Jump to content

Recommended Posts

Има доволно много здрави и относително непретенциозни тояги (в добрия смисъл на думата) и импрезата sti/wrx определено е една от тях, но можеш ли да сравниш Суби с Ауди например - аз лично не. Просто имат съвсем малко допирни точки в сферата на вървежа/ускорението и нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За мен RS4 и М3 се доближават повече до NSX, RX7, 911Carrera дори... уважавам и ево и субареса много, но немците са в друга лига :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като човек, който беше изправен пред същия избор, мога да ти кажа аз какво направих след подробно проучване. РС-ката б5 е супер яка кола и много ме кефи, но като проверявах цените на частите бяха нещо от сорта на 1000лв за ангренаж, дисковете предни бяха към 1600лв, ако е заминал някой амортисьор и нещо дрго изкочи и си ебаси парите назад. Другият проблем, че няма много афтърмаркет части за тях и нямаш много опции за части. Имаш 2 турбини, което означава и ако и двете нещо не са ок, цената пак няма да е супер малка. Та мислех мислех и си купих Subaru Impreza WRX STI 2004-та година, абсолютно сток на 100к километра, реални. Афтърмаркет части дал господ, една турбина, много здрава кола. Карам си я всеки ден и е ебаси кефа, ускорява от 0 - 100 за 5.4 и градско в София със задръстванията ми дава 14, но съм я докарвал и до 22. Та моя съвет към теб е следния: Subaru Impreza WRX STI или Mitsubishi Lancer Evolution (8,9). Единствената забележка е, че ако е субару трябва да е 2.0 двигател, не 2.5, че тези 2.5 са пълни боклуци

 

Карах такова STI миналата седмица - да върви много приятно, да става за келешлъци по кръговите, да завива повече от Ауди А4 и А6 съответно В5 и С5 които имам база за сравнение, НО - ами старото ми Пежо 106 е по-малко дървено и с по-добра сглобка. Няма нещо което да не тропаше във врати/кори/табло и тн. Да не говорим, че усещането е като в Москвич от към комфорт, а това е много много гледана кола на приятел.

За съботно-неделно раздаване на газ в рамките на 2-3 тигела по Витоша - супер е. За всекидневка с добро ускорение - ако можеш да прежалиш всякакъв комфорт - супер. Ама иначе - Ъ-Ъ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, това с тропащите кори и пластмаси в 99% от случаите са на обръщани англичанки от бг майстори. Хората си ги пазаруват от Англия за безпари и после се хвалят как за 2 бона са обърнали дирекцията, но моята е оригинално произведена с ляв волан и да ти кажа, няма тропания и хлопания. Относно комфорта, че за какъв комфорт говорим при положение, че става въпрос за бегачка, за която се предполага, че ще се влиза с висока скорост в завоите. Имам 2-ма много близки приятели (единия с М3 Е46, а другия с Mitsubishi Galant VR4 на 350 коня на колелата) и на тримата колите ни возят като лагерни колички, но това идва от окачването. Последното нещо, за което хората си купуват RS4 е комфорт, като искаш комфорт, се мяташ на С класа. Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ

Редактирано от tsetsik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пъти по-кола е от кошниците Азиатски правени от рециклирана пластмаса а за материали и качество да не говорим...

Разглоби една врата на Аудито и ще разбереш за какво ти говоря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ

Така зададен въпрос прави отговорът без смисъл.

Най-вероятно като погледнеш цената им, ще ти се избистри някаква причина.

Няма да е случайно.

Не искам да отварям дума за тия оризарници, дето сичките до един са правени вътре от човек, който няма никакво въображение и не е чувал за думата ергономия, да не споменаваме за материали и качество...

Карал съм STI 2012 и вътре е правено от малки япончета в час по трудово обучение! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Всичко хубаво струва пари,повечко пари.

Изобщо сравнение между Ауди РС4 и Субару Импреза не може да съществува.

Няма лошо,всеки го влече,но дотам.

Техните боксери лично аз не ги искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2-ма много близки приятели (единия с М3 Е46, а другия с Mitsubishi Galant VR4 на 350 коня на колелата) и на тримата колите ни возят като лагерни колички, но това идва от окачването. Последното нещо, за което хората си купуват RS4 е комфорт, като искаш комфорт, се мяташ на С класа. Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ

 

Без да познавам приятелите ти, мога да се обзаложа, че с оригиналното си окачване и разминаване по големина най-много с един инч джанти, 3 те автомобила ще возят различно.

Според мен не трябва да делиш на такива крайности комфорта със спортното окачване, винаги ще се намерят хора които искат нещо компромисно и от двете, като в случая RS4 е точно такъв автомобил.

Освен ергономията и комфорта както и качеството на материалите за които стана дума по-горе е, че японките нямат тази класа и стил които притежават швабите някакси поне аз не се виждам да си сложа ризата със сакото и врътовръзка и да се метна в сти-то и да отида на среща :D  И да не забравяме, че RS4 е модел 99 година, а тези години Импрезите и Евотата вътре се доближават до Лада Нива :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ

 

Комфорта, интериора и качеството на материалите няма да ги коментираме, защо там RS4 е няколко класи отгоре.

В Ево 7 или 8 качвал ли си се, това не се кара на път с неравности толкова друса

На магистрала пък бучи като консервна кутия (това е кола без никаква шумоизолация) и на 100км/ч си с 3000об/мин, до морето главата ще ти гръмне от шум от двигател, виене, удари от камъчета.

 

Но чисто механично RS4 има много предимства, да започнем с:

Не хвърля кутии и раздатки и дифове като Ево, не духа гарнитура на мотора като G463. Не ръждясва и гниe.

На STI двигателя е много слаб и проблемен, като види малко повече налягане и се разлита, особенно 2.5. 

RS4 има много по-голям потенциал за повишаване на мощността, по-здрава кутия, много по-здрав  двигател и 4х4.

 

Ево и СТИ позлват за основа евтини купета от сегмент C  (econo shit box) и няма как да прикрият произхода си. 

Иначе съм голям фен на Lancer Evolution, но съм напълно наясно с всичките недостатъци, които има тоя гниларник. 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За надуването на главата и аз потвърждавам. До морето и си буквално оглушал там. Не стават за всекидневно каране тея коли, импрезата пък не помня кой мотор е баси кенефа под 100 000 км хвърляше мотора, на такива в гаранция и т. н. Да се сравнява с рс-ка е баси глупостта. Че е с по-евтини части е нормално, все пак само като се погледне и се изяснява защо всичко е супер евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам Субару имат издънка с 2.5Т мотора, който е монтиран на Forester XT. И всички автомобили са били с гаранционно подменени мотори, но дали същия мотор е слаган на Импреза не знам. :verweis:

В Субару форума човек се беше оплакал, че мотора му е блокирал на 1500км пробег в чисто нова кола.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Свети Наум има един дето прави климатици. Миналара година си беше внесъл от Щатите импреза и имаше проблема с двигателя който не запомних какъв е обаче оттука не му признават гаранцията. И съответно каквто е спестил ще отиде за двигател, поне щеше всичко да подкове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ще си говорим за легенди и субару - аз съм чувал, че кривят мокрите ризи: https://www.google.bg/search?q=subaru+bullet+sti&espv=2&biw=1120&bih=734&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi5k7eOsczJAhUJjCwKHUASD_EQ_AUIBigB#tbm=isch&q=subaru+wet+bullet+sti&imgrc=N2HEcK3Z-Sqm4M%3A

 

В България може да се поръча пластина, която да се набие около ризите и да усили връзката им с блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравняваме несравними неща.

 

2008ма Legacy сравнено с моето 2000г А6 е като извадено от киндер сюрприз. Шумоизолация кръгла нула. По-тясно. Вратите се усещат като тенекиени, пластмаси скърцат. Това на кола която е купена нова от мой колега и вмомента е на 80хил км. Моята е на 330 хил.

Изобщо не може да става и сравнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...