Preslito Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 (Редактирано) Какво ти трябва за диодите? Този модул го има за 30 евро, аз май нещо недовиждам и не разбирам, само се слага модула и готово или има и кодинг, който ненсе знае какъв е? Редактирано 16 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Мисля, че няма кодиране, понеже това е някакъв афтърмаркет модул. За диодните плафончета в краката, винаги можеш да сложиш обикновени и да им сложиш диодна крушка. Амбиентното пак ще си работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Преди 9 часа, mangov написа: Климатика не ми пуска компресора да охлажда заради тази грешка( защото заради нея не минават basic settings) и скоро лятото ще е голям проблем. Няма как да си карам така а трябва да се сменя Силно ме съмнява причината за климата да не работи да е в моторчето,често се случва да правя адаптация на клапи и да записва грешка в някоя клапа но въпреки това всичко останало си тръгва :).Обади се когато имаш време да го видя на спокойствие :). Коцето съм (слагах имото на Q- то) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Да да, аз мисля че измислих как ще го оправя. Ще отида взема 4 диода 5050 и ще го заменя с този на плочката, за да може под краката навсякъде да е еднакво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Дали ще свети и по силно, аз моите мисля да ги сменя. Много са слаби и малко ми синеят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Здравейте колеги.Някой да си е правил въпросното водородно почистване на двигателя?Да сподели мнение и наблюдение върху работата на колата. Благодаря предварително . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Един колега беше писал в 1 тема, че е правил, но останах с впечатление, че е за дпф-а основно. Писал е, че има голям ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krastev_1 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Здравей те колеги малко встрани но да питам ауди 3,0 тди автомат имали радиатор н скоростите и къде е ако има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 (Редактирано) Зад предната маска и средния кулер мисля е радиатора на кутията. Редактирано 15 Март 2017 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krastev_1 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Здравей те колеги малко встрани но да питам ауди 3,0 тди автомат имали радиатор н скоростите и къде е ако има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 (Редактирано) Радиатора при автоматика има изводи за него. Т.е. няма отделен радиатор за автоматика, и такъв от кола с ръчни не става за кола с автоматик. Редактирано 15 Март 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krastev_1 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 може да не съм се изразил правилно, но имам в предвид има ли маслен радиатор на автоматичната скоростно кутия но 3,0 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Няма маслен радиатор. Маслото се охлажда от преминаващия антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 @Preslito, ще пробвам колега, и ще ти изпратя снимка как е със светлината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 16 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Ако през маркучите от двигателя към автоматика трябва да преминава антифриз защо мойте са омаслени? Има ли маслени маркучи от кутията към двигателя или капе върху тях нещо? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krastev_1 Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 (Редактирано) значи има тръби или маркучи които извеждат маслото от скоростите и отиват в радиатора с антифриза? Редактирано 16 Март 2017 от krastev_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Тръбите водят антифриз до кутията. Само маслото на хидравликата се извежда отпред за охлаждане и радиатора в една U-образна тръба. Вижда се пред климатичния радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Ето и от мен вече почти на финалната права. За съжаление ми разбиха гаража и откраднаха чисто новите койлове. В този ред на мисли, ако някой види да се продават койлове за A6 4f, нека пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitev6466 Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Колеги онзи ден ми светна една лампа на таблото мисля,че е за адаптивните светлини но след като угасих колата и след престои я запалих не ми е светнала повече ? Работят си адаптивните светлини. Възможно ли е да имам някакъв проблем или нещо с изгарящ ксенон? Ето за тази лампа става въпрос: http://s30.postimg.org/l4wydhyap/lights.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Скоро пак ще светне - трайно. Най-вероятно кавелчетата на моторчето за завиване. Погледни изолацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Колеги в q7 цата имам music interface и на медията мога да го избера като source, та си купих кабел за да го пробвам. Като му сложа флашка ( пробвах 3 различни и с mp3 и с wav) и все ми дава че софтуера не ми е update-нат и нищо не става. Пробвах с един файл AMI_update_080423.bin за update но ми казва че версията не е правилна и пак нищо. Какво мога да направя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 (Редактирано) Колеги, трябва ми малко помощ. Лятото идва и смятам най-сетне да се натъкмя да сложа соларния шибедах на комбито. Проблема обаче с разликата в щорите (различен цвят са) трябва да се реши и засега съм измислил просто да ги сменя (или ако е по-лесно да сменя само соларния панел със стъклото от нормалния шибедах). След като доста време се борех как да повдигна панела в задната му част (понеже соларния шибедах е демонтиран) се сблъсках с по-интересен проблем: Както се вижда на схемата, за да се свали панела (което е необходимо условие за да се свали щората, поне според ELSA) трябва да се отвинтят по 3 болта от двете страни (отвътре). Дотук добре. На нормалния шибедах дърпаш щората, повдигаш панела и отвинтваш. При соларния шибедах обаче щората е перманентно вървяща с панела (понеже не е прозрачен и няма смисъл да се дърпа...), което обаче означава че в тази ситуация прекрасно закрива и 3-те винта Трябва ми идея как се процедира в този случай, понеже покрай механизма на щората няма нито едно винтче и всичко е на нитове и щифтове. В ELSA не намирам упътване специално за соларния панел. Дават го да се сваля по същия начин. Иначе на който му е интересно, повдигането на панела ръчно става, като се развинти трима в предната част на шибедаха, под който има 2 жила. Двете се дърпат, за да повдигнат панела. Как се връщат обратно, ще го мисля по-нататък Редактирано 18 Март 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 (Редактирано) Някакво виене като на лагер, но странното е че го усещам след 35 км/ч и много слабо се усилва. Струва ми се отляво, но пък не променя виенето като въртя волана надясно. Не е обвързано с оборотите на мотора. Над 140 като че ли не го чувам или шума от скоростта приглушава. Друго не се сещам да е, но пък чак да вие от 35 км./ч? Редактирано 18 Март 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 (Редактирано) При мен пък точно при 50км.ч най-силно вие.Скоро сменях преден ляв лагер сега явно десния му дойде реда. Редактирано 20 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Да, на 50 е най-отчетливо. Явно ще е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts