Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Преди 13 часа, advokata25 написа:

Моята от известно време взе да "удря" при преминаване от 2 -ра към 3-та и обратно или 3-та към 4-та. Имам предвид, че придърпва. 

Покарах я днес кротко и се намести,явно е била още в адаптация.Ако видя проблем или ще ги изтрия пак и ще карам кротко или ще отида в Пловдив и Порше да я адаптират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тоя копчета за стъклата са страшни боклуци пфф добре, че дойде новото за шофиорската врата и са доволно евтини...

 

 

IMG_8840.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля, смених моторчетата на ръчната, но и "новите" (от морга) пак скърцат.

 

Иначе поне свалянето както каза N1995 е лесно.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме ги. Вчера се прибрах от един euro-trip с разпада :) 5300 километра, София, Белград, Любляна, Флоренция, Авиньон, Кан, Барселона, Камбрилс, Дженоа, Верона, Блед, Белград, София :) Среден разход 6.0 :) Доволен съм от разпадчето много, никакви грижи от бая преход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, N1995 написа:

Чакаме ги. Вчера се прибрах от един euro-trip с разпада :) 5300 километра, София, Белград, Любляна, Флоренция, Авиньон, Кан, Барселона, Камбрилс, Дженоа, Верона, Блед, Белград, София :) Среден разход 6.0 :) Доволен съм от разпадчето много, никакви грижи от бая преход.

Колега, понеже след седмица и на мене ми предстои пътуване към Щутгард, да те питам колко е дизела в Хърватска и Словения? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как си знаеш :) И друг път са ти го казвали.

14 minutes ago, Mitko1962 said:

Колега, понеже след седмица и на мене ми предстои пътуване към Щутгард, да те питам колко е дизела в Хърватска и Словения? 

 

В Хърватска въобще не съм зареждал защото по магистралата имат само една INA, която е по-гадна нафта и от тази в България. В Словения наливах на 1.099 евро на литъра нормалната нафта, която си беше перфектна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, на PRO TEC добавката за дюзите синия флакон ли беше и кои маркучи се откачаха, за да се приложи директно без да минава през резервоара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, N1995 said:

В Хърватска въобще не съм зареждал защото по магистралата имат само една INA, която е по-гадна нафта и от тази в България. В Словения наливах на 1.099 евро на литъра нормалната нафта, която си беше перфектна.

 

С подвижната лаборатория ли пътува?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, kazichene написа:

Пичове, на PRO TEC добавката за дюзите синия флакон ли беше и кои маркучи се откачаха, за да се приложи директно без да минава през резервоара?

Маркучите от изхода на горивния филтър се откачат, слагаш 1 маркуч на него да върти нафтата и 2 шлауфки на маркучите към мотора :) сподели после мнение за тая добавка че аз от лики моли не съм доволен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,понеже съм нов и не знам къде да пиша реших да го направя тук :razz:

Та въпроса ми е дали може да си сложа диодни стопове ,защото сега съм с обикновени,и г/д колко ще ми излезне като цена,пък ако има някой за продаване да пише.Става въпрос за A6 avant

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Тези, които не сме нови ти благодарим, че не отвори нова тема за питането си :) Втора употреба стоповете вървят около 200 лева. Въпроса е да си намериш да не е спукан, повечето пъти левите са спукани, одраскани или по-скъпи по обективни причини - повече ги трошат. Иначе се сменят лесно, вадиш единия, слагаш другия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така - отново не си прочел внимателно - човекът пита за Авант, а там са 4 парчета, т.е. около 400-600 лв, ако не си редовен клиент.

 

Иначе смяната е лесна, след нея трябва и кодинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше стоповете струват 680 лева единия ама може да са те видели, че си социален случай и да са ти направили 50% off :)

 

Hysterics, прочел съм, 200 лева "двойката" върви. Просто явно си пазарувате от разни места където не знаят, че 4ф е кола на 10 години, а се води "модерна каляска" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някакъв афтърмаркет модел на стопове за седан, който да не е супер цигания.

Не виждам смисъл да се купуват нови стопове, при условие че след 1 година пак ще се спукат, пък и са супер грозни. Още при ц5 седан се бяха изложили.

Под афтермаркет имам предвид стоп който е като оригиналния, но без да кондензира и да се пука. Лед на всички секции и фабричен външен вид.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналата година си купих комплект диодни от ибей.де,нови и оригинални,записал съм си 660 лв. с доставката. Имаше разни предложения,някои включваха и кабели,доколкото се ориентирах,може би трябват при преход от обикновени към диодни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен левия ми е леко спукан.

Колеги нормално ли е повече от 59 литра да не мога да събера в резервоара при положение, че ми изписва оставащи 30 км от резерва и го чакам  да се обезвъздуши? Няколко пъти зареждам и все се въртя около 58 - 59 литра. По книга го дават че е 70 литра. Колата е 2006 2,7 авант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...