Joro Daskalov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Харесал съм едно Ауди 1.8 Т 1998 г. - Въпросите са следните... Мой приятел, който е много на ти с този модел (поради факта, че е Ауди фен и сам е направил от 2 коли 1 като също така е сменил и дирекцията на движение, турбини не знам си какво (всичко), бе с други думи зарибен е), та той от пръв поглед каза - "тва ауди не е фейслифтово, което значи, че електрониката му е друга, не е като на фейслифтовото, което има почти едентична електроника с Б6 и това е проблем". Интересува ме това Ауди Фейс лифт ли е или не? И как да изпробвам турбото дали има проблем, освен като проверя за течове в двигателния отсек? Колата: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462299836997320&slink=dtawsg Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miladin Miladinov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Капака на багажника не ми прилича на фейслифтов, или поне надписите (А4, 1.8Т) не са там, където трябва да бъдат. Копчелъците на климатроника и таблото (километраж, оборотомер и т.н.) също ми изглеждат да са пре-фейс. Мигачите на калниците също ме съмняват малко :). Според мен има голяма вероятност колата да не е фейслифтова. Нека някой по-компетентен да потвърди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 (Редактирано) Да сравняваш електрониката на A4 B5 с електрониката на A4 B6 е като да сравняваш лампов телевизор с цветен такъв. B5 от преди фейса и след него са почти идентични в електрическата си част. Разликите са толкова минимални, че изобщо не си заслужава да се разискват. преди 26 минути, Joro Daskalov написа: това Ауди Фейс лифт ли е или не? Не, не е. Фейса на B5 e от 2000 и на горе. Редактирано 13 Май 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Колата колега е пълен ФЕЙСЛИФТ от 1996 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miladin Miladinov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Верно пише в обявата че е '98 лето (т.е. преди фейслифта), а аз какъв анализ и направих, заеби... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 13 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 А струва ли си колата и ще имам ли някви проблеми, че не е фейслифт и кви признаци да търся, че турбото не е в час? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 13 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 карах колата: Минуси: за 1ви път карам Ауди А4 1.8т, имаше някакъв лек шум от турбото - не разпознавам нормален ли беше или не - но не ми звучеше нормален и плавен шум на развъртане, имаше външни забележки и волана беше много изтъркан. Със сиг ако се свали на 3к лв. вероятно си заслужава, беше с високи пружини но идва с комплект спортни (ниски), аз предпочитам високите. Нз обаче нещо не усетих някав мн голям бууст от турбото, доста плавно ускоряваше и сякаш не вървеше достатъчно бързо, сякаш нещо и има - 100% е карана яко съдейки собственика й (като мен :Д ), но пък аз преди не съм карал такава кола и ква преценка мога да имам... Плюсове: Хареса ми как въври - такава ще е следващата ми кола със сигурност... нз със всичките тези външни промени дали не е удряна сериозно... Иначе нямаше тракания и почуквания, карах я на павета... ПИЧОВЕ КВО ДА ПРАИМ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Колега кво като не е феислифт, за тези пари нали не очакваш да е като от магазина, и не мисили че като е турбо ще литне това е бензинова не ускорява като турбо дизела, удряна кво като е удряна те повечето коли вкарани в България са удряни, пазари се да ти свалят някои лев ако ти харесва и всичко останало е на късмет, ако покаже някъкви проблеми ще си я оправиш не е чак толкова скъп ремонта по тази кола. Поздрави и успех с покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 С-пакета ме преби! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 S-пакет с четирилъчев геврек. Безценно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 48 minutes ago, Sportakus said: Колега кво като не е феислифт, за тези пари нали не очакваш да е като от магазина, и не мисили че като е турбо ще литне това е бензинова не ускорява като турбо дизела, удряна кво като е удряна те повечето коли вкарани в България са удряни, пазари се да ти свалят някои лев ако ти харесва и всичко останало е на късмет, ако покаже някъкви проблеми ще си я оправиш не е чак толкова скъп ремонта по тази кола. Поздрави и успех с покупката. Т.е. 1.8T би трябвало да ускорява по-бавно от дизелите на Audi от онези години? Този форум не спира да ми оправя настроението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 За 3 камъка толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 13 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 (Редактирано) На 13/05/2016 at 21:02, ppenchev написа: Цитиране на предходно мнение! Дет викаш колега за 3к толкова... Тъпото е че цената ме разколебава да се откажа дори да тряя да опраам след тва турбо пак съм до 4к което е приемливо, 1 волан S line се ше намера да сменя - ама и авопилот нема деба,.. що съм такава претенция - поне се отказах от подгряването на седалки и мулти волан,... щото до сега такава кола карах и как да се лиша на цената на по-хубава возия и по-голям вървеж... ? Пу... Редактирано 16 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Тая тема ме изкърти от смях Луда работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Колега какви волани и екстри в Ауди А4 (В5) в наченките на модела тоест 1995-1996 година каквото е въпросното. Поне не избързвай ами посъбери някой лев и се качи на същото но 98-99 година поне ще има подобрения и екстри. А ако се заинатиш да събереш повече пари ще се качиш на Фейслифт-а на модела и ще имаш почти всичко от претенциите си. Успех ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Автомобилът от обявата няма нищо общо с фейслифта,но както са казали колегите в по горните постове за тези пари толкова.Тези Аудита са вече стари на години и не очаквай колата която търсиш да купиш да е като нова или в някакво много цветущо състояние.Части за тях колкото искаш на пазара и по автоморгите е пълно със части за тези коли.Каквото и да вземеш все ще правиш,но поне си сведи избора за по запазена кола и с възможно по малко проблеми за отстраняване.Фейса на модела струва по скъпо но пък за сметка на това са отстранени доста от масовите проблеми на първата модификация.Не прибързвай с избора коли бол,трябва огледи и обикаляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 14 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 преди 37 минути, MAPTO7007 написа: Колега какви волани и екстри в Ауди А4 (В5) в наченките на модела тоест 1995-1996 година каквото е въпросното. Поне не избързвай ами посъбери някой лев и се качи на същото но 98-99 година поне ще има подобрения и екстри. А ако се заинатиш да събереш повече пари ще се качиш на Фейслифт-а на модела и ще имаш почти всичко от претенциите си. Успех ... Аз съм импулсивен при покупките, което е много лошо но, мисля мисля да се вслушам в думите и да изчакам да изскочи фейслифтово - иначе изчетох сигурно 20 страници за смяна на волана с мулти такъв, та слагане на автопилот, та не знам си какво. Плаче ми се, че трябва да ви послушам, но май това е правилното решение преди 17 минути, ivo marinov написа: Автомобилът от обявата няма нищо общо с фейслифта,но както са казали колегите в по горните постове за тези пари толкова.Тези Аудита са вече стари на години и не очаквай колата която търсиш да купиш да е като нова или в някакво много цветущо състояние.Части за тях колкото искаш на пазара и по автоморгите е пълно със части за тези коли.Каквото и да вземеш все ще правиш,но поне си сведи избора за по запазена кола и с възможно по малко проблеми за отстраняване.Фейса на модела струва по скъпо но пък за сметка на това са отстранени доста от масовите проблеми на първата модификация.Не прибързвай с избора коли бол,трябва огледи и обикаляне. ;( СЛУШАМ - нищо, че като стане дума за 1.8Т съм като малко дете на сутринта на 25ти Декември... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Колега виж ей тея колички... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463044624653061&slink=du8ock http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460219112822057&slink=du8ock - тази е дърта, но с екстри и е на познат..колата наскоро беше с оригинален чип на МТМ (не знам дали обаче, дали все още е там)...снимките й са малко тегави ама собственика се кани от сума ти време да направи нови, като е измита ..Иначе си има и подгряване и дълбок салон и темпомат и т.н...иначе в момента бая коли има, които се продават. Ти твърдо решен ли си да е преднячка или каквото изпадне на дорба цена? Имай в предвид че куатрото в една кола, преди всичко й дава много повече възможности, отколкото преднячка и освен това винаги ще държи по-висока цена при еднакви автомобили...много по-стабилен автомобил..можеш да налееш пари да я направиш "бегачка", зимата е голям купон, но и лятото е също толкова весело, ако сложиш износени гуми отзад...доста можеш да се заиграваш по различни места и паланки с нея :Д..и преди всичко, това е нещото, което прави ауди-то различно от другите автомобили..белйив ми веднъж седнеш ли да покараш мъжката, няма да ти се иска да седнеш на преднячка Ако не държиш да е 4х4, защо не погледнеш някой пасат поне..