Jump to content

Мнение за обява - Audi S6


Recommended Posts

Аз на моята и спрях счетоводството като стъпи на 13000лв а я взех за 7500лв миналата година :D

За салона... Беше идеален, без дори наченки от протриване, имале само драскотини по гърба на предните седалки от куче... Една година по-късно и 30 000+км седалката на водача вече има забележки, защоти най-редовно съм с дънки и железни емблеми по тях... Сега ще сменям и автомат(към ръчка) и хич не ми се отваря книгата в която си водя записки за разходите та да смятам колко ще ми стъпи. Има си забележки, но ако се наложи да я продавам със сигурност ще е на цена от 10к нищо, че е най-обикновено 2.7т а не s6. Иначе и аз я взех със сменени накладки, дискове... като цяло доста свежа кола, но за да е читава по моите критерии съм и набил шапка пара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В стремежа към намиране на бензинова бяла лястовица на ц5 (разбирай - да е непретенциозна, да не се чупи, да вАРи и да излиза по-евтино), доста си премрежвате очите... От наблюденията ми, се въртят и циркулират една шепа такива пропаднали чирепи из БГ, между силно религиозни, облъчени, или просто мечтатели, които после си купуват 2-3 душегуба в ремонти, за да возят чаветата до деЦката градина с 20 и накрая виждайки черната дупка и потенциално багажа пред вратата, успокоявайки се с весели постове за валове и поНпи, предават напред.  После почва форумната терапия по гаданье по снимки и заразни болести.

 

Не визирам никой конкретно.

На адашчето колата е приятна и запазена за възрастта наистина (да не вземе са се преброи в мнението ми). :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, TiL написа:

Аз на моята и спрях счетоводството като стъпи на 13000лв а я взех за 7500лв миналата година :D

 

Моята до момента надминава 23к без покупката, като за труд не съм дал и лев :hilezh:.  Купих я за 12500 с разходите по прехвърлянето и от изгледаните десетки подобни за 1г търсене беше "най-читавата"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми излиза 2500лв за  1 година / 25000км
това са: всички ремонти /части + труд/, редовните консумативи, ГИ, обезценяване,

без: застраховки, винетки, данъци, гориво

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.04.2016 г. at 23:09, cvetan83 написа:

 

Моята до момента надминава 23к без покупката, като за труд не съм дал и лев :hilezh:.  Купих я за 12500 с разходите по прехвърлянето и от изгледаните десетки подобни за 1г търсене беше "най-читавата"

Аз май ще ви бия.Моята я имам от няма 2 месеца и съм около 3к назад:wall:

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 15/04/2016 at 10:33 PM, ogip said:

В стремежа към намиране на бензинова бяла лястовица на ц5 (разбирай - да е непретенциозна, да не се чупи, да вАРи и да излиза по-евтино), доста си премрежвате очите... От наблюденията ми, се въртят и циркулират една шепа такива пропаднали чирепи из БГ, между силно религиозни, облъчени, или просто мечтатели, които после си купуват 2-3 душегуба в ремонти, за да возят чаветата до деЦката градина с 20 и накрая виждайки черната дупка и потенциално багажа пред вратата, успокоявайки се с весели постове за валове и поНпи, предават напред.  После почва форумната терапия по гаданье по снимки и заразни болести.

 

Не визирам никой конкретно.

На адашчето колата е приятна и запазена за възрастта наистина (да не вземе са се преброи в мнението ми). :)


Адаш, изобщо не се припознавам, защото няма в какво. Ти говориш истината - дърт кош за 5к може да те съсипе финансово, бил той дизел или бензин.

Аз като си взимам кола си преценявам точно колко ще са и разходите, мога ли да си ги позволя без да работя за да я карам тая кола.
Изобщо не ме притесняват нещата по колата и й се радвам всеки път като си я карам.
Кеф цена нямам, а за момента слава богу мога да си плащам кефа.

Отделно, че нещата които съм платил, извън ГИ-то, ги има на всеки автомобил от този клас долу-горе.
Нито на 2.5 му е по-евтин ремонта на кутията, нито обслужването.

Като си взимаш V6/V8 трябва да си подсигурен финансово.

Моя пост беше, не за да се оплаквам колко съм дал, не за да охулвам други двигатели, а за да предпазя автора на темата, от неинформирана покупка.

Не е трудно в София особено да извадиш 5к за автомобил, но последващите разходи са по-тежките.
Случаи на хора които си купуват автомобили за смешни пари, но после отлежават пред панелката или в на баба и дядо двора на село са чести, когато собствениците се изхвърлят или просто не знаят цената на поддръжка на такъв автомобил.

Макар да караме предимно 8-10-15 годишни кошове, това са коли стрували 2 шапки пари като нови, а НОВИте консумативи и части не се обезценяват и си струват доволно. Но това е Ауди. Ако търсиш евтина поддръжка, спираш до 80тка 1.8 или направо извръщаш глава и отиваш да гледаш Голф2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пък и да не забравяме какъв чар имат старите коли, които са поддържани добре :) На мен ми е кеф да ги гледам, особено Ауди 100 С4 с 2.2т - истинска красота. На мойта няма да пиша колко е стигнала цената, но си заслужава всяка стотинка и ако някога имам възможност предпочитам да сложа един компресор на, нея отколкото каквата и да била нова кола. И като остарея айде на ретро парада с другите дедовци :D

 

Икономическа ефективност? НУЛЕВА, пари хвърлени на вятъра, но кои пари дадени за доставят удоволствие не са на вятъра? Иначе най-добре един бърз лизинг за един пасат/авенсис/октавиа или пр, продаваш на 1 година преди да изтече гаранцията и взимаш нова. Икономическа ефективност - 100%, ама кеф ДЗЕРО!

 

Чакам с нетърпение да се появи чисто нова кола, в която човек като влезе и подкара почва само да възклицава от кеф. Новите S-класи дават много добре усещане за комфорт, мощ и свобода но им липсва ретро чара :)

 

И само да цитирам една велика мисъл:

Ако след като паркираш, не се обърнеш да си погледнеш колата, значи това не е колата за теб!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, HannoSLM said:

 

 

Икономическа ефективност? НУЛЕВА, пари хвърлени на вятъра, но кои пари дадени за доставят удоволствие не са на вятъра? Иначе най-добре един бърз лизинг за един пасат/авенсис/октавиа или пр, продаваш на 1 година преди да изтече гаранцията и взимаш нова. Икономическа ефективност - 100%, ама кеф ДЗЕРО!

 

 

 

Не знам какво точно имаш предвид с "икономическа ефективност", но с нов авенсис даваш  доста повече пари от 15годишно V8.

 

Просто е - с колата се изкарват пари, ако е такси, работна и т.н. 


Личните коли са за кеф и удобство.

 

Там всеки си преценява дали му е кеф да се мести от т. А до т. Б и ниския разход или да настъпва газта и да слуша рева на мотора.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кола с голям двигател се взима със сърцето, с разума се взема друга кола. Гъченето на парички по моята започна,но не съжалявам и ще гъча докато мога. Та като стана 40 годишен чичка може и да пазарувам с разум, но все още съм на 27 :D Всеки да си избира возило по един от двата начина и да яха метлата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да се похваля: взех А6-та с 4.2(ARS). За тези пари, дори след ремонтите ще ми излезе в предвидения бюджет. Държи се много добре, постягам си я и :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги! Има малко козметични забележки, та ще споделя снимки като ги оправя. btw някой да има да услужи с vag-com кабел и софтуер? GPS-a е на френски :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, xekc said:

Колеги, да се похваля: взех А6-та с 4.2(ARS). За тези пари, дори след ремонтите ще ми излезе в предвидения бюджет. Държи се много добре, постягам си я и :dance:

 

Поздравления, супер автомобил! Много да те радва и само на хубави места да ходиш с нея :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, xekc написа:

btw някой да има да услужи с vag-com кабел и софтуер? GPS-a е на френски :huh:

Toва не се сменя с vcds  а с оригинален диск и менюто на рнс-д (предполагам е с такова).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, xekc said:

Има малко козметични забележки......

:hilezh: За тези 10+ годишни кошове(в моя случай 15), които караме, ако няма козметични забележки, трябва да се притесняваш.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да сменя езика на RNS-D-то, оказа се че има швейцарски диск вътре... 

Някой да има диск с карта на България?

Освен това и ФИС-а ми е на френски :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...