RhythmiX Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 (edited) Здравейте колеги, Имам сериозен проблем с моята машинка,която е audi A6 3.0tdi 2005г. Снощи заредих гориво от бензиностанция в поморие и след това се наложи да спря колата работише много време на място и при потегляне тръгнах да ускорявам и колата взе да се дави и изведнъж претрака и заглъхна. Спрях излезнаха зверски пушаци от всякъде,колата на място взе да тресе и да трака нещо. Загасих,запалих пак така,после пак загасих и запалих и положението се оправи тръгнах по магистталата със скорост 110км/ч. След около 200 км. Каране натиснах газта и като се натовари малко направи пак същото,задави се,разтрака се,изпуши отвсякъде. Загасих изчаках малко и запалих(нямаше как в 3 часа през ноща сам на пътя трябваше да я подкарам) първия път не запали,после запали и пак това зверско тресене на ниски обороти и на място. както и да е прибрах колата,сутринта проверих за масло,масло имаше. Закарах я в сервиз,майстора каза,че колата работи на 4 цилиндъра,защото откачи буксите на двете дюзи и никаква реакция,другите дюзи реагират. има ли вероятност да са сложили бензин вместо дизел и да са сдали багажа двете дюзи,защото не бяха Първа пролет. или просто да им е дошло времето.. колата ще я гледат чак в сряда. Edited July 6, 2016 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
devedeve Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 Прочети с кабела и кажи какви грешки излизат. Макар, че се съмнявам до колко ще са релевантни заради това вадене на буксите - там пак е набило грешки и от цялата комбинация ходи разбери кое е валидно.... И при всички положения недей да я караш пак, че това прибиране толкова км. може да ти е излязло скъпо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mili 75 Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 Може дюзите да са пикаели на тези два цилиндъра и да са пробили буталата. Нямаше ли някакви други симптоми преди да се случи това, например затягане на стартера при палене, повишаване на нивото на маслото, пушене на празен ход. Стойностите на дюзите на 72-77 канал как бяха. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 4, 2016 Author Report Share Posted July 4, 2016 При по-дълга работа на празен ход започваше да пуши бяло и след потегляне изпушваше и спираше да пуши. Не го правеше постоянно това. При пробиване на буталата заради пикаещи дюзи какви са симптомите ? Въобще ще ли да пали колата и нямаше ли да изгори маслото или не знам там не съм много запознат. И какво следва,ако се е случило това ? Интересно е,че се случи 10-15 км,след като заредих гориво. Преди това имах около 20 литра в резервоара,но заредих още 20 литра и след бензиностанцията се наложи да чакам на една опашка около 15 мин. и колата работеше дори тогава не пушеше бяло. После покарах 10-15 км. и спрях за 2 мин. и като тръгнах да ускорявам колата все едно нямаше мощност и подадох повече газ тогава се задави и спрях,взе да пуши отзад бяло супер много и почна да трака,загасих запалих,после пак загазих и пак запалих и гадното тракане изчезна,ускорих плавно до 110 км./ч и така се прибрах,но точно преди да се прибера реших пак да подам малко повече газ и пак направи същото задави се потропа и взе да пуши и мирише на изгоряло,загасих и запалих колата едвам поддържаше празен ход с плавна газ потеглих и се прибрах. Сега като запаля колата мотора се тресе,но не се чува чукане,оставих я в сервиз,но днес е понеделник и имаше други коли преди мен,майстора на бързо я погледна откачи едната букса на дюзата нямаше промяна,после откачи другата дюза и се усети. на две от дюзите при откачане нямаше никакви изменения в работата на мотора и ми каза,че двата цилиндъра не работят заради дюзите и може да съм сложил много кофти гориво и ако дюзите са били към края на живота си това да ги е довършило съвсем,но най-сигурно ще каже какво има в сряда,след като вкарат колата да я видят. Иначе,масло имаше,антифриз също. Дано да не съм чупил двигателя че точно сега имам нужда от колата,защото се налага да пътувам много. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pe6koo Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 С това пушене на място , според мен си бил за дюзи. Най-вероятно си пробил бутало/а Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 4, 2016 Author Report Share Posted July 4, 2016 И какво след,ако е това да знам за какво да се подготвям ? смяна на пикливите дюзи и основен ремонт ли ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan4ote Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 Ако е пробило бутало сигурно и цилиндрите е надрало, може да е по-добре да насадиш друг мотор. Дано не е това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
petarik Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 Така или иначе дюзите трябва да ги правиш, освен ако не се налага да купуваш друг мотор, оборудван. Като ги свалиш, замери компресията и ще разбереш дали си прецакал мотора. За съжаление, напоследък зачестиха случаите на хвърлени мотори, поради подценяване на проблема с дюзите. Дано твоя случай не е такъв. И по-скоро не е, защото иначе щеше да си останеш на пътя. Чукането на мотора е било от многото нафта в цилиндрите, които най-вероятно все още са здрави. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stuttgy Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 При мен с едно пробито бутало не палеше изобщо.Може и да не са пробити буталата,що не мерите компресията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 4, 2016 Author Report Share Posted July 4, 2016 (edited) Мотора пали няма проблем,но се клати яко и не пуши... Дано не е заминал мотора,иначе днес не тракаше май. дано да не сменям мотора,че преди 6 месе ми изгоря една кола и съм назад от нея сега и тази ако изскочи с чупен мотор по принцип и аз знам,че ако беше заминал мотора нямаше да пали въобще.. Дано да са спекли дюзите само Edited July 4, 2016 by RhythmiX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan4ote Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 (edited) Май има вариант ако е спекла дюзата със затворена игла да можеш да запалиш с по-малко цилиндри. С пробити бутала не си го представям как ще може да работи мотора. Дано са двете дюзи. Edited July 4, 2016 by Dan4ote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 4, 2016 Author Report Share Posted July 4, 2016 И аз на това се надявам,че големи филми иначе май Link to comment Share on other sites More sharing options...
pe6koo Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 ако си някъде около Бургас, утре може да я закачим да видим какво ще покаже, ако не сте я закачили вече Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 4, 2016 Author Report Share Posted July 4, 2016 От Бургас се прибирах и пак трябва да се връщам натам. На лично може да оставиш координати,като съм там да си вършим работа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodik Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Май най - добрия вариант е да са се запушили дюзите от поморийската нафта /корабно гориво/. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitko1962 Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 От коя бензиностанция в Поморие зареди? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 (edited) Майстора днес е казал,че са отишли буталатаи нямало компресия,мен ме няма в града. Ще пали ли колата в такава ситуация? или да я карам при друг майстор ? защото колата пали,но мотора се тресе. Edited July 6, 2016 by RhythmiX Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 (edited) Двигателя работил на 3 цилиндъра и майстора,при който я оставих каза,че не е за него и сега ще я карам в специализиран сервиз за дизелови двигатели. има ли вероятност,мотора да е блокирал,а пак в същото време да пали ? Ако има прецакани бутала ще запали ли двигателя ? Edited July 6, 2016 by RhythmiX Link to comment Share on other sites More sharing options...
lmbr Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Няма как блокирал мотор да запали.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 Значи не е това,което ми казва този майстор. мен ме няма в града и по неговитв думи,които е казал колата работиша на 3 цилиндъра,нямала компресия били заминали бутала и т.н Сега ще я преместят в друг сервиз,защото този е казал,че не е за него. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stuttgy Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Е щом е мерил компресията и няма никой,значи са пробити буталата.При мен не искаше да пали изобщо,ама като изгасна бях с 200 км/ч,така че може и други щети да е имало. Sent from my D5803 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 Лошото е,че не съм в града,сега говорих с майстора,каза че са изгорели 3 дюзи и нямало компресия от долния край,каза че горивото било много зле попитах го дали не можем да разберем да не са сложили бензин вместо дизел взе да ми говори,че ако са се смесили нямал как да разбере,но имам чувството че ме будалка нещо. Вика за нов мотор си.. възможно ли е зареди изгорелите дюзи да няма компресия ? и ако са заминали буталата, да купувам нови и да правя този мотор или да взимам друг втора употреба? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Какво са сипали можеш да видиш на касовата бележка от бензиностанцията ако я пазиш. Ако не я пазиш така или иначе рекламация не можеш да направиш. Закарай колата в читав сервиз да й направят диагностика и чак тогава мисли какво да правиш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RhythmiX Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 Ще ги накарам да погледнем камерите и от там видят точно в този час на тази колонка какво гориво са заредили,мисля че ако е в тях грешката това ще е достатъчно,чакам сега да проверят какво има в резервоара. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan4ote Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Аз винаги гледам за кой пистолет ще се хванат и си пазя бележката до следващото зареждане. Иначе се съмнявам да ти съдействат на бензиностанция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now