хем по-голяма, хем с повече екстри можеш да я намериш. Не виждам особен смисъл да се купува турбо мотор в Ауди, при наличието на изобилие от оферти за куатро такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Преди 16 часа, Joro Daskalov написа: Дет викаш колега за 3к толкова... Тъпото е че цената ме разколебава да се откажа дори да тряя да опраам след тва турбо пак съм до 4к което е приемливо Koгато я купиш нов внос си калкулирай горе долу 1000 лв за обслужване, без турбо, гуми и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 14 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, bonevstiliyan написа: Колега виж ей тея колички... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463044624653061&slink=du8ock http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460219112822057&slink=du8ock - тази е дърта, но с екстри и е на познат..колата наскоро беше с оригинален чип на МТМ (не знам дали обаче, дали все още е там)...снимките й са малко тегави ама собственика се кани от сума ти време да направи нови, като е измита ..Иначе си има и подгряване и дълбок салон и темпомат и т.н...иначе в момента бая коли има, които се продават. Ти твърдо решен ли си да е преднячка или каквото изпадне на дорба цена? Имай в предвид че куатрото в една кола, преди всичко й дава много повече възможности, отколкото преднячка и освен това винаги ще държи по-висока цена при еднакви автомобили...много по-стабилен автомобил..можеш да налееш пари да я направиш "бегачка", зимата е голям купон, но и лятото е също толкова весело, ако сложиш износени гуми отзад...доста можеш да се заиграваш по различни места и паланки с нея :Д..и преди всичко, това е нещото, което прави ауди-то различно от другите автомобили..белйив ми веднъж седнеш ли да покараш мъжката, няма да ти се иска да седнеш на преднячка Ако не държиш да е 4х4, защо не погледнеш някой пасат поне..хем по-голяма, хем с повече екстри можеш да я намериш. Не виждам особен смисъл да се купува турбо мотор в Ауди, при наличието на изобилие от оферти за куатро такива. Колата трябва да е седан (заради приятелката ми) и да не е 4х4 (заради мен), иначе си харесах една друга, кажете мнение http://www.carmarket.bg/audi-a4-1.8-turbo-1600665?rn=21&brand_id=8&model_id=66&power=m100&price_from=1000&price_to=6000&year_from=1999&year_to=2003&engine_id=1&transmission_id=1&sort=1 Имала един проблем - някакъв кабел бил оголен и след като се навлажни, колата влизала в авариен режим, и пича ми каза, че е няма смисъл да ходя сега да я гледам шото седяла в гараж... Като отстранил проблема ще ми звънне. Няма автопилот - но каза, че трябва да се провери дали компютъра имал няква там функция. щото ако я нямал - излизало 500-600 лева да се сложи и нямало смисъл толкова пари... Редактирано 14 Май 2016 от Joro Daskalov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Тва за темпомата са глупости най-страшни...това което ти е казал за компютъра е за колите с електронен дросел, а тази не е такава и е с жило на газта, което означава че темпомата се състои от механика, а не само от ръчка и софтуер, както е при тези с другия дросел...всичко на всичко частите се намират за около 150 лв. с лостчето и монтаж 50 лв. и си готов, обаче аре вземи първо кола :D..после ще те светнем как да процедираш..моята също и нямаше и се сдобих, срещу един ден работа и малко търсене на части..на още двама приятели монтирахме темпомати и всичко е ток и жица..нищо сложно и нищо неизпълнимо, но първо намери дорба кола за основа, към която да насаждаш екстри, защото това трябва да ти е водещото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 14 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 (Редактирано) На 14/05/2016 at 16:19, bonevstiliyan написа: Цитиране на предходно мнение! Много си прав колега, тоя проблем, който го е изтъкнал, човека дали може да е повод за сериозно притеснение - шото и кинтите са й не лоши - но пък няя да слагам инжекцион - което смятам да направя... Редактирано 16 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Всичко се ремонтира и всичко се прави, въпроса е поне да можеш качествено да я огледаш, прегледаш, диагностицираш и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Абе за тия пари "няя" кво да го мислиш. Взимай и това е. Ако питаш сериозно лично моето мнение, (което не означава нищо) е че това е рядко срещан курник и набутката е поне 2 по първоначалната вноска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 НОЕМВРИ 2001 - хахахаахаха мале,мале Аз ли откачам или ... 6000 лева за Фейслифт 1999 година,гол кат пушка и без quattro ... Без коментар ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts