SvetBG Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 При мен загрява до 90, но много бавно (30-40 мин.).Като се спускам по нанадолнище градусите падат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaci55 Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 И аз съм със същия проблем, 70 градуса най често ми стой, случва се и 90 но напоследък все по рядко.следя темата с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaci55 Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 (Редактирано) Днес забелязах и друго, когато не работи климатика стигам 90 градуса градско, но пусна ли го отива на 70 75 и така остава?? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 (Редактирано) Тази сутрин и аз си направих същия експеримент, изключих климатика и за 5 минути работа на място и изминати 4км. отиде на около 75-80 градуса. Вчера при 13км. градско не можа да мине 60 градуса!!? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 (Редактирано) Аз бутнах директно OFF и се изумих колко бързо започна да загрява, външна температура -1 градуса. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaci55 Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Колко излиза една смяна на термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reaperr Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Здравейте, От няколко дни и аз карам 2.0TDI 143 2011г., стрелката достига 90 градуса в движение (дори с 80 по околовръстното), но на светофара пада моментално до 70. До сега не съм карал дизелова кола, на бензина стигнеше ли 90 не падаше. Нормално ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho84 Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Колеги ще ви дам отговор до 2 дена със сигурност аз по нагоре съм написал какъв е проблема и аз имах същия и се оказа ,че 2.0 ТДИ имат 2 термостата маркуча който е по горе на снимката има вграден термостат и се поръчва целия маркуч за съжаление е така. Тая вечер го смених и е тествах ,но искам още ден два да е пробвам и ще ви кажа на 100% иначе като цяло се оправи колата вече ми загрява на 90 градуса само на светофарите като спра за малко или да работи на място ми пада малко и пак се вдига като тръгна ,но имайте предвид ,че парното ми работи в колата. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 (Редактирано) При тоя студ като стигне 90 и веднага вкл. отоплението пада с 15 градуса поне. Тва което правя е като се махне парата от стъклото изкл. климатика, за да вдигне градуси двателя. Така 3-4 пъти и после си държи градусите на 90. За 15 минути дизела не може да навакса, все пак е по-ефективен от бензина. Редактирано 21 Януари 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho84 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Колеги при мен се оказа маркуча за който ви говорех по-горе сега всичко е наред който мисли ,че има такива проблеми сродни с моите да ми пише ще гледам да помогна с каквото мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Това ми е първия дизел и не знам аз ли се филмирам или имам проблем, но след смяна на термостата продължава да спада температурата при спускане по надолнище? Колега psycho84 кога антифриза циркулира през този маркуч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho84 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Сега този маркуч е е за ЕГР а, смисъл там циркулира малкия кръг за да може по бързо да загрява и да има по добро изгаряне и да се натрупват по малко сажди по ДПФ а ,но това е друга история. Та на този маркуч идва от ЕГР а ,и се разклонява на две нещо като байпас горния който върви има клапа която не пуска да минава антифриза и да влиза в големия кръг ,а от долу маркуча има термостат или някакъв вид термо датчик с пружинка вътре който играе ролята на термостат втори за който много хора не знаят това е уж подобрение на нашия двигател след 2008 на 2.0 ТДИ а предния който е няма такъв маркуч до колкото знам. Както и да е и при мен клапата се беше прецакала и най вероятно и термостата и вместо да ми спира антифриза само в малкия кръг докато загрее то върти и големия и няма загряване това е при мен сега всичко е наред направих и няколко теста даже до София и всичко е ок така ,че за мен не си играйте термостати едно друго ако не сте сигурен ,че термостата ви работи сменяйте маркуча ,продава се целия. Ако имате още въпроси може и да пишете на лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sogetsu Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Колеги и моята не загряваше докато не си намалих малко парното. Дори и на дълъг път при минусови температури е нормално да не загрява бързо до 90 градуса освен ако не я карате с 140 по магистралата в снега. Това е за сметка на комфорта в купето. Направете си експеримента и не си включвайте духалките или температурата на макс и ще забележите, че всичко си загрява нормално и без проблеми. Ако вече след първите 10-20 мин температурата си стои под 50 тогава се тревожете за термостати и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Аз до сега колкото пъти съм имал подобен проблем винаги е било от термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaci55 Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Вчера смених термостатът и резултатите са същите, сега ще пробвам и със маркуча другата седмица и ще пиша какво е станало,. На колко градуса си държите антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 И аз отскоро карам 2.0 тди 177 коня, но на А6, без ЕГР загрява за 9-10км, с ЕГР за 6-7км, това при температура 5 градуса навън...И с нов термостат пак много бавно загрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaci55 Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 И така Моя проблем се реши с маркуча който споменават колегите Малко е скъп 300+ лв беше но какво да се прави друго си е на 90 градуса Успех на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Дайте снимка на тоя маркуч да го видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 На 29.11.2016 г. at 14:55, gaci55 написа: И така Моя проблем се реши с маркуча който споменават колегите Малко е скъп 300+ лв беше но какво да се прави друго си е на 90 градуса Успех на всички Здравей,явно това е проблем на b8,защото и аз имам същия проблем.Мисълта ми е когато температурата стигне 90 градуса мърда ли и ли заковава и не мърда от там,независимо от терена по който караш?Питам защото днес в Ауди ми казаха че така било при тия модели с дизелови двигатели,температурата варирала между 90 и 70 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Днес търсихме този маркуч,обаче колата е 2013 и се оказа че не е с такъв а е с метална тръба в която няма клапан. Сменен е термостата с нов и пак не загрява.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Виж да няма маслен охладител на скоростите, там може да има термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Мерси ,сега ще видим и там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) Преди 8 часа, Pachito написа: Днес търсихме този маркуч,обаче колата е 2013 и се оказа че не е с такъв а е с метална тръба в която няма клапан. Сменен е термостата с нов и пак не загрява.. Някои път мирише ли на "съединител",какъв е мотора на колата? Редактирано 15 Декември 2016 от 9900 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 2.0tdi,143ps CJCA е мотора.Не мирише засега поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 (Редактирано) Моият мотор пак е CJCC но 120 к.с. Проблема с температурата го има но понякои път и мирише. Имам час в ауди сега в понеделник и ще ги видя какво ще направят, поне ще ми дадът пълния списак с нещата който са сменили и ако се оправи ще напиша какво са сменили Редактирано 16 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване