ads Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Нейното показание е доста филтрирано. В голям интервал от различни стойности на температурата тя показва все 90 градуса. В доста форуми твърдят, че от 81 до 99 реални градуса на охладителната темност, стрелката показва точно 90. Това дали е вярно не знам, но със сигурност не е 1:1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 (Редактирано) Пробвах преди малко като оставих колата да загрее от 12 до 93 градуса и постоянно превключвах от единия екран на другия докато загряваше. При мен няма абсолютно никаква разлика между двете стойности, затова си мисля че имам само един датчик. Иначе това за стрелката е вярно. Показва правилната температура до 70 градуса, след това започва да дава разлика и при реална температура 80 градуса показва 90. Освата си на 90 не знам точно до колко, но мисля че беше 100. Това са двете стойности които наблюдавах: Редактирано 6 Декември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Или наистина при тебе е само един датчикът, или просто и двата са абсолютно еднакви. Според мен по-вероятно е да е само един. Нямам скрийншотове, но довечера може да направя и ще кача да видиш как е при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 (Редактирано) Вярвам ти. Сега като се разрових из Нета видях че има 2-пинови: цък! и 4-пинови: цък! Пинаута на 4-пиновите е че са 2 датчика и единия е за ECU-тo, а другия за таблото. Само че при 4-пиновите двата датчика са на милиметър един от друг, така че ако показват различна температура с повече от градус значи единия не показва правилно. Редактирано 6 Декември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Моята е с 4-пинов (сменях го лятото, че ми се пускаше вентилатора на студен мотор) и като сравнявам стойностите през Torque - от 80 до 100 градуса, на таблото си показва точно 90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rattleshirt Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 (Редактирано) Колеги, качвам един малко малоумен клип (съжалявам, че е наобратно, няма как да го редактирам от телефона). Показва леко ускорение и превключване между втора и трета - забелязва се включване като че ли на половинка - както е на втора, оборотите падат 1 път и след това втори път и включва трета.. не знам как да го обясня по-добре. Това ли е въпросният лок-ъп, прави го само между втора и трета при плавно ускорение. E3A8A773-F95F-4673-A781-0D91A8F57CBA.MP4 Редактирано 7 Декември 2018 от Rattleshirt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 На 27.11.2018 г. at 12:01, Silven Angelov написа: Пичове, здравейте. Карам А4 Б7 и ретрофитвам RNS-E LED от TTrs 2013г. Всичко точно, моята кола оригинално си е с RNS-Е, но искам да подкарам и графичното изображение за парктроника. Оригинално колата е с преден и заден парктроник, но остава неизвестното с кабелажа към RNS-Е. Някой правил ли е въпросното упражнение? До къде я докара колега с графичното изображение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvyatkoff Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Колеги, има ли нещо специфично при смяната на свещи (финна настройка, настройване на компютъра) или е проста замяна като смяната на крушка? Колата е B6 2.4 170hp, код на мотора BDV? Чудя се дали да не си ги сменя сам, че ми е мерак, но не знам дали няма да омажа нещо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Няма нищо сложно, ако имаш ключ за тях си ги сменяй смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 (Редактирано) 2 hours ago, tsvyatkoff said: Колеги, има ли нещо специфично при смяната на свещи (финна настройка, настройване на компютъра) или е проста замяна като смяната на крушка? Колата е B6 2.4 170hp, код на мотора BDV? Чудя се дали да не си ги сменя сам, че ми е мерак, но не знам дали няма да омажа нещо.. Ако не си механик и не сменяш свещи всеки ден, задължително използвай динамометричен ключ, защото иначе със сигурност ще ги затегнеш прекалено много. Трябва да ги затегнеш до 30 нютон-метра. Редактирано 9 Декември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Здравейте колеги! Колата е Б6 1.8Т AVJ , сутрин след като запаля и поизчакам 2-3мин на място след като тръгна започва да прекъсва. Чек лампата премигва и след около 30 секунди спира да прекъсва. През деня няма никакви проблеми. Прекъсването е само сутрин докато загрява. На ВагКом ми дава мисфайъри като грешка, няма никакви други грешки. Това са свещите, всички изглеждат различно. От тях ли идва проблема, или може да е нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 това за мен са износени свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Сменяй тези свещи.Ако си с NGK,пак такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 (Редактирано) Тоя двигател бая си е поживял, гаранте е половин милионник. Мери компресия, фърляй тия антични свещи(не си ли я обслужвал тая кола?), провери си цилиндрите за мисфайъри, сменяй местата на бобините, където отиде мисфайъра, сменяй бобината. Редактирано 10 Декември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Обслужена е, но ми бяха казали свещите да не ги сменям за сега. Ще ги сменя днес. Иначе е на около 300к км уж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 (Редактирано) Колеги, привет, имам питане, Б6 седан, светна грешка за заден десен wheel sensor. Отначало светваха АБС и ИСП на таблото и гаснеха, но сега светят постоянно и съответно последиците към тях. Около самия датчик на главната горе долу е ясно, но после този кабел накъде влиза към купето... Никаква следа? Моля за малко повече инфо, по нета клипчета за работата около главната само... Редактирано 11 Декември 2018 от freduri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvyatkoff Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Благодаря за мненията, колеги, ще ги оставя на механика, щом си трябва специален ключ. И за да не поствам празно мнение, прикачам снимки от рециклирането на рефлекторите на фаровете, ако някой се чуди случайно дали има смисъл от процедурата или по-силни крушки биха свършили работа ПП: Рефлектора не е оригиналния, някой го е пипал преди мен, но оригинален рефлектор на 15 години едва ли изглежда много по-различно.. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_V Публикувано 12 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги,може ли малко помощ с активирането за не сложен колан.Коя опция да избера за да светва когато не е поставен колана ,за сега успях да направя да светва само при запалване на колата.Гледам че в закопчалката на колана влиза кабел и предполагам че може да се направи в движение да индикира за колана.В закопчалката на пасажерските седалка няма кабел и под седалката буксите са с една по-малко.Колата е А4 Б7 Редактирано 12 Декември 2018 от S_V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 (Редактирано) Пробвай на предпоследна позиция от кодинга да сложиш "1" (стойност "4" е ако имаш и на пасажерската седалка) - би трябвало да почне да показва и в движение ако не е сложен колана. Редактирано 13 Декември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_V Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Ако е 1 както е на снимката даже и при подаване на контакт не светва иконката за колана.В момента съм сложил 2 но светва само при контакт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Здравейте колеги, Днес видях една B6ца на която мигачите светеха през цялото време, а когато шофьора пусна мигач започна да мига. Колата не беше американска, или поне багажника не беше направен за квадратен регистрационен номер. Чудих се дали имате представа как се прави такова нещо? Реално има как да се направи с 2ра крушка в мигача, свързана към габаритите и реле което при пускане на мигача да изключва втората крушка, но се чудих дали има по-лесен начин това да стане, например кодиране? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Ако не си виждал фар/стоп отвътре, да знаеш, цоклите на мигачите са изключително нефелни, както и "рефлекторчетата" им, топят се като масло на котлон. Има си габарити, за какъв са ти и мигачите да светят.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 (Редактирано) @zafirovp: прави се лесно с китове: https://www.olx.bg/ad/modul-za-migachi-american-style-CID360-ID4V3Nk.html Наистина ли ти допада това? Редактирано 13 Декември 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Canada/usa кодиране в central electric модула Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAGI_BG Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги , имам проблем с навигацията. В слота за ДВД диска има диск който не може да излезе . Някой сблъсквал ли се е с този проблем ? Съжалявам не ми дава да кача снимки. Колата е S4 В7 с голямата навигация . При пущане тръва радиото и не ми изписва името на навигацията. Редактирано 14 Декември 2018 от ZAGI_BG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts