godo Публикувано 8 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2007 Аз имам едни свалени пружини от С4 2.5ТДИ 140к.с. авант куатро.Предните мисля са еднакви, но задните са 100% различни от на тези без кватро.Мога да ви кажа размерите само кажете по-точно как и какво да меря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 8 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2007 във всеки каталог за пружини има нужните ви данни за пружините височина диаметри и така нататък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 8 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2007 Абе то има, но във всеки каталог пише различно..и кое е вярното..? Най-добре око да види, ръка да пипне.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 (Редактирано) хора разберете че никои амортесиоти не влиаят на височината на окачването освен хидавличните или пневмавичните единствената задача на амортесиорите е да гасят вибрациите и толковаПри обръщане на чашките се получава такова повдигане отзад, просто пружината отзад не ляга някъде по моста в долния си край, а на въпроснита чашка, която в закрепена на външната обшивка на амортисьора. И колата щръква ужасно, става нестабилна, тампоните в горния край се смачкават, започват да скърцат и трябва да се сменят... Аз идвах на една среща "повдигнат" от едни пишман майстори и падна голям смях - разстоянието от протектора на гумата до ръба на калника беше 15.5 см (за сравнение нова Тояга RAV4 я премерих - 14 см )Та така колега, ако искаш да си скапваш колата - за О лв. и разполагайки със скоби за пружини така може да я вирнеш, че ще заприлича на драгстер. Само едно не ми е ясно - защо не си купиш един москвич за 150 лв. и не ходиш с него за риба, вместо да се занимаваш с глупости?П.С. Въпросната операция е възможна в този си вид само за задницата, а окачването отпред е на съвсем друг принцип, т.е манипулацията е напълно безсмислена, защото колата е по-ниска отпред, пък там е и картер, скорости и т. Редактирано 9 Януари 2007 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 не говорим за начини да си счупиш колата за 100 километра а за нещо което може и да седи до края на живота на колата а за москвича не си прав пример: живееш в софия искаш да ходиш на риба на доспат например сипваш в москвича 70 лева бензин тръгваш без да знаеш дори дали ще стигнеш и ако стиднеш хубаво ловиш риба тригваш си и се молиш да не се шчупи тоя москвич или лада и дали ще ти стигне бензина да се прибереш така че не ми говори за руски коли и аз имам лада и знам че като се кача какво е имал сам и москвич но и двете коли сам ги използвал за пробег до 10 километра и другото е че трябва да караш със силофони зашото при 120 ставаш луд така че по добре дай някоя идея за повдигане а не да си говорим за руски коли то най добре е да си купиш джип ама не всеки мойе да си го позволи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 Е то не може хем К...а в гъза, хем душата в рая..Верния отговор е : регулируемо (може и не хидравлично) окачване, т.е минимум 2000 лв., било то Кони, Билщейн или някакво друго. За нашите коли има достатъчно такива измислени, така че не е нужно да откриваме топлата вода.. Всички други варианти за "българско евтино" решение ще имат ТРАЙНИ вредни последствия върху автомобила, бъбреците и зъбите на пътуващите в него...А по принцип С4 А6 със едни 195/65/15 гуми е доста "висок" за този клас автомобил .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 (Редактирано) прочети и другите вариянти които сам казал по горе във темата и не е хем К...а в гъза, хем душата в рая а "неможе хем оная работа докрая и душата в рая" ВЕСКО виждам че твоито ауди е с 195/65 R15 а моито е 205/60 R16 при теб е доста по евтин вариант но ти имаш чип и можеш да си позволиш по-високи гуми при другите това означава по голям разход на гориво аи регулируемо означава да се регулира возията а не височината това с височината си е хидравлично или пневматично и да те питам колко ти взеха за чипа Редактирано 9 Януари 2007 от stevo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 Има регулируеми по височина, не е само возията..Я вземи питай Димо (The saint11) - той ще ти отговори с точни цифри и милиметри (нагоре-надолу).Тва за гъза и другото нещо зависи от гледна точка (позицията) на влакчето А тва за гумите не го разбрах честно:195/65/15 е с диаметър 635 мм205/60/16 е с диаметър 652 ммт.е разлика от 18мм в диаметър, или около 9 милиметра твойта кола е по-висока от моята, а как това се отразява на разхода - не знамА за чипа - питай Мишо, аз моя го слагах преди доста време вече и не знам как са се променили цените.. Цъкни на линка в подписа ми, там има координати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 това за гумите е следното когато колата ти е с малък мотор или малка мощност и рехиш да и сложиш по големи гуми колата започва да харчи повече защото не и достига мощност да ги завърти тия гуми но максималната скорост се увеличава както и времето за нейното достигане но когато увеличиш мошноста както ти си направил не е лошо да качиш колата на по големи гуми така спада и разхода на гориво ако нещо не си разбрал питай ще ти до разнася Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobretty Публикувано 9 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 (Редактирано) Верния отговор е : регулируемо (може и не хидравлично) окачване, т.е минимум 2000 лв., било то Кони, Билщейн или някакво друго. За нашите коли има достатъчно такива измислени, така че не е нужно да откриваме топлата вода.. ВЕСКО кажи нещо повече за това /регулируемо за 2000лв/ аз не знам нищо за него.А някой знаели къде продават КОНИ?Аз съм навит да дам иповече пари, защото другите варианти какви са-да се хвърля на някоя Витара/5000лв/,тя ще иска гуми-1000/2000лв,застраховка/каско,ГО/-300лв,винетка,подръжка и след 1год ще ръждяса като 35годишна жигула. Редактирано 9 Януари 2007 от bobretty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 КОНИ внася единствено Руди-96 склада се намира в село лозен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobretty Публикувано 9 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 12 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2007 За да възбудя още интерес по темата и евентуално да достигнем до някакви рационални изводи, аз ще споделя мотивите ми да съм силно заинтересован от обсъжданото. Първо ще ви кажа че разсъжденията ми се базират на невъзможността ми да разполагам с повече от 10к лева за закупуване на превозно средство. Джиповете за тези пари са: стари дараки, тотално лишени от комфорт, повечето загнили, маломощни и харчещи огромни количества гориво. Возията им е отвратителна а ако ли пък не то морската болест ви е в кърпа вързана. Двойното предаване се включва ръчно и е препоръчително това да се прави само на черните пътища. Повечето екземпляри нямат ел. стъкла да не говорим за АВS, климатик, бордкомпютър и т.н. Поддръжката и консумативите със сигурност надхвърлят тези на моето Ауди. Другият вариант със евтино руско возило също не става. Все пак е необходимо и да стигнеш там за където си тръгнал . По този начин имаш разходи за две коли едната на технологично ниво средата на миналия век. Тези и други причини ,както и факта че в повечето случаи не достигат само няколко сантиметра височина ме амбицират да търся начин да повдигна колата. Ако го постигна ,то едвали ще има по щастлив човек от мен поради това че след дълги експерименти със всякакви устройства за придвижване най накрая попаднах на АВТОМОБИЛА. Безвъзвратно съм влюбен в АУДИ!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 22 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2007 http://www.heed-auto.com/ShockAbs_Sport.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 22 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2007 Пичове, не се обиждайте, но тези идеи с повдигането и ползването на А6 quattro за риба ми се струват пълна дивотия. Както каза ВЕСКО, искате много неща. Даже ще бъда педантичен, правилният израз е: Не може ем уя да е до края, ем душата да е в рая Рибарите, купете си една Lada Niva 1.7i 1994-1998 година примерно, струва не повече от 5000лв в чудесно състояние и няма да ви остави на пътя ей така. Казвам го от личен опит. Ако и това ви се струва скъпо, отговорът е, че няма решение.Относно спортното окачване на КОНИ и др. дето наистина е към 2000лв, ще си позволя да ви ударя студен душ: регулира се ръчно, демек вадиш инструментите, вдигаш колата и действаш. Не е като хидравликата на ситроен. И дори и да я вдигнете тая пуста А6 ми е много интересно с това голямо междуосие какви ще ги творите по баирите. А мислите ли за носачи, тампони, втулки и др.? Кое ви кара да си мислите, че разликата между офроуд и обикновеното окачване са едните пружини + амортисьори? Ами скорости, картер, прагове, гърне и др.? При джиповете дизайна е друг, вие ще ги съсипете, ако тръгнете да задирате. Освен това спортното окачване не е пригодено за дупки, кратери и т.н. Ако правите и бая километри по нашите пътища, правете си сметка на колко километра ще се налага да кихате едни пари за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 23 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2007 (Редактирано) Незнам ама аз с мойто бебче минавам там от където си искам даже съм го изправял на три гуми,аз също съм рибар и на тази кола съм и навъртял 49000 км за една година,и до сега нищо не съм сменял по ходовата час.За нищо на света не бих си купил лада нива трябва да си взема и шлемофони.А колкото до повдигането на комбито по добре да дам 2-3 бона за комплект амортесъори и да си повдигна аудито защото ще бъде нещо уникално.А колкото до разбиването на колата ще кажа ,че неможе само да караш без да цакаш а и нищо не е вечно.Все пак тези автомобили не са перпето мобиле.Прилагам и малко снимки.яз.Жребчево намъкнах се в едно блато,упрях по корем и всичко беше до там. Редактирано 23 Януари 2007 от bobi7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2007 При Б4-ката(авант) постигнах повдигане на задницатас подлагане на втулки (2,5см) под "чашката" на която ляга пружината. Ако окачването при А6 и 100 е подобно предполагам че и там може да се приложи същата хватка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diablo_d Публикувано 1 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2007 на един приятел стотицата му изглеждаше ниска ,качихме я на крика и преместихме долните основи на аморт. с 5 см нагоре, вече 2 г. си я кара няма проблеми 30 мин. работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simbat Публикувано 4 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2007 (Редактирано) кажи нещо и за скъпите варианти,аз съм чувал, че Subaru имали такава екстра която била електро-механична и по елементарна и надеждна от ситроенската.Някои модели на Subaru -primerno Autback и Legacy имат стандартно амортисиори с променлив клиренс,които и държат колата в хоризонтално положение при наклон, система за потегляне при наклон «Hill-Holder»,както и бързи и бавни скорости(Dual-Range (2x5 скорости)) при моделите с механична скоростна кутия.До колкото знам амортисиорите можеш да си гикупиш отделно,но са скъпи-към 1000 лв бройката,а ти трябва и електронен блок за управление...Абе накратко-не си струва да се занимаваш. Редактирано 4 Февруари 2007 от simbat Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100_QUATTRO_C4 Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 здравейте на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Goiko Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 Подложки под пружините повдигат ,а когато са между навивките колата кляка по-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kbarterov Публикувано 15 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2007 колега и аз съм с комби и понеже отзад беше по низко, свалих задните макферсони, разглобих ги и от горната страна под оригиналната гумена подложка съм сложил подложки от МВ 123/124 с три чиртички, като съм отрязал периферията която стърчи.става ОК и колата се вдигна с около 2-3 см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 16 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2007 Мойта е куатро и като гледам и правя сравнение с тези дето неса е доста вдигната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 17 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2007 Топлите дни този февруари и малко свободно време ме провокираха да експериментирам с тампоните за които стана на въпрос по-горе в темата. Те се слагат м/у навивките на пружините и струват 11лв. за 6 бр. Ето какво се получи: Едното е преди, а другото-след. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 18 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2007 Забравих да спомена че возията стана малко по-твърда, почти като на А4. За сметка на това стабилността в завои не се влоши а като че ли напротив- подобри се. На магистрала с по-голяма скорост -няма разлика. И един пример: В петък се качвах до х. Боерица на Витоша. Пътят беше почти непочистен ,тесен и с огромни бабуни от полу-утъпкан сняг. За да не легне на пода и неминуемо да забоксува дадох газ и смело ги атакувах. За моя радост и голямо учудване никъде не задра в дъното на колата. Наистина подскачането беше голямо, но сантиметрите спечелена височина свършиха работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване