ludiq Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Проблемът ми е такъв,че спираш на светофара и до тебе някой се перчи,когато светне зелено при потегляне го минаваш,но когато достигнеш 6300 оборота инежекциона изклучва.Та в който и сервиз да отида казват,че ограничитела не може да се махне та ако някой знае как става ако въобщe става да се махне този ограничител мн ви моля да ми пише . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Кажи ми не ти ли е жал да си караш колата в такива обороти, а щом те дразни че изглючва яжно че го правиш често! То Аудито е сдрава машина но при такова екстремно каране няма да издържи дълго! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 14 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Нема интерисува колко бързо ша са чупи ако ще на 30 000 км основен пемонт да му прая искам да варви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 ами как караш,като нямаш книжка (спр.аватар:Kaра: nqmam knijka ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Кажи ми не ти ли е жал да си караш колата в такива обороти, а щом те дразни че изглючва яжно че го правиш често! То Аудито е сдрава машина но при такова екстремно каране няма да издържи дълго!Ей нищо не разбирая ти ... човека кара Булид и тия 6300 са някъде в началото на оборотомера :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 14 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Пиша от името на др. Ае не искам ми кавате кое е вредно просто искам да махна смотания ограничител.Аз имам колата от 2 год и съм минал 12 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv-o Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Нема интерисува колко бързо ша са чупи ако ще на 30 000 км основен пемонт да му прая искам да варви Като искаш да върви, продай това куцо магаре, и си купи кола с Турбо.Сложи и после един чип,и все ще си първи на сфетофара.А, и още нещо:Дори да махнеш ограничителя колата няма да върви повече.Просто без него ще си строшиш двигателя до следващият светофар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Проблемът ми е такъв,че спираш на светофара и до тебе някой се перчи,когато светне зелено при потегляне го минаваш,но когато достигнеш 6300 оборота инежекциона изклучва.Та в който и сервиз да отида казват,че ограничитела не може да се махне та ако някой знае как става ако въобщe става да се махне този ограничител мн ви моля да ми пише .....Ае не искам ми кавате кое е вредно просто искам да махна смотания ограничител.Аз имам колата от 2 год и съм минал 12 000 км.Като изключим скапването на двигателя:1) Дори да разкараш ограничителя на 6300 оборота нищо няма да спечелиш. Двигателят само ще бръмчи без много да ускорява! Те производителите са го измислили!2) Тоя дето се перчи и ускорява по-бързо не го прави с 8000 оборота а на 5000 ама с по-мощна кола. Или пък просто не влиза в червената зона което има същия ефект.3) Вместо махане на ограничителя си помисли за чипосване. Не че пак няма да има някой с по-мощна кола де. Е, освен ако не си вземеш Bugati Vairon 4) 12ооо км за две години са СМЕШНО МАЛКО! Това са 6ооо на година. За да сметнеш колко малко са виж в темата "..равносметка..". Един жокер: за 9 месеца съм минал 27ооо а има и с мноооого повече ПоздравиPS: А като искаш да нямаш ограничител сложи газ. Така и да изключи инжекциона можеш да си връткаш до 8000 оборота. Е, след две такива връткания ще четем постовете ти в темата с ремонти ма пък ще си отнесал някой дето се перчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 14 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 ами точно тва исках да кажа,че не карам мн.А колкото до CIP tuning знам,че се слага само на дизел а ако не си забелязал казах ограничител на 6300 ама тва няма значение все пак мерси за съвета А като казахте за покачване на конете може ли да се направи нещо да му сложа няколко яки коня Двигателя е 1.6 ADP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 То чип се слага на всичко. Просто на бензин ефекта е много малък...А от 1.6 не очаквай да хвръкне. Всеки двигател 2.0++ те отнася като куцо пиле домат. Дори дизелите. Ако искаш да си рацер - сменяй колата...Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Доста забавна тема, пич ти имаш ли 16г. или си малолетен още? Кривата на мощността си има пик и той не е след ограничителя, бъди сигурен. Това, че ще го махнеш няма да ти помогне да се придвижваш по-бързо. По-скоро опитай със смяна на предавките, може да имаш известен успех. Ама нещо ме съмнява, че имаш кво да караш въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2007 Е това са супер разумни думи. Дори и до 6300 няма смисъл да я пържиш. Намери си графика на въртящия момент и мощността на твоя двг за начало, и я разгледай.Като не можеш да я разбереш, ние ще ти я обясним. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Ами да, колегата PRR много добре го е казал. От 1.6 не знам какво се очаква та ако ще и 12 000 оборота да направиш. Това е най куция мотор на Audi. Той не е за рацери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 бе момчето е рацернема спорама да можеше и да четещеше да е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 (Редактирано) хич не говорете лошо за 1.6 мотора, че даже и дизелите ще го сдухат, мен ме изпревари едно голфче 3-ка с такъв мотор ))) друг е въпроса, че голфа е 2 пъти по-лек от Аудито...Всъщност като се замисля ако нямах катализатор....p.s. 6300 об. е безумие.... Редактирано 15 Януари 2007 от galaboff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Теб и А4 с 1.6 ще те издуха като се има предвид, че си и с автоматик.Аз скоро на един светофар се засякох с една А4 и вървяхме рамо до рамо до следващия, където безумника мина на розово и го оставих. През цялото време си мислих, че е 1.8 обаче като го видях после, че бил 1.6 доста се разочаровах от мойта машина Определено бяхме равностойни, а аз очаквах 1.6 да е по-слаб от 1.9 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 galaboff,Ясно написах 2.0++! Ако ще сравняваме 1.6 бензин с 1.6 дизелче мисля че е ясно кой кого. Въпреки че едно съвременно 1.5 TDI на Рено (100++ коня) ще отнесе 1.6 бензинка от преди 10 години като куцо пиле домат.Пък и друго не разбирам. Навремето карах Шкода 100S - 42bhp. Състезавах се и аз с разни колици мислейки си че мойта много върви. Качих се на по-мощна машина и разбрах колко съм се лъгал. И осъзнах че ако двигателите са с до 10%-15% разлика има значение задкормилното устройство. След това и най-калпавата кака да сложиш да се състезава с Шумахер (за противниците му - Алонсо) пак ще го отнесе на правата - техниката си е техника....Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 То чип се слага на всичко. Просто на бензин ефекта е много малък...Това е вярно само когато говорим за атмосферен бензинов двигател. Ама то и при дизил ако не е турбо ефекта ще е символичен. Ако говорим за бензиново турбо, повярвай ефекта изобщо не е много малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 Прав си. Sorry за неточноста От друга страна на 1.6 май турбото фабрично е хванало гората Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 Теб и А4 с 1.6 ще те издуха като се има предвид, че си и с автоматик.....Брунко, скоро се дръпнахме с колегата Triger , колата му ако се не лъжа е с ABK (2.0), съвсем леко ме дръпна Недей да подценяваш 1Z, много блага купчина ламарина е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djkoce Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 абе пич що не земеш да си караш колицата нормално ами си тръгнал да и вадиш душата и да караш буталата да се показват 2-пръста над капака за да видят кое подобие на расер им дава толкос зор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 много мъка има по света ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 Теб и А4 с 1.6 ще те издуха като се има предвид, че си и с автоматик.Аз скоро на един светофар се засякох с една А4 и вървяхме рамо до рамо до следващия, където безумника мина на розово и го оставих. През цялото време си мислих, че е 1.8 обаче като го видях после, че бил 1.6 доста се разочаровах от мойта машина Определено бяхме равностойни, а аз очаквах 1.6 да е по-слаб от 1.9 ТДИ БананеМного е важно да се научиш как да го караш тва турбоАко очакваш да литне от 1200 оборота, нема да стане, особено на по старите дизели.Ако го държиш в оборотите където ти е максималния момент, колата ще върви много повече.За начало си намери диаграма на двигателя тиgalaboff,Ясно написах 2.0++! Ако ще сравняваме 1.6 бензин с 1.6 дизелче мисля че е ясно кой кого. Въпреки че едно съвременно 1.5 TDI на Рено (100++ коня) ще отнесе 1.6 бензинка от преди 10 години като куцо пиле домат.рено тди едва ли има. Обаче аз имам една баничарка рено с 1.5дци ела да видиш къв куц кон е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 Добре де. Не познавам двигателната гама на Рено, но знам че имат 1.5 дизели (при това турбо) със 100 и повече кончета. Затова го дадох за пример. А дали е TDI или DCTI или DCI не знам А има ли значение?!?!?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 абе да ви имам грижите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts