tonko2.0T Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 На Б6 незнам имаше ли повече достъп до радиатора.Ако не,трябва да се свали предната броня.Накисваш с препарата и плакнеш. Нали целта е тая процедура да се направи без източване на системата на климатика. Ако сваляш бронята,може да се изчисти и кулера,в случай,че имаш такъв.Падат доста боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Здравейте случайно някой да е имал проблем с оригинален ксенон по точно баласт зашото днеска свалях фара за смяна на габаритна крушка и след пускане на ксенона почва слабо жужене от баласта от какво може да е и ако е за нов какъв да търся че има 12 и 4 пинов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Здравейте, Искам да сложа долни,предна и задна s line броня на б6 седан 2002 г.Според вас кое е по удачният вариант да си взема целите брони (s line) или само долните им части и да ги сглобя заедно ако паснат( мисля че са със щипки прикрепени една към друга . Ако някой е правил тази процедура да сподели евентуално спънки който могат да възникнат. S line при б6 започва от 2004 дали броните ако се сменят целите ще паснат на 2002 г? Благодаря ви за мненията [emoji2] Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Ще паснат, но като им научиш цената ще се откажеш от мисията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Пичове, какви са крушките за задните светлини на B6? Какъв цокъл/сокет са? 21W? Предполагам и 4те отзад са еднакви или бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 габарит/стоп са 5W/21W една крушка с 2 жички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Ех колко беше хубаво като сменях задните габаритни крушки.... 2лв 2 броя.... тая седмица ми изгоряха през два дена габаритните отпреде.... Ханс, защо ти трябваше да ползваш халогенни H6 крушки за габарит по 7.6лв парчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Някой дали има представа защо след откачане на акумулатора има тракотене от шофьорската брава при даване на контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Подава сигнал за отключване. Защо го прави е друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 На 7/13/2017 at 12:11, bomini написа: габарит/стоп са 5W/21W една крушка с 2 жички Странно, като отворих всичките крушки бяха с по 1 жичка, такива и купих аз. Смених изгорялата - свети си нормално и грешката на FIS-а изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 (Редактирано) Така е, крушката е единична, компа си управлява напрежението за да свети по-силно при натисната спирачка или по-слабо при пуснат габарит. Всички крушки в стопа са еднакви 12V/21W. Редактирано 14 Юли 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 ^Тц, има и една 5W Sent from my OnePlus 3T using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Това копче или каквото е там как се сменява? https://www.olx.bg/ad/zakopchalka-kopche-buton-podlakatnik-audi-a4-b6-audi-b6-ID5PgYV.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Ти се моли ксенона да не се спомине Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 преди 33 минути, Passi написа: Това копче или каквото е там как се сменява? https://www.olx.bg/ad/zakopchalka-kopche-buton-podlakatnik-audi-a4-b6-audi-b6-ID5PgYV.html Разглобява се капака на подлакътника. Той е залепен. Става с дърпане, но много внимателно да не го счупиш. Погледни този ЛИНК за да се ориентираш къде са залепките и внимателно. Аз моята заключалка я смених, понеже беше счупена и своевременно и претапицирах капака. Заключалката е купих за ТРИ лева от Алиекспрес и пристигна за 20тина дена абсолютно безплатно! ЗАКЛЮЧАЛКА ЗА ПОДЛАКЪТНИК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 5 hours ago, aRobben said: Странно, като отворих всичките крушки бяха с по 1 жичка, такива и купих аз. Смених изгорялата - свети си нормално и грешката на FIS-а изчезна. Аз говоря за B6 Avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 При Б6 имаше разлика в лампите на седан и авант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 преди 28 минути, Niko Zombi написа: Разглобява се капака на подлакътника Капака го разлепих защото го сменявах с кожен ама това пишле го въртях как ли не и нещо не ми се получава.Към него има и една телчица която пък съвсем нямам идея къде да сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Има чалъм,най-удобно се работи като е свален капака от самия подлакътник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Наскоро установих,че има разлика в подлакътниците на В6 и В7,а навсякъде ми дрънкаха,че са еднакви. Разликата според мен е в отпред единия има бутон,който се натиска за да се изправи и застопори на правилната височина (B7) докато при (B6) изправяш до най-горно положение и спускаш надолу,след което повдигаш по 1мм и той заклинва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 Колеги, как се върти коляновия вал на ръка на автоматична кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 15 hours ago, MAPTO7007 said: Наскоро установих,че има разлика в подлакътниците на В6 и В7,а навсякъде ми дрънкаха,че са еднакви. Разликата според мен е в отпред единия има бутон,който се натиска за да се изправи и застопори на правилната височина (B7) докато при (B6) изправяш до най-горно положение и спускаш надолу,след което повдигаш по 1мм и той заклинва. С B6 съм и имам копче отпред с което да регулирам височината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 Странно значи ... вероятно тогава е по усмотрение на кой с какъв салон си е поръчал колата,де да знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho oliver Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 На 18.03.2017 г. at 0:31, tonko2.0T написа: При Б6 има всичко-кори над акумулатор и серво,изолация под преден капак. Но при Б7 е спестено,защото не е търсен модел.Това е Б6-ца с подобрения. от ауди б5 стават ли въпросните капаци на ауди б7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts