Митака55555 Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Колеги какво е вътрешното ФИ на хидравличният маркуч,който се свързва към охладителната тръбичка пред радиаторите. точно там преди скобата маркуча се е нацепил и ми подлизва хидравлично масло, искам да взема малко маркуч и да го снадя там и дали там е високото налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Има ли някой колега с Б6 седан да е с музиката с баса и със афтърмаркет сд, искам да видя как са вързани буксите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Здр. случайно някой да знае продава ли се чисто нов хидравличен маркуч, този който тръгва от рейката към охладителната тръба пред радиаторите, сълзи ми течност и от запресованата част, никъде в интернет не намирам нова част, а за втора ръка няма смисъл , кой знае какъв нацепен ще е. за ауди а4 б6 1.9 тди Другият вариант е да ида да ми направят нов маркуч на място.Само незнам размерът на алуминиевата част на маркуча, където влиза болта и се захваща към рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 за вътрешното фи на този накрайник, дали някой му знае размера, направо до ми направят нов маркуч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 (Редактирано) Купи си нов, цък тука, избирай си. Редактирано 25 Ноември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 27 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 Пичове, здравейте. Карам А4 Б7 и ретрофитвам RNS-E LED от TTrs 2013г. Всичко точно, моята кола оригинално си е с RNS-Е, но искам да подкарам и графичното изображение за парктроника. Оригинално колата е с преден и заден парктроник, но остава неизвестното с кабелажа към RNS-Е. Някой правил ли е въпросното упражнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Ако всичко е ОЕМ,няма кабелаж май,слагаш Медия-та,кодираш правилно и ако модула подържа графика,трябва да станат нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Да ви питам.... Снощи се свързах към екуто на колата Torque. Гледам температурата на охладителната течност при загряла кола е в границите 95-100градуса. Понеже знам, че би трябвало да е около 90гр. веднага заподозрях термостата. Цъкам в нета за темостат и гледам, че на всичките термостати в техническите данни им дават темпераура на отваряне 100градуса..... Сега има ли проблем или на този двигател- AVJ трябва да е така при загрял двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 На оригиналния термостат пише 87 градуса. Работната температура на оглаждащата течност е около 96 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 На всички които прегледах в нета пише 100гр. Тоест само ОЕМ ли, автърмаркет не става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Само ориджинал, ако искаш да нямаш главоболия Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 С ОЕМския около 90, 92, 93градуса ли трябва да държи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Just now, Chitatelia написа: На всички които прегледах в нета пише 100гр. Тоест само ОЕМ ли, автърмаркет не става? Температурата е щампована на корпуса. Няма начин да е 100 градуса. Всякакъв термостат от реномирана марка става. Ако си със силов тунинг се слага различен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 (Редактирано) Ако следиш с Торк температурата, ще видиш че таблото показва точно 90 градуса когато реално температурата е между 81 и 99 градуса. Това е нормалния работен диапазон. Термостата ти не е за смяна. Редактирано 3 Декември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 (Редактирано) При мен колата с Color MFA диспей показва така: загрява до 100 градуса и след перката отива на 93 градуса. / Стрелката пак си показва 90 / Сутрин около 80 градуса/ по дисплей/ стрелката на таблото отива на 90 градуса и не мърда. П.С. нищо не ти е за смяна. Карай си колата и не се филмирай! Редактирано 3 Декември 2018 от mi_audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 (Редактирано) преди 34 минути, CVT написа: Ако следиш с Торк температурата, ще видиш че таблото показва точно 90 градуса когато реално температурата е между 81 и 99 градуса. Това е нормалния работен диапазон. Термостата ти не е за смяна. Точно това се случва. Редактирано 3 Декември 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admiral AnimE Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Някой знае ли какво масло се слага на ръчна скоростна кутия? Смених го преди 15000 км и от тогава ако колата е студена, влизането на първа и втора е много трудно. Не знам какво е сложеното масло, както и не знам какво трябва да е, защото не намирам ръководство. В Етката изкарва кутия FEC, масло G052911A2. Уж се ориентирах към 75W90, но дали GL4 или GL5? Или да търся с одобрение VW 501 50? А има тема в канадски форум, където пише, че G52 няма нищо общо с другите масла 75W90 и било минерално..... А де? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 На G052911A2 има много аналози. Всяка търсачка на производител на масло ще ти предложи вариант. Примерно FUCHS TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80. Ако маслото беше G 055 532 A2 алтернатива няма, само оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admiral AnimE Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Благодаря. Да разбирам ли от описанието на това масло, че VW 501 50 включва и G052911A2? Или изрично да търся номера на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Колеги, колко градуса разлика имате между температурния датчик, който праща информация към контролера на двигателя и този, който праща към таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 На Б7 е само един датчик. Мисля че и на Б6 е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 (Редактирано) Реално са два датчика в един корпус. Буксата е с 4 пина. При мен дават разлика около 10 градуса и мисля, че това е твърде много. Затова искам да разбера на другите коли как е. Редактирано 6 Декември 2018 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Аха, ясно. А как им виждаш температурата - VCDS или Торк? И на кой канал за да пробвам на моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 С Torque мисля, че виждам температурата, която се праща към таблото, но не съм сигурен. С VCDS влез в engine block и на един от първите канали има coolant temperature. Виждаш какво е показанието там и след това влизаш в instruments cluster и там също на един от първите канали ще имаш coolant temperature. Не ги знам наизуст, но със сигурност веднага ще ги откриеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 А това в Instrument Cluster не е ли 1:1 със стрелката на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts