Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Здравейте,колеги.

Колата е 2004г. б6 1.8 ТQ BEX 190 и ми предстои смяна на ангренажен ремък,ролки,водна помпа ,канален ремък .. и чета теми тук и мисля да сменя и веригата на разпределителните валове и електоро-механичния обтегач също.[emoji848][emoji848]

Няма шумове ,но просто колата е на 196 000 км(123000 мили) .

Ще се радвам на мнения и насоки по отношение на веригата на валовете,от тия от вас който са минали по този път.

Благодаря

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мой-съвет.

Не пипай оригиналната верига и електромеханичния обтегач ... освен ако нямаш пари пак да си купиш ОЕМ-ски и при положение,че нямаш оплаквания.

 

Предната А4-ка я дадох на 280.000 без да има проблеми с тези два агрегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, Black edition said:

Здравейте,колеги.

Колата е 2004г. б6 1.8 ТQ BEX 190 и ми предстои смяна на ангренажен ремък,ролки,водна помпа ,канален ремък .. и чета теми тук и мисля да сменя и веригата на разпределителните валове и електоро-механичния обтегач също.emoji848.pngemoji848.png

Няма шумове ,но просто колата е на 196 000 км(123000 мили) .

Ще се радвам на мнения и насоки по отношение на веригата на валовете,от тия от вас който са минали по този път.

Благодаря

Sent from my iPad using Tapatalk

 

+1 за по-горното мнение. Веригата се сменя само ако е разпъната, а тя се разпъва ако заминат обтегачите. Ако няма шумове (тракане като шевна машина) не се пипа нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги,много за съветите. Тогава ще си сменям само ремъците и другите компоненти.

Това тракане (като шевна машина ) при студен или топъл двигател се чува?

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези километри добре е да се провери и "cam follower"-a на горивната помпа. Моя го смених на 150 хил. км и беше Stage 2 на снимката.

 

Не знам как се казва да български - става бъпрос за това нещо:

 

ts20tcf.jpg

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за насоката ще го прибавя към списъка [emoji736].

Sent from my iPad using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът за който колегата пита мисля не е фси, така че това от последната снимка май няма да го намери при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички и инжекциони имат горивни помпи. Но тези с директно впръскване имат и помпа високо налягане, където стои този детайл от по-горните снимки. Той реално е нещо като хидравличен повдигач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам българските термини, имам предвид няма HPFP.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът за който колегата пита мисля не е фси, така че това от последната снимка май няма да го намери при него.

Прав си не е TFSI а 1.8 TQ (BEX)

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 31.10.2018 г. at 10:52 PM, CVT said:

Не знам българските термини, имам предвид няма HPFP.

 

HPFP - High Pressure Fuel Pump - Горивна Помпа за Високо Налягане ... Както се казва WTF?!

Твоята работа малко като на Кеми Тодороф ... демек Камелия Тодорова в зората на демокрацията дето след половин година в америка и забрави Българския ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, royce написа:

 

HPFP - High Pressure Fuel Pump - Горивна Помпа за Високо Налягане ... Както се казва WTF?!

Твоята работа малко като на Кеми Тодороф ... демек Камелия Тодорова в зората на демокрацията ...

И мен леко ме издразни изказването, ама реших да не пиша, да не кажат че се заяждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, royce said:

 

HPFP - High Pressure Fuel Pump - Горивна Помпа за Високо Налягане ... Както се казва WTF?!

Твоята работа малко като на Кеми Тодороф ... демек Камелия Тодорова в зората на демокрацията дето след половин година в америка и забрави Българския ...

 

Каква Америка те гони бе, аркадаш - всичко в Нета е на английски. Да не съм завършил МЕИ за автомеханик с втора специалност литература! :hilezh:

 

Да знеш техническите термини на колата на английски е почти всичко, а да ги знаеш само на български е почти нищо.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае как се проверява сервото дали е читаво относно губене на вакуум?

От няколко дена педала на спирачката е твърд след 15-20 мин. престой, спирането също е по тегаво когато е изключена от скорост колата, а когато има малко обороти и е на скорост, пък си коват здраво спирачките. 

Като махна маркуча дето влиза в сервото и сложа друг маркуч в самото серво, при засмукване уж държи вакуум, но ако духна въздух и си излиза свободно някъде отзад от сервото, това така ли трябва да е или е спукана мембраната?

Щуцера на вакуум помпата е лепен одавна и държи около 0,8-0,9 бара при работа на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на A4 b6 1.8 T Quattro (BEX) кое е по-добрия избор на двигателно масло Castrol 5w30 или 5w40 ?

Благодаря [emoji846]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни сменях радиаторчето на парното на Б6 и извадих стоп машинката, за да го извадя. След като сложихме всичко на мястото си сега стоповете светят при доста натиснат педал, даже е към края на хода, когато светват. И от време на времв ми светват лампите на АBS и ЕSP. Някакви идеи какво се е случило?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5W40 е най-близко до това което Ауди пропоръчва.

Благодаря ти колега [emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.11.2018 г. at 18:00, alexander alexandrov написа:

Преди няколко дни сменях радиаторчето на парното на Б6 и извадих стоп машинката, за да го извадя. След като сложихме всичко на мястото си сега стоповете светят при доста натиснат педал, даже е към края на хода, когато светват. И от време на времв ми светват лампите на АBS и ЕSP. Някакви идеи какво се е случило?

 

VCDS какво казва?
Ако не е дефектирала машинката,значи не си я сложил както трябва - но според мен може да е дефектирала и да е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, MAPTO7007 написа:

 

Вчера я свалих, за да сложа новата, но дръпнах чопчето на старата и излезе още напред с около 5мм. Сложих я пак нея и за сега работи както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос!

Мога ли да му "резна" тази https://www.toolstation.com/shop/p85848?r=googleshopping&rr=marin&utm_source=googleshopping&utm_medium=feed&utm_campaign=googleshoppingfeed&mkwid=sVN1AbQkK_dm&pcrid=142461465581&pkw=&pmt=&product=85848&gclid=CjwKCAiAz7TfBRAKEiwAz8fKOC1NTsoUpJ41z-YYbwnp6bPJJf2XKUoGvR85J59qVIpcQ3ZJ2a4QZhoCHJ0QAvD_BwE добавка на ASB 3.0TDI без да се притеснявам че може да стане нещо?

Причината че искам е скорошно закупуване иначе като цяло двигателя работи идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...