August_Lenz Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 (Редактирано) Здравейте на всички! Обмислям покупката на кола-марката Ауди, модел 100. Към момента карам VW Golf 3, 1,9 TDI - комби, 90 к.с. Страшно много ми харесва модела на Ауди 100! От няколко месеца следя обявите, но трудно излиза нещо, което да ме впечатли. Ще се радвам на каралите 100-ца да споделят мнения за модела, плюсове, минуси и евентуални разходи, за които трябва да съм готов. Насочил съм се към бензинова кола, на която никога не е слагана газова уредба. Изминавам по 6-7 000 хил километра на година, от които поне 4 000 са извънградско. Не мога да приема карането на газ, особено за такива километри на година. Не искам комби, с седан. Като модели-за предпочитане са 2,6(150 к.с.) и 2,0, 16V, 140 к.с. 2,8(176 к.с.) ми се струва по-скъпа за поддръжка..Така ли е? От 5-цилиндровия двигател на 2,3 бягам, тъй като в представите ми е като някакъв междинен и по-рядко срещан модел, с който може да се навлекат главоболия от към части и поддръжка. С разполагаем бюджет съм от 2000-2500 лева. + Голфа, който мога да продам веднага за 1200 лева. Ако някой знае да се продава запазен екземпляр от това което искам -да пише. Междувременно чакам новите обяви и се надявам до края на годината да взема. Между другото доста ги има тези модели в Германия и Австрия. Питах автокъщи няколко..дали биха ми внесли ...отказват. А същевременно пишат в сайтовете си, че изпълняват поръчки Може би изпълнявяват-но според парите за автомобила. Мнения? Благодаря! Редактирано 14 Юни 2016 от August_Lenz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 По-добре гледай за А6 същото купе 1995-1997. Има някои подобрения, изглежда малко по-добре. Ако е бензин гледай 2.6 или 2.8. Може и 1.8 125 коня. 2.0 не го мисли, на тези години е проблемен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Не знам какво му е проблемно на този двигател колега имам две Аудита с този двигател на едното сме му навъртяли 90000км.,а на другото 60000 повярвай ми не сме имали проблеми,а и за в бъдеще да има цените на частите са смешно ниски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 2.0 16v е добър двигател, но има две проблемни области механичния инжекцион, който не може да се прави, трудно се намира и не е евтин (ако се развали) и другия не си спомням точно на какво се дължеше (май единия вал като се износи) започва да прецаква компресора на климатика и да трака духалката вътре (при мен имаше такъв проблем и нова духалка издържаше около 2 години - към 20 хил км). Може да се сложи само обикновено АГУ, което убива двигателя. Стъпковото моторче също се троши и е към 350 лв. Мойта беше много късметлийска кола - за 100 тина хил (10 години) не съм правил почти никакви ремонти (само дребни неща) и не съм имал ядове. 2.8 определено е най-добрия двигател - върви много добре, много е тих и харчи малко повече от ACE-то Може и да се газифицира. Майната й на поддръжката, заслужава си. Ако вземеш и куатро, колата е перфектна! Върви като кораб и 180 км/ч не ги усеща, Можеш да издрапаш от всякакви кал, сняг и други гадни условия. 2.3 според мен е по-добър от 2.0 16в - повече се усеща мощ и колата върви по-леко и по-мазно. Не е от най-популярните и не знам дали се намират части. Гледай да си намериш и фарове с лупи (от дизеловите модели) светят много по-добре и изглеждат по-модерно. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 16 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Благодаря за съветите! В момената в сайтовете има една 2,8 4x4, но ми е висока цената. Определено за предпочитане ми е 2,6 - 150 к.с. Има една в момента във Варна се продава, но е невъзможно да се регистрира в момента-неизрядни документи. Не е с талонните немски номера, а с други. Има и обяви за мотор 2000 кубика - 115 к.с., но там съм сигурен, че и Голфа ми е конкурентен с тях на скорост. Искам бензин, без газова уредба - тоест по-голяма е вероятността за "нов внос". Определено след вашите коментари 2,3 замести варианта за 2,0 (140 к.с.) - така че благодаря за което. Първи избор 2,6, втори избор 2,8 или 2,3-но да не са комби, да са бензин и сравнително запазени....трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 между 2.6 и 2.8 няма особена разлика в поддръжката и разхода, само във вървежа, където 2.8 е много напред. Според мен гледай само 2.8 и 2.3 Търси естествено най-запазения екземпляр. Ако искаш да се ориентираш ще ти пратя снимки на мойта преди да я продам - да видиш как изглежда на над 250 хил.км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 16 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 (Редактирано) На 16/06/2016 at 13:13, HannoSLM написа: Цитиране на предходно мнение! ДА, разбира се ще се радвам да видя снимки на твоята. Или тук, или на лични-както решиш. Имал си 2,8, а сега си с S8 D2 - има ли особенна разлика в скоростта и възможностите на колата? Редактирано 17 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 (Редактирано) На 16/06/2016 at 13:55, August_Lenz написа: Цитиране на предходно мнение! 2.8 съм карал много малко (под 2-3 хил. км) и върви много приятно. Най-много съм карал 2.0 16в (АСЕ) и става, но колата е малко шумна, на баир е трудно, изпреварва се на 3та (мойта беше с много къси скорости и на високи обороти е гадно) даваше ми стабилен разход на гориво (15 градско и 10 извън). При поддържане на 200 км/ч ми гореше масло, а над 180 ускоряваше много бавно С 2.8 няма такова усещане и заради куатрото колата е много по-стабилна с много близък разход на гориво. Просто е много по-добре като усещане. между д2 и 100-цата няма нищо общо, две изцяло различни коли по всички параграфи не могат да се сравняват нито като вървене, нито като комфорт. нещо не мога да намеря снимки, но ми седи филмчето, което снимах за продажбата: Редактирано 17 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Ако търсех такова ауди щях да се спра на а6 2.5тди 140к.с обаче цената май ще те спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Ще трябва да събера над 3500 лв, за да имам по-голям избор. Ще излезе някое и понеже се надявам да попадна на запазена -то ще трябват и повече парички. Основната причина да търся кола с такива габарити и такава мощност е качеството на возията, на второ място когато се налага изпреварване да имам повечко мощ. С Голфа дизел 90 к.с. комби 96 г. изпреварванията не са лесни и приятни(особено в наклон нагоре). Не съм любител на скорости над 160 км./ч, но съм се возил в 2-3 стотици в добро състояние, разликата с Голфа е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 9 hours ago, TiL said: Ако търсех такова ауди щях да се спра на а6 2.5тди 140к.с обаче цената май ще те спре. много калпав и проблемен двигател 9 minutes ago, August_Lenz said: Ще трябва да събера над 3500 лв, за да имам по-голям избор. Ще излезе някое и понеже се надявам да попадна на запазена -то ще трябват и повече парички. Основната причина да търся кола с такива габарити и такава мощност е качеството на возията, на второ място когато се налага изпреварване да имам повечко мощ. С Голфа дизел 90 к.с. комби 96 г. изпреварванията не са лесни и приятни(особено в наклон нагоре). Не съм любител на скорости над 160 км./ч, но съм се возил в 2-3 стотици в добро състояние, разликата с Голфа е голяма. до към 3000 трябва да излезе нещо. виж и във форума, примерно тази обява: човека е намалил цената, пък този двигател е още по-добър и по-нов. Купето е по-модерно и возията е приятна (съвсем малко по-твърда от 100цата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 преди 33 минути, HannoSLM написа: Преди 9 часа, TiL написа: Ако търсех такова ауди щях да се спра на а6 2.5тди 140к.с обаче цената май ще те спре. много калпав и проблемен двигател Пробавай пак. Лек джокер тоя дизел не е V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 1 hour ago, HannoSLM said: много калпав и проблемен двигател хахах на милионника каза калпав и проблемен п.с. Убеден съм, че срещу 200лв Голфа ти ще върви и изпреварва по-добре от всяко 100/А6 С4 ако търсиш по-добра динамика и по-добър комфорт за този бюджет, моето предложение е а4 1,8т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Тоя петак AEL е железен мотор,че и quattro варианти има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Тоя 2.5 не е като оня 2.5! В ц4 2.5 е 5 цилиндров редовак. Много по-достъпен и лесен за обслужване е от v-образен двигател. Не е някоя бегачка, но си бута купето доволно, с чип стига до към 170коня. Разхода е приличен, прекарва всякаква нафта. По спомен обслужването му лягаше на 700-900лв колкото би ти легнало и на в6 според зависи от частите и отстъпките. С куатро е доста приходим като за кола. Ако се спреш на този вариант потърси radi_nrj за прясна информация направо от извора. Имах няколко приятеля с такива аудита и бяха супер доволни, и аз търсих такова, но нямаше читаво тогава, а по-нов дизел неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 историята му показва друго показателно е, и че моргите са пълни с такива мотори. Преди 2-3 години, ауди моргата в нови хан се състоеше основно от 2.5 тди с превъртели ангренажи и какви ли не други проблеми, правейки колите тоталки. като мине такъв екземпляр покрай мен винаги го забелязвам, по облака пушек отзад 1.8т е много по-динамичен, но особено в а4 е много по-шумен, пък и за бюджета е невъзможно да се намери такъв екземпляр. 2.8 върви много по-плавно и мазно. а тва с голфа за 200 лв е смешно 2.8 поддържа 200 км/ч без да се зори и без да усещаш скоростта вътре. Да сравняваш комфорт между един пластмасов голф със стотицата е глупаво. Возията няма нищо общо между двете - сравняваш дърво с кораб. В голфа 3ма човек отзад не могат да седят - ебаси теснотията. Просто доста неадекватен коментар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Голфа може да се чипне, но не съм привърженик. Самото му купе над 140 (и то при нашите пътища) не издържа. Моя е добре обслужен откъм ходова част, двигател и т.