MAPTO7007 Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Основни причини за непалене,неравномерни обороти и т.н може да са: Датчик положение разпр.валове Датчик положение колянов вал Бобина/и Температурен датчик изброените на диагностика с VCDS излизат като временни грешки и причините или прекъснат кабел,нарушена изолация или цялостното дефектиране на датчика Аз имах едно прекъсване в ниските като загрее колата,което освзаемо се увеличаваше,грешка излезе чак когато много се усили и мислех,че е бобина,щото още съм със старата ревизия,а се оказа датчик за положението на разпределителните валове. Свалих го,огледах го,кабел здрав,букса здрава,датчик цял,измих с контакт спрей ... покарах малко. Като,че ли прекъсването изчезна но докато е топла отказа и да пали,а когато запалеше светваше чека на таблото. Днес го смених с БОШ и за сега нямам вече оплаквания и драми да чукна на дърво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Преди няколко дни смених на 1.9 д 131 к.с. Темп датчик. Вцдс каза датчик а колата оше с даване на контакт включваше перки а клиента не знаел и си мислел че така трябва. След смяна, всичко си дойде на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 (Редактирано) преди 5 минути, bobitovn написа: Сега размишлявах малко и не виждам логика между темп. датчик и това да се пуска вентилатора за охлаждане на компресора на климатика.Възможно е да е набило грешка за високо налягане и да пуска перката....странното е, че след 5мин. спират и двете перки.Дано си покаже на сканирането. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Електрическата перка за климатика не се пуска само от климатика. Има "умно" управление. Помага на другата, ако охлаждащата течност навлизаща в двигателя е над определена температура. Работи също когато трябва и след като угасиш колата. При душегуба има и един син датчик на долния маркуч от радиатора към мотора. Който дава точно тая информация какво се е случило със охлаждането в радиатора и дали да се включи ел. перката. Щом колата работи на 900оборота вместо на 1200 значи и се "казва от някъде", че е загряла вече. Редактирано 1 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Има логика в това, главния заподозрян остава G62, намиращ се баш на петоХуйника.....там дето няма бъркане. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk В този клип го сменят без да източват антифриза, дали няма да изтече, ако го сменя и аз така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Прегледай живите данни преди да се хвърляш в смени на датчици. Порови в каналите от-до преди да запалиш колата. Може да изскочи заека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Преди 1 час, bobitovn написа: В този клип го сменят без да източват антифриза, дали няма да изтече, ако го сменя и аз така? Ми антифрийза не се източва ... сменя се както е показано ... т.е 1.Правиш си място. 2.Вадиш шпленда дето го държи. 3.С въртеливи движения го изваждаш - изтича между 100-200мл. и спира ... забрисваш леко - поливаш с вода къде е потекло по скоростите да се измие. 4.Слагаш О-пръстен нов на новия датчик,нахлузваш го,ще влезе по-леко,докато се убедиш,че е влязъл целия 5.Слагаш шпленда и връщаш тия тръбички на място. 6.Триеш грешката,палиш и караш. п.п Ако си сигурен,че е G62 датчика де,успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Това е дву-каналния сензор за таблото и температурата на моторния комп. И двата канала би трябвало да се видят през vcds. Единия в инструментс канал не знам кой...ще се види показанието на таблото. Би трябвало да излесе с темп..ако има лейбъл в vcds. Другия в мотор, coolant temp.., също не знам кой канал. там пак трябва да си излезе с с името ако има лейбъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 В този клип го сменят без да източват антифриза, дали няма да изтече, ако го сменя и аз така? Аз го сменях моя без да източвам антифриза. Не изтече и капка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Сутрин на студена кола в системата има вакум.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Здравейте, колеги! Лятото почиствах потенциометъра на лява температурна клапа и след адаптация всички клапи си застанаха на 000 стойност. Така, половин година по-късно, след безупречна работа, температурните клапи отказаха. Излиза грешка и за двете температурни клапи, която гласи: Blocked or no voltage. За последно ползвах колата преди 3 седмици за дълго пътуване и тогава температурните клапи си работеха, а сега се качих и са забили на „горещо“. Според вас с адаптация ще се оправи ли проблема или има някой изгорял бушон? Някак си не ми се вярва и двете температурни клапи едновременно да дадат фирA. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Марто мерси за описанието.Зареждам лаптопа и слизам да видя кВо става. Данчо имам лейбъл точно за моя двигател, ще ги намеря тези сензори. А към колегата с клапите.....да възможно е след престой да блокират две клапи на веднъж.Аз напоследък бръмча със служебната кола и моята стои, в рамките на 2 месеца свалях и двете моторчета.Когато карах колата всеки ден, нямах грижи с клапите.Свали първо това зад джабката, че е по лесно. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Мдааа на G62 му е жега Това обяснява и трудното палене сутрин...на второ завъртане. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Гледах, че си писал миналата зима в темата на @Fitil4o за почти същия проблем, само че при него показваше 90-100градуса и нямаше палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Явно при мен се ебавал отдавна, но тъй като повечето пъти паля от раз, не съм се сетил да го проверя.Ще взема нов от Райно и мисля, че проблема ще се реши. Тази сутрина запали лесно, но веднга угасна и така 3 пъти, т.е. подава по-малко гориво, понеже на датчика му е жега. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Здравейте вчера минах с колата А4 Б6 1.9 131 Коня през наводнен участък с около 50 , 60 км и направо ме спря отбих малко след това да погледна какво става че съм с турбо имаше малко вода и пушеше леко но не видях някакви поражения не го е намокрило много казвали че се пукал корпуса иначе отдолу съм с голяма кора под двигателя трябва да го е предпазила нали . ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Колеги четох доста теми относно обучението на ключа (центаралното) .Спря да действа и трябва да го правя механично всеки път ,до сега винаги съм го обучавал след смяна на батерия или др.,като дам на контакт и задържа за няколко сек.бутона за отключване ,но сега не става .Сложил съм нова батерия на диагн.не съм я закачал.Какво да пробвам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Push Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Заключи и отключи колата с ключа отвън , влез в колата натисни бутона за отключване на дистанционното , след това дай на контакт и изключи , натисни пак бутона за отключване на дистанционното , ще чуеш за кратко клаксона и дистанционното е обучено ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 (Редактирано) Не се получава колега??? Редактирано 4 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Здравейте имам следното питане колата е Ауди А4 Б6 131 коня забелязвам че при запален и загасен двигател издава следния звук когато натискам съединителя и при тръгване имам едни вибрации какво може да е притисквател ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 (Редактирано) Пичове, Днес докато си карах, правя малко по-рязък десен завой и ми шурна вода в краката някъде от тук... Чистих миналата седмица с компресор под кората около акумулатора и около бушоните, ама явно не е от там. Дайте нещо акъл Sent from my OnePlus 3T using Tapatalk Редактирано 3 Декември 2017 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Под сервото почисти ли?Ако не пробвай първо с това. На мен от там ми капеше само, че от кутията на Еку-то.Д-брос я излекуваха.Сваляне, силикон между купето и долната част на кутията, нов капак и забравих за вода. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Под кутията на ECU-то има и един маншон, през който може да се прекарват кабели. Ако се е измушнал може и от него да тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Преди малко писа, че няма връзка с енджин модула......отвори кутията на ЕCU-то задължително и огледай за корозия по релетата.Има някаква връзка с водата най-вероятно. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 ^ Да не се окажат свързани проблемите, а? Отивам да погледна... Ще звъня на Цецо утре, то се е видяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Много е вероятно.Не отлагай, че ще стане по-зле. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Пиши каква е развръзката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts