AALEXANDROV Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Има доволно много здрави и относително непретенциозни тояги (в добрия смисъл на думата) и импрезата sti/wrx определено е една от тях, но можеш ли да сравниш Суби с Ауди например - аз лично не. Просто имат съвсем малко допирни точки в сферата на вървежа/ускорението и нищо повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 За мен RS4 и М3 се доближават повече до NSX, RX7, 911Carrera дори... уважавам и ево и субареса много, но немците са в друга лига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Колега, като човек, който беше изправен пред същия избор, мога да ти кажа аз какво направих след подробно проучване. РС-ката б5 е супер яка кола и много ме кефи, но като проверявах цените на частите бяха нещо от сорта на 1000лв за ангренаж, дисковете предни бяха към 1600лв, ако е заминал някой амортисьор и нещо дрго изкочи и си ебаси парите назад. Другият проблем, че няма много афтърмаркет части за тях и нямаш много опции за части. Имаш 2 турбини, което означава и ако и двете нещо не са ок, цената пак няма да е супер малка. Та мислех мислех и си купих Subaru Impreza WRX STI 2004-та година, абсолютно сток на 100к километра, реални. Афтърмаркет части дал господ, една турбина, много здрава кола. Карам си я всеки ден и е ебаси кефа, ускорява от 0 - 100 за 5.4 и градско в София със задръстванията ми дава 14, но съм я докарвал и до 22. Та моя съвет към теб е следния: Subaru Impreza WRX STI или Mitsubishi Lancer Evolution (8,9). Единствената забележка е, че ако е субару трябва да е 2.0 двигател, не 2.5, че тези 2.5 са пълни боклуци Карах такова STI миналата седмица - да върви много приятно, да става за келешлъци по кръговите, да завива повече от Ауди А4 и А6 съответно В5 и С5 които имам база за сравнение, НО - ами старото ми Пежо 106 е по-малко дървено и с по-добра сглобка. Няма нещо което да не тропаше във врати/кори/табло и тн. Да не говорим, че усещането е като в Москвич от към комфорт, а това е много много гледана кола на приятел.За съботно-неделно раздаване на газ в рамките на 2-3 тигела по Витоша - супер е. За всекидневка с добро ускорение - ако можеш да прежалиш всякакъв комфорт - супер. Ама иначе - Ъ-Ъ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsetsik Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 (Редактирано) Значи, това с тропащите кори и пластмаси в 99% от случаите са на обръщани англичанки от бг майстори. Хората си ги пазаруват от Англия за безпари и после се хвалят как за 2 бона са обърнали дирекцията, но моята е оригинално произведена с ляв волан и да ти кажа, няма тропания и хлопания. Относно комфорта, че за какъв комфорт говорим при положение, че става въпрос за бегачка, за която се предполага, че ще се влиза с висока скорост в завоите. Имам 2-ма много близки приятели (единия с М3 Е46, а другия с Mitsubishi Galant VR4 на 350 коня на колелата) и на тримата колите ни возят като лагерни колички, но това идва от окачването. Последното нещо, за което хората си купуват RS4 е комфорт, като искаш комфорт, се мяташ на С класа. Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ Редактирано 7 Декември 2015 от tsetsik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 С това че е Ауди ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 С това че е Ауди ... (`абиш се излишно) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 В пъти по-кола е от кошниците Азиатски правени от рециклирана пластмаса а за материали и качество да не говорим...Разглоби една врата на Аудито и ще разбереш за какво ти говоря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 . Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИТака зададен въпрос прави отговорът без смисъл.Най-вероятно като погледнеш цената им, ще ти се избистри някаква причина.Няма да е случайно.Не искам да отварям дума за тия оризарници, дето сичките до един са правени вътре от човек, който няма никакво въображение и не е чувал за думата ергономия, да не споменаваме за материали и качество...Карал съм STI 2012 и вътре е правено от малки япончета в час по трудово обучение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsetsik Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 ок, нека спорът спре тук, не се опитвам да убедя никой, просто изкавам лично мнение, с което не задължавам никой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Всичко хубаво струва пари,повечко пари.Изобщо сравнение между Ауди РС4 и Субару Импреза не може да съществува.Няма лошо,всеки го влече,но дотам.Техните боксери лично аз не ги искам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Имам 2-ма много близки приятели (единия с М3 Е46, а другия с Mitsubishi Galant VR4 на 350 коня на колелата) и на тримата колите ни возят като лагерни колички, но това идва от окачването. Последното нещо, за което хората си купуват RS4 е комфорт, като искаш комфорт, се мяташ на С класа. Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ Без да познавам приятелите ти, мога да се обзаложа, че с оригиналното си окачване и разминаване по големина най-много с един инч джанти, 3 те автомобила ще возят различно.Според мен не трябва да делиш на такива крайности комфорта със спортното окачване, винаги ще се намерят хора които искат нещо компромисно и от двете, като в случая RS4 е точно такъв автомобил.Освен ергономията и комфорта както и качеството на материалите за които стана дума по-горе е, че японките нямат тази класа и стил които притежават швабите някакси поне аз не се виждам да си сложа ризата със сакото и врътовръзка и да се метна в сти-то и да отида на среща И да не забравяме, че RS4 е модел 99 година, а тези години Импрезите и Евотата вътре се доближават до Лада Нива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 (Редактирано) Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ Комфорта, интериора и качеството на материалите няма да ги коментираме, защо там RS4 е няколко класи отгоре.В Ево 7 или 8 качвал ли си се, това не се кара на път с неравности толкова друсаНа магистрала пък бучи като консервна кутия (това е кола без никаква шумоизолация) и на 100км/ч си с 3000об/мин, до морето главата ще ти гръмне от шум от двигател, виене, удари от камъчета. Но чисто механично RS4 има много предимства, да започнем с:Не хвърля кутии и раздатки и дифове като Ево, не духа гарнитура на мотора като G463. Не ръждясва и гниe.На STI двигателя е много слаб и проблемен, като види малко повече налягане и се разлита, особенно 2.5. RS4 има много по-голям потенциал за повишаване на мощността, по-здрава кутия, много по-здрав двигател и 4х4. Ево и СТИ позлват за основа евтини купета от сегмент C (econo shit box) и няма как да прикрият произхода си. Иначе съм голям фен на Lancer Evolution, но съм напълно наясно с всичките недостатъци, които има тоя гниларник. Редактирано 8 Декември 2015 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 За надуването на главата и аз потвърждавам. До морето и си буквално оглушал там. Не стават за всекидневно каране тея коли, импрезата пък не помня кой мотор е баси кенефа под 100 000 км хвърляше мотора, на такива в гаранция и т. н. Да се сравнява с рс-ка е баси глупостта. Че е с по-евтини части е нормално, все пак само като се погледне и се изяснява защо всичко е супер евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 (Редактирано) Доколкото знам Субару имат издънка с 2.5Т мотора, който е монтиран на Forester XT. И всички автомобили са били с гаранционно подменени мотори, но дали същия мотор е слаган на Импреза не знам. В Субару форума човек се беше оплакал, че мотора му е блокирал на 1500км пробег в чисто нова кола. Редактирано 8 Декември 2015 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 На Свети Наум има един дето прави климатици. Миналара година си беше внесъл от Щатите импреза и имаше проблема с двигателя който не запомних какъв е обаче оттука не му признават гаранцията. И съответно каквто е спестил ще отиде за двигател, поне щеше всичко да подкове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Като ще си говорим за легенди и субару - аз съм чувал, че кривят мокрите ризи: https://www.google.bg/search?q=subaru+bullet+sti&espv=2&biw=1120&bih=734&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi5k7eOsczJAhUJjCwKHUASD_EQ_AUIBigB#tbm=isch&q=subaru+wet+bullet+sti&imgrc=N2HEcK3Z-Sqm4M%3A В България може да се поръча пластина, която да се набие около ризите и да усили връзката им с блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Сравняваме несравними неща. 2008ма Legacy сравнено с моето 2000г А6 е като извадено от киндер сюрприз. Шумоизолация кръгла нула. По-тясно. Вратите се усещат като тенекиени, пластмаси скърцат. Това на кола която е купена нова от мой колега и вмомента е на 80хил км. Моята е на 330 хил.Изобщо не може да става и сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts