dobatavision Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Здравейте. Мисля да си купувам C5 бензин и да слагам ГАЗ. Може ли да ми дадете полезни съвети относно слаби места по двигателя коя кубатура е най-подходяща ... Изобщо заслужава ли си такава инвестиция ? Искам да карам комфортна кола и тиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Търсачката на форума вече работи доста добре. Аз лично(не те ангажирам) бих се спрял на 2.8 при така поставен въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 (Редактирано) Според зависи от бюджета, като съображенията са следните: 1. Задължително quattro ... коментарите мисля са излишни 2. При наличието на 2.8 и 3.0 и липсата на акциз смисъл от 2.4 много много няма 3. Ако се спреш на 2.8 него го няма при фейлифта т.е. най-много може да се види в кола до 2001 4. Ако гониш по-нова година то 3.0 е твоя избор отделно е по-усъвършенстван и по-съвременен от 2.8 който е конструиран в началото на 90-те ... 5. При 3.0 единствения по сериозен проблем за който се споменава са вариаторите които са 4 и цените са им малко неприятно по около 4-5 стотака на парче, но се обаждали след 400 хил км. ... 6. Успех с избора на следващото корабче п.с. kristian92 мисля се пише един колега от форума той си взе наскоро 3.0 и в последствие му сложи газ. Неговата е с RNS-E навигация кожи можи ... абе лачена каляска Редактирано 4 Април 2016 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 58 minutes ago, P_PETKOV said: 4. Ако гониш по-нова година то 3.0 е твоя избор отделно е по-усъвършенстван и по-съвременен от 2.8 който е конструиран в началото на 90-те ... Това е като да кажеш, че БМВ е усъвършенствано Ауди. Ами те тези мотори нямат дори едно съвместимо болтче. 3.0 няма вериги (единственият многоклапанов мотор на Ауди изцяло с ремък!), с алуминиев блок без ризи, бобини за всяка свещ, различен брой клапани.....нищо, ама нищо общо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 5 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 2.8 има ли вариатори като 3.0. 2.8 с 1 бобина ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Няма вариатори, с 3 бобини е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 5 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 За скоростната кутия някой може ли да каже нещо ръчна или автомат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Това сам трябва да си прецениш,аз съм със автомат, за който никой нищо хубаво не казва,но на мен ми харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Удобен е автомата 5хп19, ако ползваш автомобила просто като средство за местене от А до Б. Превключването е лагаво, скоростите са твърде дълги, особено дразнещо е превключването между 2 и 3. Наличието на бутони за превключване от волана омекотява донякъде проблема. Вдига разхода с близо 30%, спрямо аналог на ръчка. Яде мощност. Бензинки, читави, фейсови на БГ пазара са кът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 5 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Ще търся 2,8 ръчна по-добре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 (Редактирано) Споменава се за комфорт....а там е автомата, и на тоя голям мотор ще е приказка, а за разход при 2.8 и3,0....няма смисъл да се коментира, щом ще се слага газ. Редактирано 5 Април 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Само дето ръчка трудно се намира(читава) иначе ръчката е читавия избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 23 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Има ли вероятност да попадна на CVT трансмисия и какво е положението с нея . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 CVT(мултитроник) се слага само на предно предаване и е много слаба и проблемна кутия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 24 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Да разбирам ли, че ако взема автомат с предно ще е с CVT кутия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Аз съм с C5 3.0i, както беше споменал колегата по-горе. Моята е истински S-line. Най-голямата и екстра е автоматичната кутия. Не мога да си представя да натискам съединител в тази кола.. Смених си маслото на кутията(правилно) и сега си я карам и се надявам да изкара повече време. Сложих и газ, но може би не най-добрата система(Ловато), която просто е с по-опростена електроника и настройването е сложно, но все пак един всеизвестен колега от форума го направи страхотно. Бях на пътешествие вече с нея до Германия и Холандия през Швейцария и средния ми разход беше 13.6 газ. Аз съм супер доволен. В града(Сандански) разхода ми е между 21 и 27л/100км. 3.0 с CVT (мултитроник) кутия е повече срещано на пазара в САЩ. В европа аз не съм видял на C5 3.0 без куатро. Ама след като това ми е първото куатро, надявам се да имам възможността никога да не си купя нещо различно от тази система. Единствен недостатък за момента на моята е че съм с 16-ки джнати... Ама това е защото за този момент не мога да отделя пари за 18`` реплики на модела от RS6 C5(които попринцип са 19``). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Преди 9 часа, kristian92 написа: 27л/100км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Само като прочетох "ама защото за този момент не мога да отделя пару за 18" реплики на модела от рс6 които попринцип са 19"" и ми презля... Ето ясен пример защо бях спрял да пиша и изобщо чета този форум... От кое точно ти призля? Sent from my SM-N915FY using Tapatalk Сандански... разстояния от по 2-3км на 1ва и 2ра и това е с настъпване почти постоянно... Sent from my SM-N915FY using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Започвам да се успокоявам, че моя разход 17.8/100 на газ в София градско е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 (Редактирано) На 25/04/2016 at 10:21, ghostdog написа: Цитиране на предходно мнение! Е разхода е бомба. Аз на аудито при средно каране съм на 15л. без да минавам през тежки задръствания. Редактирано 26 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Преди 2 часа, kristian92 написа: Ето ясен пример защо бях спрял да пиша и изобщо чета този форум... От кое точно ти призля? Sent from my SM-N915FY using Tapatalk Сандански... разстояния от по 2-3км на 1ва и 2ра и това е с настъпване почти постоянно... Sent from my SM-N915FY using Tapatalk от тва, че си готов да праснеш някакви реплики с неясен произход и здравина. Или си вземи оригиналки или се насочи към известни и доказани марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 от тва, че си готов да праснеш някакви реплики с неясен произход и здравина. Или си вземи оригиналки или се насочи към известни и доказани марки. Такаа.. 18" Ronal е реплика на оригиналните джанти от RS6 C5 които са само 19" и по парт номер са за RS6. Не за някоя китайска реплика. Така може би бях по-ясен. Sent from my SM-N915FY using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 (Редактирано) RS6 C5 има един и същ модел произвеждан от Ronal в 18" и 19", единият размер е бил опция, другият е бил база за модела. Редактирано 25 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Значи аз не съм им схванал производството на Ronal. Мислех че 18ките не се слагат изобщо на RS6 а са за да може да им се радваме и тези които нямаме рс6 но искаме подобна визия. Както и да е... Sent from my SM-N915FY using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Визията на RS6 с едни джанти не виждам как ще я докараш, но ти си знаеш. Джантите ги има и в 4F и още няколко модела на Audi, такаче опастност да не намериш 18-ки от този модел джанти, няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване