не е лимитирана серия или с колекционерска/антикварна стойност, това е правилото за оценяване и от застрахователи и по шваке и по пазарна стойност. Да ако е някоя лимитирана серия РС6 плюс и т.н. може и да е 20к евро, ама за кърпел А6 c5...20к лева си е сериозна сума, както и да го погледнеш за 15год автомобил. Та то има ФЛ 4ф, които са има няма 3-но по-нови, не говорим за сравнение с волекс, дачия и т.н. сволоч.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тея 4Ф-ки на милиони километри, с неясна история и с потенциални ремонти за 4 цифрени суми при тях ремонта няма нищо общо с по-стария си предшественик..идеята на С5-цата да струва толкова е ако наистина цената отговаря на състоянието й, както и екстрите, които предлага (които ако се изключаат мерцедес и бмв, са много повече от бая други производители)..това все още е кола, на която частите и са дооста евтини, а от към комфорт, екстри, динамика и разход получаваш кола много по-добра от не една друга марка. (дачия, рено, пежо, ситроен, лопел, алфа и всичкото друго кенеф, което или е красиво и лачено ама се троши както си знае или е дървено и нескопосано и с евтини части). Ако се намери С5-ца на реални 150 000-200 000, то тогава наистина можеш само да наливаш и караш..и дори да се счупи нещо, няма да ти четирицифрена сума и много по-лесно ще можеш да я поддържаш адекватно и да се кефиш на возия и работа на автомобила.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..и дори да се счупи нещо, няма да ти четирицифрена сума ...

Това е ясно на всички и има причина да е така ;) А, коменра ми е за това, че цена от 20к за толкова стара технологично и като възраст кола е доста висока. Дори автора е казал, че не е луд да дава подобна сума, Нервака е писал че е сменил всичко по нея и е дал 10к (5+5)...сравнението с 3пъти по-нова 4ф беше образно винаги има и междинни варианти от по-нов модел ц6 не милионник двойно по-нов на близки пари. Наистина е грехота за ц5 да се дава подобна сума, ако не е някоя лимитирана или във магазинно състояние за колекция бройка, а не за ежедневна употреба до някъде има резон.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си изкарва парите и кое е разумно и кое не е според камбанарията. С кеф бих дал 20 000 за изпънато 2.7т ръчка на 14 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годинките унищоват всичко, добре е да се замисли човек колко изпъната може да е кола на 10+ години, което след като се плаща така се очаква и че ще се кара още поне 3-4години. Пластмасите и гумата нямат километраж ама стареят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

• Не държа да е сервизирана в Ауди. Никъде не споменавам. Държа да е ПОДДЪРЖАНА редовно и кадърно.

• Не държа да има всичко изброено, имаше грава ЗАДЪЛЖИТЕЛНО имаше и графа ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО

Запазени и поддържани коли, отговарящи на описанието ми, намерих в бг от частни лица за 10-13к в зависимост от състоянието и вложените средства.

15-20-25k са фантастики за C5 2.7T, поне според мен.

И пак да повторя, темата е повдигната с цел да се свържа с човек, който продава такава кола или може да я осигури от чужбина. 

Не искам да мътиме водата и разводняваме темата с кое било редно, кое не, кое трябвало да си зема, кое не, в мобиле кви имало и тн.

 

Благодаря на колегите, които се свързаха с мен и удариха по-едно рамо.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нервака е писал че е сменил всичко по нея и е дал 10к (5+5)...сравнението с 3пъти по-нова 4ф беше образно винаги има и междинни варианти от по-нов модел ц6 не милионник двойно по-нов на близки пари.

Дано не съм лош пророк, но съм склонен да се обзаложа, че наливането тепърва започва. За 5к няма как да вземеш читава такава кола, просто е абсурдно. Лошото е, че като колата е изпусната и е гроб, реанимацията е невъжможна - може да инвестираш страпни пари и все нещо няма да е наред.

 

А осносно образното старнение, пак не е лошо да дадеш примери... 4F на "близки" пари ще е за моргата.

Аз също съм на мнение, че ако се намери запазена С5 си струва да се дадат повечко пари. Аз лично за себе си така направих и изобщо не съжалявам. Да, стара кола е, да, повечето мадами не могат да направят разлика между S6 и 1.9 TDI, но на мен много ми харесва и си мисля, че до около 25-30 000 лв. няма какво конкурентно да се вземе. Платих доста над средното за пазара, но вече година и 6-7 месеца само консумативи сменям по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S6 и 1.9 TDI, но на мен много ми харесва и си мисля, че до около 25-30 000 лв. няма какво конкурентно да се вземе

Ти сериозно ли? За тия пари има 5 годишни А6-ци и бмв 5-ци. 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно, да. Аз не съм казал, че С5 трябва да струва 25-30 000 лв., а че за читава А6 на 5г. тия пари са крайно недостатъчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм казал, че С5 трябва да струва 25-30 000 лв.

И слава богу, че мислех, че си слънчасал посред зима. Според мен винаги трябва да се гони златната среда. Примерно 8-10 к. за придобиване и заделени пари за изненади. Никой няма да ти гарантира, че ако дадеш 20 к. за 15 годишна кола, няма да има същото изваждане като при по евтината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако се намери С5-ца на реални 150 000-200 000, то тогава наистина можеш само да наливаш и караш..и дори да се счупи нещо, няма да ти четирицифрена сума и много по-лесно ще можеш да я поддържаш адекватно и да се кефиш на возия и работа на автомобила.

 

По мейла изпратих запитване в БОШ Швейцария. В рамките на една седмина някъде получих обаждане по телефона и хората ми казаха, че колата наистина е била при тях на съответната дата и съответните километри и за какво била влизала(аз ги бях питал само за километри и дати, не какво са правили). В последствие при обслужване в България съм карал да проверяват разни работи които уж са сменяни по книжка, наистина бяха сменяни. Та смея да си мисля, че колата ми е на горе-долу реални километри 194 000 в момента. Та сменил съм до тука(според майстора са оригиналните части) по ходовата два маншнона, два тампона(кръглите хидравлични) и един кормилен накрайник за навъртени има няма 17 000км Обаче..! Ходовата почва да скърца, тропа, оригиналната е и гумените части се предават една по една, автомата сигурно му наближава края(според това което чета), от скоро(след смяната на ролки и ремъци тук) имам едно потропване при първо палене сутрин - за да съм подготвен си мисля за обтегачите. Та кое и е безпроблемно на кола 200 000км на тия години и да ти казвам ли колко струва ремонта на обтегачите или скоростите, та да спреш да повтаряш, че в ц5 нямало четирицифрени суми?  Не мога да се оплача от колата, но определено годините си оказват влияние и няма как да е като нова, все ще има за правене. Колата я взех от родния пазар за цена 7200 след пазарлък(имаше пукнат стоп, едното микре не отчиташе отворена врата, едната пластмаса на подлакътника беше счупена, и едната врата беше леко провиснала). Та не знам кое му е разумното да дадеш 15-20 000лв за кола като ц5. Купуваш си я да я криеш в гаража от дъжда и слънцето или да си я караш и да се кефиш едни 4-5 години? Повече от 10-11к не бих дал за ц5 освен ако не е някакво с доработки.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш за 3-4К не е вариант, защото няма да има много читави неща в нея. Номера е да търсиш горе-долу запазена за пари 7-10к и от там нататък каквото сабя покаже. Дай и 20 бона па да почне да ражда и кво праим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седиш и се хвалиш че можеш да си позволиш да дадеш 20к за 20-годишен кенеф това правиш... Тука ако повечето имате 20.000 в джоба ще се избиете да търсите 4фки и А8-ци. Ама иначе лесно нагласихте колегата да даде тия пари за c5ца.

А тоя който направи сравнение с Lancia произведена в няколко стотин броя дори не заслужава отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 реални километри 194 000 в момента.

Ходовата почва да скърца, тропа, 

 

Да не съм лошият вестоносец, ама тоя филм с оригиналните 194хил км и скърца и тропа в живия живот не съществува  :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я взех не хлопваше, майстора ми беше учуден колко е стегната. 17000км по-късно из нашите пътища почнаха да се обаждат гумените работи. Та за тия години няма как гумата да не се е амортизирала и при по-голямо натоварване да почне да издава багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм лошият вестоносец, ама тоя филм с оригиналните 194хил км и скърца и тропа в живия живот не съществува  :verweis:

И в други теми съм писал - да, от Швейцария излизат такива коли. И историята им може да се проследи.

2.7 е доста тежък мотор и може по-лесно да счупи окачване.

Колега е сменял части по окачването и на 100к км. На кола, купена от дилър, на истински километри.

Аз смених кормилни накрайници на около 100к км, на А6 с 1.8Т, купена лично от мен на 90к км от първия й собственик в Германия......а на около 140к км започнах да сменям горни накрайници. 100к км след това колата продължава да си е с оригиналните долни накрайници и сменените еднократно горни.

Случки много......а имам и една на 250к км, която продължава да си е с оригиналното окачване.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...