Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги отново ! както обещах по горе във поста си че ще пиша отново чак когато събера частите и почнем да сглабяме.Е  по голямата част ги събрах и  след 2 3 дена почваме вече да ги сглабяме по колата.За в момента проекта който  го смятах и пресмятах не излезе така както си го бях наумил но няма как в крайна сметка както се казва "кефа цена няма" :D
За в момента имам:
1Дюзи:370цц
2турбото е  купувано чисто ново 
3интеркулер
4 Maf housinga
5 По голяма бензинова помпа на  пиербург'
6 Цялостна Генерация на 68 69 мм 
7 (куцам от към съединител) Но пък е решено че със нея стартове няма да се правят така че  силно се "надявам"  моя да поиздържи,поне докато го сменя)
Понеже за съжеление  колата е Преднячка :unsure:  Проекта е пълната "ежедневка" 240 245  магарета максимум  на мотора ! 
Като почнем да сглабяме ще прегледаме от към какво също плаче за смяна и ще се сменя  на място 
на всички заинтересовани колеги, ще споделям и ще пиша отново,  когато мога! Как върви проекта и къде сме се "запънали" (дай боже да не става това :D ) 

П.С:Благодаря искрено много на всеки един помогнал ми до тука било то на лично или във постове,оценявам го адски много 
Също така искам да благодаря на "Vermeer" за  информацията  която ми предостави както беше обещал ! Благодря и на "Wiliams" ! 
 Ще се радмвам също така за напреде който  може (от към знаниня) да помогне  :zustimm: 

Пожелавам ви един приятен и по ползотворен уикенд и повече безгрижно навъртяни километри !:dance:

Spoiler

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

3 hours ago, GTX3071R said:

На каква турбина заложи в крайна сметка? Понеже не споменаваш нищо за нея в предходното мнение.

 Турбинката е к04-022.До колкото не се лъжа  такава  слагат на ауди s3  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,Извинявам се за голямото забавяне. Относно проекта цяла зима бях зает и майстора с който правим това също.За хората който следят проекта бих казал само едно КОЛЕГИ НЕ СЕ ЗАХВАЩАЙТЕ :D колкото и обезкоражаващо да звучи. На скоро ни се отвори време и започнахме колата, ще изброя някой неща до тука

1-во относно колегата който показа снимковия материал как е сложил тази турбина  нз аз ли съм луд или той е вълшебник ( не е невъзможно) но на снимките му както е пробил турбото и заварил  старите дупки и сложил към колекторите НЕ СТАВА!  съжелявам само че не направих снимка понеже го монтирахме вече турбото да видите как гарнитурата на турбото към колекторите правеше  стъпало от към 1 пръст поне  по неговият начин.. След като завихме 10 мм болтове на старите дупки  на турбото и ги залепихме оставихме да стегнат  48 часа след това ги  отрязахме.. След което го дадохме на "Чичо митко" Човека злтни ръце.  Да направи новите дупки със болтове 8мм  и да дойде  гарнитурката на правилното място без да има  кривини и стъпала.

2- след като монтирахме всичко на мястото му. И турбото застана централно все едно е правено за там, камък ни падна от сърцето (иначе турбото заминаваше за кошчето :( ) нито сме пелили лапи на мотора нито колектори всичко си дойде на мястото. Та дори  и фланеца от с3 със ламб сондата си пасна без да опира никъде  :dance:  (е разбира се изрязахме пайпа на С3  до лаб сондата )

Все пак си имаше нерви със  така наречения пайп и със турбото..Но понеже със   майстора и чичо митко се познаваме  разбира се свършихме качествена и правилна работа. НО Ако някой сервиз се хване да ви направи  това,най вероятно ще ви отреже през кръста    от към цена. И не се знае как ще го направим на 2 на 3... Понеже до тука няма нищо "плъг енд плей" Както  ние казваме, докато го  правихме ( от пръдня, боза  правим)

П.С: със сигурност  ако бях послушал  някой от колегите по горе за к0-4-015 или някой гаррет  със колектори щях да си спестя  доста нерви.Но все пак влязох във боя вече.ПАК казвам ако нямате приятели  който разполагат със правилната техника  и  въображение не се захващайте! Аз определено  не бих го предложил на никой това. Остана само да наредим турбо пътищата... това най вероятно ще се случи следващата събота и неделя  като се  освободим!  Понеже   аз и навес правя в момента за да има къде да спинка  "Баба меца" след цялата тая "Магария"  Благодаря за отделеното време и Успешна седмица колеги  :zustimm:

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Кефа да стане, след извести перипети, е още по-голям ;)

 

Според мен ще трябва да проверяваш редовно дали не са се разхлабили болтовете. М8 си е тънко, а там точно е голям зор

 

Остава да пребориш и останалите детайли и да кажеш дали "понавървявя"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз показах снимките, при нас нямаше драма единствено опря в лапата турбото. Факт е че човека който го правеше е магьосник и разполага с много машини за обрабтка на метали но в никой случай не е толкова страшно според мен.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, becinko said:

Аз показах снимките, при нас нямаше драма единствено опря в лапата турбото. Факт е че човека който го правеше е магьосник и разполага с много машини за обрабтка на метали но в никой случай не е толкова страшно според мен.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Абе важното е че магьосници са си нужни.. :D всеки има различно виждане за нещата колега, нали знаеш колега ти виждаш 6 аз 9 или обратното. Надявам се че го пиемаш като закачка не като хейт :razz:

 

 

10 hours ago, HellFire said:

Браво. Кефа да стане, след извести перипети, е още по-голям ;)

 

Според мен ще трябва да проверяваш редовно дали не са се разхлабили болтовете. М8 си е тънко, а там точно е голям зор

 

Остава да пребориш и останалите детайли и да кажеш дали "понавървявя"

уж болтовете са никелирани но все пак ще им хвърлям по  едно око:lupe:..Надявам се всичко да мине гладко от тук нататък а и да има проблеми ще ги преживеем  на по  :bia:.... Дано цялото това усилие си заслужава на края :runningdog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...


Здравейте отново.Май направих много голяма глупост но ще видим.Така на 2 на 3 става въпрос за н75 Понеже на старото турбо той се връзва непосредствено във студената част на турбото и във акутатора  на новото турбо нямам никъде щуцер във студената част и още преди време реших че  просто трябва да взема от някъде вакум за н75  и така и направих взх със Т снадка от  колекторите при рециркулационият клапан. а другият вакумен маркуч вързах във гейта на турбото.И бях запалил колата и нито претрисаше нито вървеше по малко абе общо взето всичко беше Чук.НО едно голямо НО?? Докато  вчера не изгубих налягане  рових се за някое вакумче да отърва нещо но уви нямах то реших да махна вакума от н75 който бях вързал м/у бов клапана и колекторите иии воаля колата Тръгна отново В крайна сметка каква нещо стана ето на прилагам и снимков материал 

 

 

На   таз3  снимката се вижда как н75 си е вързан към акутатор received_1498356233537490.jpeg

 

 а на тази как отива към Т снадкана на бов клапана received_1498356190204161.jpeg

 

 ето и една цялостна снимка received_1498356253537488.jpeg

 

 Така след като извадих от там Н75 колата тръгна идеално НО тази снадка ако запуша края във който е бил н75 колата умира а ако оставя от там да издиша и да  "Фъсти" колата върви перфектно... Сега като се поразчетох малко видях че н75 го връзват или на студената част на турбото както при мене на старото.Или на турбо пътищата... май я  оклепах една ??? Надявам се да помогнете колеги.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е вързан към студената част или към турбо пътищата, актуатора получава налягане. Когато е вързан към вакумните тръбички, съвсем разбираемо получава вакум. На първо време трябва да разбереш какво ти е нужно в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнах до извода че съм тотално оклепал  работата.сега трябва или да разпробия студената част на турбото или май ще е турбо пътищата че са по удобни и да пъхна вътре маркуча от н75 а  а не както бях вързал преди аз... Сега разбрах че при бензиновите н75 работи под налягане а не под вакум...  ясно каква била работата... интересно как ли е вървяла така. ? да се счита проблема за решен май утре ще пробвам да направя  промените и ще пиша. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде след турбото го вържи, трябва му налягане. Ако е разкачен или е вързан към вакуум нищо не управлява гейта и турбото, от което следва овърбууст заедно със съпътстващите рисковете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Ganimir said:

да разпробия студената част на турбото

 

нали наистина не си си помислил с дрелката да дупчиш студената част? кажи честно......:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ganimire, когато срещаш разлики между оригинала и новия ти сетъп не си прави експерименти а го прави като оригинално. Оригинално си взема налягане от студената част ние като го правихме си я пробихме резбичка и стана супер вече 15к км няма драма.

Изпратено от моят SM-G357FZ с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че нямаше да навра дрелката през турбото :hilezh::hilezh: Просто ще ми е по удобно да пробия някъде турбо пътищата от колкото да разкачам на ново всичко и да вадя турбо...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пробиваш турбо пътя го сваляй задължително и хубаво почистване след това, за да не се налага да разбираш по трудния начин какво би могъл да причини чужд обект попаднал на неподходящото място :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
1 minute ago, GTX3071R said:

Като пробиваш турбо пътя го сваляй задължително и хубаво почистване след това, за да не се налага да разбираш по трудния начин какво би могъл да причини чужд обект попаднал на неподходящото място :D

 Естествено  колега.. Пък знайш ли мога и да рискувам да играя на "тъмно" ??  Благодаря все пак. Разбрах си грешката след цяла вечер четене и питане. Даже още сега заминавам да видя каква глупост още може да ми роди главата:hilezh:

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така здравейте отново :unsure: Ново 20 След като сътворих цялата история тукощо очаквах да имам положителен резултат.Но уви :huh:

 ето и малко снимки какво сътворих 

received_1498797506826696.jpeg

 

тука вече монтирано 

  received_1498797080160072.jpeg

 и ето тука вече стана интересно 

received_1498797016826745.jpeg
 Започвам да се съмнявам вече във този н75 клапан.. мисля че ги вързах всичките неща правилно. Н75 има 3 изхода единият влиза във гофрираният маркуч.Следващият идва  срещуположен на буксат, той влиза вече във турбо пътят. И от дясната страна на буксата който е изхода,влиза във акутатора до колкото не се лъжа ? също така на празен ход трябва да държа налягани от сорта на  -0,5 нали ?  не  съм пробвал да карам колата понеже видимо не е добре...  

received_1498797016826745.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход -0.8 вакум е напълно нормален. Естествено зависи и къде го измерваш, приемам че е след дросела. Виж какво става под товар и дали пренадува.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз съм се заблудил че колата трябва да прави на празен ход вакум -0,5 така ли ? боост метъра първо го вързах на горивният регулатор със една Т-ка и ми показа стойност -0.8 и ме е излъгало това че чух че от клапана ми фъсти (ще кажеш че изпускаше) на празен ход след това  го преместих там където  е м/у рециркулационият ми клапан и всмукателните колектори и ми показа -0.5  аа тогава бях вързал погрешно цялата схема на н75.. Най вероятно ми е пренадувало от  там.Затова колата вървеше на "гръм" (не съм я натискал до края просто 2 ра и малко от 3та) и това и беше само за теста...  30 сек работа... как да е сега сутрента ще стегна на ново всички вакумни маркучи и ще погледна турбо пътищата отново. И ще изкарам да замеря какво е положението във движение... Понеже преди да я огъся нещо не ми хареса как работеше..

 

 

1 hour ago, a4t said:

Колега като чета какви ги вършиш ,по-добре  откарай колата на някой ,който разбира, защото в противен случай ще я строшиш....

Колега колата не я карам така. Първото на което е просто гледам на всяка една простотия която явно ми ражда главата как се държи...Естествено щом пиша тука нещо ме дерзай, понеже не бях на ясно със този клапан как работи и го бях навързал като в час по "трудово". 

 Имам друга кола която разкарвам по цял ден. Тази ми е занимавката един вид през свободното време. признавам първа кола със турбо ми е и грам си нямах на представа как работи точно този н75 клапан. Само предполагах че управлява гейта на турбото понеже  беше мушнат там.. В последствие разбрах малко или много самата му функция. Уча се във движение дори и щети да донесе това, се надявам да ги оправя било то и да вляза във преразход :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на празен ход ако взимаш данни от горивния регулатор е -0.8 .

Ако е от  м/у рециркулациония  клапан и всмукателния колектор е -0.5 ( моя там го сложих ,ползвам същия уред) 

Важно е какво налягане ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...