bahkata007 Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 (Редактирано) Колеги, помагайте с идеи, климатроника спря да духа, май нищо не прави в момента... какво може да е? Хм. Спрях и запалих пак и се оправи. Все пак какво може да е? Редактирано 27 Февруари 2018 от bahkata007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Прочети ѝ грешките в контролера на климатроника, причините може да са доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 На 26/2/2018 at 23:21, StanTanev написа: Прав си по принцип В момента карам 4ф 2.7 quattro, въпреки многото негативни неща за този модел, за сега съм много доволен , да има си косури но.. Интересува ме главно как се държи тази кутия на това купе в 4g ? Имал съм кола с DSG , по точно пасат ЦЦ, и не съм много впечатлен, типтроника очаквах да е по мек като смяна на предавки но и при 4ф си в грубичко. С троника е една от наи бързо сменящи скоростите автоматик просто не се усеща.И аз съм карал ЦЦ имаме го в семеиството но да сравняваш 4G с ЦЦ нищо общо нямат.А6 4G куатро е невероятна поне един клас отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 5 Март 2018 Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 Здравейте колеги! Доста изчетох темата , но не видях коментари за 4ф 2.0дизел 175 коня! Дето се казва малко инфо за сиромасите! ? Интересува ме мнения за мотора , и мнение за скоростна кутия ръчна 6 скорости , или с-троник автомат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 5 Март 2018 Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 (Редактирано) Ами пробвай в 4Ф раздела http://audibg.com/forum/index.php?/forum/87-тип-4f/ Редактирано 6 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 5 Март 2018 Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 Четох колега, но всички пишат за 3.0 тди и тфси ! Никой не дава конкретни отговори за 2.0 тди! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamenkirev Публикувано 5 Март 2018 Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 (Редактирано) Здравейте, не бях палил колата последните 7-8 дена и като пробвах се показаха 3 грешки така и не запали! Не знам от къде да започна и кой да търся моля дайте съвет или номера на някой който разбира!!! Благодаря Много!! Редактирано 5 Март 2018 от kamenkirev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamenkirev Публикувано 6 Март 2018 Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 Хора, реших си проблема! Беше от имобилаизера, беше изгубил връзка с колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Март 2018 Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 Имо или слаба батерия на ключ, ако имаш аларма трябва да почне да пищи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 (Редактирано) аз да питам и тук понеже не ми стана ясно за регенерацията на дпф филтъра в която колата влиза автоматично при определени суловия... колата днес я карах 20 минути и я загазих пред офиса. 3.0 тди перката въртеше като за световно след като слязох и я чух. постоях една минути и не спря и заминах къмн работа. това ли е знака че имам проблем с ДПФ филтъра ? и някой ако може да даде съвет как да процедирам ако имам съмнения... мерси Редактирано 22 Март 2018 от bahkata007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Не значи. Това е първа степен на регенерация, която си се пуска често. Ако не й дадеш шанс да си свърши работата след около седмица може би ще премине към следващата фаза и ще светне лампа. Сменяйте си превантивно датчикът за диференциално налягане на DPF филъра. Ако работи на 60-70% нито дава грешка, а филтърът се пълни. Чак като замине напълно дава грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Абе, ще продавам моя разпад и ще взимам по-нов разпад 2ката бензин що го няма грам по моргите...пардон по къщите, а само 3ки? Някой форумец нещо читаво ако продава да пише на лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 (Редактирано) Пак ли ще се мъчиш с мотор за А3 на А6? Редактирано 29 Март 2018 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 Моторите за тия коли са с 3 отпред—3тди,3битиди,3тфси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 3.0TFSI мисля , че много добър вариант ако ще се разделяш с трактора дават му разходи като на нашите ... ако е така ще е страхотно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Да, май наистина ще е или тоя мотор или тройката дизел. Ама май ще се пусна до Германия да си докарам нещо читаво или някой да ми докара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 BTW съм карал 2.0 тфси в 4G (американка) и определено не заслужава присмех. Идва в комбинация с куатро и се премества доволно бързо. 220 кс и е много приятна за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Едно че е рядка, второ че прпдължава да е 4цил, трето от 2 220коня, доста нежален мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 110 к.с. от литър не е “напрегнат” мотор по днешните стандарти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Колеги даите съвет за летни гуми на А6G4 тди куатро с размер 255/35/20. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 @BECKO от моторите в 4г кой е най-напрегнат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 (Редактирано) Осмицата в RS 4.0тфси е 560 магарета. Значи 2.0тфси е най напрегнат Редактирано 3 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 11 hours ago, Аци said: Колеги даите съвет за летни гуми на А6G4 тди куатро с размер 255/35/20. Благодаря предварително На този размер фабрично излизат с Pirelli P Zero. Аз съм с такива, даже пише на тях AO ( Audi Optimized). Втори сезон съм с тях (35000км.) и съм много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Някой проучвал ли е опциите за чип/силов тунинг на 3.0тди? не че знам каква е разликата все пак ако някой знае нека сподели дали мотора позволява и струва ли си нещо подобно? мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 На 3/4/2018 at 10:25, Raino написа: На този размер фабрично излизат с Pirelli P Zero. Аз съм с такива, даже пише на тях AO ( Audi Optimized). Втори сезон съм с тях (35000км.) и съм много доволен. Мерси за съвета Раино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts