Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

На Б6 незнам имаше ли повече достъп до радиатора.Ако не,трябва да се свали предната броня.Накисваш с препарата и плакнеш.

Нали целта е тая процедура да се направи без източване на системата на климатика.

Ако сваляш бронята,може да се изчисти и кулера,в случай,че имаш такъв.Падат доста боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте случайно някой да е имал проблем с оригинален ксенон по точно баласт зашото днеска свалях фара  за смяна на габаритна крушка и след пускане на ксенона почва слабо жужене от баласта от какво може да е и ако е за нов какъв да търся че има 12 и 4 пинов :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Искам да сложа долни,предна и задна s line броня на б6 седан 2002 г.Според вас кое е по удачният вариант да си взема целите брони (s line) или само долните им части и да ги сглобя заедно ако паснат( мисля че са със щипки прикрепени една към друга .

Ако някой е правил тази процедура да сподели евентуално спънки който могат да възникнат.

S line при б6 започва от 2004 дали броните ако се сменят целите ще паснат на 2002 г?

Благодаря ви за мненията [emoji2]

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, 

 

какви са крушките за задните светлини на B6? Какъв цокъл/сокет са? 21W?

Предполагам и 4те отзад са еднакви или бъркам? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех колко беше хубаво като сменях задните габаритни крушки.... 2лв 2 броя.... тая седмица ми изгоряха през два дена габаритните отпреде.... Ханс, защо ти трябваше да ползваш халогенни H6 крушки за габарит по 7.6лв парчето :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подава сигнал за отключване. Защо го прави е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7/13/2017 at 12:11, bomini написа:

габарит/стоп са 5W/21W една крушка с 2 жички

 

Странно, като отворих всичките крушки бяха с по 1 жичка, такива и купих аз. Смених изгорялата - свети си нормално и грешката на FIS-а изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, крушката е единична, компа си управлява напрежението за да свети по-силно при натисната спирачка или по-слабо при пуснат габарит. Всички крушки в стопа са еднакви 12V/21W.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Passi написа:

Това копче или каквото е там как се сменява?  https://www.olx.bg/ad/zakopchalka-kopche-buton-podlakatnik-audi-a4-b6-audi-b6-ID5PgYV.html 

Разглобява се капака на подлакътника. Той е залепен. Става с дърпане, но много внимателно да не го счупиш. Погледни този ЛИНК за да се ориентираш къде са залепките и внимателно. Аз моята заключалка я смених, понеже беше счупена и своевременно и претапицирах капака. Заключалката е купих за ТРИ лева от Алиекспрес и пристигна за 20тина дена абсолютно безплатно! ЗАКЛЮЧАЛКА ЗА ПОДЛАКЪТНИК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, aRobben said:

 

Странно, като отворих всичките крушки бяха с по 1 жичка, такива и купих аз. Смених изгорялата - свети си нормално и грешката на FIS-а изчезна.

 

Аз говоря за B6 Avant

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, Niko Zombi написа:

Разглобява се капака на подлакътника

Капака го разлепих защото го сменявах с кожен ама това пишле го въртях как ли не и нещо не ми се получава.Към него има и една телчица която пък съвсем нямам идея къде да сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро установих,че има разлика в подлакътниците на В6 и В7,а навсякъде ми дрънкаха,че са еднакви.

Разликата според мен е в отпред единия има бутон,който се натиска за да се изправи и застопори на правилната височина (B7) докато при (B6) изправяш до най-горно положение и спускаш надолу,след което повдигаш по 1мм и той заклинва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, MAPTO7007 said:

Наскоро установих,че има разлика в подлакътниците на В6 и В7,а навсякъде ми дрънкаха,че са еднакви.

Разликата според мен е в отпред единия има бутон,който се натиска за да се изправи и застопори на правилната височина (B7) докато при (B6) изправяш до най-горно положение и спускаш надолу,след което повдигаш по 1мм и той заклинва.

С B6 съм и имам копче отпред с което да регулирам височината. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно значи ... вероятно тогава е по усмотрение на кой с какъв салон си е поръчал колата,де да знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.03.2017 г. at 0:31, tonko2.0T написа:

При Б6 има всичко-кори над акумулатор и серво,изолация под преден капак.

Но при Б7 е спестено,защото не е търсен модел.Това е Б6-ца с подобрения.

от ауди б5 стават ли въпросните капаци на ауди б7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...