н - има един проблем и това е ръждата. Внос от Австрия ми е. Сигурен съм, че до няколко месеца ще излезе читава стотица от 2,3 до 2,8. Предполагам до 3500 ще се вместя. Желанието ми е да я поддържам и карам не по-малко от 5 години. За моите 6 хил километра на година, смятам че няма да имам проблеми с поддръжката и горивото. Въпросът е да попадна на читава и кой точно двигател? От към двигател най-малкия ще е 2,3. Тук един съвет от вас да е куатро ли е по-добре или само с предно?Предимствата на куатрото ги знам, кажете недостатъци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 куатрото няма минуси, така че, ако има избор, винаги взимай куатрото. Поведението на пътя е много по-добро, колата е много по-стабилна и най-вече: дреме ти на **ра дали е сняг, дъжд, кал, чакъл, пясък или пр. Можеш да си караш като пич във всякакви условия. Единствено увеличава малко разхода на гориво, което е нищожно в сравнение с плюсовете, които получаваш. За 100-ца също гледай лайсните на вратите. Често вътре има метална нишка (не знам как се казва точно), която се изкривява и лайсните падат. Някой "спецове" дупчат вратите за да ги закачат и преебават нераждавейката. На мойта 100-ца нямаше един грам ражда, така че такава си търси. Ако има ръжда бягай далеч задължително прекарай колата през сервиз за преглед преди закупуване. Винаги бих ти препоръчал да го направиш в d-bros. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 (Редактирано) 1 hour ago, HannoSLM said: историята му показва друго показателно е, и че моргите са пълни с такива мотори. Преди 2-3 години, ауди моргата в нови хан се състоеше основно от 2.5 тди с превъртели ангренажи и какви ли не други проблеми, правейки колите тоталки. като мине такъв екземпляр покрай мен винаги го забелязвам, по облака пушек отзад 1.8т е много по-динамичен, но особено в а4 е много по-шумен, пък и за бюджета е невъзможно да се намери такъв екземпляр. 2.8 върви много по-плавно и мазно. а тва с голфа за 200 лв е смешно 2.8 поддържа 200 км/ч без да се зори и без да усещаш скоростта вътре. Да сравняваш комфорт между един пластмасов голф със стотицата е глупаво. Возията няма нищо общо между двете - сравняваш дърво с кораб. В голфа 3ма човек отзад не могат да седят - ебаси теснотията. Просто доста неадекватен коментар. При положение, че колегата е написал, че не е любител на високите скорости, не знам къде слагаш 2.8 с 25 годишния кенеф да се движи с 200. По-плавно и мазно не означава по-бързо и динамично. Не знам кое му е не адекватното на коментара ми при положение, че става въпрос за динамика , а не че с 200лв ще вози по-добре и ще има за 5 човека място отзаде И последно никъде не сравнявам голфа и аудито! п.с. а това за историята го оставям без коментар Редактирано 17 Юни 2016 от v1per Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 (Редактирано) Преди 1 час, v1per написа: Цитиране на предходно мнение! ок извинявай тогава По-плавно е по-готино - имам предвид, че ако и двете коли вдигат 200, предпочитам да е по-плавно и контролирано, отколкото да тръгне по-рязко в началото - въпрос на вкус. 22 годишния кенеф си върви прекрасно. Моя кокошарник до 150 беше ок и никога не съм чувствал да е нестабилна или пр (без куатро). 2.8 и 300 да вдигне, ако не излети, ще е стабиларка Редактирано 17 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Има една 2,8 за продажба. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11464435856312758&slink=ealgob Изглежда добре, но без да се мине през сервиз няма как да знаеш истинското състояние. Тук обаче ме разделят поне 2 500 лв. Има една друга добре изглеждаща: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463684598084201&slink=ealgob Но е собственост на някаква жена от плевенско село, на която сегашния притежател знае само адреса ..и не се навива да я оправи документално. Как да вземеш кола без прехвърляне, тя дефакто не е твоя. И то дългосрочно..не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Кола 91год. на 194х.км за 5500лв мисля,че не е най-изгодната оферта.Цената е къртач! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 тая обява седи от повече от 2 години. Беше първо 4000, сега са я вдигнали на 5500. Просто пълен резил! Що за олигофрения? втората е абсурд! виж тая форумната за 3000 лв. По-нова е и повече си заслужава парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Втората души къде да умре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 (Редактирано) На 17.06.2016 г. at 15:44, v1per написа: Цитиране на предходно мнение! Е това е лаф! Трудно ще се намери запазена. Ясно, че ще се сменят някои неща след евентуална покупка, важното е ремонта да не излезе повече от цената на колата поне 2 г. напред. Редактирано 18 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts