N1995 Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 Егр-то го топваш в ултразвуковата вана или го изтъркваш с медикс и става като ново. Моторчето струва колкото на шпека задната половина на колата, но пак е поносимо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 (Редактирано) За EGR-а трябва да изчистиш колектора и вихровите клапи, иначе пак ще светне лампата. По другата грешка, може и калпата да не затваря добре от гнястта, който се е натрупала по тях и затова да ти шие грешка. Може лостчето на моторчето да се е разбило или моторчето да е свършило живота. Редактирано 21 Май 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 В първия работен ден колата отива в сервиза да я правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Днес карах колата около 50 км,.....палих гасих,грешката с ЕГР-а не се появи,а другата за клапата остана постоянна,от къде се е появила гняста? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 От износване на моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Стефчо пак си твърде конкретен. Колега, запознай се за какво служи егр-а и ще си отговориш сам на много въпроси. Също така замисли се какво се случва с горенето на нафтата при Х молекули кислирод и при n*x молекули когато n e>1. Така ще ти стане ясно и за въздушните клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Преди 5 часа, Nikola_RS написа: Днес карах колата около 50 км,.....палих гасих,грешката с ЕГР-а не се появи,а другата за клапата остана постоянна,от къде се е появила гняста? Колега, на мен също от поне 10 хил.км ми излиза тази грешка за ЕГР,-а което значи слаб поток от него. Забелязал съм, че светва на около 1000 изминати километра, но после не мога да ти кажа кога изчезва. Бях чел някъде из форума, че на около десетина запалвания на автомобила изчезвала, но не съм си правил труда да го засичам точно. Казаха ми в сервиза, че може би ще трябва да се почисти ЕГР-а, но така и не съм го направил още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Петров Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Здравейте и от мен колеги. Когато си купих колата беше в авариен режим. ДПФ - а беше забил. Един пич в Гара Яна я пипна, премахна ДПФ-а, АГР-а и колата заспа Каза ми че от 233 сега е около 250 к.с. харчи (малко) по малко и не пуши от зад. Карам я вече от два месеца и проблеми с АГР, ДПФ нямам и колата върви като полудяла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Колеги, някой сменял ли е капачката на eърбега на волана? Иска ми се да я подменя само заради външния й вид. Трудно ли е да се смени? Или е по-добре да не се пипа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Лесно е. Държи се на два болта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 (Редактирано) Имах предвид на самия еърбег да се извади пластмасовата част. Не само да се развие от волана. Редактирано 23 Май 2016 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Знам какво си имал предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Колеги, днес ми стана малко интересно :). Прехвърлих си навигацията от седана на комбито (най-сетне) и за мое голямо учудване тръгна директно без component protection и т.н. Помислих си че може някои функции да не работят и да не виждам че има СР, но и грешки не вади. Вариантите са два: 1. Понеже скоростната кутия е от същата кола и вече е с махнат СР, то всички неща с СР от същата кола, да ми тръгват вече. 2. СР-то на навигацията да е махано, т.е. е сменяно веднъж, но тогава не му ли се активира ново СР за новата кола?! Интересно ми е, кое от двете е, или пък на навигацията й трябва някво време да влезе в СР?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 И на мен ми се е случвало с един контрол хед юнит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Колеги имах проблем с кутията,при спиране 3-та 2-ра 1-ва се усещаше.Ходих за адаптация в ауди,след което казаха,че не можели да направят адаптация и си тръгнах.Отидох при колегата Stanislav85 и го помолих да ми изтрие адаптациите.След като ги изтрихме първите няколко км. включваше странно,обаче проблема при спиране изчезна всичко стана супер.Карах я кротко 60 70 км след което по завоите към Смолян и давах взерски газ.Сега от 5-та към 4-та на ниски обороти с леко натисната газ леко удря.Другото което забелязах е при даване на R и D става малко по-грубо от преди.Какъв е вашия съвет,да отида в Ауди Пловдив там да направят адаптация или да ги изтрия пак и да карам кротко повече км. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Ако не си сменял масло, само с адаптации - няма да стане. Отиди да я погледнат в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Гледаха я,казаха че няма проблем,но след ресета изчезна проблема със спирането.Сега само на 4-та е много по твърдо от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 адаптация може и да помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Ще я покарам още няколко дена така,то и без това нямам избор,защото съм в Смолян и ако не се намести,ще запазя час в Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Моята от известно време взе да "удря" при преминаване от 2 -ра към 3-та и обратно или 3-та към 4-та. Имам предвид, че придърпва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Днес след работа ми се искаше да сменя моторчетата на ръчната, но ми се струва прекалено лесно за да е истина. Само буксата и 3те болтчета ли се махат или има някакви чалъми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Няма чалъми, вадиш едното слагаш другото. Ако ти се играе след това, разглоби старото, почисти го от магнитен прах нагари и тн. и си го прибери за резервно да си имаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 (Редактирано) На 22.05.2016 г. at 12:21, Nikola_RS написа: Днес карах колата около 50 км,.....палих гасих,грешката с ЕГР-а не се появи,а другата за клапата остана постоянна,от къде се е появила гняста? Здравейте,за моята болка,да споделя- закарах колата в БОШ и след няколко часа се обадиха че записаните грепки се дължали на натрупан нагар и след почистване и 50 лв за труд всичко се оправи. Редактирано 25 Май 2016 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 (Редактирано) Преди 4 часа, Nikola_RS написа: Цитиране на предходно мнение! Колега, какво почистиха от нагар? ЕГР-а ли? Редактирано 25 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 ...и двете колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts