Black edition Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Здравейте,колеги. Колата е 2004г. б6 1.8 ТQ BEX 190 и ми предстои смяна на ангренажен ремък,ролки,водна помпа ,канален ремък .. и чета теми тук и мисля да сменя и веригата на разпределителните валове и електоро-механичния обтегач също.[emoji848][emoji848] Няма шумове ,но просто колата е на 196 000 км(123000 мили) . Ще се радвам на мнения и насоки по отношение на веригата на валовете,от тия от вас който са минали по този път. Благодаря Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Мой-съвет. Не пипай оригиналната верига и електромеханичния обтегач ... освен ако нямаш пари пак да си купиш ОЕМ-ски и при положение,че нямаш оплаквания. Предната А4-ка я дадох на 280.000 без да има проблеми с тези два агрегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 11 minutes ago, Black edition said: Здравейте,колеги. Колата е 2004г. б6 1.8 ТQ BEX 190 и ми предстои смяна на ангренажен ремък,ролки,водна помпа ,канален ремък .. и чета теми тук и мисля да сменя и веригата на разпределителните валове и електоро-механичния обтегач също. Няма шумове ,но просто колата е на 196 000 км(123000 мили) . Ще се радвам на мнения и насоки по отношение на веригата на валовете,от тия от вас който са минали по този път. Благодаря Sent from my iPad using Tapatalk +1 за по-горното мнение. Веригата се сменя само ако е разпъната, а тя се разпъва ако заминат обтегачите. Ако няма шумове (тракане като шевна машина) не се пипа нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Благодаря ви колеги,много за съветите. Тогава ще си сменям само ремъците и другите компоненти. Това тракане (като шевна машина ) при студен или топъл двигател се чува? Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 (Редактирано) На тези километри добре е да се провери и "cam follower"-a на горивната помпа. Моя го смених на 150 хил. км и беше Stage 2 на снимката. Не знам как се казва да български - става бъпрос за това нещо: Редактирано 31 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 (Редактирано) Благодаря много за насоката ще го прибавя към списъка [emoji736]. Sent from my iPad using Tapatalk Редактирано 1 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Моторът за който колегата пита мисля не е фси, така че това от последната снимка май няма да го намери при него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 И няма горивна помпа инжекцион ли? Май си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Всички и инжекциони имат горивни помпи. Но тези с директно впръскване имат и помпа високо налягане, където стои този детайл от по-горните снимки. Той реално е нещо като хидравличен повдигач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 (Редактирано) Не знам българските термини, имам предвид няма HPFP. Редактирано 31 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Моторът за който колегата пита мисля не е фси, така че това от последната снимка май няма да го намери при него. Прав си не е TFSI а 1.8 TQ (BEX) Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 (Редактирано) On 31.10.2018 г. at 10:52 PM, CVT said: Не знам българските термини, имам предвид няма HPFP. HPFP - High Pressure Fuel Pump - Горивна Помпа за Високо Налягане ... Както се казва WTF?! Твоята работа малко като на Кеми Тодороф ... демек Камелия Тодорова в зората на демокрацията дето след половин година в америка и забрави Българския ... Редактирано 2 Ноември 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 Just now, royce написа: HPFP - High Pressure Fuel Pump - Горивна Помпа за Високо Налягане ... Както се казва WTF?! Твоята работа малко като на Кеми Тодороф ... демек Камелия Тодорова в зората на демокрацията ... И мен леко ме издразни изказването, ама реших да не пиша, да не кажат че се заяждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 (Редактирано) 53 minutes ago, royce said: HPFP - High Pressure Fuel Pump - Горивна Помпа за Високо Налягане ... Както се казва WTF?! Твоята работа малко като на Кеми Тодороф ... демек Камелия Тодорова в зората на демокрацията дето след половин година в америка и забрави Българския ... Каква Америка те гони бе, аркадаш - всичко в Нета е на английски. Да не съм завършил МЕИ за автомеханик с втора специалност литература! Да знеш техническите термини на колата на английски е почти всичко, а да ги знаеш само на български е почти нищо. Редактирано 2 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Колеги, някой да знае как се проверява сервото дали е читаво относно губене на вакуум? От няколко дена педала на спирачката е твърд след 15-20 мин. престой, спирането също е по тегаво когато е изключена от скорост колата, а когато има малко обороти и е на скорост, пък си коват здраво спирачките. Като махна маркуча дето влиза в сервото и сложа друг маркуч в самото серво, при засмукване уж държи вакуум, но ако духна въздух и си излиза свободно някъде отзад от сервото, това така ли трябва да е или е спукана мембраната? Щуцера на вакуум помпата е лепен одавна и държи около 0,8-0,9 бара при работа на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 Колеги на A4 b6 1.8 T Quattro (BEX) кое е по-добрия избор на двигателно масло Castrol 5w30 или 5w40 ? Благодаря [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 5W40 е най-близко до това което Ауди пропоръчва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 Преди няколко дни сменях радиаторчето на парното на Б6 и извадих стоп машинката, за да го извадя. След като сложихме всичко на мястото си сега стоповете светят при доста натиснат педал, даже е към края на хода, когато светват. И от време на времв ми светват лампите на АBS и ЕSP. Някакви идеи какво се е случило? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 5W40 е най-близко до това което Ауди пропоръчва. Благодаря ти колега [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 На 9.11.2018 г. at 18:00, alexander alexandrov написа: Преди няколко дни сменях радиаторчето на парното на Б6 и извадих стоп машинката, за да го извадя. След като сложихме всичко на мястото си сега стоповете светят при доста натиснат педал, даже е към края на хода, когато светват. И от време на времв ми светват лампите на АBS и ЕSP. Някакви идеи какво се е случило? VCDS какво казва? Ако не е дефектирала машинката,значи не си я сложил както трябва - но според мен може да е дефектирала и да е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 преди 39 минути, MAPTO7007 написа: Вчера я свалих, за да сложа новата, но дръпнах чопчето на старата и излезе още напред с около 5мм. Сложих я пак нея и за сега работи както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 (Редактирано) Тези машинки май имат реглаж Редактирано 12 Ноември 2018 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Имат. Като се слага машинката педала трябва да се подпира да е в горно положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 12 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 За сега уж нагласих старата, ако прави проблеми пак ще я сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lordy Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Колеги имам въпрос! Мога ли да му "резна" тази https://www.toolstation.com/shop/p85848?r=googleshopping&rr=marin&utm_source=googleshopping&utm_medium=feed&utm_campaign=googleshoppingfeed&mkwid=sVN1AbQkK_dm&pcrid=142461465581&pkw=&pmt=&product=85848&gclid=CjwKCAiAz7TfBRAKEiwAz8fKOC1NTsoUpJ41z-YYbwnp6bPJJf2XKUoGvR85J59qVIpcQ3ZJ2a4QZhoCHJ0QAvD_BwE добавка на ASB 3.0TDI без да се притеснявам че може да стане нещо? Причината че искам е скорошно закупуване иначе като цяло двигателя работи идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts