Jump to content

Покупка на Audi 100


Recommended Posts

Здравейте на всички! Обмислям покупката на кола-марката Ауди, модел 100. Към момента карам VW Golf 3, 1,9 TDI - комби, 90 к.с. Страшно много ми харесва модела на Ауди 100! От няколко месеца следя обявите, но трудно излиза нещо, което да ме впечатли. Ще се радвам на каралите 100-ца да споделят мнения за модела, плюсове, минуси и евентуални разходи, за които трябва да съм готов.

Насочил съм се към бензинова кола, на която никога не е слагана газова уредба. Изминавам по 6-7 000 хил километра на година, от които поне 4 000 са извънградско. Не мога да приема карането на газ, особено за такива километри на година. Не искам комби, с седан. Като модели-за предпочитане са 2,6(150 к.с.) и 2,0, 16V, 140 к.с.

2,8(176 к.с.) ми се струва по-скъпа за поддръжка..Така ли е? От 5-цилиндровия двигател на 2,3 бягам, тъй като в представите ми е като някакъв междинен и по-рядко срещан модел, с който може да се навлекат главоболия от към части и поддръжка.

С разполагаем бюджет съм от 2000-2500 лева. + Голфа, който мога да продам веднага за 1200 лева. Ако някой знае да се продава запазен екземпляр от това което искам -да пише. Междувременно чакам новите обяви и се надявам до края на годината да взема. Между другото доста ги има тези модели в Германия и Австрия. Питах автокъщи няколко..дали биха ми внесли ...отказват. А същевременно пишат в сайтовете си, че изпълняват поръчки :) Може би изпълнявяват-но според парите за автомобила. Мнения?

Благодаря!

Редактирано от August_Lenz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре гледай за А6 същото купе 1995-1997.

Има някои подобрения, изглежда малко по-добре.

 

Ако е бензин гледай 2.6 или 2.8. Може и 1.8 125 коня.

2.0 не го мисли, на тези години е проблемен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво му е проблемно на този двигател колега имам две Аудита с този двигател на едното сме му навъртяли 90000км.,а на другото 60000 повярвай ми не сме имали проблеми,а и за в бъдеще да има цените на частите са смешно ниски.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 16v е добър двигател, но има две проблемни области механичния инжекцион, който не може да се прави, трудно се намира и не е евтин (ако се развали) и другия не си спомням точно на какво се дължеше (май единия вал като се износи) започва да прецаква компресора на климатика и да трака духалката вътре (при мен имаше такъв проблем и нова духалка издържаше около 2 години - към 20 хил км). Може да се сложи само обикновено АГУ, което убива двигателя. Стъпковото моторче също се троши и е към 350 лв. Мойта беше много късметлийска кола - за 100 тина хил (10 години) не съм правил почти никакви ремонти (само дребни неща) и не съм имал ядове.

 

2.8 определено е най-добрия двигател - върви много добре, много е тих и харчи малко повече от ACE-то :) Може и да се газифицира. Майната й на поддръжката, заслужава си. Ако вземеш и куатро, колата е перфектна! Върви като кораб и 180 км/ч не ги усеща, Можеш да издрапаш от всякакви кал, сняг и други гадни условия.

 

2.3 според мен е по-добър от 2.0 16в - повече се усеща мощ и колата върви по-леко и по-мазно. Не е от най-популярните и не знам дали се намират части.

 

Гледай да си намериш и фарове с лупи (от дизеловите модели) светят много по-добре и изглеждат по-модерно.

 

Успех

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! В момената в сайтовете има една 2,8 4x4, но ми е висока цената. Определено за предпочитане ми е 2,6 - 150 к.с. Има една в момента във Варна се продава, но е невъзможно да се регистрира в момента-неизрядни документи. Не е с талонните немски номера, а с други.

Има и обяви за мотор 2000 кубика - 115 к.с., но там съм сигурен, че и Голфа ми е конкурентен с тях на скорост.

Искам бензин, без газова уредба - тоест по-голяма е вероятността за "нов внос". Определено след вашите коментари 2,3 замести варианта за 2,0 (140 к.с.) - така че благодаря за което.

Първи избор 2,6, втори избор 2,8 или 2,3-но да не са комби, да са бензин и сравнително запазени....трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между 2.6 и 2.8 няма особена разлика в поддръжката и разхода, само във вървежа, където 2.8 е много напред. Според мен гледай само 2.8 и 2.3 :) Търси естествено най-запазения екземпляр. Ако искаш да се ориентираш ще ти пратя снимки на мойта преди да я продам - да видиш как изглежда на над 250 хил.км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 16/06/2016 at 13:13, HannoSLM написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ДА, разбира се ще се радвам да видя снимки на твоята. Или тук, или на лични-както решиш. Имал си 2,8, а сега си с S8 D2 - има ли особенна разлика в скоростта и възможностите на колата?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16/06/2016 at 13:55, August_Lenz написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

2.8 съм карал много малко (под 2-3 хил. км) и върви много приятно. Най-много съм карал 2.0 16в (АСЕ) и става, но колата е малко шумна, на баир е трудно, изпреварва се на 3та (мойта беше с много къси скорости и на високи обороти е гадно) даваше ми стабилен разход на гориво (15 градско и 10 извън). При поддържане на 200 км/ч ми гореше масло, а над 180 ускоряваше много бавно :( С 2.8 няма такова усещане и заради куатрото колата е много по-стабилна с много близък разход на гориво. Просто е много по-добре като усещане.

 

между д2 и 100-цата няма нищо общо, две изцяло различни коли по всички параграфи :) не могат да се сравняват нито като вървене, нито като комфорт.

 

нещо не мога да намеря снимки, но ми седи филмчето, което снимах за продажбата:

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да събера над 3500 лв, за да имам по-голям избор. Ще излезе някое и понеже се надявам да попадна на запазена -то ще трябват и повече парички. Основната причина да търся кола с такива габарити и такава мощност е качеството на возията, на второ място когато се налага изпреварване да имам повечко мощ. С Голфа дизел 90 к.с. комби 96 г. изпреварванията не са лесни и приятни(особено в наклон нагоре).

Не съм любител на скорости над 160 км./ч, но съм се возил в 2-3 стотици в добро състояние, разликата с Голфа е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, TiL said:

Ако търсех такова ауди щях да се спра на а6 2.5тди 140к.с обаче цената май ще те спре.

много калпав и проблемен двигател

 

9 minutes ago, August_Lenz said:

Ще трябва да събера над 3500 лв, за да имам по-голям избор. Ще излезе някое и понеже се надявам да попадна на запазена -то ще трябват и повече парички. Основната причина да търся кола с такива габарити и такава мощност е качеството на возията, на второ място когато се налага изпреварване да имам повечко мощ. С Голфа дизел 90 к.с. комби 96 г. изпреварванията не са лесни и приятни(особено в наклон нагоре).

Не съм любител на скорости над 160 км./ч, но съм се возил в 2-3 стотици в добро състояние, разликата с Голфа е голяма.

до към 3000 трябва да излезе нещо. виж и във форума, примерно тази обява:

човека е намалил цената, пък този двигател е още по-добър и по-нов. Купето е по-модерно и возията е приятна (съвсем малко по-твърда от 100цата) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, HannoSLM написа:
Преди 9 часа, TiL написа:

Ако търсех такова ауди щях да се спра на а6 2.5тди 140к.с обаче цената май ще те спре.

много калпав и проблемен двигател

 

Пробавай пак. Лек джокер тоя дизел не е V6 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, HannoSLM said:

много калпав и проблемен двигател

хахах на милионника каза калпав и проблемен :D

п.с. Убеден съм, че срещу 200лв Голфа ти ще върви и изпреварва по-добре от всяко 100/А6 С4 :)
ако търсиш по-добра динамика и по-добър комфорт за този бюджет, моето предложение е а4 1,8т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя 2.5 не е като оня 2.5! В ц4 2.5 е 5 цилиндров редовак. Много по-достъпен и лесен за обслужване е от v-образен двигател. Не е някоя бегачка, но си бута купето доволно, с чип стига до към 170коня. Разхода е приличен, прекарва всякаква нафта. По спомен обслужването му лягаше на 700-900лв колкото би ти легнало и на в6 според зависи от частите и отстъпките. С куатро е доста приходим като за кола. Ако се спреш на този вариант потърси radi_nrj за прясна информация направо от извора. Имах няколко приятеля с такива аудита и бяха супер доволни, и аз търсих такова, но нямаше читаво тогава, а по-нов дизел неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

историята му показва друго :) показателно е, и че моргите са пълни с такива мотори. Преди 2-3 години, ауди моргата в нови хан се състоеше основно от 2.5 тди с превъртели ангренажи и какви ли не други проблеми, правейки колите тоталки.

 

като мине такъв екземпляр покрай мен винаги го забелязвам, по облака пушек отзад :D:D:D 

 

1.8т е много по-динамичен, но особено в а4 е много по-шумен, пък и за бюджета е невъзможно да се намери такъв екземпляр. 2.8 върви много по-плавно и мазно.

 

а тва с голфа за 200 лв е смешно :) 2.8 поддържа 200 км/ч без да се зори и без да усещаш скоростта вътре. Да сравняваш комфорт между един пластмасов голф със стотицата е глупаво. Возията няма нищо общо между двете - сравняваш дърво с кораб. В голфа 3ма човек отзад не могат да седят - ебаси теснотията. Просто доста неадекватен коментар.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голфа може да се чипне, но не съм привърженик. Самото му купе над 140 (и то при нашите пътища) не издържа. Моя е добре обслужен откъм ходова част, двигател и т.н - има един проблем и това е ръждата. Внос от Австрия ми е.

Сигурен съм, че до няколко месеца ще излезе читава стотица от 2,3 до 2,8. Предполагам до 3500 ще се вместя. Желанието ми е да я поддържам и карам не по-малко от 5 години. За моите 6 хил километра на година, смятам че няма да имам проблеми с поддръжката и горивото. Въпросът е да попадна на читава и кой точно двигател? От към двигател най-малкия ще е 2,3. Тук един съвет от вас да е куатро ли е по-добре или само с предно?Предимствата на куатрото ги знам, кажете недостатъци?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

куатрото няма минуси, така че, ако има избор, винаги взимай куатрото. Поведението на пътя е много по-добро, колата е много по-стабилна и най-вече: дреме ти на **ра дали е сняг, дъжд, кал, чакъл, пясък или пр. Можеш да си караш като пич във всякакви условия.

 

Единствено увеличава малко разхода на гориво, което е нищожно в сравнение с плюсовете, които получаваш.

 

За 100-ца също гледай лайсните на вратите. Често вътре има метална нишка (не знам как се казва точно), която се изкривява и лайсните падат. Някой "спецове" дупчат вратите за да ги закачат и преебават нераждавейката. На мойта 100-ца нямаше един грам ражда, така че такава си търси. Ако има ръжда бягай далеч :)

 

задължително прекарай колата през сервиз за преглед преди закупуване. Винаги бих ти препоръчал да го направиш в d-bros.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, HannoSLM said:

историята му показва друго :) показателно е, и че моргите са пълни с такива мотори. Преди 2-3 години, ауди моргата в нови хан се състоеше основно от 2.5 тди с превъртели ангренажи и какви ли не други проблеми, правейки колите тоталки.

 

като мине такъв екземпляр покрай мен винаги го забелязвам, по облака пушек отзад :D:D:D 

 

1.8т е много по-динамичен, но особено в а4 е много по-шумен, пък и за бюджета е невъзможно да се намери такъв екземпляр. 2.8 върви много по-плавно и мазно.

 

а тва с голфа за 200 лв е смешно :) 2.8 поддържа 200 км/ч без да се зори и без да усещаш скоростта вътре. Да сравняваш комфорт между един пластмасов голф със стотицата е глупаво. Возията няма нищо общо между двете - сравняваш дърво с кораб. В голфа 3ма човек отзад не могат да седят - ебаси теснотията. Просто доста неадекватен коментар.

 

 

При положение, че колегата е написал, че не е любител на високите скорости, не знам къде слагаш 2.8 с 25 годишния кенеф да се движи с 200.

По-плавно и мазно не означава по-бързо и динамично.

Не знам кое му е не адекватното на коментара ми при положение, че става въпрос за динамика , а не че с 200лв ще вози по-добре и ще има за 5 човека място отзаде :stupid:

И последно никъде не сравнявам голфа и аудито!

 

п.с. а това за историята го оставям без коментар :D
 

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, v1per написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ок извинявай тогава ;) 

 

По-плавно е по-готино - имам предвид, че ако и двете коли вдигат 200, предпочитам да е по-плавно и контролирано, отколкото да тръгне по-рязко в началото - въпрос на вкус.

 

22 годишния кенеф си върви прекрасно. Моя кокошарник до 150 беше ок и никога не съм чувствал да е нестабилна или пр (без куатро). 2.8 и 300 да вдигне, ако не излети, ще е стабиларка :D 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една 2,8 за продажба.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11464435856312758&slink=ealgob

Изглежда добре, но без да се мине през сервиз няма как да знаеш истинското състояние.

Тук обаче ме разделят поне 2 500 лв.

Има една друга добре изглеждаща:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463684598084201&slink=ealgob

Но е собственост на някаква жена от плевенско село, на която сегашния притежател знае само адреса ..и не се навива да я оправи документално. Как да вземеш кола без прехвърляне, тя дефакто не е твоя. И то дългосрочно..не става.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая обява седи от повече от 2 години. Беше първо 4000, сега са я вдигнали на 5500. Просто пълен резил! Що за олигофрения? 

 

втората е абсурд!

 

виж тая форумната за 3000 лв. По-нова е и повече си заслужава парите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 17.06.2016 г. at 15:44, v1per написа:

Цитиране на предходно мнение!

:razz: Е това е лаф! Трудно ще се намери запазена. Ясно, че ще се сменят някои неща след евентуална покупка, важното е ремонта да не излезе повече от цената на колата поне 2 г. напред.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...