Jump to content

Мнение за бензинов двигател 2.4, 2.8 и 3.0.


Recommended Posts

Здравейте.

Мисля да си купувам C5 бензин и да слагам ГАЗ.

Може ли да ми дадете полезни съвети относно слаби места по двигателя коя кубатура е най-подходяща ...

Изобщо заслужава ли си такава инвестиция ?

Искам да карам комфортна кола и тиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според зависи от бюджета, като съображенията са следните:

 

1. Задължително quattro ... коментарите мисля са излишни

2. При наличието на 2.8 и 3.0 и липсата на акциз смисъл от 2.4 много много няма

3. Ако се спреш на 2.8 него го няма при фейлифта т.е. най-много може да се види в кола до 2001

4. Ако гониш по-нова година то 3.0 е твоя избор отделно е по-усъвършенстван и по-съвременен  от 2.8 който е конструиран в началото на 90-те ...

5. При 3.0 единствения по сериозен проблем за който се споменава са вариаторите които са 4 и цените са им малко неприятно по около 4-5 стотака на парче, но се обаждали след 400 хил км. ...

6. Успех с избора на следващото корабче :)

 

п.с. kristian92 мисля се пише един колега от форума той си взе наскоро 3.0 и в последствие му сложи газ. Неговата е с RNS-E навигация кожи можи ... абе лачена каляска :)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58 minutes ago, P_PETKOV said:

4. Ако гониш по-нова година то 3.0 е твоя избор отделно е по-усъвършенстван и по-съвременен  от 2.8 който е конструиран в началото на 90-те ...

Това е като да кажеш, че БМВ е усъвършенствано Ауди. Ами те тези мотори нямат дори едно съвместимо болтче.

3.0 няма вериги (единственият многоклапанов мотор на Ауди изцяло с ремък!), с алуминиев блок без ризи, бобини за всяка свещ, различен брой клапани.....нищо, ама нищо общо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сам трябва да си прецениш,аз съм със автомат, за който никой нищо хубаво не казва,но на мен ми харесва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удобен е автомата 5хп19, ако ползваш автомобила просто като средство за местене от А до Б. Превключването е лагаво, скоростите са твърде дълги, особено дразнещо е превключването между 2 и 3. Наличието на бутони за превключване от волана омекотява  донякъде проблема. Вдига разхода с близо 30%, спрямо аналог на ръчка. Яде мощност.

 

Бензинки, читави, фейсови на БГ пазара са кът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменава се за комфорт....а там е автомата, и на тоя голям мотор ще е приказка, а за разход при 2.8 и3,0....няма смисъл да се коментира, щом ще се слага газ.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

CVT(мултитроник) се слага само на предно предаване и е много слаба и проблемна кутия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с C5 3.0i, както беше споменал колегата по-горе. Моята е истински S-line. Най-голямата и екстра е автоматичната кутия. Не мога да си представя да натискам съединител в тази кола.. Смених си маслото на кутията(правилно) и сега си я карам и се надявам да изкара повече време. Сложих и газ, но може би не най-добрата система(Ловато), която просто е с по-опростена електроника и настройването е сложно, но все пак един всеизвестен колега от форума го направи страхотно. Бях на пътешествие вече с нея до Германия и Холандия през Швейцария и средния ми разход беше 13.6 газ. Аз съм супер доволен. В града(Сандански) разхода ми е между 21 и 27л/100км. 3.0 с CVT (мултитроник) кутия е повече срещано на пазара в САЩ. В европа аз не съм видял на C5 3.0 без куатро. Ама след като това ми е първото куатро, надявам се да имам възможността никога да не си купя нещо различно от тази система. Единствен недостатък за момента на моята е че съм с 16-ки джнати... Ама това е защото за този момент не мога да отделя пари за 18`` реплики на модела от RS6 C5(които попринцип са 19``).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като прочетох "ама защото за този момент не мога да отделя пару за 18" реплики на модела от рс6 които попринцип са 19"" и ми презля...

Ето ясен пример защо бях спрял да пиша и изобщо чета този форум... От кое точно ти призля?

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

:shocked:

Сандански... разстояния от по 2-3км на 1ва и 2ра и това е с настъпване почти постоянно...

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25/04/2016 at 10:21, ghostdog написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Е разхода е бомба. Аз на аудито при средно каране съм на 15л. без да минавам през тежки задръствания.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kristian92 написа:

Ето ясен пример защо бях спрял да пиша и изобщо чета този форум... От кое точно ти призля?

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Сандански... разстояния от по 2-3км на 1ва и 2ра и това е с настъпване почти постоянно...

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

от тва, че си готов да праснеш някакви реплики с неясен произход и здравина. Или си вземи оригиналки или се насочи към известни и доказани марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от тва, че си готов да праснеш някакви реплики с неясен произход и здравина. Или си вземи оригиналки или се насочи към известни и доказани марки.

Такаа.. 18" Ronal е реплика на оригиналните джанти от RS6 C5 които са само 19" и по парт номер са за RS6. Не за някоя китайска реплика. Така може би бях по-ясен.

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS6 C5 има един и същ модел произвеждан от Ronal в 18" и 19", единият размер е бил опция, другият е бил база за модела. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз не съм им схванал производството на Ronal. Мислех че 18ките не се слагат изобщо на RS6 а са за да може да им се радваме и тези които нямаме рс6 но искаме подобна визия. Както и да е...

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визията на RS6 с едни джанти не виждам как ще я докараш, но ти си знаеш. Джантите ги има и в 4F и още няколко модела на Audi, такаче опастност да не намериш 18-ки от този модел джанти, няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...