Jump to content

Проблем? Аудито, което съм харесал фейс лифт ли е?


Recommended Posts

Харесал съм едно Ауди 1.8 Т 1998 г. - Въпросите са следните...


Мой приятел, който е много на ти с този модел (поради факта, че е Ауди фен и сам е направил от 2 коли 1 като също така е сменил и дирекцията на движение, турбини не знам си какво (всичко), бе с други думи зарибен е), та той от пръв поглед каза - "тва ауди не е фейслифтово, което значи, че електрониката му е друга, не е като на фейслифтовото, което има почти едентична електроника с Б6 и това е проблем".

 

Интересува ме това Ауди Фейс лифт ли е или не? И как да изпробвам турбото дали има проблем, освен като проверя за течове в двигателния отсек?

 

Колата:  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462299836997320&slink=dtawsg 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака на багажника не ми прилича на фейслифтов, или поне надписите (А4, 1.8Т) не са там, където трябва да бъдат. Копчелъците на климатроника и таблото (километраж, оборотомер и т.н.) също ми изглеждат да са пре-фейс. Мигачите на калниците също ме съмняват малко :). Според мен има голяма вероятност колата да не е фейслифтова. Нека някой по-компетентен да потвърди. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сравняваш електрониката на A4 B5 с електрониката на A4 B6 е като да сравняваш лампов телевизор с цветен такъв. B5 от преди фейса и след него са почти идентични в електрическата си част. Разликите са толкова минимални, че изобщо не си заслужава да се разискват.

 

преди 26 минути, Joro Daskalov написа:

това Ауди Фейс лифт ли е или не?

 Не, не е. Фейса на B5 e от 2000 и на горе.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карах колата:
Минуси: за 1ви път карам Ауди А4 1.8т, имаше някакъв лек шум от турбото - не разпознавам нормален ли беше или не - но не ми звучеше нормален и плавен шум на развъртане, имаше външни забележки и волана беше много изтъркан. Със сиг ако се свали на 3к лв. вероятно си заслужава, беше с високи пружини но идва с комплект спортни (ниски), аз предпочитам високите. Нз обаче нещо не усетих някав мн голям бууст от турбото, доста плавно ускоряваше и сякаш не вървеше достатъчно бързо, сякаш нещо и има - 100% е карана яко съдейки собственика й (като мен :Д ), но пък аз преди не съм карал такава кола и ква преценка мога да имам...

Плюсове: Хареса ми как въври :D - такава ще е следващата ми кола със сигурност... нз със всичките тези външни промени дали не е удряна сериозно... Иначе нямаше тракания и почуквания, карах я на павета...

ПИЧОВЕ КВО ДА ПРАИМ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кво като не е феислифт, за тези пари нали не очакваш да е като от магазина, и не мисили че като е турбо ще литне това е бензинова не ускорява като турбо дизела, удряна кво като е удряна те повечето коли вкарани в България са удряни, пазари се да ти свалят някои лев ако ти харесва и всичко останало е на късмет, ако покаже някъкви проблеми ще си я оправиш не е чак толкова скъп ремонта по тази кола. Поздрави и успех с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

48 minutes ago, Sportakus said:

Колега кво като не е феислифт, за тези пари нали не очакваш да е като от магазина, и не мисили че като е турбо ще литне това е бензинова не ускорява като турбо дизела, удряна кво като е удряна те повечето коли вкарани в България са удряни, пазари се да ти свалят някои лев ако ти харесва и всичко останало е на късмет, ако покаже някъкви проблеми ще си я оправиш не е чак толкова скъп ремонта по тази кола. Поздрави и успех с покупката.

 

Т.е. 1.8T би трябвало да ускорява по-бавно от дизелите на Audi от онези години?

 

Този форум не спира да ми оправя настроението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 13/05/2016 at 21:02, ppenchev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Дет викаш колега за 3к толкова... Тъпото е че цената ме разколебава да се откажа дори да тряя да опраам след тва турбо пак съм до 4к което е приемливо, 1 волан S line се ше намера да сменя - ама и авопилот нема деба,.. що съм такава претенция - поне се отказах от подгряването на седалки и мулти волан,... щото до сега такава кола карах и как да се лиша на цената на по-хубава возия и по-голям вървеж... ? Пу...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какви волани и екстри в Ауди А4 (В5) в наченките на модела тоест 1995-1996 година каквото е въпросното.

Поне не избързвай ами посъбери някой лев и се качи на същото но 98-99 година поне ще има подобрения и екстри.

А ако се заинатиш да събереш повече пари ще се качиш на Фейслифт-а на модела и ще имаш почти всичко от претенциите си.

Успех ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът от обявата няма нищо общо с фейслифта,но както са казали колегите в по горните постове за тези пари толкова.Тези Аудита са вече стари на години и не очаквай колата която търсиш да купиш да е като нова или в някакво много цветущо състояние.Части за тях колкото искаш на пазара и по автоморгите е пълно със части за тези коли.Каквото и да вземеш все ще правиш,но поне си сведи избора за по запазена кола и с възможно по малко проблеми за отстраняване.Фейса на модела струва по скъпо но пък за сметка на това са отстранени доста от масовите проблеми на първата модификация.Не прибързвай с избора коли бол,трябва огледи и обикаляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, MAPTO7007 написа:

Колега какви волани и екстри в Ауди А4 (В5) в наченките на модела тоест 1995-1996 година каквото е въпросното.

Поне не избързвай ами посъбери някой лев и се качи на същото но 98-99 година поне ще има подобрения и екстри.

А ако се заинатиш да събереш повече пари ще се качиш на Фейслифт-а на модела и ще имаш почти всичко от претенциите си.

Успех ...

Аз съм импулсивен при покупките, което е много лошо но, мисля мисля да се вслушам в думите и да изчакам да изскочи фейслифтово - иначе изчетох сигурно 20 страници за смяна на волана с мулти такъв, та слагане на автопилот, та не знам си какво. Плаче ми се, че трябва да ви послушам, но май това е правилното решение

преди 17 минути, ivo marinov написа:

Автомобилът от обявата няма нищо общо с фейслифта,но както са казали колегите в по горните постове за тези пари толкова.Тези Аудита са вече стари на години и не очаквай колата която търсиш да купиш да е като нова или в някакво много цветущо състояние.Части за тях колкото искаш на пазара и по автоморгите е пълно със части за тези коли.Каквото и да вземеш все ще правиш,но поне си сведи избора за по запазена кола и с възможно по малко проблеми за отстраняване.Фейса на модела струва по скъпо но пък за сметка на това са отстранени доста от масовите проблеми на първата модификация.Не прибързвай с избора коли бол,трябва огледи и обикаляне.

;( СЛУШАМ - нищо, че като стане дума за 1.8Т съм като малко дете на сутринта на 25ти Декември...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж ей тея колички...

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463044624653061&slink=du8ock

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460219112822057&slink=du8ock  - тази е дърта, но с екстри и е на познат..колата  наскоро беше с оригинален чип на МТМ (не знам дали обаче, дали все още е там)...снимките й са малко тегави ама собственика се кани от сума ти време да направи нови, като е измита :D..Иначе си има и подгряване и дълбок салон и темпомат и т.н...иначе в момента бая коли има, които се продават.

 

Ти твърдо решен ли си да е преднячка или каквото изпадне на дорба цена? Имай в предвид че куатрото в една кола, преди всичко й дава много повече възможности, отколкото преднячка и освен това винаги ще държи по-висока цена при еднакви автомобили...много по-стабилен автомобил..можеш да налееш пари да я направиш "бегачка", зимата е голям купон, но и лятото е също толкова весело, ако сложиш износени гуми отзад...доста можеш да се заиграваш по различни места и паланки с нея :Д..и преди всичко, това е нещото, което прави ауди-то различно от другите автомобили..белйив ми веднъж седнеш ли да покараш мъжката, няма да ти се иска да седнеш на преднячка :D

 

Ако не държиш да е 4х4, защо не погледнеш някой пасат поне..хем по-голяма, хем с повече екстри можеш да я намериш. Не виждам особен смисъл да се купува турбо мотор в Ауди, при наличието на изобилие от оферти за куатро такива.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Joro Daskalov написа:

Дет викаш колега за 3к толкова... Тъпото е че цената ме разколебава да се откажа дори да тряя да опраам след тва турбо пак съм до 4к което е приемливо

Koгато я купиш нов внос си калкулирай горе долу 1000 лв за обслужване, без турбо, гуми и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 2 часа, bonevstiliyan написа:

Колега виж ей тея колички...

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463044624653061&slink=du8ock

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460219112822057&slink=du8ock  - тази е дърта, но с екстри и е на познат..колата  наскоро беше с оригинален чип на МТМ (не знам дали обаче, дали все още е там)...снимките й са малко тегави ама собственика се кани от сума ти време да направи нови, като е измита :D..Иначе си има и подгряване и дълбок салон и темпомат и т.н...иначе в момента бая коли има, които се продават.

 

Ти твърдо решен ли си да е преднячка или каквото изпадне на дорба цена? Имай в предвид че куатрото в една кола, преди всичко й дава много повече възможности, отколкото преднячка и освен това винаги ще държи по-висока цена при еднакви автомобили...много по-стабилен автомобил..можеш да налееш пари да я направиш "бегачка", зимата е голям купон, но и лятото е също толкова весело, ако сложиш износени гуми отзад...доста можеш да се заиграваш по различни места и паланки с нея :Д..и преди всичко, това е нещото, което прави ауди-то различно от другите автомобили..белйив ми веднъж седнеш ли да покараш мъжката, няма да ти се иска да седнеш на преднячка :D

 

Ако не държиш да е 4х4, защо не погледнеш някой пасат поне..хем по-голяма, хем с повече екстри можеш да я намериш. Не виждам особен смисъл да се купува турбо мотор в Ауди, при наличието на изобилие от оферти за куатро такива.

 

 

Колата трябва да е седан (заради приятелката ми) и да не е 4х4 (заради мен), иначе си харесах една друга, кажете мнение 
http://www.carmarket.bg/audi-a4-1.8-turbo-1600665?rn=21&brand_id=8&model_id=66&power=m100&price_from=1000&price_to=6000&year_from=1999&year_to=2003&engine_id=1&transmission_id=1&sort=1
Имала един проблем - някакъв кабел бил оголен и след като се навлажни, колата влизала в авариен режим, и пича ми каза, че е няма смисъл да ходя сега да я гледам шото седяла в гараж... Като отстранил проблема ще ми звънне.
Няма автопилот - но каза, че трябва да се провери дали компютъра имал няква там функция. щото ако я нямал - излизало 500-600 лева да се сложи и нямало смисъл толкова пари...

 

Редактирано от Joro Daskalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за темпомата са глупости най-страшни...това което ти е казал за компютъра е за колите с електронен дросел, а тази не е такава и е с жило на газта, което означава че темпомата се състои от механика, а не само от ръчка и софтуер, както е при тези с другия дросел...всичко на всичко частите се намират за около 150 лв. с лостчето и монтаж 50 лв. и си готов, обаче аре вземи първо кола :D..после ще те светнем как да процедираш..моята също и нямаше и се сдобих, срещу един ден работа и малко търсене на части..на още двама приятели монтирахме темпомати и всичко е ток и жица..нищо сложно и нищо неизпълнимо, но първо намери дорба кола за основа, към която да насаждаш екстри, защото това трябва да ти е водещото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 14/05/2016 at 16:19, bonevstiliyan написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Много си прав колега, тоя проблем, който го е изтъкнал, човека дали може да е повод за сериозно притеснение - шото и кинтите са й не лоши - но пък няя да слагам инжекцион - което смятам да направя...

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се ремонтира и всичко се прави, въпроса е поне да можеш качествено да я огледаш, прегледаш, диагностицираш и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за тия пари "няя" кво да го мислиш. Взимай и това е. :)

Ако питаш сериозно лично моето мнение, (което не означава нищо) е че това е рядко срещан курник и набутката е поне 2 по първоначалната вноска :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НОЕМВРИ 2001 - хахахаахаха мале,мале Аз ли откачам или ...

6000 лева за Фейслифт 1999 година,гол кат пушка и без quattro ...

 

Без коментар ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...