Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Аре стига вече гумени стелки за тая година, още една седмица ще трая зимните гуми и слагам летните, аман от тая скапана зима!

 

IMG_8075.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само на мен ли ми “забравя” колата надуването от двете страни? Да спадат, не е защото като ги надуя индържат, трябва да натискам едното примерно на меморито след като седна докато “стегнат” пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, взех си вчера s5 2017 със музика B&O,  нали уж се води по добра от Босе? Направо е ужас ... на 4g-то ми Босето е в пъти по добро... Дали има някъкъв ъпдейт за да се подобрят нещата?

 

Честито колега безаварийно шофиране и дано положителните емоции ,компенсират “B&O”..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ESCOBAR said:

Честито колега безаварийно шофиране и дано положителните емоции ,компенсират “B&O”..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря колеги, ще прежаля  B&O-то, тя тази без музика е по добре да се кара с този Sound който вади, уникален двигател и генерация :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, N1995 написа:

Само на мен ли ми “забравя” колата надуването от двете страни? Да спадат, не е защото като ги надуя индържат, трябва да натискам едното примерно на меморито след като седна докато “стегнат” пак?

Не ги ли надува като сложиш колана? Преди години имах rs4 b7, там когато закопчея колана се надуваха страните на гърба и бедрата. Нямаше памет, нито ел. настройки, само лумбална опора и надуване на страниците. Предполагам е свързано с комфортното излизане и влизане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/6/2019 at 9:51, N1995 написа:

Доволен си от Иван нали? Като гледам хубаво ги е направил, много добре работи.

Със смесени чувства съм :).

Първо, че за 400 кинта боядисва само лицевата част до ръба и там където са били старите тежести седи една гадна гняз, която е можело да махне дори да не боядисва джантите.

Е не я е махнал, но за сметка на това я е напръскал отгоре с боя, седи доста гадно в момента, според него ще се махне от автомивките, ще видим :).

20190317-160813.jpg

Другото е, че като му закарах джантите бяха с метални винтили, а като си ги взех с гумени, не е болка за умиране по 7-10 лв. беше винтила, но не успя да ми даде смислен отговор защо го е направил, така било по-добре особено за зимата (това са летните ми джанти, а и зимата карам с метални и нямам никакви проблеми).

И накрая нещото, което ме издразни най-много е, че винтилите бяха с оригинални капачки на Audi, а като тръгна да ги монтирам им беше сложил пласмасови.

Добре, че се усетих, защото и аз бях забравил, че слагах такива, изведнъж и той и помощника му се сетиха за какво говоря и знаеха точно къде са ги оставили...

На косъм бях да направя брутален скандал, но реших, че няма смисъл.

Иначе частта, която я е правил изглежда добре не мога да отрека, докарал е почти 1 към 1 визията на оригинала, дори там, където са diamond cut по ръбовете.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 400 лв ? аз в Пловдив бях правил едни ротор за 200 лв ми ги направиха кукла . Не са мръднали.  Някой от форума който може да провери една кола по рама? в Ауди ми отказаха директно..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя му изтривам телефона директно, бахти селските изпълнения. На мен за 200лв тия 17ки ми ги направи уникални един пряител от Пловдив, почистване, подготовка, боя - всичко. Тоя явно е поредния прехвален тарикат, който си е повярвал. Сега разбирам защо или много го хвалят или рязко го плюят разни хора...

 

IMG_5120.jpg

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от Иван, 6-7 години ходя при него и нямам оплакване, боядисвал ми е джанти също. Но не работи само той по джантите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, поредния "Жоро от Пирогов" дето има 82 Жоровци в ония сервиз от които половината с ръце в гъза и ако не попаднеш на верния Жоро жална ти майка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде е така и според мен и ти си попадал на такива. Хвалиш и си доволен от някой сервиз, докато не се появи някой там недоволен и не омаже нещата, че да подрие авторитета на сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1995, лайстните в интериора са станали доста добре. Чак се замислих дали да не сменя и аз моите, че и без това са малко нестандартни (жълтички) и са леко контрастни, а цвета на салона ми е май като твоя (може и да е малко по-тъмно кафяво де).
 

yellow.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя е по-тъмно кафяво, според мен седи много добре. Дай да покараме една година колите и после може да си ги разменим, гледам отпред имаш мемори и на 2те седалки като мен :D Два часа за двете коли хахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ротора е по-скъпо заради шлайфането на частта, която не се боядисва и т.н., нямам (или по-скоро нямах) оплаквания от цената, но се оказа, че не си струва накрая.

За другите ми джанти обяви по-ниска цена, 320-350 мисля, пак за 19-ки, предложи ми да ги направи и тях ама надали :).

@kpematop няма значение кой е работил, той е собственика и той отговаря, а и това с капачките и винтилите няма нищо общо с това кой ги е боядисвал...

@Petri тия лайстни са супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fifipaldi Честно казао един ден ги гледам и си викам, че са супер - друг ден малко им се чудя. А бе човек без работа :)
@N1995 Може да ги разменим, колко му е... Иначе седалките са и с обдухване, само масаж нямат, ама преживявам го някак :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Petri Горкия, first world problems :D 

 

@fifipaldi челото просто се полира и се облепва, после боядисват и накрая лакират всичко заедно, не е рокет сайънс...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Програмист си нали, тоя лаф беше много модерен в средите едно време ;).

Не съм казвал, че е кой знае какво, но е по-сложно от това да боядисаш "нормална" джанта и съответно е и по-скъпо, не е и толкова елементарно колкото ти си мислиш обаче.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ама с такива работя хаха Знам, че не е като обикновена джанта, но за тия пари са си оставили ръцете, а прототиите с вентили и тн. изобщо няма да ги коментирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...