Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Егр-то го топваш в ултразвуковата вана или го изтъркваш с медикс и става като ново. Моторчето струва колкото на шпека задната половина на колата, но пак е поносимо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

За EGR-а трябва да изчистиш колектора и вихровите клапи, иначе пак ще светне лампата.

По другата грешка, може и калпата да не затваря добре от гнястта, който се е натрупала по тях и затова да ти шие грешка. Може лостчето на моторчето да се е разбило или моторчето да е свършило живота.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо пак си твърде конкретен.

Колега, запознай се за какво служи егр-а и ще си отговориш сам на много въпроси.

Също така замисли се какво се случва с горенето на нафтата при Х молекули кислирод и при n*x молекули когато n e>1.

Така ще ти стане ясно и за въздушните клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Nikola_RS написа:

Днес карах колата около 50 км,.....палих гасих,грешката с ЕГР-а не се появи,а другата за клапата остана постоянна,от къде се е появила гняста?

Колега, на мен също от поне 10 хил.км ми излиза тази грешка за ЕГР,-а което значи слаб поток от него. Забелязал съм, че светва на около 1000 изминати километра, но после не мога да ти кажа кога изчезва. Бях чел някъде из форума, че на около десетина запалвания на автомобила изчезвала, но не съм си правил труда да го засичам точно. Казаха ми в сервиза, че може би ще трябва да се почисти ЕГР-а, но така и не съм го направил още.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен колеги. Когато си купих колата беше в авариен режим. ДПФ - а беше забил. Един пич в Гара Яна я пипна, премахна ДПФ-а, АГР-а и колата заспа :) Каза ми че от 233 сега е около 250 к.с. харчи (малко) по малко и не пуши от зад. Карам я вече от два месеца и проблеми с АГР, ДПФ нямам и колата върви като полудяла. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сменял ли е капачката на eърбега на волана? Иска ми се да я подменя само заради външния й вид.

Трудно ли е да се смени? Или е по-добре да не се пипа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид на самия еърбег да се извади пластмасовата част. Не само да се развие от волана.

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес ми стана малко интересно :). Прехвърлих си навигацията от седана на комбито (най-сетне) и за мое голямо учудване тръгна директно без component protection и т.н. Помислих си че може някои функции да не работят и да не виждам че има СР, но и грешки не вади. Вариантите са два:

 

1. Понеже скоростната кутия е от същата кола и вече е с махнат СР, то всички неща с СР от същата кола, да ми тръгват вече.

2. СР-то на навигацията да е махано, т.е. е сменяно веднъж, но тогава не му ли се активира ново СР за новата кола?!

 

Интересно ми е, кое от двете е, или пък на навигацията й трябва някво време да влезе в СР?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имах проблем с кутията,при спиране 3-та 2-ра 1-ва се усещаше.Ходих за адаптация в ауди,след което казаха,че не можели да направят адаптация и си тръгнах.Отидох при колегата Stanislav85 и го помолих да ми изтрие адаптациите.След като ги изтрихме първите няколко км. включваше странно,обаче проблема при спиране изчезна всичко стана супер.Карах я кротко 60 70 км след което по завоите към Смолян и давах взерски газ.Сега от 5-та към 4-та на ниски обороти с леко натисната газ леко удря.Другото което забелязах е при даване на R и D става малко по-грубо от преди.Какъв е вашия съвет,да отида в Ауди Пловдив там да направят адаптация или да ги изтрия пак и да карам кротко повече км. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаха я,казаха че няма проблем,но след ресета изчезна проблема със спирането.Сега само на 4-та е много по твърдо от преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я покарам още няколко дена така,то и без това нямам избор,защото съм в Смолян и ако не се намести,ще запазя час в Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след работа ми се искаше да сменя моторчетата на ръчната, но ми се струва прекалено лесно за да е истина. Само буксата и 3те болтчета ли се махат или има някакви чалъми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма чалъми, вадиш едното слагаш другото. Ако ти се играе след това, разглоби старото, почисти го от магнитен прах нагари и тн. и си го прибери за резервно да си имаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.05.2016 г. at 12:21, Nikola_RS написа:

Днес карах колата около 50 км,.....палих гасих,грешката с ЕГР-а не се появи,а другата за клапата остана постоянна,от къде се е появила гняста?

Здравейте,за моята болка,да споделя- закарах колата в БОШ и след няколко часа се обадиха че записаните грепки се дължали на натрупан нагар и след почистване и 50 лв за труд всичко се оправи.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Nikola_RS написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега, какво почистиха от нагар? ЕГР-а ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...