kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Ами за сега не мисля да давам пари за глупости. Тамън си я обслужих (ремъци, ролки и т.н.) и олекнах лекичко :D. След като я чипнах специално гледах показанията на дебитомера и удряше 143-145 на газ. Сега, при положение, че турбината си прави налягане, а дебитомера отчита само 120, мисля, че е тръгнал да умира, особено щом след чистене колата осезаемо живна. Ще направя едно лог файлче довечера и ще го видя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Щом мислиш, че разкарването на неудачен софтуер е глупост..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Аз съм с чип от адлер от 1 месец на б5 АЕБ. Колата е с 029-ка, и ревизирана глава. Чипнах със 100 октана, както пише по дебелите книги. Колата искара 196кс, като на всеки следващ рън конете падаха. Между 2к и 3к оборота колата прекъсва на 3-4 пъти, много неприятно от 3та скорост нагоре... Инженера вдигна рамена и каза че според него са детонации ама най-странното било, че датчиците нищо не отчитали... Аз си мислех, че може би е от бобините, защото имах някво присецване и преди чипа, но не чак такова... Смених бобините, оправи се за 1 ден и сега ги има пак. Не знам кво да си мисля. Съвета на гурото беше- ''карай я над 3к оборота'' Иначе като вървеж, като изключим прекъсванията има огромна разлика. Имам 1бар на 2.5к оборота, м/у 4-5к имам 1.2 Вървежа няма нищо общо със стоковица. По дебитомер обаче прави макс 148гр, което по схемата е 185кс, прави ги на 5к оборота и след това да прекъсвач са едни и същи. Според мен не трябва да е така. Та със смесени чувства съм, но май мисля да го свалям тоя чипс. Коментара май трябваше да го постна в другата тема, за чип от адлер но и тука да се види. Към Косьо. Ако искаш може да ги тестваме колите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Айде. Няма проблем. Пише на лично да се разберем. С колегата Ole, който пак е с чип оттам ги тествахме преди време и вървяха наравно. Тогава дебитомера си правеше каквото трябва обаче. Аз нямам никакви оплаквания с прекъсване и т.н. Имаше едно във високи обороти на газ, но след прецизна настройка се оправи и вече 8 месеца няма проблеми. Айде драсни ЛС да се разберем нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Преди 4 часа, МММ1 написа: Не се пробвай срещу Audi A4 Б7 3.0 TDI с ръчна кутия.... Ще си оставиш колата в някоя канавка и ще си тръгнеш. Да,там по-добре да не се пробва-сравнявам с Б7 Avant ASB мотор на мой чиляк,тежко купе. С бавареца е бил идентичeн случаят.Сега вече ако е 2.0Т мотор в А4-ката е малко по-друга ситуацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Демек както и аз мисля, ако бавареца е 330д - 204 коня е по-скоро нормално да падам с моите "адлерски" 192 коня :D. Вече, ако е 184 коня, мисля, че нещата трябва да са по различни. Не пренебрегвам факта, че все пак не сме се закачили кола до кола, а кола зад кола и на тръгване не дадох баш цялата газ, а изчаках да видя дали все пак той ще му нададе шута. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 30 minutes ago, vladyp said: Аз съм с чип от адлер от 1 месец на б5 АЕБ. Колата е с 029-ка, и ревизирана глава. Чипнах със 100 октана, както пише по дебелите книги. Колата искара 196кс, като на всеки следващ рън конете падаха. Между 2к и 3к оборота колата прекъсва на 3-4 пъти, много неприятно от 3та скорост нагоре... Инженера вдигна рамена и каза че според него са детонации ама най-странното било, че датчиците нищо не отчитали... Аз си мислех, че може би е от бобините, защото имах някво присецване и преди чипа, но не чак такова... Смених бобините, оправи се за 1 ден и сега ги има пак. Не знам кво да си мисля. Съвета на гурото беше- ''карай я над 3к оборота'' Иначе като вървеж, като изключим прекъсванията има огромна разлика. Имам 1бар на 2.5к оборота, м/у 4-5к имам 1.2 Вървежа няма нищо общо със стоковица. По дебитомер обаче прави макс 148гр, което по схемата е 185кс, прави ги на 5к оборота и след това да прекъсвач са едни и същи. Според мен не трябва да е така. Та със смесени чувства съм, но май мисля да го свалям тоя чипс. Коментара май трябваше да го постна в другата тема, за чип от адлер но и тука да се види. Към Косьо. Ако искаш може да ги тестваме колите? Мхм, чудно как всички коли които идват там са все с тоя проблем. ДВГ след основен ремонт, чисто нова турбина, нови бобини, свещи, лули и комутатор вади същия проблем. Друго АЕБ (моето) и то пак така, 1:1 същия проблем (нестабилен бууст и проблеми преди 3000 оборота), Голф 4 и той така, да му се невиди развалените брички всичките с ИДЕНТИЧЕН проблем и графики ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Явно там са на късмет нещата и ще се окаже, че аз съм от късметлийте без ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Аз също бях от късметлиите с BFB-то. Разлика във вървежа имаше, най-вече след 3к оборота. Иначе по темата - нямаш никакъв шанс срещу Е46 204 коня. Срещу 184 коньовия ще си на едно според мен. Говоря за мотори в добро здраве и сток. А пък този с Е90-ката 330XD явно не му се е давало газ, или не те е разбрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 24 minutes ago, dimitrov788 said: Аз също бях от късметлиите с BFB-то. Разлика във вървежа имаше, най-вече след 3к оборота. Иначе по темата - нямаш никакъв шанс срещу Е46 204 коня. Срещу 184 коньовия ще си на едно според мен. Говоря за мотори в добро здраве и сток. А пък този с Е90-ката 330XD явно не му се е давало газ, или не те е разбрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Стига бе, кви са тия глупости, с 1420кг кабрио , 029ка, челен кулер и ремап в хеед 184кс припадаше, не веднъж съм карал с такова. При адлер как се ремапва колата? На дино? Следят ли се смесите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Нещо се сбъгяса и стана цитат без да мога да пиша отдолу Тоя с Е90-ката разбра, щото му се лепнах мноого нагло, само дето не му присветнах , че съм мнооого бърз . Значи всичко си е нормално, дори да е 184 коня Е-46 цата. Кво ли и аз им се пъна с тоя миксер PS: Засега се отказах да сменям Б6-ката. По-добре да събера повече пари и да мина направо на Б8 или нещо такова 7 minutes ago, vectra said: Стига бе, кви са тия глупости, с 1420кг кабрио , 029ка, челен кулер и ремап в хеед 184кс припадаше, не веднъж съм карал с такова. При адлер как се ремапва колата? На дино? Следят ли се смесите? Бе откъде да ги знам какво следят. Връзват компа, чакаш някво време, качват на диното и оп 192 коня И аз мисля, че 184 коня трябва да върви по-малко. Дават я по-тежка от мойта Б6-ца. Така или иначе, няма как да разбера колко е било БМВ-то. Трябваше да го питам човека, ама спрях много по-напред от него на следващия светофар и не ми се занимаваше. Редактирано 21 Юли 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Преди 2 часа, kosio85 написа: Връзват компа, чакаш някво време, качват на диното и оп 192 коня ... Е аз присъствах на по различна процедура ... на паркинга пред жп гарата в Карнобат. Дойде едно момче с Опел Астра. Здравей/здрасти .... Върза лаптопа и за нула време всичко е готово. Каза ще останете доволни ..... Плащаш 180лв. и вече си "чип". Клиентът доволен ..... народна цена ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 1 hour ago, vectra said: Стига бе, кви са тия глупости, с 1420кг кабрио , 029ка, челен кулер и ремап в хеед 184кс припадаше, не веднъж съм карал с такова. При адлер как се ремапва колата? На дино? Следят ли се смесите? Налива ти чипа и те качва на дино-то. След мрънкане от страна на приятел (тогава имаше само на предно дино), го качи и ПРЕДИ. Разпои му чипа, запои нов и дино. Айде готов си. Някакъв чип от някъде. Моя приятел изкара 200кс и 300нм на мотора (176кс и 265Нм на колелата) с К03-029 от магазина и тн. описах по-горе. Ама не е важно тея 200кс че ги има някъде на точка в графиката, а какво се случва в останалата част от работния диапазон. Там е където си личи че тоя чип е гола вода. Не може тая смешна К03-005 да ми прави максимален въртящ момент на 4000 оборота и максимално налягане между 4100 и 4400. До 3500 някъде едвам качва до 0.5 (стоково налягане), пък ма 3000 има едва едва 0.3 Това на фона, че нормален чип пиква 1.2 на 3000 оборота и държи до към 4900-5000. ПОНЕ 1 бар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Интересно ми е да видя графика на тази б6ца. Какви нм е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Ето ти на мойта б5-ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Инжинерни решения за вашияТ автомобил- грамотно деба. Добре ми се струва тая графика, но с проблемите, които описваш да ти каже карай над 3к е смешно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Ето я и мойта. Тука още е от къдравите. Сега са оправени с новото дино и ми каза, ако искам да ходя да я мериме пак, защото във фейса видях една графика на 1,8т, на която и идваше по рано силата, и го питах не може ли да се пипне и мойта да стане така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 4 hours ago, kosio85 said: Ето я и мойта. Тука още е от къдравите. Сега са оправени с новото дино и ми каза, ако искам да ходя да я мериме пак, защото във фейса видях една графика на 1,8т, на която и идваше по рано силата, и го питах не може ли да се пипне и мойта да стане така. Сега се зачети по-горе, преди да видя графиката ти, дали не казах, че моята върви между 4100 и 4400 и виж къде на твоята графика е пика. Ей така изглежда нормална графика на чипнат АЕБ, като на Влади. Долу-горе. T'ва дават от APR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) 14 hours ago, vectra said: Инжинерни решения за вашияТ автомобил- грамотно деба. Това го бях писал в някаква тема преди, но ми изчезна мнението някъде. Графиките са горе-долу ок и на двамата, при положение, че не се знае в какво състояние са колите и са наляти някакви готови чипове. Няма какво да искате повече, ако искате повече от к03-ките, отивате във Варна, изръсвате се нормални кинти и получавате софтуер по вашата кола, а не някакъв готов, правен по чужда. За 200-300лв, това е резултатът, той е според цената. Редактирано 22 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 И аз мисля че графиките са нормални ... Ще сложа няколко от един много хвален из чуждите форуми ... Само със софтуер .... и с уговорката, че 1.8Т с тесните портове и надуват по-рано. http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-quattro-bfb-163km-211km-330nm/ http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-210km-313nm/ http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-214km-325nm/ Тази просто е близко до идеалната ...... като че ли я е копирал от учебник. С любимите ми турбини TD ... http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-td04-19t-300km-365nm/ Човекът предлага и негови хибридни турбини K03RS2 там данните са .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 9 hours ago, HEPBAKA said: Сега се зачети по-горе, преди да видя графиката ти, дали не казах, че моята върви между 4100 и 4400 и виж къде на твоята графика е пика. Ей така изглежда нормална графика на чипнат АЕБ, като на Влади. Долу-горе. T'ва дават от APR Така е, аз също казах, че усещам два "кика", като по силният е към 4000 оборота. Вчера си правих тестове и гледах буустметъра. Там е точно като на графиката - на 3000 има 1,0, а към 4100 даже удря 1,2 и го държи там някъде или по-надолу до към 5200-300 и после пада. Незнам, но след тия тестова и ръчки, колата някакси се отпуши и сега върви много приятно 1 hour ago, ghostdog said: Това го бях писал в някаква тема преди, но ми изчезна мнението някъде. Графиките са горе-долу ок и на двамата, при положение, че не се знае в какво състояние са колите и са наляти някакви готови чипове. Няма какво да искате повече, ако искате повече от к03-ките, отивате във Варна, изръсвате се нормални кинти и получавате софтуер по вашата кола, а не някакъв готов, правен по чужда. За 200-300лв, това е резултатът, той е според цената. За тия пари толко. Абсолютно съм съгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) Аз пък на моята усещах "кикове" през 200 оборота. Какви ги дрънкате само... Редактирано 22 Юли 2016 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Еми така, най-разбираемо мога да го опиша. Че не е некъв супер кик е ясно на всички, карали 1,8т. Просто израза ми беше такъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 1. При такива светофарни и неуговорени стартове, много често се изкривява резултата. 2. Най-елементарно можеш да различиш 330Д от 320Д по двата кюнеца гледащи в земята 3. Има и добри готови софтуери за 1.8Т /аз карам с такива от 15 години и колите ми винаги са вървяли на гръм без драми/ 4. При уговорен старт аз с А4 Б5 1.8Т куатро със софтуер срещу Е46 комби 330 ХД 184 ремапнато, при старт от място до края на 3-та бях кола отпред, после ме настигаше и разминаваше до към 210-220 с 2-3 коли. После с К04-023, челен кулер и генерация, срещу 330Д комби 204 с възможно най-агресивния ремап на задно летящ старт, една кола преднина за мен до 220-230 без никакъв шанс бмв-то да ме настигне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване