Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Да така е, но утре ще я видя че се уморих днес. Дано да не е окаже нещо сложно. Един приятел ми каза сега че май се е запушила цедката на маслената помпа или помпата. Маслото е на 7000 км. и има още много да се кара,  все пак е Бардал 5w40 и още си маже като ново. Утре ще и отворя картера за да видя. 

Забравих да спомена че хубавицата е A4 B6 2.5 155 AYM

Само се моля да не е като проблема на 2.0 че там няма оправия, от опит го знам защото блокирахме така една преди години в Турция.

Редактирано от bodlio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Правилно те е орентирал твоя чокек. Най-важното сега е да се измери налягането с външен манометър. Ако имаш късмет ще смяняш сензор, ако нямаш ще сменяш маслена помпа. Но ако караш без налягане ще сменяш двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега, от датчика за налягането излезе. Така се бях уплашил че направо сън не ме хващаше. Сега ще и се радвам като на малко дете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното на Б6-цата не духа топло, клапите ги адаптирах с Вагком. Свалих жабката и видях, че всяка се движи. Няма въздух в системата. Радиаторчето на парното го промивах 2 пъти с течаща вода, но топло няма. Някакви идеи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбите които влизат в купето топли ли са?

Ако не е от клапите, то остава липса на циркулация.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, bobitovn написа:

 

Маркучите са топли, но единия винаги е доста по-горещ от другия. Ако е от липса на циркулация от какво може да е, защото колата е обслужена и термостат и водна помпа са сменени преди 6к км.

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При запушен топлообменник се наблюдава точно това, входящата тръба е топла, но изходящата е хладка, другото е въздух в системата.Интересно е, че си го промивал и е бил проходим.Как е обезвъздушавана системата.По принцип знам, че точно при тези тръби е най-високата точка

Едната се разкача за да излезе въздуха от там.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезвъздушавах я от този маркуч на парното, който е с дупчицата. И от тръбата над колекторите. Възможно ли е да е от самото управление на климатроника или е от радиаторчето на парното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да се заемам със смяната на радиаторчето, при този модел до колкото гледах не се сваля цялото табло, за да се смени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам един малко/голям проблем след смяна на предни дискове и накладки запозна да ми опират апаратите в джантите много леко. Прави го при завой когато е изправено кормилото нямам този проблем. Та тук вече незнам какво може да е. Дали е възможно след стенд да се оправи понеже сменях и единия шенкел и някак си гумите да се усукват при завой. Колата си е със същите джанри и гуми като преди да ги сменя нещата. Audi a4 b7 233ks quattro s-line е количката .... А дисковете са Ате двойно винтелирани 320мм 46.5мм височина. Или просто 2та диска не орговарят на размера и джантата влиза по навътре. 2х230лв боклуци .... Старите дискове бяха обикновенно. 

Редактирано от m0zilla
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.предстои ми смяна на преден десен лагер на главината. Колата е ауди а4 б6. към коя марка да се ориентирам за по качествен?

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Митака55555 написа:

Колеги.предстои ми смяна на преден десен лагер на главината. Колата е ауди а4 б6. към коя марка да се ориентирам за по качествен?

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Аз бих заложил на SKF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SKF, FAG, SNR, Ruville

гарантирам ти че с тези няма да имаш никакви проблеми. Взимай този на който цената те устройва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , има ли някакъв учебник или изобщо нещо относно помпа-дюза двигателите . Не говоря за някаква статия , а за книга или нещо от сорта. Благодаря ! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...