kpematop Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Нищо, обърках се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 На феист лифта не е проблема в термостата!!! Но които желае може да го смени ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Проблема е как е зацепена помпата, и ъгъла на сихнронизация на двата вала, на които има датчици на Хол. От там може да бяга разхода с 2-3 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 Здравейте, колеги, все още го имам тоя проблем със загряването, ходих при няколко майстора никой нз за къде е в ъпростният 2ри термостат. Писах в Елит кар по съвет на колетата 9900, но и там нз за какво иде реч. Мотора е 2.0tdi 170h.p, с код на мотора CAHA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 Знам за Мерцедеси с два термистата, ама са на си на възраст. Втория е на радиатора, обчя не помня горе или долу беше... в ЕЛСА-та нема ли данни, бих проверил ама съм в процес на подготовка за инсталация на тая пущина. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 преди 59 минути, radoslavm написа: Здравейте, колеги, все още го имам тоя проблем със загряването, ходих при няколко майстора никой нз за къде е в ъпростният 2ри термостат. Писах в Елит кар по съвет на колетата 9900, но и там нз за какво иде реч. Мотора е 2.0tdi 170h.p, с код на мотора CAHA. Термостата е точно отзад зад мотора като застанеш пред колата..На предната страница го има по схемите къде се намира точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jojijojov Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Здравейте,колеги, аз също го имах този проблем при мен се разреши с този малък термостат колата е с код на мотора САНА сменя се сравнително лесно ,но при мен е отстрани в дясно ! Купих два термостата защото мислех ,че и това зад мотора е термостат ,но се оказа клапа ! Ако на някой ми трябва имам оригинален термостат не разпечатван взел съм ги по 65лв с отстъпка естествено тел 0888886226 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Моят мотор е същия,засега държи градуси но ако се наложи ще го взема... Ако не си го продал Благодаря за инфото.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jojijojov Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Термостата е продаден!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABADZHIEV Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Здравейте , колеги . И аз имах същия проблем със загряването до вчера. Смених този прословутия термостат и всичко заспа. Моята любовница е А4 Б8 - 143 к.с. 2.0 ТДИ мотор CAGA . И моето мнение е същото . Струва 30 лв и това е и проблема е решен. Държи 90 градуса и няма проблем.Разбрах , че за моята го дават на каталог да се сменя и с маркучите но струва 300 лв и няма номера 1K0 121 113A ( номер на 2-ри термостат ) , а на целия възел маркучите е 03L 121 157 В Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi6odr Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 (Редактирано) Здравейте, Ето го въпросния маркуч, започващ от ЕГР и минава зад двигателя. При мен е с номер 03L 122 157 M. Явно има различни номера на този маркуч, но той създава проблема. На снимката термостата ( синьо Т) с номер 1К0 121 113 А, и клапан ( бяло К). Трябва да се подменят и термостата и клапана, за да се реши проблема. Аз съм с А4, Б8 - 143 к.с. 2.0 TDI, мотор CAGA. Благодарности на момчетата от Автотехника Плевен, които се бориха два часа за да ги подменят. Редактирано 13 Декември 2017 от Mi6odr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABADZHIEV Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 здрасти Mi6odr Колега случайно да си вземал въпросния маркуч. И можеш ли да провериш ако има номер на клапана да го напишеш , ако има каталожен номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 (Редактирано) Колега ето номера на клапана Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABADZHIEV Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Мерси Колега за номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 (Редактирано) Здравейте, днес смених въпросния втори термостат. Първият е чисто нов. Остана клапата да сменя. Някой знае ли от къде мога да я поръчам? Редактирано 14 Март 2018 от Leooon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 И колата пак ли няма подобрение?Клапата в Порше гледам,че е 54лв.Не знам алтернативни дали ще се предлагат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 Ами или трябва да работи на място, че да загрее или трябва да я потормозя. Загрява 90 и като започна да карам нормално пада стрелката от 90. Ако пусна парното до 3 4 мин пада на 50 градуса. Ще сменям и клапата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 (Редактирано) Имам същия проблем само,че при мен в градско вдига на 90 градуса ииии след като съм под наклон и спускам стрелката веднага почва да пада с около 20 дори 30 градуса надолу.Смених термостата ииии след това пак нищо.Тук разгледах темата иии смених и ето това(ограденото с червено на снимката) ,но проблема остава какво освен това трябва да се подмени за да задържа постоянна работна температура Редактирано 20 Август 2018 от lubomir_932 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leooon Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Моята загрява вече нормално като оправих кръговете. Но светна DPF и го махнах и него. Ако този клапан е обърнат и колата не загрява никога няма да ви отчете, че DPF ви е запушен. Това е автоджамбазки трик! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Е мнохо хубаво,аз си мислех да сменя и тези клапи дето пишат колегите по нагоре ,ама май пак проблема няма да се реши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfocus Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Към Leooon. Защо махнахте DPF-a ? Не може ли да се почисти ? Имаше ли някакви симптоми на запушен DPF преди да светне лампата ? Примерно колата да не върви или някакъв звук ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfocus Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Здравейте. Проблема с градусите при мен ( Ауди кю5, 2,0 ТДИ САНА ) след смяна на двата термостата и клапана не се оправи. Чудя се дали да не сменя целите маркучи както правят в порше, но не съм сигурен дали проблема не е в нещо друго. Колегата Leoon споменава за някакъв автоджамбазки трик, но не разбрах каква вързка има клапана и втория термостат с градусите и DPF-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfocus Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 Здравейте. След ходене по мъките и много диагностики в различни сервизи, смело мога да заявя че проблема със загряването при мен е решен. Колата днес сутрин (външна температура 7) вдигна 90 градуса за 15 мин и околу 5 изминати километра и ги държеше целия ден без да помърднат на долу. Пусках парно, спусках се по наклони итн. стрелката не помърдна ! Оказа се че моята кола има Има 3 термостата и прословутия клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Здравейте и от мен и моят пробле преди няколко дена се реши,както на колегата и при мен има трети термостат който се намира на ЕГР охладителя сменя се и колата вече ми държи 90 градуса и загравя буквално за 10 15 мин при външна температура 5 градуса .Поздрави на всички и ако някой има този проблем,това е решението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 (Редактирано) А колите ви ръчка ли са или автомат?Става въпрос за коментарите с третия термостат.Защото по горе коментирахме този втори термостат,който е точно на ЕГР кръга,а имам съмнения,че третия е на кръга за охлаждане на DSG кутията. Редактирано 1 Ноември 2018 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване