Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Основни причини за непалене,неравномерни обороти и т.н може да са:

 

Датчик положение разпр.валове

Датчик положение колянов вал

Бобина/и

Температурен датчик

 

изброените на диагностика с VCDS излизат като временни грешки и причините или прекъснат кабел,нарушена изолация или цялостното дефектиране на датчика

 

Аз имах едно прекъсване в ниските като загрее колата,което освзаемо се увеличаваше,грешка излезе чак когато много се усили и мислех,че е бобина,щото още съм със старата ревизия,а се оказа датчик за положението на разпределителните валове.

Свалих го,огледах го,кабел здрав,букса здрава,датчик цял,измих с контакт спрей ... покарах малко.

Като,че ли прекъсването изчезна но докато е топла отказа и да пали,а когато запалеше светваше чека на таблото.

Днес го смених с БОШ и за сега нямам вече оплаквания и драми да чукна на дърво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди няколко дни смених на 1.9 д 131 к.с. Темп датчик. Вцдс каза датчик а колата оше с даване на контакт включваше перки а клиента не знаел и си мислел че така трябва. След смяна, всичко си дойде на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, bobitovn написа:

Сега размишлявах малко и не виждам логика между темп. датчик и това да се пуска вентилатора за охлаждане на компресора на климатика.Възможно е да е набило грешка за високо налягане и да пуска перката....странното е, че след 5мин. спират и двете перки.Дано си покаже на сканирането.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Електрическата перка за климатика не се пуска само от климатика. Има "умно" управление. Помага на другата, ако охлаждащата течност навлизаща в двигателя е над определена температура. Работи също когато трябва и след като угасиш колата. При душегуба има и един син датчик на долния маркуч от радиатора към мотора. Който дава точно тая информация какво се е случило със охлаждането  в радиатора и дали да се включи ел. перката. Щом колата работи на 900оборота вместо на 1200 значи и се "казва от някъде", че е загряла вече.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика в това, главния заподозрян остава G62, намиращ се баш на петоХуйника.....там дето няма бъркане.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

В този клип го сменят без да източват антифриза, дали няма да изтече, ако го сменя и аз така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай живите данни преди да се хвърляш в смени на датчици.

Порови в каналите  от-до преди да запалиш колата. Може да изскочи заека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, bobitovn написа:

В този клип го сменят без да източват антифриза, дали няма да изтече, ако го сменя и аз така?

 

Ми антифрийза не се източва ... сменя се както е показано ... т.е

1.Правиш си място.

2.Вадиш шпленда дето го държи.

3.С въртеливи движения го изваждаш - изтича между 100-200мл. и спира ... забрисваш леко - поливаш с вода къде е потекло по скоростите да се измие.

4.Слагаш О-пръстен нов на новия датчик,нахлузваш го,ще влезе по-леко,докато се убедиш,че е влязъл целия :hilezh:

5.Слагаш шпленда и връщаш тия тръбички на място.

6.Триеш грешката,палиш и караш.

 

п.п Ако си сигурен,че е G62 датчика де,успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е дву-каналния сензор за таблото и температурата на моторния комп.

И двата канала би трябвало да се видят през vcds.

Единия в инструментс канал не знам кой...ще се види показанието на таблото. Би трябвало да излесе с темп..ако има лейбъл в vcds.

Другия в мотор, coolant temp.., също не знам кой канал. там пак трябва да си излезе с с името ако има лейбъл.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този клип го сменят без да източват антифриза, дали няма да изтече, ако го сменя и аз така?

Аз го сменях моя без да източвам антифриза. Не изтече и капка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Лятото почиствах потенциометъра на лява температурна клапа и след адаптация всички клапи си застанаха на 000 стойност. Така, половин година по-късно, след безупречна работа, температурните клапи отказаха. 
Излиза грешка и за двете температурни клапи, която гласи: Blocked or no voltage.

За последно ползвах колата преди 3 седмици за дълго пътуване и тогава температурните клапи си работеха, а сега се качих и са забили на „горещо“. Според вас с адаптация ще се оправи ли проблема или има някой изгорял бушон? Някак си не ми се вярва и двете температурни клапи едновременно да дадат фирA. 
Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто мерси за описанието.Зареждам лаптопа и слизам да видя кВо става.

Данчо имам лейбъл точно за моя двигател, ще ги намеря тези сензори.

А към колегата с клапите.....да възможно е след престой да блокират две клапи на веднъж.Аз напоследък бръмча със служебната кола и моята стои, в рамките на 2 месеца свалях и двете моторчета.Когато карах колата всеки ден, нямах грижи с клапите.Свали първо това зад джабката, че е по лесно.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа на G62 му е жега :)

Това обяснява и трудното палене сутрин...на второ завъртане.8d57b105291cc25af6a2ae4bc2422012.jpg4817eb769efe3fb9f909738cf8dc560c.jpg

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах, че си писал миналата  зима в темата на @Fitil4o за почти същия проблем, само че при него показваше 90-100градуса и нямаше палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при мен се ебавал отдавна, но тъй като повечето пъти паля от раз, не съм се сетил да го проверя.Ще взема нов от Райно и мисля, че проблема ще се реши.

Тази сутрина запали лесно, но веднга угасна и така 3 пъти, т.е. подава по-малко гориво, понеже на датчика му е жега.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте вчера минах с колата А4 Б6  1.9 131 Коня  през наводнен участък с около 50 , 60 км и направо ме спря  отбих малко след това да погледна какво става че съм с турбо имаше малко вода и пушеше леко но не видях някакви поражения  не го е намокрило  много казвали че се пукал корпуса иначе  отдолу съм с голяма кора под двигателя трябва да го е предпазила нали . ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги четох доста теми относно обучението на ключа (центаралното) .Спря да действа и трябва да го правя механично всеки път ,до сега винаги съм го обучавал след смяна на батерия или др.,като дам на контакт и задържа за няколко сек.бутона за отключване ,но сега не става .Сложил съм нова батерия на диагн.не съм я закачал.Какво да пробвам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заключи и отключи колата с ключа отвън , влез в колата натисни бутона за отключване на дистанционното , след това дай на контакт и изключи , натисни пак бутона за отключване на дистанционното , ще чуеш за кратко клаксона и дистанционното е обучено !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам следното питане колата е Ауди А4 Б6 131 коня забелязвам че при запален и загасен двигател издава следния звук когато натискам съединителя и при тръгване имам едни вибрации какво може да е притисквател ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,

Днес докато си карах, правя малко по-рязък десен завой и ми шурна вода в краката някъде от тук...19cfbeba3af458b702681728c4b1d4cc.jpg

 

Чистих миналата седмица с компресор под кората около акумулатора и около бушоните, ама явно не е от там. Дайте нещо акъл :) 

 

Sent from my OnePlus 3T using Tapatalk

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под сервото почисти ли?Ако не пробвай първо с това.

На мен от там ми капеше само, че от кутията на Еку-то.Д-брос я излекуваха.Сваляне, силикон между купето и долната част на кутията, нов капак и забравих за вода.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко писа, че няма връзка с енджин модула......отвори кутията на ЕCU-то задължително и огледай за корозия по релетата.Има някаква връзка с водата най-вероятно.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Да не се окажат свързани проблемите, а? Отивам да погледна... 

 

Ще звъня на Цецо утре, то се е видяло :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е вероятно.Не отлагай, че ще стане по-зле.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Пиши каква е развръзката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...