dobatavision Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Някой знае ли между 55w xenon и 55w halogen коя крушка се нагрява повече и колко ток реално консумира xenona ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Съдейки по мощността ще черпят еднакъв ток, но халогенната крушка би трябвало да нагрява повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin4ooo Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 И то в пъти повече награвя халогената. За справка - на кола с ксенон трудно ще ти се разтопи леда по фаровете, докато халогенната го топи за норматив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 халоген=по-малко светлина+повече топлинаксенон=повече светлина+ по-малко топлина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Халогена работи на принципа на нагряването на жичка, съответно температура.Ксенона работи на принципа на газоразряд, т.е. ниска температура на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Единственият недостатък на Ксеноновата лампа е цената й спрямо Халогенната. Всички останали фактори са в ползва на Ксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 И то в пъти повече награвя халогената. За справка - на кола с ксенон трудно ще ти се разтопи леда по фаровете, докато халогенната го топи за норматив В крайна сметка ролята на крушката е да свети, а не да топи лед. Аз от година и половина съм с ЛЕД крушки, вече втора зима, и не съм имал проблеми с лед или сняг по фаровете. А те са ледени в сравнение с всичко друго! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin4ooo Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Така е - но предполагам преди да тръгнеш като всеки здраво мислещ човек си почистващ колата от сняг, лед и т.н. Щото има и батки дето и предния джам не чистят камо ли фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Халогена работи на принципа на нагряването на жичка, съответно температура.Ксенона работи на принципа на газоразряд, т.е. ниска температура на работа.Мноого мъдро колега. Много мъдро. Викаш електрожените със студена дъга режат ламаринта? КПД на халогенна крушка е 6% а на ксенонова е 25%. При еднаква мощност се вижда от къде е далаверата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Мечо, или не четеш или си прекалил с алкохолните напитки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 У БИЦ-ИЗОТА няма никакви напитки. Това "Ксенона работи на принципа на газоразряд, т.е. ниска температура на работа." как да го разбирам?Газоразряда е волтова дъга с температура няколко хиляди градуса. Обикновено над 4000-5000. Обикновената крушка се нагрява до към 2000 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Така е - но предполагам преди да тръгнеш като всеки здраво мислещ човек си почистващ колата от сняг, лед и т.н. Щото има и батки дето и предния джам не чистят камо ли фаровете Kолкото и да плюят по фаровете на а6 ц4 ,че фаровете за мъгла са им вътре,но ако ми замръзнат ,щото ксенона не топлел си пусхам "халогените" и всичко е 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 У БИЦ-ИЗОТА няма никакви напитки. Това "Ксенона работи на принципа на газоразряд, т.е. ниска температура на работа." как да го разбирам?Газоразряда е волтова дъга с температура няколко хиляди градуса. Обикновено над 4000-5000. Обикновената крушка се нагрява до към 2000 градуса.Газоразрядна ламБа А в БИЦ-а има алкохол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Какво ми го показваш тоя линк като в него няма температура на дъгата. Газоразрядните крушки са по-студени защото имат по-добро КПД при еднаква входна мощност а не заради дъгата вътре която е много по-топла от тази на жичката на халогенната крушка. Сега разбра ли ме?Под "температура на работа" нямам предвид тази на балона / цокъла а на това което прави светлината....Кажи къде има алкохол у БИЦа по това време да идя да си сипя едно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Къде написах, че има дъга? Написах "на принципа на газоразряда" А при газоразряда няма волтова дъга. Линка казва ... Принципът на действие е свързан с йонизацията на газа от приложеното електрично поле. ... Алкохол има в първото кафе. Като почнеш от бира и стигнеш до бая твърди алкохоли. Е, след 18h няма никой, но това е само въпрос на правилна планировка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Къде написах, че има дъга? Написах "на принципа на газоразряда" А при газоразряда няма волтова дъга. Линка казва Точно за това споря. HID са дъгови лампи по своята същност а не разрядни. И съответната температура на дъгата е много висока. High-intensity discharge lamp High-intensity discharge lamps (HID lamps) are a type of electrical gas-discharge lamp which produces light by means of an electric arc between tungsten electrodes housed inside a translucent or transparent fused quartz or fused alumina arc tube. This tube is filled with both gas and metal salts. The gas facilitates the arc's initial strike. Once the arc is started, it heats and evaporates the metal salts forming plasma, which greatly increases the intensity of light produced by the arc and reduces its power consumption. High-intensity discharge lamps are a type of arc lamp. На работа не пия.Най-малкото в моя бизнес е опасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) В крайна сметка ролята на крушката е да свети, а не да топи лед. Аз от година и половина съм с ЛЕД крушки, вече втора зима, и не съм имал проблеми с лед или сняг по фаровете. А те са ледени в сравнение с всичко друго! Я сподели с какви лед-ове караш, че и аз заглеждам сега разни китове, които са на цени близки до ксенона, но палят веднага и уж имат некви луди лумени (3-4000) Освен това ме интересува с какво охлаждане са - пасивно или активно? Редактирано 10 Февруари 2016 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Това са крушките. Само да спомена, че лумените са ги събрали на двете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) Ами и на двете да са, пак значи че едната е 4500lm.....35W 4300К ксенон крушка е с 3200lm.... Аз съм загледал различни модели....с 2,3 и 4 светещи страни, вариращи от 3000 та до 5000lm...но ме притеснява активното охлаждане дали ще се побере във фара и колко време ще бачка перчицата преди да се предаде резко и безславно и крушката да се спомине... Мисля да експериментирам с тоя модел: http://www.ebay.co.uk/itm/371491713191?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT но не знам дали ще го събера във фара с лупа на A4 B5 Другия вариант ми е пасивно охлаждане на тоя модел, но той свети по-слабо... http://www.ebay.co.uk/itm/321809875478?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Загледал съм и този вариант, но си мисля, че посмъртно няма да се събере във фара: http://www.ebay.co.uk/itm/281861068489?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Редактирано 10 Февруари 2016 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Бъди внимателен! Не случайно ти пуснах клипа. Реално тия LED-ове са по-слаби от Phillips xTremeVision +130%, но доста по-силни от стандартни крушки. И са доста по-слаби от ксенон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Според мен тези ще са най добри: http://www.ebay.co.uk/itm/H4-HID-36W-High-Power-CREE-LED-Hi-Lo-Car-Headlight-Fog-Light-Bulb-Ballasts-6500K-/181977278052?hash=item2a5eb0e664:g:oaQAAOSwHaBWhPHb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) Бъди внимателен! Не случайно ти пуснах клипа. Реално тия LED-ове са по-слаби от Phillips xTremeVision +130%, но доста по-силни от стандартни крушки. И са доста по-слаби от ксенон. Е те посочените филипс са 1500lm....явно китайските лумени същите като китайските ватове . То аз принципно мисля да ги ползвам на дългите само, защото светват почти веднага (за разлика от ксенона), пък и няма да се ползват интензивно, нито ще заслепявам с тях насрещните, щото просто ще ги гася.... ПС: Проблема на усилените халогени е, че това е за сметка на живота им....тия с по 1500+lm са с под 500 часа светене....ако не и по малко, докато ЛЕД-овете теоретично са с драстично по-дълъг живот (ако се охлаждат читаво де) Редактирано 10 Февруари 2016 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Я сподели с какви лед-ове караш, че и аз заглеждам сега разни китове, които са на цени близки до ксенона, но палят веднага и уж имат некви луди лумени (3-4000) Освен това ме интересува с какво охлаждане са - пасивно или активно?Моите са с активно охлаждане, аз съм си ги правил.Това е линк на темата, на 2-ра стр. има клип и снимки:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=160996&page=2Имай впредвид, че моите са 13,6W, по-големи мощности ми се струва, че не са нужни, защото няма да може да се охлажда диода, всичко е затворено във фара. Струва ми се, че лъжат и с лумените и с ватовете. Вентилаторчетата са на 7000 об/мин. В тях най-малко се съмнявам, по компютрите карат много повече, отколкото караш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Е те посочените филипс са 1500lm....явно китайските лумени същите като китайските ватове . То аз принципно мисля да ги ползвам на дългите само, защото светват почти веднага (за разлика от ксенона), пък и няма да се ползват интензивно, нито ще заслепявам с тях насрещните, щото просто ще ги гася....ПС: Проблема на усилените халогени е, че това е за сметка на живота им....тия с по 1500+lm са с под 500 часа светене....ако не и по малко, докато ЛЕД-овете теоретично са с драстично по-дълъг живот (ако се охлаждат читаво де)Затова писах - не отговарят. А на мотора сложих LED заради тресенето. Гореше крушки, включително оригиналната, за 5-7к км. Между другото Phillips-а на нивата ми е на две години и още светят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Може ли някой ако се снабди от тия ибейските "80"-ватови да им замери тока при първоначалното пускане и след като нагреят?Предварително благодаря! Аз си купих едни Н7, които смятам да пробвам за дневни светлини в секцията на дългите, а нормалните дълги светлини да си останат само с биксенона, без да светва и халогенната секция.Тези:http://www.ebay.com/itm/262130809317?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT От 100 вата долу в описанието пише, че са 15 Вата реално.От тях пък реалните на мерене (при 12В. обаче), се оказаха наполовина - студена крушка 0.75А, а след като нагорещи, пада до 0.4А ...и между другото, това май са най-мощните пасивни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване